Stawiają na pełną jawność, jednak unikają odpowiedzi na najważniejsze pytania. Ich zaplecze świeci pustkami? Nie wierzą w swoją wygraną? A może zwyczajnie wstydzą się pokazać, z kim zamierzają współpracować po wyborach? Spośród sześciu wolińskich kandydatów na Burmistrza Wolina, tylko Marek Matys jasno odpowiada, kto po ewentualnie będzie pełnił funkcję zastępcy Burmistrza Wolin.
Po Międzyzdrojach, czas na Wolin. Zwróciliśmy się więc do wszystkich kandydatów na Burmistrza Wolina z zapytaniem o to, kto w razie wygranych przez nich wyborów, będzie pełnił funkcję zastępcy Burmistrza Wolina. Jedyną osobą, która odpowiedziała bez większego zastanowienia jest Marek Matys, który wskazał Małgorzatę Wójcik.
– W przypadku wygrania wyborów samorządowych w Wolinie.na stanowisku swojego zastępcy widzę obecną Zastępcę Burmistrza Wolina – Panią Małgorzatę Wójcik. Pani Małgorzata Wójcik jest osobą z którą współpracuję od wielu lat w Związku Gmin Wyspy Wolin, a obecnie bardzo dobrze układa się nasza współpraca pomiędzy samorządem powiatowym i gminnym. Działamy również społecznie w Zarządzie Lokalnej Grupy Działania. Zrealizowaliśmy wspólnie wiele projektów inwestycyjnych, co daje mi możliwość stwierdzenia, że Pani Małgorzata jest osobą kompetentną, bardzo pracowitą,z dużym doświadczeniem w pracy urzędnika samorządowego, a przy tym bezkonfliktową i pełną empatii. Mam nadzieję, że Wyborcy umożliwią nam dalszą pracę na rzecz rozwoju Gminy Wolin – mówi Marek Matys.
– Myślę ze to jest idealne pytanie, ale zadane w dniu po wyborach do osoby która wygra – stwierdziła uchylając się od odpowiedzi Renata Łuczak – Arys.
Jak zapewnia, w swoich działaniach postawi na pełną jawność i transparentność, audyt poprzedników oraz rozliczenie, jednak na nasze pytania co do swojego ewentualnego najbliższego współpracownika odpowiedzieć nie chciała. W podobny i wymijający sposób co Renata Łuczak – Arys, odpowiedziała Ewa Grzybowska. Również i w tym wypadku nazwisko nie pada. – Jeśli mieszkańcy nam zaufają w tych wyborach to w pierwszej kolejności wdrożę swój program zmian całej gminy, przy pomocy zespołu obecnych pracowników w urzędzie. Wiem, że obecnie jest wielu fachowców w urzędzie, którym z powodzeniem można powierzyć nowe i ambitne zadania. To oni stanowić powinni filar pracy i wsparcia realizacji programu burmistrza. Istnieje również znana praktyka z wielu gmin w Polsce, że zastępcy wcale się nie powołuje, choć interpretacje przepisów w tym zakresie są różne. Niemniej, decyzje personalne będę podejmować dopiero, gdy mieszkańcy zdecydują się postawić na zmiany w ramach programu, który proponujemy.
Odpowiedzi na nasze pytania przesłane za pośrednictwem SMS nie udzielili Danuta Szubert. Krzysztof Marciniak wskazuje że nie zapadła decyzja w tej sprawie. Pomimo odczytania wiadomości przesłanej do Waldemara Dubrawskiego, także nie doczekaliśmy się zajęcia jakiegokolwiek stanowiska.
145 komentarzy
Senior mówi:
paź 6, 2018
o godzinie 8:55
A co kandydaci na burmistrza i kandydaci na radnych proponują seniorom,
bo jakoś nie mogę się doczytać.
Anonim mówi:
paź 4, 2018
o godzinie 21:21
Ja głosuję na Dubrawskiego bo to najlepszy kandydat na burmistrza Wolina inni kandydaci moim zdaniem nie mają szans na wygranie
Anonim mówi:
paź 4, 2018
o godzinie 22:19
Dubrawski od lat bezskutecznie ubiega się o burmistrza fotel. Już dałby ludziom spokój. W ostatnich wyborach miał najgorszy wynik. Nawet 10% nie miał prawda?
Anonim mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 23:00
A ja bym powiedział był trzeci miał 19%
GOSC mówi:
paź 4, 2018
o godzinie 19:27
I dobrze ze wskazuje swojego zastępce facet to fachowiec wie co robi. Solidny duet.
Anonim mówi:
paź 4, 2018
o godzinie 17:48
uwaga kolejny wielki plakat powstał w wolinie kierujcie sie w strone wody
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 22:13
Panie Matys, Wolin, to nie Warszawa!!!! Zapatrzył się Pan na PIS??? — bo JAKI w Warszawie też przed wyborami ma już V-ce prezydenta w osobie Guzioła. Niech Pan jeszcze wskaże większościowy skład radnych, tak przed wyborami.
gość mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 20:34
No własnie, ludzie się emocjonują… tu nie emocje potrzebne tylko rozum. Nie wazne z jakiej partii jest kandydat, ma dobrze wykonywać swoje obowiązki a nie się dopiero uczyć albo odgrywać na kims …
Gosia mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 13:14
Wszyscy już mówią, że Grzybowska będzie czystki robić w Urzędzie. Jakich do tej pory żaden Burmistrz nie robił. Co winni są urzędnicy? Są normalnymi pracownikami wykonującymi swoje zadania najlepiej jak potrafią. Poza tym z wieloma z nich pracowała i napewno wie jak wyglada praca w urzędzie. Przecież to nie urzędnicy odpowiadają za zadłużenie, nie odpowiadają za kierunek polityki burmistrza. Pani Ewo, serio?
Anonim mówi:
paź 4, 2018
o godzinie 10:07
tak tak w pierwszej kolejności OSiR :)
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 12:09
Ciekawa jest tendencja. Artykul o duecie PSL a wszyscy emocjonują sie Grzybowską. Widac kto jest faworytem :-)
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 11:24
Ewa dasz rada Tylko nie czytaj tych bzdur co tu niektórzy wypisują jesteśmy z Tobą
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 10:56
Jak zostanie Pani Grzybowska to wrócą czasy kupców Wolińskich , a tego chyba nie chcemy!!!
Wyborca mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 22:23
Ale się boicie,że straszycie.
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 14:53
Wilkowski balasz za plecami grzybowskiej i tyle w temacie
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 17:38
Znowu Kłamstwo i znowu anonim
Ostroga mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 23:16
Z KONiem nie ma się co kopać.najlepi d j dokopać komuś kto chce zmian i patrzeć jak Kobiety z Wolina i okolic dojeżdzają do oracy,do Świnoujścia,Goleniowa a nawet Szczecina. Trzeba chcieć,a. ,, chcieć to nóc,,. Glosuje na P.Ewę
obserwator mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 17:52
A Pani Ewa to gdzie będzie zatrudniać?
Wyborca mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 22:50
A ja myślę,że p. Ewa swoim wyborem wice zaskoczy i co poniektórzy będą musieli ją chociaż w duchu przeprosić. Bo takiego zastępcy Wolin nigdy nie miał i jeśli pani Ewa przegra to nigdy nie będzie miał i szansy na odbicie się od dna. A wiem co piszę. WOLIN obudź się z letargu.
Ania mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:56
Myślę, że zastępca będzie super, tylko nie ona będzie o tym decydować a jej sponsorzy. Szkoda! Wcześniej stawiałem na nią ale teraz już nie!!!
mieszkańcy gminy Wolin mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 22:34
A ten pan M … z Gogolic co wozi plakat pani Grzybowskiej ,mamy nadzieję że to nie zastępca pani Grzybowskiej ,
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 9:13
Dalej obrażajcie ludzi to wygra Grzybowska w 1 turze
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 21:00
Nie trzeba być pewnym wygranej żeby myśleć o zastępcy. Skoro kandyduje się na dane stanowisko to trzeba być zdecydowany na współpracowników .Wydaje mi się, że to podstawa do dobrze wykonywanej pracy.Pan Marek wie kto pomoże mu w wykonywaniu obowiązków. Wydaje mi się, że Wolin jest tak tak rozległą terytorialnie gminą, że niemożliwe jest solidne wykonywanie obowiązków bez zastępcy.
gość mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 20:57
Pani Wójcik jest młoda i z potencjałem pan Marek to doświadczony samorządowiec i to ma sens. Pewnie też są fajni i normalni, sympatyczni i może jakieś sporty uprawiają ale najważniejszy ich atut to po prostu wiedza i doświadczenie.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 22:16
Pewnie, być może, prawdopodobnie to słowa klucze – ha ha ha. PSL już dziękujemy
Fusek mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 9:31
młoda? A’ propos – jak wszyscy byli na otwarciu boiska, to przez 2 do 3 godzin nie pojawiały się kometarze. Wiadomo, kto pisze.
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 9:56
pochwal ie swoja wiedza i oświeć nas: kto tam był z tych wszystkich? wymień
anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 20:43
młodsza od pani 1% i chociaż mówi w obcym języku i ma większe doświadczenie mimo, ze jest młodsza i nie była inspektorem od ochrony środowiska !
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 8:50
Przede wszystkim Pani Wójcik jest otwarta dla ludzi, uśmiechniętą, pomocną i pracowitą, rozmawiającą z mieszkańcami na co dzień !!! Nie tylko przed wyborami !!! No tak, ale nie rozdaje kawy i cukierków…
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 14:10
I startuje z list PSL w ramach ekipy ktora pokazala co zrobila z Wolinem.
Smutny Wolin mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 20:48
Opluć, kłamać, nie wyglądać, udawać że ma się pomysł na gminę brawo drodzy kandydaci. Drodzy bo macie percie tylko na władzę i pieniądze bez pojęcia o realiach. Dobro gminy i mieszkańców macie …………………długo po karmieniu kota.Panie Marku ma Pan moj głos.
mieszkanka Wolina mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 20:11
emocje zaczynają sięgać zenitu, czytając wszystkie komentarze można stwierdzić tylko jedno nikt się jeszcze nie narodził co by wszystkim dogodził, każdy może popierać swojego kandydata, ma do tego pełne prawo ale przy okazji opluwanie innych to czyste tchórzostwo i świadczy o charakterze każdego z Was, zastanówcie się ludzie do czego doprowadzi takie postępowanie, oceńcie się sami, czy jesteście kryształowi a potem plujcie jadem na innych, myślę ,że po samoocenie dacie spokój i rozum będzie decydował. Czy to, że jeden z kandydatów na Burmistrza się pochwalił, że ma już Zastępcę powinno wywołać taką lawinę oszczerstw pod adresem pozostałych kandydatów. Uważam że nie, chyba że to zrobiono celowo aby właśnie oczerniać innych. Ponadto uważam, że najpierw trzeba wygrać wybory a potem dzielić skórę na niedźwiedziu. Jeżeli Pan Marek Matys jest tak pewny wygranej ,że ma już pewnego Zastępcę to jego sprawa, inni kandydaci nie muszą iść jego śladem i nie powinno to być miejsce na taką brudną kampanię
Zdezorientowani mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 19:45
A która to Grzybowska ta pani z plakatu czy ta co biegała? Jakby dwie różne osoby.
gosc mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 19:42
Nie głosuje się na kogoś bo jest fajny i ładny i się uśmiecha do wszystkich albo uprawia jogę itp. to żalosne
Zniesmaczony mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 18:51
Ewa Grzybowska jest kandydatką Artura Balazsa a więc ukryta opcja PiSu .Kandydaci na radnych to też zwolennicy PiSu . Pytanie brzmi dlaczego ukrywają się w wymyślonym na poczet wyborów komitecie ? Kto finansuje tak rozbudowaną jak na wolińskie warunki kampanię ? Uważam że oficjalny kandydat PiSu K. Marciniak został wystawiony dla zmylenia wyborców . Jest to kandydatura taktyczna . Czas odsłonić przyłbicę .
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 21:01
Napisz to z imienia i nazwiska to będziesz mieć proces wyborczy i wyrok w 48 godzin tchórzu za te obrzydliwe kłamstwa.
Zniesmaczony mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 12:42
Prawda boli .Po reakcji widać że trafiłem w sedno .
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 13:29
Boli cie, że posuwasz się do anonimowych kłamstw. Wstyd.
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 23:35
A Ty ciągle nie strasz procesem wyborczym, skoro sam się nie podpisujesz mądralo!
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 0:09
Od dawna to mówiłem !!! Zgadzam się w 100 % !!! Pan Marciniak z góry skazany jest na porażkę, ale PIS swojego kandydata musiał wystawić, a jako że na naszym terenie delikatnie mówiąc nie mają zbyt dużego poparcia, to wystawili swoją „cichą” kandydatkę !!! I proszę nie straszyć po raz kolejny sądem – nikt tutaj nikogo nie obraża ani nie pomawia w tej kwestii – każdy wyraża swoje „przypuszczenia” ;) :)
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 8:19
To prosze to napisać z imienia i nazwiska bo wiecie że to nieprawda.
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 23:37
A dlaczego sam się nie podpisałeś?
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 13:55
Jak już to z moich obserwacji „kawowych” p. Bartnicka będzie skarbnikiem a p. Grocholski będzie zastępcą jak oczywiście p. Ewa wygra.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 16:44
Idź do okulisty lepiej bo bzdury gadasz
Anonim mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:37
Nie wiadomo, czy doradcy Pani Ewy pozwolą jej na taki wybór!
Wyspowicze mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 13:21
Nie sądzę,zeby Pani Ewa Grzybowska miała sue czego wstydzić.Odwiedziła moje miejsce zamieszkania i odpowiadała na trudne pytania. Pani Ewa jest osobą bez kompleksów,a pewność siebie pokazuje poprzez swoje działania,a nie pisze paszkwili na swoich konkurentów.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 19:47
Pisze pisze
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 8:58
oj pisze pisze i to jeszcze jak
Anonim mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:18
A dlaczego sam się nie podpisałeś?
Anonim mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:26
Tak, zaczyna pukać od drzwi do drzwi, co nie każdemu się podoba. To, że jest bez kompleksów każdy wie! Pamiętamy imprezy w dawnym MOK-u i na Vikingach. Możesz napisać jakie miałeś trudne pytania? Zaczyna to wszystko być żałosne. Przecież bez swoich doradców,jest jak dziecko zagubione we mgle.
do przedsiębiorcy mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 13:07
Jak jest taka fatalna sytuacja w gminie to po co się tam pcha Pani 1%
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 13:46
Bo ma jedyna sensowny plan zmian
serio! mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 22:18
I nie przyszło nikomu do głowy, że można chcieć tak po prostu popracować dla gminy? nie wszyscy są interesowni, naprawdę. To jest dopiero wyzwanie! Nie sztuka zarządzać jak są środki, ale czy ktoś to doceni?
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 11:24
Skoro Grzybowska taka wielka zajbbiscie uprzejma..
Ja akurat mam troche odmienne zdanie. Kobieta, udająca rozweseloną, dla kazdego usmiechnieta babke. Jedzie ktoregos dnia autem i patrZac na nia zauwazylam: z wielka radoscia i podskokiem zaczela machac jakiejs osobie pod Gmina. Gdy jednak minela ta osobe zobaczylam jej prawdziwa twarz: mina zbuntowana, pałająca jadem zmija;)
Sorry ale musialAm to napisac, gdyz od jakiegos czasu siedzi mi to w glowie. Osoba wielkich zmian!! Hahaha
Glownie zwrot do komentarZa PRZEDSIĘBIORCY.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 13:31
„Zajebiście” – ładne słownictwo. Przeciwnicy Grzybowskiej tracą opanowanie i robią się agresywni. Reszte wypowiedzi przemilczę bo jest poprostu kłamliwa. Każdy kto zna Ewe, wię że to normalna i sympatyczna kobieta. Ale już przeciwnicy chwytają się widzę czego tylko mogą. Posuwanie się do takich kłamstw jest obrzydliwe. Zaraz napiszesz że Grzybowska to tak naprawde facet w przebraniu kobiety :-)
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 9:09
Cala kampania pana Matysa jest zbudowana na osobie, która pracuje zaledwie od kilku miesięcy na swoim stanowisku. Jeśli nawet pracuje dobrze to co? To takie dziwne? Może w tej gminie to dziwne, że ktoś próbuje w miarę poprawnie wykonywać swoje obowiązki ale żeby z tego robić osiągniecie jakieś wielkie gminy Wolin? Nie ma w tej gminie większego autorytetu niż pani Wójcik? Naprawdę? No to szkoda wielka.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 8:58
Pan Matys chce wjechać na fotel burmistrza na plecach p. Wójcik. Wszystkich sposobów się już chwytają. Wasze durne komentarze nie wpłyną na wynik wyborów.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 7:06
Moim zdaniem, robi się nie fajnie :(
Edi mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 0:43
Na proste pytanie nie umieją odpowiedzieć o chcą rządzić Wolinem. Wyborcy nie chcą przez 5 lat pić kawę, jeść ciasto, uczestniczyć w kolejnym w kraju niekończącym się w audycie. Chcemy dalszych zmian gminy, rozwoju , który to gwarantuje duet Matys – Wójcik.Panie Marku konkretnie i bez uników, bez mydlenia oczu i za to mój głos.
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 0:16
Brawo Panie Marku. Świetny wybór i widzę kontynuację rozwoju gminy. Ma Pan mój głos i mojej rodziny. Szkoda czasu na parzenie kawy lepiej w tym czasie robić coś pożytecznego dla gminy, nowe inwestycje.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 23:07
ani nowe ani stare psl panie matys
Przedsiębiorca mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 22:38
Do Konia: chętnie z Tobą podysktuję. Grzybowska jedyna ma sensowny plan zmian. Skoro nie ma planu Grzybowska to dlaczego zdołałeś wymienić tak obszerny jeden z jego punktów? A warto zaznaczyć, że punktów programu komitet Grzybowskiej ma znacznie więcej. Odnosisz się do bezrobocia i podajesz przykład sklepiku, zamiast opierać się na danych publikowanych przez oficjalne instytucje ale widać brak przygotowania merytorycznego z twojej strony. Mówisz, że praca jest tylko ludzie to pijacy? Bardzo ładnie, myśle, że wielu mieszkańców poczuło sie w tej chwili przez Ciebie poważnie obrazonych. Mieszkańcy mają prawo godnie zarabiać we własnej gminie. Śmiejesz się ze wzrosti płac w ramach planu przyciągnięcia nowych inwestorów? Znaczy się kompletnie nie rozumiesz jak funkcjonują gospodarki gmin, ponieważ oczywistym jest fakt, że w momencie pojawienia się nowych firm powstają nowe miejsca pracy. Gdy powstają nowe miejsca pracy spada bezrobocie a co za tym idzie to pracownicy zaczynają mieć wybór. Wtedy pracodawcy naturalnie konkurują wyższymi płacami, aby zatrzymać lub przyciągnąć pracowników. Ostatni punkt – strategia, piszes że jest. Serio? Rozumiem, że to ta fantastyczna strategia doprowadziła do obecnej fatalnej sytuacji w gminie? 25 mln długu to element tej wybornej startegii? A może brak ważnych inwestycji to filar tego zacnego dokumentu? Jeśli masz ochotę dyskutować to przygotuj się porządnie w oparciu o podstawy ekonomii i samorządu a nie o denne powiedzonka z Podwórka. Sam prowadzę kilka firm ale znajdę czas, aby odpowiadać na takie wpisy. I zrobię wszystko, aby wesprzeć panią Grzybowską w tych wyborach. Jest sympatyczna, ma chęci do działania i daje nadzieje na zmiany. Na sam koniec, nie obrażaj ludzi, którzy mają odwagę zmieniać gminę i oczekiwać na zmiany. Zresztą mieszkańcy tę arogancje i stosunek do nich ocenią 21 października.
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 5:32
Esej niezły odwaliłeś, tylko skąd P. Grzybowska pozyska przedsiębiorców? Jej dotychczasowi przedsiębiorcy nie pozwolą na otworzenie nowych miejsc, bo straca swoje dochody. Jej dotychczasowy pracodawca , też w końcu przestanie dla niej nadużywać swoich kontaktów. Będzie kobiecina w kropce.
Mieszkaniec mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:59
Zastanawiam się skąd te zachwyty nad p. Wójcik. Czy wcześniej miała jakieś osiągnięcia? Czy teraz przed wyborami nagle ma cudowne zdolności. Bo chyba gdzieś wcześniej pracowała i jakoś o sukcesach tej pani nie było słychać.
członek LGD Partnerstwo w Rozwoju mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 9:28
A Pani 1% od 40 lat mieszkanka Wolina, co do tej pory zrobiła dla gminy, brak udziału w jakimkolwiek stowarzyszeniu, pozyskiwaniu pieniędzy, żadnej pracy społecznej. Pan Matys od 11 lat społecznie kieruje Stowarzyszeniem LGD Partnerstwo w Rozwoju (odsyłam do strony Stowarzyszenia), dzięki niemu pozyskano ogromne pieniądze na rzecz Gminy i dla osób indywidualnych. Nie wykorzystuje tego faktu w kampanii ( a szkoda). Uważam za swój obowiązek przybliżyć temat mieszkańcom! Panie Marku ma Pan głosy mojej rodziny i znajomych!
Anonim mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 12:32
Ale bzdura, o matko, argumentów wam brakuje już. Pani Grzybowska ma takie poparcie bo ludzie ją znają przede wszystkim z wieloeltniej działalności na rzecz gminy. Obszary kultury, ochrony środowiska, czy liczne inicjatywy pisania projektów i pozyskiwania na nie finansowania zewnętrznego.
gość mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 14:27
ochrony środowiska dobre bardzo śmieszne
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 5:50
Skąd niby pozyskiwała tą kasę? Napisz dokładnie , bo większość kasy była UG, z Fundacji Pana B. i jeszcze należy dodać głównego sponsora głównych imprez-Browary szczecińskie-Bosman, Jakie ona człowieku pisała projekty? Dzięki niej to nawet kawiarnię w MOK-u zamknięto.
Edek mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:51
Ktoś zapomniał dodać, że w BS Wolińskim , to też udzielają porad politycznych ale nie wszystkim !
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 5:38
Gdybyś bardziej interesował się gminą to bys usłyszał. Mówi ci coś nazwa Związek Gmin, to sobie przeczytaj i zobacz ile inwestycji tam jest przez nią dokonanych. Sorki ale to nie zabawa w zapraszanie muzyków i organizowanie imprez . Za to o osiągnięciach pani Grzybowskiej poprzez plecy prominentów gminy Wolin jest nam dobrze wiadomo.
Wyborca mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:09
I to jest właśnie TRANSPARENTNOŚĆ WŁADZY, Dubrawki interpelacji dziesiątki w starostwie, urzędnicy urobieni po pachy przygotowują odpowiedzi, ale już jak jego zapytają to jest inaczej, bo jakżesz to będą mnie pytać.
Grzybowska też ukrywa, a może to będzie ktoś kto już był? kogo ludzie nie chcą i teraz nie wypada powiedzieć bo by głosy odeszły. Skoro teraz nie odkrywacie kart to co by było jakbyście wygrali? Też będziecie tak szanować nas mieszkańców? Dziękuję za kawę za arenę też
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:01
Pani Wójcik nie wiąże z PSL to jest nowa siła i energia dla Wolina a tego potrzebujemy
publa mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 9:11
ha, ha, ha, ha, ha
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:00
Matysy góra
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:57
Z tego całego zamieszania odpowiedź Grzybowskiej najbardziej wyważona. Skoro Wójcik taka super to dlsczego startuje do powiatu? Nie wierzy, że Matys wygra? A może cały PSL w to nie wierzy? Dubrawski poniżej krytyki.
Zatroskany mieszkaniec mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:37
Super P Marku wybór trafiony ta kobieta jest najlepszą osobą na to stanowisko
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 19:11
Nie ma co słuchać tych zawistnych komentarzy które piszą mało roztropni ludzie ale wszyscy dobrze wiemy że nadaje się tylko Wójcik i Matys
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 19:05
Czarnym koniem tych tych wyborów jest małżonką naszego dyrektora który zarządza marina.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 18:29
PSL ma krew na rękach, bo współrządziło z PZPR (komuniści)!!!
zosia mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:58
podobno Dubrawski ma Mroza na zastępcę wybrać :-)
gosc mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 18:21
a co dobrą kawę parzy?? co Ta Pani ma do zaoferowania?jaki program.Z kim?
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 19:22
Wejdź na jej Facebook, albo na www komitetu albo spotkaj się z nimi na żywo – jedyny komitet który nie boi się spotkań z ludzmi. Idz, zapytaj, to nie boli :-)
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:24
zamiast kiełbasy jest kawa, a w programie same populizmy i mało realne rzeczy
Koń mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:52
Ma bardzo słaby, lakoniczny plan, pisany na kolanie, konsultowany nie wiadomo z kim, pozwolę sobie ocenić tylko jeden z punktów programu:
1. Rozwój lokalnej gospodarki
„Co 10-ty mieszkaniec pozostaje bez pracy ze względu na wysokie bezrobocie.”
Bzdura, Dino otwierali przez 3 miesiące bo nie było rąk do pracy, znajdźcie mi pracownika niepijącego na budowę
„Bezrobocie i zastój rozwojowy jest wynikiem braku jakiejkolwiek strategii działania.”
Strategia jest, tylko trzeba o tym wiedzieć, warto się zapoznać przed pisaniem tego typu stwierdzeń
„profesjonalny plan przyciągania inwestorów”
„Bryczkę my sprzedali a konia zjedli bo głód był” – stare warnowskie powiedzenie niejadacza borówek, i taki to oto będzie plan – proszę nie używać tanich populizmów
„Powstaną bazy logistyczne”
Lepiej podaj numery w totka, szybciej się sprawdzi. A co z natura 2000? po mieście mają jeździć tysiące tirów? Chcecie kolejny kontenerowiec? Wielkie chale z piątką pracowników? i to ma być rozwiązanie na „bezrobocie”
„Powstaną nowe i lepiej płatne miejsca pracy.”
W urzędzie czy w jednostkach podległych? Wejdzie p. burmistrz do zakładu i powie: proszę mi tu natychmiast podnieść pensje bo ja to w programie miałem!? Jak powstaną te bazy logistyczne to wszyscy będą zap…ć na własnej działalności, bo tak sobie właściciele obniżają koszty
Sprowokuj mnie jeszcze to ocenie dalsze punkty, oj raczej nie chcesz
pudlo mówi:
paź 1, 2018
o godzinie 9:14
Prowokuję cie. Za duzo energii wkładasz, aby dyskredytować Ewę – musi ci się to opłacać.
Anonim mówi:
paź 2, 2018
o godzinie 5:54
Nie sądzę, żeby Koniowi się to opłacało. Mądrze facet pisze, podoba mi się jego komentarz, proszę o więcej.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 17:45
Głosuję na Panią Ewę Grzybowską
gosc mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:54
powodzenia będzie teatrzyk
Gość mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 17:42
Jedyną konkretną osobą w tym zamieszaniu jest Ewa Grzybowska i na nią oddam swój głos.
gosc mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 17:30
Mieszkaniec Koniewa-dlaczego???bo trzeba bylo wzmocnić koniczynkę z Zagórza.
proste -uklad,ukladziki i interesy!Byłam na tym glosowaniu,załosne układy
Tylko Pan Dubrawski jest w stanie pogonić te uklady.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 16:55
Panie Marku, bardzo dobry wybór. Patrząc na tych wszystkich kandydatów nóż się w kieszeni otwiera. Nie wyobrażam sobie naszej gminy bez Pani Wójcik. W niecały rok zrobiła dla naszej gminy więcej niż wszyscy jej poprzednicy razem wzięci. Dziękujemy za przedszkole. Między innymi ta inwestycja świadczy o tym, ze obecna burmistrz nie rzuca słów na wiatr. Nasze pociechy w końcu będą miały normalne warunki do zabawy i edukacji. Dlaczego poprzednicy nie wzięli się za dobro naszych dzieci wcześniej? Bo nie chcieli. Pani Małgorzato, Pani praca i postawa świadczy o tym, ze jak się chce, to można.. Reszta kandydatów mydli oczy, przekupuje ciastem, a nie ma zielonego pojęcia jak mądrze zarządzac nasza gmina. Bardzo liczymy na Pana Marka i Panią Małgorzatę!
Jurek mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 16:32
Tylko Ewa Grzybowska gwarantuje zmianę i merytoryczna prace a nie walkę o stołki. Z cała rodzina głosujemy na Panią! :))
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 16:14
Co to da? Przecież można wskazać kogoś innego a potem wybrać inną osobę. Za przykładem dojnej zmiany.Miał być Gowin a został Macierewicz.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 15:09
Maks z Warnowa bedzie zastepca Ewy ?
Jaki mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 15:05
I taki duet to ja rozumiem. Brawo
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:38
Widać,że wtócili poplecznicy P. Ewy z biegu. Może burmistrz też nam jest niepotrzebny albo P. Ewa niech piastuje to stanowisko charytatywnie -wtedy zaoszczędzimy.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 15:25
A inni kandydaci poza Grzybowską pobiegli? Niektórxy są młodsi od niej i co? Kondychy brak?
anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 20:57
a to był bieg polityczny o fotel Burmistrza, czy bieg wikinga ? biega od dawna to wystartowała chyba że to dla wyborów to zmienia postać rzeczy :-)
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:36
PYTANIE BYŁO PROSTE I NIENAPASTLIWE. CO TO ZA BZDURY I PIEPRZENIE. GDYBY GRZYBOWSKA NIE CHCIAŁA ZASTĘPCY Z OSZCZEDNOSCI TO BY ODPISAŁA „””” NIE BEDE POWOŁYWAĆ ZASTEPCY „””” KROPKA. KOMPROMITACJA PANI 1% i POKAZANIE JEJ BUTY W ODPOWIEDZI. TAK BEDZIE RZĄDZIĆ WOLINEM JAK NIE DAJ BÓG WYGRA
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:55
Ale głupoty piszesz i po co te wielkie litery? Po ludzku jak inni pisać nie można. Wypowiedź pani Grzybowskiej najbardziej racjonalna ze wszystkich. Matys już dzieli stolki a inni… szkoda gadać.
ZdziwionyObserwator mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 15:03
„PIEPRZENIE” pan pisze? Rozumiem, że można popierać kogoś innego ale po co tyle agresji? Nic dziwnego, że Grzybowska ma poniszczone materiały wyborcze, skoro jest tak wściekle atakowana przez niezrównoważone osoby. Nie dziwie się już teraz, dlaczego ma tak duże poparcie wśród ludzi skoro po drugiej stronie jest taka agresja i nienawiść.
Mieszkanka wsi. mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 23:48
Jakie poparcie człowieku, chodzi od domu do domu, może by sale wynajeła i tam opowiadała o swoim programie. Żal jej kasy? Domokrążcy nie są mile widziani.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:07
Stanowisko zastępcy burmistrza jest funkcją występującą w samorządzie gminnym od samego początku reaktywowania samorządu terytorialnego. Pomimo długiego okresu istnienia tej funkcji publicznej status prawny zastępcy nadal jest przedmiotem rozbieżnych ocen doktryny i judykatury. Zatem p. Grzybowska słusznie odpowiedziała-nie ma obowiązku powoływania zastępcy burmistrza.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:23
Są gminy, gdzie nie ma zastępców, to spora oszczędność, szczególnie gdy Wolin jest tak zadłużony.
mieszkaniec Koniewa mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:58
Skoro kandydat na burmistrza p. Matys jest taki otwarty, to proszę o udzielenie odpowiedzi na proste pytanie:
DLACZEGO WSTRZYMAŁ PAN (JAKO WICESTAROSTA) BUDOWĘ CHODNIKA W KONIEWIE
Gość mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:55
A w Golczewie kto będzie zastępcą?Czy odbędzie się debata kandydatów ma Burmistrza, byśmy się dowiedzieli dużo więcej i pytania można by zadać !
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:38
PSL jeszcze nie wygrał a już dzieli stołki, no brawo
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:25
O właśnie tak to powinno wyglądać, zgrany i merytoryczny duet . Ja na was stawiam
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:21
Do czego ten Psl się posówa masakra , co jeszcze napiszą o kontrkandydatach?
gosc mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:20
myślę że brak odpowiedzi na tak zadane pytanie świadczy tylko o madrości i skromności kandydatów.Po co ujawniac nazwiska jesli sie nie wygrało?
Ewa mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:43
Widać skromność tych kandydatów, wydających kasę na przyczepy skąd do nas ładnie się uśmiechają. Mnie interesuje kto będzie zastępcą, bo jednym z doradców P. Ewy jast P. Maksymowicz.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 15:52
Przestań kłamać.
ewa mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:04
i dyrektor zgkim pan z banku i sklepu
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:16
a Witek to co? chyba że na kawę na krzycha przylazł
Anonim mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:41
Ta osoba nie kłamie , Pan Maksymowicz okupuje Grodno jak P. Grzybowska jest w pracy. Może i dobrze, to doświadczony samorządowiec.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:17
PR pozostałym kandydatom na burmistrza oprócz Pana Marka widzę że jest obcy
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:25
Tak, mistrzostwem PR jest hasło Matysa – zamiast polityki – mówi to wieloletni polityk partyjny ? Czyli przebrał się diabeł w ornat i ogonem na msze dzwoni
gość mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:08
lepiej się wypisać z partiii i startować że niby nie z partii to jest dopiero żałosne lub chować się pod śmieszną nazwą
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 21:14
co 4 osoba jest w jakiejś partii, wielkie mi halo
Gość mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:56
P.i.S. = Profity i Sekrety.
Aaanonimm mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:55
Uchylanie się od odpowiedzi. Jakie to typowe,a rządzić 5 lat to chcą. Gratuluję
DubroBubro mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:54
Panie Waldemarze, przyzwoitość wymaga, aby coś powiedzieć. Co Pan taki tajemniczy?
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:52
Macie mój głos . Taki duet to gwarancja sukcesu .
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:51
Ale żadna ekipa nie mowi nic w swoich programach wyborczych o udogodnieniach dla rozwoju lokalnych przedsiębiorców np obniżenie podatków od działalności czy tworzenie miejsc pracy ( słynna strefa przemysłowa )
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:44
Dobry wybór Panie Matys
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:42
Panie Waldku, Pan się nie boi! Niech pan tez opowie!No chyba ze ma pan coś do ukrycia…
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:41
A pan Dubrawski to czemu nie odpowiedział? Tylko z klakierami gada?
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:36
Pani Ewa, nie odpowiada na pytanie bo zapewne wszystkim obiecała to stanowisko. Teraz każdy będzie się zastanawiał dlaczego P. Ewa go nie podała do poblicznej wiadomości. Oj brzydko, wstydzić się swojego zastępcy, czyżby obawa , że straci Pani poparcie jak się dowiemy kto ma być zastępcą.
Ewa mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:30
Bardzo dobre pytanie. Przecież wszyscy wiemy , że kandydaci na burmistrza już wcześniej myślą z kim im będzie się dobrze współpracowało, kogo by widzieli jako swojego zastępcę. Widać , że Pani Ewa nie rozumie tak prostego pytania. Tak wychwala wszystkich urzędników , których wcześniej chciała pozwalniać a teraz wszyskim z jej wypowiedzi wychodzi proponuje stołek zastępcy. Brawo Panie Marku, jedynie Pan wprost mówi co można zrobić i na jakich ludzi Pan stawia. Pani Wójcik jest bardzo kompetentną osobą i szkoda by było żeby jej w Urzędzie zabrakło.Życzę wygranej Panu i Pani Wójcik.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:37
Prosze wskazać kiedy i którego urzędnika pani Ewa chciała zwalniać? Jest tryb wyborczy. Wyrok w 48 godzin.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:25
Widać ewidentnie jak kandydaci na burmistrza podchodzą do ważnych spraw. Boją się pokazać swoje prawdziwe oblicze. Pokazuje to że tak naprawdę będą chcieli postawić zapewne na swoich znajomych, a może nawet rodzinę. Zdają sobie sprawę że ten wybór nie spodobałby się mieszkańcom, więc uciekają od odpowiedzi. Jak można mieć zaufanie do ludzi, którzy podczas kampanii wyborczej ukrywają swoje plany, które są kluczowe dla funkcjonowania gminy i wdrażania „swoich planów”.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:18
tajemnica handlowa, biznesowa.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:16
A czego wstydzi się Pan Matys ? Może odpowie na to pytanie?
Zorientowany mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:08
P.S.L. = Pomagamy Swoim Ludziom. I wszystko w temacie
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:06
No wszyscy wezmą Panią Wójcik. Bo Pani Wójcik to dobre rozwiązanie ale bez Matysa- proste
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 11:55
Dubrawski to chyba tylko swoich pochlebców zaszczyca jakąkolwiek odpowiedzią? Nieładnie.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 11:52
Pan Dubrawski nie zaszczycił nawet jednym słowem pana redaktora. Podobnie nie odpowiada na proste pytania zadawane o źródła finansowania na swoim profilu na Facebook. Wstyd!
XYZ mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 11:46
Pani Ewa jak wygra to będzie taka samodzielna i operatywna, że zastępcy nie potrzebuje. Bez doswiadczenia samorzadowca, nie ma to jak pęd do władzy
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:39
Pan Matys niczego się nie wstydzi, podał kto będzie jego zastępcą, to pytanie skieruj do pozostałych kandydatów.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 12:55
Dobre stwierdzenie ale mam jedno małe ale! Potrzebuje zastępcy bo kto ją będzie reprezentować jak będzie się wszędzie promować jako P. Burmistrz. Tylko kto to będzie? Chyba za dużo ma chętnych i jest kobieta w kropce.
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 13:13
Odnoszę wrażenie, że Pani Ewa chce być niezastapiona
Anonim mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 14:57
a ja że jako jedyna traktuje ludzi i sytuacje finansową gminy poważnie. Podoba mi się jej postawa.
Ewa mówi:
paź 5, 2018
o godzinie 1:34
Na jakiej podstawie stwierdzasz, że ludzi i sytuacje finansową gminy traktuje poważnie? Jak piastowała stanowisko w gminie, to uważała że to jest jej folwark prywatny. Niech otworzy swoją działalność i prowadzi ją 24 h na dobę tak jak chce żeby pracowały apteki a nie ciągle chowa się za plecami byłych prominentów gminy.
Anonim mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 23:55
Ciekawe skąd Pani Ewa ma tyle kasy na bilbordy? Może US by się tym zainteresował!
Andrzej mówi:
wrz 30, 2018
o godzinie 11:41
Powodzenia i wygranej w wyborach pani Małgorzato i panie Marku!!!!