Jak przekonać mieszkańców do swojej osoby? Jak przedstawić najważniejsze racje? Najłatwiej poprzez bezpośrednie starcie – czyli wyborczą debatę. Na taki pomysł wpadł Waldemar Dubrawski. Co ciekawe, wskazano już miejsce, ogłoszono wszystko na mieście, a nawet zadbano o organizatora debaty, który jest jednocześnie prowadzącym kampanię wyborczą Waldemara Dubrawskiego. Zapomniano jedynie zapytać Ewę Grzybowską o jej obecność czy jakiekolwiek podstawowe ustalenia.
Debata wyborcza to jedno z najważniejszych wydarzeń mogących wystąpić w kampanii wyborczej. W Wolinie, w kwestii jej organizacji niewiele jednak się wydarzyło. Pomysł przewijał się gdzieś w mediach społecznościowych, jednak przed pierwszą turą, w której startowało sześciu kandydatów, nikt do dyskusji się nie spieszył. Wszystko stało się bardziej klarowne w ubiegłą niedzielę, kiedy na placu boju pozostali Ewa Grzybowska i Waldemar Dubrawski.
Grzybowska zdobyła pierwsze miejsce uzyskując 1876 głosów (36%) oraz 8 z 15 mandatów w Radzie Miejskiej. Drugi był Waldemar Dubrawski, na którego zagłosowało 1248 osób (24%). Komitet byłego radnego zdobył 4 z 15 miejsc w Radzie Miejskiej (w tym jeden mandat uzyskał sam Dubrawski, który zdecydował się na jednoczesne kandydowanie na burmistrza i radnego)
Ustalono wszystko… nie spytano tylko kontrkandydatki
Przez 7 dni (od 22.10) nie było pomysłu na dyskusję, aż do dziś, kiedy to jeden z kandydatów zajął się w zasadzie wszystkim od wynajęcia sali na konkretną datę – piątek, czyli Dzień Zaduszny, kiedy bardzo wiele osób jest zajętych upamiętnianiem swoich bliskich. Pomyślano o wszystkim włącznie z wskazaniem niezależnego organizatora, który jak się okazuje jest także osobą odpowiedzialną za prowadzenie kampanii wyborczej kandydata na Burmistrza Wolina Waldemara Dubrawskiego.
O debacie poinformowano także w rozmowach bezpośrednich część mieszkańców, którzy z pytaniem o wydarzenie zwrócili się do nas. Waldemar Dubrawski zapomniał tylko spytać o obecność na debacie swojej kontrkandydatki, ustalić z nią czas miejsce, poruszane zagadnienia czy poinformować wszystkie zainteresowane media – które mogłyby na żywo takie wydarzenie transmitować.
– To nie jest tak, że nie zapraszamy mediów, bo możemy to zrobić wtedy kiedy będziemy wiedzieć że debata się odbędzie – mówi Waldemar Dubrawski, który podkreśla, jego pełnomocnik dziś skontaktuje się z pełnomocnikiem Ewy Grzybowskiej. Dlaczego dopiero dziś? Bo jak mówi Dubrawski, ustalano numer do pełnomocnika Grzybowskiej.
Jak poinformowano nas w wolińskim magistracie, Waldemar Dubrawski zwrócił się o wynajęcie pomieszczenia w dworku w najbliższy piątek. Co ciekawe, urząd tego dnia nie będzie pracował, bo zarządzeniem Burmistrza ustalono dzień wolny, aby pracownicy mogli odwiedzić groby najbliższych osób.
Dlaczego nie zwrócono się do zewnętrznych podmiotów jak np. Radio Szczecin, Głos czy Kurier Szczeciński o poprowadzenie dyskusji? Po co wynajęto sale, skoro nie potwierdzono obecności Ewy Grzybowskiej i nie ustalono z nią czegokolwiek, nie zwrócono się z pytaniem do mediów o ich obecność i ewentualną transmisję zdarzenia tuż przed ciszą wyborczą? – Żeby była wynajęta – tłumaczy Dubrawski.
Postanowiliśmy wyręczyć pełnomocnika Waldemara Dubrawskiego i zapytać Ewę Grzybowską o to jak ocenia pomysł zorganizowania samej debaty oraz sposób jej organizacji?
– Przyznam otwarcie, że jestem zdumiona tym czego się dowiaduję. Tydzień temu zaraz po apelu pana Dubrawskiego odpowiedziałam publicznie, że jestem gotowa do rozmowy i ustaleń technicznych ale nastała cisza. Pan Dubrawski tydzień ustalał numer telefonu? Przecież już raz kontaktował się osobiście z naszym pełnomocnikiem w sprawie komisji wyborczych, więc dlaczego mówi nieprawdę? Na potwierdzenie faktu dysponujemy bilingiem telefonicznym. Członkowie Jego komitetu bardzo chętnie udzielali się w moich materiałach na Facebook ale tam też nie wspomnieli, o jakichkolwiek szczegółach. Przygotowanie wszystkiego poza wiedzą i zgodą naszą oraz mediów uważam za sytuacje nie do przyjęcia. A wyznaczenie terminu w Dzień Zaduszny, jako brak szacunku do wszystkich mieszkańców i ich zmarłych. Dla wszystkich powinno być oczywiste, że kampania kończy się w środę ze względu na Dzień Wszystkich Świętych oraz Dzień Zaduszny. Całą sytuację i zachowanie pana Dubrawskiego niech ocenią mieszkańcy naszej gminy – mówi Ewa Grzybowska.
408 komentarzy
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 22:55
Wybory wyborami, ale takie są dokonania Pana Dubrawskiego pokazane przez TVP
https://vimeo.com/298669791
Pytanie, co tym razem za prywatę będzie robił za publiczne pieniądze – remont domu, prywatne ujeżdżanie służbowego samochodu za naszą kasę, co jeszcze ???
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 21:57
Dubrawski wyrok bagatelizuje. – To była sprawa za bałagan w dokumentach. Przyznałem się, bo ciągnięcie tej sprawy nie miało sensu – dodaje.
Czytaj więcej: https://gs24.pl/waldemar-dubrawski-kandydat-po-na-burmistrza-wolina-ze-wstydliwym-problemem/ar/5410618
Alojzy Piotrowski mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 21:34
Jaki to ma być z Grzybowskiej burmistrz jak już na samym początku ma fochy jak dziecko w piaskownicy,na debatę nie pójdę bo to przecież święto.Ludzie dziś normalnie pracowali, byli na cmentarzu zapalić świeczkę i mieli czas na debatę,ale naszej gwiazdy nie było.Pani Ewo tą zagrywką straciła pani moje poparcie.Czy tak ciężko było spotkać się z wyborcami czy bała się Pani pytań.A szkoda.
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:37
Dajcie spokoj. Facet sie zachowuje jak podrzędny cwaniak
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:36
Ten Dubrawski to osiaga naprawde szczyty żenady swoim zachowaniem. Dobrze ze zaraz po wyborach bo juz mam dosyc faceta
Chuda Jolka mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:24
Nie winni po sądach się „Nie wlowcza”…sama wiem po sobie
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:26
Kazdy inny byle nie dubrawski. Strach pomyslec co by sie dzialo.
Arys mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:16
I tu tkwi sedno nagiej prawdy
Dziewczyny z mariny mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:20
Jak za rządów PO I PSL, lub prezentury „bolka”…W tzw. małej ojczyźnie
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:26
Dziwie sie ze dubrawski dalej sie pcha. Balagan w papierach za co mial proces przed sądem. Potem sprawa z paliwem sluzbowym a teraz kręcenie z debata. Troche za duzo jak na jednego czlowieka. Na pewno nie zaglosujemy na dubrawskiego
Chuda Jolka mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:23
Nie winni po sądach się „Nie wlocza”…sama wiem po sobie
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:23
Dubrawski kręcił z tym telefonem, za duzo zlego w przeszlosci, za duzo polityki. Glosuje na Grzybowska ostatecznie
Inkasentki i bosmani z mariny Wolin mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:26
Tak… my z mariny też tylko głos oddamy na naszą już przyszło burmistrz, Panią Ewe
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:22
Czy takiego burmistrza chcemy?
Dubrawski wyrok bagatelizuje. – To była sprawa za bałagan w dokumentach. Przyznałem się, bo ciągnięcie tej sprawy nie miało sensu – dodaje.
Czytaj więcej: https://gs24.pl/waldemar-dubrawski-kandydat-po-na-burmistrza-wolina-ze-wstydliwym-problemem/ar/5410618
wyborca mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 17:11
Drodzy wyborcy w gminie Wolin jeśli chcecie rządów pisu głosujcie na Grzybowską ,jak chcecie rządów Balazsa głosujcie na Grzybowską .Szkoda tylko że wtedy cała gmina cofnie się o 15 lat a nikt z nas tego by nie chciał ,przemyślcie zanim oddacie glos
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 17:22
Dokładnie to samo myśle. Głosujmy na Pana Dubrawskiego
Stratus mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:12
Jak byś myślał to byś potrafił uzasadnić ów decyzję, a tak pisze tylko dupkę.
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:24
A my nie chcemy takiego cwaniaka. Widac po artykule jakie mial intencje. Glosujemy na Grzybowska
Zadra mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:10
Ten argument nie trzyma się kupy i jest dety jak balon, podobnie jak retoryka Dubrawskiego… ps. bujać to las a nie nas…
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 15:10
Pan Dubrawski zachował się bardzo niegodnie
Ojciec dyrektor mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:27
Toooooo fakt
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 15:10
Tym bardziej w 2 turze zagłosuję na Grzybowską
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 15:09
Sytuacja niedopuszczalna. Pan Dubrawski za dużo macherki a za mało dobrych intencji. Bardzo brzydko
Edward...a... mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:28
I nie do przełknięcia
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 15:09
Absolutny skandal. Pan Dubrawski za te kombinacje z numerem telefonu powinien spalić się ze wstydu. Niestety, wychodzi charakterek partyjny kandydata. Bardzo duży błąd. Mieszkańcy ocenią pana za to przy urnach
(...) mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:22
…jego credo zyciowe: po trupach by coś ugrać w gminnej polityce… stąd taki i ogon ciągnie za sobą ten matoł że słoma w butach
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 12:10
Według mnie Pani Ewa boi się debaty, skoro nie chciała debaty w Zaduszki to mogła powiedzieć to od samego początku, a nic takiego nie zrobiła. Zadeklarowała ze jest gotowa do podjęcia wyzwania ale koniec końców odpuściła. To już kolejny minus który pojawia się po pierwszej turze wyborów. Z kolei na Pana Dubrawskiego nic nie macie, po za jednym incydentem do którego cały czas się donosicie. Nikt nie jest ideałem, a szacunek mu się należy. On tez nas szanuje, dowodem tego jest spotkanie które organizuje, obiecał debatę, ale się nie udało, miał inny plan i go realizuje, według mnie to postawa godna zaufania. Jeśli mam być szczery to w pierwszej turze głos oddałem na Panią Grzybowska, ale dopiero później przejrzałem na oczy. Teraz głosuje na Pana Dubrawskiego, jeśli chcemy prawdziwych zmian to jest jedyny kandydat, nie wracajmy do tego co było ponad 10 lat temu, nie chciejmy powtórki. Oddajmy głos na Pana Dubrawskiego. To będzie dobry wybór, przekonajcie się i mu zaufajcie.
Zefir mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:25
Argumenty z piekła rodem…więc juz nie donoś że mu z ust brzydko pachnie!
Szczerośćdobólu mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 22:10
Zamiast pisać bzdury, które nic nie wnoszą ruszcie tyłek i pójdzcie na wybory. Pisanie anonimowo nie czyni Cię wielkim w swoim małym świecie. Podejrzewam, że 95% ludzi piszących tutaj negatywne komentarze nie są nawet w stanie i nie mają odwagi powiedzieć tego kandydatom w oczy. Noo, ale cóż jak to się mówi wielki w necie p*** w świecie :) jakie to prawdziwe
Globusl mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 19:51
Podsumowales samego siebie, wiec nie pouczaj pało innych, glosy tez oddajemy anonimowo i tak jest na tym świecie…
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 11:33
Co z tym bałaganem w papierach Dubrawskiego?
Marek mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 14:18
Dubrawski, zwany bardziej uczenie „SZUBRAWSKIM” swoje ZŁODZIEJSTWA nazywa „bałaganem w papierach”, czyli zachowuje się w/g zasady „PLUJ ŚWINI W OCZY ONA MÓWI, ZE DESZCZ PADA” i taki osobnik nie może zostać burmistrzem bo budżet tego nie wytrzyma.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 21:41
A może byś tak warnowski złodzieju sam oddał to co ukradłeś innym.
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 9:52
Ale co z tym balaganem w papierach dubrawskiego?
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 10:48
I wlasnie bedziecie zdziwieni wygra SULTAN WALDEMAR DUBRAWSKI
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 11:24
Arogancja w czystej postaci…
Irena Z. mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 18:19
Baranie u nas sultanów dostatek… nam potrzebny burmistrz z czystymi intencjami i pomysłami czy zdrowym rozsądkiem, etc.etc. Zatem NIE mówię Dubrawskiemu, ktory ma sromotne becki w II turze, bowiem my juz oszolomom dziekujemy
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 9:45
Jestem pewien, że kampania w te szczególne dni wyjdzie Ci bokiem. Waldek, przebodź się,jaki cep Ci doradza.
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 8:53
CZY BURMISTRZ MOŻE MIEĆ BAŁAGAN W PAPIERACH?!
Dubrawski sam wyrok bagatelizuje. -” To była sprawa za bałagan w dokumentach” „Przyznałem się, bo ciągnięcie tej sprawy nie miało sensu – dodaje.”
Czytaj więcej: https://gs24.pl/waldemar-dubrawski-kandydat-po-na-burmistrza-wolina-ze-wstydliwym-problemem/ar/5410618
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 8:16
Członek PO i kandydat na burmistrza Lęborka pan Namyślak zakończył kampanie ze względu na – uwaga!!! – ŚWIĘTA. Jak to pan Dubrawski skomentuje???
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 9:03
a w innych miastach debaty odbywają sie w piątek i nikt sie nie bulwersuje. Jak skomentuje to Pani Ewa?
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 11:23
Uuu, czyli glupio waldkowi ze kolega z PO uszanowal święta…
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 0:19
P. Dubrawski, to człowiek na poziomie, dlatego nie będzie wdawał się w „dyskusję” z MARKIEM, którego dobrze zna. Dziwnym trafem, MAREK /ksywa!!/ robi się bardzo aktywny przy wyborach. Trochę lat temu „pomagał” w chamski sposób p. Jasiewiczowi!!! Dochodziło do tego, że śp. p. Ewę wyzywał na k…., używał wulgaryzmów nawet na Sesji!!!! Miał sprawy sądowe, a nawet coś musiał odsiedzieć!!! Śp. Pani Ewa była dobrą ekonomistką, umiała liczyć gminne pieniądze, dbała o dobro Gminy i mieszkańców, zatem nie pasowała rządzącemu. Historia lubi się powtarzać — zatoczyła koło – i widzę tu analogię. Wyciągnął „armatę” i strzela ślepakami w kandydata lepszego!!!! P. Waldku ma Pan nasze głosy, bo te ślepaki trafiły w stopę p. Ewy.
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 8:14
CZłowiek na poziomie dostaje nagane od przełożonego i musi zwracać pieniądze ???
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:53
http://kamienskie.info/dyrektor-pcpr-przylapany-na-szkalowaniu-radnego-rzad-pisu-doplaca-do-likwidacji-swin/
Poniżej link o szkalowaniu Pana Dubrawskiego
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 8:13
Z fym procesem który miał dubrawski to jak było?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:52
„Jak ustaliła Prokuratura Rejonowa w Kamieniu Pomorskim, z urządzenia należącego do Zbigniewa Chochołowskiego dokonano wpisu szkalującego radnego Waldemara Dubrawskiego”
Panie Waldku, Marek bardzo ostro jedzie po bandzie, śmiało można powiedzieć ,że Pana szkaluje.
Dlaczego Pan nie złożył zawiadomienia do prokuratury?
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 22:58
Ja nie szkaluję Dubrawskiego, ja jedynie zarzucam MU, że jest ZŁODZIEJEM i to Dubrawskiemu powiedziałem w niedzielę w Dargobądzu prosto w twarz pokazując konkretny dokument to potwierdzający.
Dubrawski do tego ZŁODZIEJSKIEGO zarzutu w ogóle się nie odniósł.
Dubrawski nie złoży żadnego zawiadomienia do Prokuratury bo nie jest karpiem proszącym o przyspieszenie Wigilii.
Pozdrawiam
Anna mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 23:13
Tym się powinien zająć sztab Pana Dubrawskiego. Takie oczernianie kogoś jest karalne.
Marek mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 0:21
Dubrawski nie złoży zawiadomienia do prokuratury bo nie jest karpiem proszącym o przyspieszenie Wigilii.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:40
Jsst szansa aby choc jutro pan Dubrawski nie nękał polityką mnie i mojej rodziny?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:39
Czy pan dubrawski bedzie jutro rozdawal ulotki na cmentarzu?
Wyborca z Wolina mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:18
Ludzie dajcie spokój .Pan Dubrawski zaproponował termin debaty w dniu pracującym .Odpisał pani Ewie, że jeżeli termin nie odpowiada czeka na propozycje. Człowiek otwarty na zmianę terminu , godziny czy też miejsca więc o co bicie piany? Gdyby pani Grzybowskiej zależało na debacie ro podjęła by temat.Takie moje skromne uwagi w tym temacie .Pozdrawiam .
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:39
Dubrawski Zaproponował dopiero jak portal ujawnil jego cwaniackie zachowanie. Wstyd.
Misiek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:06
Ludzie, skąd u Was taka zawiść. Może zwolennicy Pani E. Grzybowskiej wezmą już na wstrzymanie. Ilość inwektyw pod adresem Pana W. Dubrawskiego jest już żenująca. Jak na katolików to sporo w Was zawiści. Można się różnić, ale nie można się nienawidzić. Przecież Wolin to nie L.A. i będziecie się widywać praktycznie codziennie. Jak spojrzycie sobie w twarz, zwłaszcza, że władza może wcale nie spełnić pokładanych w niej oczekiwań. Tak samo zwolenników jak i przeciwników. Po to jest karta wyborcza, aby w sposób kulturalny i merytoryczny wybrać Burmistrza. Życzę aby te nadchodzące święta ostudziły złość i zawiść. W końcu prochem jesteśmy ….
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 21:26
Czcigodny i dostojny Panie MIŚKU, doceniając Pana wysoki iloraz inteligencji IQ, nie ma Pan prawa pisać, że ja piszę inwektywy pod adresem Dubrawskiego.
Ja tylko piszę, że Dubrawski jest ZŁODZIEJEM i każdy kto na niego zagłosuje powinien wiedzieć, że głosuje na ZŁODZIEJA.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 8:56
Marek, Ciebie juz czytac nie mozna. Zgarla Ci sie plyta? Nazryj sie Pan wegla to Ci sraczka przejdzie
Anonimka mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 22:14
Widać,że pisanie komentarzy oczerniających Pana Dubrawskiego podbudowuje jego wartość :) może chociaż przez chwilę taki człowiek poczuje się lepiej.Ludzie ogarnijcie się bo te wybory to jeden wielki cyrk już pomijając to co robią kandydaci, ale właśnie to co wy robicie i piszecie
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 20:59
Pan Namyślak, czlonek PO i kandydat w 2 turze w Lęborku kończy kampanie ze względu na święta. Czyli w PO są ludzie ktorzy szanują innych. Ehh ten waldek
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 19:50
Zagrywki z debatą i tłumaczenie Pana Dubrawskiego, że tydzień szukał telefonu – żałosne. Bardzo dobrze że Pani Ewa nie dała się wciągnąć w te gierki!
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 19:23
Dubrawski podobno na wiosce dzieci wyslal ze swoimi gazetkami w zamian za cukierki na hellowen. Co za gosc, zero umiaru i taktu. Ludzie hucza i sa zniesmaczeni
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 17:48
Czlowieku miej swoj rozum i nie rozgaduj to co inni mowią bo bedziesz w sandalach zimą chodził..
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:34
Dubrawski, specjalnie tak przeciagnales i robiles za plecami a teraz mowisz ze termin moze nie odpowiada ?! W zaduszki ?!
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:33
Szkoda ze tak pozno przyznal Dubrawski racje pani Ewie. Niestety pewnie celowo tak to przeciagnal? Wstyd.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:30
a co to jakas ksiezniczka ze jej trzeba wszystko organizować juz jest burmistrzem ze trzeba ja prosic?? boi sie rozmowy i pytan z zaskoczenia. odpowiedz do dubrawskiego cala noc pisali.
sam mialem przyjemnosc sie przekonac co nieco na tzw kawie przy netto gdy odmowilem podejscia wzrok kandydatki ewy zmienil sie nie wyobrażalnie, nie wspomne o niecenzuralnych slowach za plecami w oddali dlatego ze nie podszedlem!!! wstyd.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:47
Ksiezniczka nie ale Dubrawski zmuszajac do debaty w zaduszki zachowuje sie jak sułtan
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:15
W zyciu nie zaglosuje na Dubrawskiego. Na Grzybowska tez nie cjcialem ale z dwojga zlego wole juz ją
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:15
Dubrawski to jest talent i as. Jemu juz dziekujemy za to małe cwaniactwo z debata i wciskanie ludziom polityki na grobach
Gość mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 16:45
Pan Dubrawski kandydował na radnego i kandyduje na burmistrza bo pozwala na to ordynacja wyborcza.
Po drugie kandyduje bo ma odwagę i jest odpowiedzialny.NIE bał się czerwonej kartki od swoich wyborców,a Pani Ewa chyba się bała wyniku w SWOIM okręgu wyborczym.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:14
Dubrawski bal sie ze jak go nie wybiora na burmistrza to chociaz stolek radnego bedzie. Grzybowska Jak mogla sie bac skoro wygrala 1 ture i zdobyla wiekszosc do rady?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 22:09
ale akurat w swoim okręgu radnego przegrała :)
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:21
Pan Waldek lubi stoleczki i publiczny żłób. Jak to bylo z tym paliwem za ktore musial zwracac ?
Xyz mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 16:04
Panie Marku w takim wypadku jest potrzebna debata. Pan by się zapytał w prost Pana Dubrawskiego o odniesienie się do tej sprawy a ja bym się zapytał Pani Ewy jak się odniesie do plotek na jej temat. Różnica jest taka ze Pan Waldemar chce debaty a Pani Ewa nie :)
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 17:21
Nieprawda. Grzybowska chciala a Dubrawski kreci ze ustalal telefon ktory jak sis okazuje mial
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 18:10
Panie/pani XYZ gdyby cynizm miał skrzydła to fruwałby pan/pani jak sikoreczka, albowiem nie widzę ani jednego powodu aby prosić Dubrawskiego o ustosunkowanie się do postawionych MU publicznie ZARZUTÓW ZŁODZIEJSKICH w Dargobądzu.
Gdyby był niewinny to od razu by się do tych ZŁODZIEJSKICH zarzutów odniósł się, ale tego nie uczyni bo jest złodziejem i wie jedno, że jak tyknie ten temat to inne ZŁODZIEJSTWA wyjdą na jaw, a tego Dubrawski boi się najbardziej.
Ja znam historię ZŁODZIEJSKĄ Dubrawskiego i jak mnie Dubrawski grzecznie poprosi to ujawnię ją na tym portalu.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 16:00
Waldek przyznal Grzybowskiej racje, szkoda ze tak pozno aby nie byla w stanie zaproponowac swoich warunkow. Cwaniak
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:38
Mam dosc nachalnosci Dubrawskiego. Cala kampanie prowadzil jakby spal, potem szukal numer telefonu ktory mial i sie budzi arogant na zaduszki ze ma byc tak jak on chce. Co za bezczelny typ
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:37
Czy pan Dubrawski odniosl sie do tego zarzutu z telefonem? Mowil ze ustala ale go ma jak sie okazuje
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:36
Spokojnie głosujemy z rodziną na panią Ewe. Ten Dubrawski co robi to tylko potwierdza co sie o nim mowi
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:31
Na mnie też chodzi i gada po wolinie. Bo wie że jestem za p. Ewą.masakra
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:16
Ma klase? Klasy nie ma kobieta która rozdaje za darmo piwo pod sklepem…
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:27
A to juz podlega pod paragraf.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:35
A ona rozdaje piwo?! Chyba cie rozum opuścil.
Xyz mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 14:24
Kręcenie z numerem telefonu, nie wiem jaka jest prawda nie wypowiem się ale dlaczego Pani Ewa nie podała własnego pomysłu na debatę? Tyle czasu było na ustalenia od propozycji aż w końcu Pan Waldemar się za to wziął. Nie rozumiem dlaczego ludzie piszą ze debata została ustalona ” za plecami ” Pan Waldemar przejął inicjatywę i zaproponował, przecież gdyby Pani Ewa była chętna na debatę to by odpowiedziała normalnie ze nie pasuje jej data ponieważ…. i jak człowiek uzgodnić nowy termin który by jej pasował. ” ludzie dubrawskiego ” nie obrażają innych mieszkańców ani nie mówią jak należy groby bliskich odwiedzać tylko piszą prawdę inni ludzie mają czas w dzień zaduszny iść do pracy i odwiedzić groby bliskich więc dlaczego inni którzy być może nie pracują w ten dzień nie mają czasu poświęcić czasu na debatę i iść na groby bliskich? Tak to jest sprawa indywidualna każdej osoby chcesz iść na debatę to znajdziesz czas i zorganizujesz dzień a jak nie chcesz iść to i tak nie pójdziesz. Po co ta cała fala hejtu? Nie można podejść do sprawy z dystansem? Jestem przekonana że gdyby Pani Ewa przypuszczając zareagowała na debatę w dzień zaduszny z dystansem np. ” nie pasuje mi ten dzień ponieważ… ustalmy inny dzień ” nie było by krzyku ale jezeli Pani Ewa zareagowała oburzeniem to cała społeczność która jest za Panią Ewą też tak zareagowała. Chcecie uświadomić ludziom ze Pan Waldemar jest złodziejem? A dlaczego nie uświadomicie ze jezeli Pani Ewa wygra to Wolin będzie pod władzą kogoś innego ? Mnóstwo plotek słyszy się na ten temat, sprzedane ziemie gminne na korzyść kogoś innego. Tak to jest jak ktoś kimś kieruje, ktoś komuś daje pieniądze tzw sponsoring, dlaczego sponsorzy sponsoruja swoje wybrane osoby? Z dobroci serca? Nie DLA WŁASNYCH KORZYŚCI
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:20
Panie/pani XYZ zdanie z zapisane w tym poście, które cyt:
„Chcecie uświadomić ludziom ze Pan Waldemar jest złodziejem?”
Jest zdaniem NIEAKTUALNYM, albowiem my w Dargobądzu UDOWODNILIŚMY, że Dubrawski jest ZŁODZIEJEM i OSŁANIA ZŁODZIEI.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Dubrawski ani słowem nie odniósł się do tych zarzutów w niedzielę i nie odnosi się do nadal, czyli zachowuje się wg znanej powszechnie reguły KRYMINALISTÓW – „NA ZŁODZIEJU CZAPKA GORE”
Pozdrawiam
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 9:50
Nazywasz kogoś kryminalista ?! Przecież ty tez garowales ???
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:36
Bzdury opowiadasz. Kręcenie z telefonem bylo i bylo 10 dni na debate. Cwaniactwo obnażył redaktor i to ma krotkie nogi
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:44
Celowa zagrywka dubrawskiego zapewne. Wyczekal, poza plecami ustalil wszystko i potem w poniedzialek w nocy proponuje nowe ustalenia jak kampania do wtorku de facto. Czyli laskawca dal dobe. Cwaniactwo
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 14:21
Ciekawa jestem jaką klasę pokaże p.Ewa gdy przegra wybory.. Hmm? Gdzie juz przed pierwszą turą rzucała wyzwiskami na tych ktorzy jej nie popierali..
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 13:26
WYGRA PAN DUBRAWSKI. CHOĆ GO ZNAM TYLKO Z WIDZENIA TO JEDNAK PANI GRZYBOWSKA KTÓRA ZNAM BLISKO TO MI NIE PASUJE. NIE BEDE OPISYWAL SZCZEGÓŁÓW. DUBRAWSKI NA BURMISTRZA I BASTA. ZROBI PORZADEK Z UKLADAMI W URZEDZIE A PANI GRZYBOWSKA DALEJ Z KUPCAMI BEDZIE TRZYMAC TYMI ZE SKLEPIKARZAMI OD ELEKTRYCZNEGO OD BUDOWLANEGO I WIELE INNYCH
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 13:19
Dubrawski to zrobi wszystki chyba dla wladzy? Nawet debate w Zaduszki za plecami kandydatki
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 13:18
Nie rozumiem czemu ludzie dubrawskiego obrazaja innych mieszkancow. Mowia kiedy i jak nalezy groby bliskich odwiedzac. Zle sie robi jak sie czyta takie rzeczy
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:48
Wybory raz na 5lat i eielkie halo by poswiecic te dwa godziny na debate..
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 13:44
Mial tyle czasu dubrawski sie odezwac skoro wyzwal na debate to ustalal telefon ktory mial. Wstyd
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:43
Pani Ewa może teraz paść ofiarą swojego sukcesu bo, żeby radni mogli realnie kontrolować pracę burmistrza to trzeba by było zagłosować na Dubrawskiego. Dużo osób boi się chyba powtórki poprzedniego układu gdzie odwołanie się do rady czy skarga na burmistrza nie miały żadnego sensu bo i tak nikt tego poważnie nie traktował.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 13:17
I dlatego Waldek startowal i na radnego i na burmistrza? Slabe to bo wychodzi pazernosc na stolki. Grzybowska tylko startuje na burmistrza bo ma klase i odwage
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:05
Przestańcie już z tymi grobami cały rok jest na to żeby odwiedzać groby bliskich,to jest normalny dzień pracy.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 13:16
Dziekuje ze mnie obrazasz
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:02
Poziom pana Waldka pokazuje jak sie zachowuje jak ktos mu stolek zabiera. Jak Matys zostawal zamiast niego wicestarostą to wyzywał ich „pędem do władzy”. A jak nazwać tajne robienie debaty w ZADUSZKI ??? To nie jest pęd do władzy tylko marsz po TRUPACH. Wstyd panie Dubrawski
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 14:38
Jakby była tajnie robiona to nikt by o niej nie wiedział
Wyspowicze mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 11:54
2 listopada w naszej kulturze to Świeto naszych najbliższych Zmarłych,organizując debatę w tym dniu?-wniosek jest jeden -Pan Dubrawski po zmarłych do celu….
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:26
To PiS ustalił taki termin wyborów i termin dogrywki.W sobotę cisza wyborcza tak więc spotykamy się w piątek.
Polonia mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 11:46
Baby to w nosie,a nie płeć piękna
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 10:30
Pan Waldemar Dubrawski jest idealnym kandydatem na burmistrza Wolina, ma czas dla mieszkańców nawet w dzień zaduszny, w przeciwieństwie do Pani Ewy Grzybowskiej, Pani Ewa poparcie chce zyskać rozdawaniem darmowego piwa, ciekawe czy po wyborach będzie można spodziewać się od Pani Ewy darmowego piwa, kawy i herbaty. Pan Waldemar nie kupuje głosów poprzez takie zachowanie, poświęca czas dla mieszkańców rozmową i spotkaniami czego po wyborach można będzie się spodziewać po Panu Waldemarze. Pomysł debaty i ustalenie wszystkich szczegółów przez Pana Waldemara było moim zdaniem przejęciem inicjatywy, jeżeli Pani Ewie nie pasuje data godzina czy miejsce mogła zaproponować inną datę godzinę i miejsce a nie oburzać się i nawywać to brakiem szacunku do jej osoby i mieszkańców. Ale tak to jest jak sponsorom nie pasuje dzień debaty a takich/takiego sponsora ma Pani Ewa. Bo komuś zalezy zeby Pani Ewa wygrała, bez powodu wiadomo nie…. postawa strony kamieńskieinfo też nie jest wyborem, moim zdaniem takie media powinny być bezstronne ale jak w grę wchodzą pieniądze… to juz inna sprawa ?
Walduś Kiepski mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 11:55
no weź nie wychwalaj tak tego Waldusia, dzień zaduszny jest dla zmarłych i dla rodziny a nie dla spotkań z Waldkiem.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:22
Skoro taki idealny to jak nazwiesz kręcenie z numerem telefonu ktory miał? Kłamczuszek ???
Tomek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 10:08
wygra Ewa, głosujemy na Ewę bo ona nie jest z tego antypolskiego p.o. a Waldek jest
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 10:07
Polityka na grobach. Szczyt bezczelnosci ekipy Dubrawskiego
Gość mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:10
Nie mogła baba tego narmalnie załatwić tylko chowa głowę w piasek?.
A w Dargobądzu to brak kultury taktu i rozumu pokazało dwoje biednych nastawionych ludzi.Dla nich nie ma argumentów, prawdą jest tylko to co sami uważają za prawdę.To co powie nieskalana i święta pani G
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:00
Nikt nie nastawiał, kierowaliśmy się dobrem Gminy i dlatego obnażyliśmy prawdziwe oblicze Dubrawskiego – zarzucając Mu, że jego ZŁODZIEJSKIE ciągotki osłaniali wysoko postawieni notable z PO, ON osłania złodziei na dole np Sołtysa Warnowa.
Zarzutu ZŁODZIEJSTWA w Dargobądzu otrzymał na piśmie do rąk własnych i NIE ODNIÓSŁ SIĘ DO NICH ANI SŁOWEM ?!
Nie jesteśmy niczyimi wysłannikami, a zamierzeniem naszym jest jedynie uświadomieniem wyborcom głosującym na Dubrawskiego głosują na ZŁODZIEJA.
Pisemne zarzuty wręczone Dubrawskiemu rozdajemy po całej Gminie i ok 2 godzin temu wręczyliśmy wszystkim urzędnikom Gminy i będziemy to czynić bez przerwy do piątku do godz. 24:00
Pozdrawiam
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 9:53
Maksiu piszesz ze My to , my tamto , wytłumacz nam kto to jest te My . Wiemy ze ty ale kto jeszcze jest s tobą ?
Ja mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 6:34
Chamie jeden obrażasz kobiety szowinisto nędzny! No ale czegóż sie spodziewać….jaki kandydat- tacy jego wyborcy!!!
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:08
Dubrawski o PSL: „Rozumiem pęd do władzy PSL-u ale to chyba nie jest dobre dla powiatu co się nie dzieje, bo chyba nie tylko tym powinniśmy żyć”
Źródło: http://kamienskie.info/wicestarosta-dubrawski-odwolany-dziekuje-za-prezent-na-swieta/
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:07
Niestety, Dubrawski taki jest. Tydzien ustala nr telefonu ktory ma…
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 14:47
Lepiej późno niż wcale jak wydawało się komuś za długo mógł sam interweniować
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:07
Tak sie konczy cwaniakowianie panie Dubrawski
Mieszkaniec mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 8:14
Bardzo dobra decyzja.Glosujemy na Pania
Mam nadzieję że Ewka stawi czoło. mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 7:49
Dubrawski nigdy nie ukrywał że sympatyzuje z PO. Jeżeli kontrkandydatki nie będzie na debacie tym sposobem pokaże gdzie ma gminę i mieszkańców,bo chodzenie po domach to nie wszystko.Trzeba zobaczyć który z kandydatów jest silniejszy w ogniu pytań i to dopiero uzmysłowi na jakiego kandydata powinniśmy zagłosować.Jeżeli potrafi stawić czoło pytaniom zadawanym a będą różne wygodne i nie wygodne to potrafi też zarządzać Gminą.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:05
Stawic czolo czemu? Ludziom na grobach?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:11
Nie ma debaty bo dubrawski ustalal tydzień numer telefonu ktory mial ?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 12:26
Ile od marszalka i rzadu PO zalatwil dla Wolina Dubrawski? No wlasnie, żenada
Wd mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 7:26
Marek to nie prawdziwe imię, chyba że od bierzmowania.
Anonimowo mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 22:53
Pan Dubrawski wystepuje jako kandydat niezależny,a dziś zadalam pytanie znajomemu na kogo bedzie głosował „jak to na kogo na PO”to jak to jest pan W.D.partyjny czy falszywie oskarża przeciwniczke,a sam ma plecy ,
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 7:33
Dubrawski jest nie tylko ZŁODZIEJEM, ale również TCHÓRZEM bo w Dargobądzu nie tylko powiedział, że startuje z PO, ale powiedział, że jest LIBERAŁEM czyli takim miniaturowym Balcerowiczem co by tłumaczyło chęć budowy za 15 milionów, nikomu nie potrzebnej areny w Wolinie.
Tymczasem ocena Dubrawskiego jest następująca:
– O kłopotach pana Dubrawskiego dowiedziałam się kilka dni temu. Zapewniał mnie, że to sprawa sprzed lat, a teraz dowiaduję się, że wyrok zapadł całkiem niedawno. Jestem zwolenniczką czystości w życiu publicznym. Gdy zapadała decyzja o kandydacie na burmistrza, nie wiedziałam o jego problemach. Dlatego zdecydowałam się zawiadomić władze regionalne partii – tłumaczy Beata Kiryluk.
Pozdrawiam
Ania R. mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:39
Kontrkandydatka ma za sobą plecy i cale zaplecze PISowskiego Artura B.
mieszkaniec gminy mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 22:29
Pani Ewo niech Pani podejmie wezwanie Pana Waldemara.Przecież określa się Pani,że będzie Pani
osobą publiczną.A tu już na wstępie zasłania się Pani świętami,czyżby nie czuła Pani rangi i powagi tego stanowiska i ciążących ewentualnie w przyszłości obowiązków wobec mieszkańców Gminy Wolin. Przyjadę na debatę i chciałbym zadać pytanie Panu Waldemarowi i też Pani Ewo. Jakie macie wizje rozwoju w naszej społeczności.Bo dopiero po tym spotkaniu zdecyduję się na kogo oddam swój głos.
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:05
Dubrawski mial ten telefon czy nie?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:59
Praca burmistrza wymaga poświęceń, czy to piątek, wigilia czy inny dzień. Bądźmy szczerzy Dzień Zaduszny to nie Wigilia. To normalny dzień. Jak będzie powódź to też pani powie że musi świętować? A jak w nocy coś się stanie? to jaka wymówka będzie? że mir domowy mieszkańcy zakłócają pani burmistrz?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 7:23
W Wigilie ludzie tez pracują! Nikt nie robi zadymy, ludzie!
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:06
W sylwestra tez ale nikt debat nie robi
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:54
Czy ponad podziałami mozna jednak spotkac sie z bliskimi ktorzy jada do mnie z Białegostoku czy jednak pod rygorem na debate?
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:52
Wcale nie musisz przychodzic. Ale Ewka to osoba publiczna, a takowa powinna wiedziec co to poswiecenie
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:54
Pan dubrawski to strateg wybitny. Czy moge poprosic o zgode na zapalenie znicza nad grobem rodzicow ?
Gość mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 8:36
Proponuję kupić wkład do lampionu na 100godzin i zapał 1 listopada a 2 odwiedź groby do godz 16 o 17 zapada powoli zmrok i możesz iść na debatę po debacie można znów odwiedzić grób albo pomodlić się w domu za zmarłych to jedna z wielu opcji ułóż sobie plan dnia i nikogo nie proś o zgodę bądź kreatywną osobą myśl listy obecności nie będzie więc debata bez Ciebie może się odbyć
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:06
Milo byc obrazanym
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:13
Jeszcze porada dla tego od rodziny z Białegostoku by się przydała:-)
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:53
To jest wlasnie taki typ niestety. Politycy lubia takie macherki ale zle na tym wyjdą
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:53
Nie mogl chlop jak czlowiek tego zalatwic tylko takie cyrki? Ludzie…
Obserwator mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:13
Po 1 turze czytałem na tym portalu komentarze jaka to p. Ewa pracowita bo znowu spotyka się z mieszkańcami a p. Waldek len więc jak wiemy jaki jest konkurent to trzeba było wziąść w swoje ręce organizację debaty osoba pracowita kreatywna myślaca wiedziała że my wyborcy chcieliśmy tej debaty i mogła to zorganizować a nie czekać
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:46
MAREK — nażryj się w końcu węgla, to ci ta sraczka minie!!!! Tak to jest, jak brak argumentów, to się sięga dna i z przeproszeniem osrywa się kontrkandydata. Może ty tak „pracujesz” na stołek w-ce. Jeżeli tak, to kupię ci nocnik!!! P. Dubrawski, to człowiek na poziomie, i zidentyfikuje cię, i bekniesz w Sądzie!!!! Tego ci życzę. Widać, p. Ewa lubi swoich zwolenników za taką bezczelną, kłamliwą, chamską i agresywną nagonkę na kontrkandydata. Ja z rodziną i znajomymi głosujemy na p. Dubrawskiego.
Anonim mówi:
lis 1, 2018
o godzinie 10:51
To srakotnik z Warnowa
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:33
Pisze Pani o braku szacunku do siebie i do mieszkańców z tego powodu że mieszkańcy chcą zobaczyć debatę dwóch osób które przez 5 lat będą decydowały o naszych podatkach. Dla mnie to zwykła arogancja. Stwierdzenie że znalezienie moderatora jest fizycznie nie możliwe jest bzdurą. Nie jestem zwolennikiem nikogo, mój głos i rodziny jeszcze jest do wzięcia, proszę podjąć rękawicę i stawić się na debatę, choćby jutro, ogłoście rano, puśćcie na fb transmisję z debaty, kto nie znajdzie czasu obejrzy w domu.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:15
Pan Dubrawski nie odniosl sie do zarzutu ze mowi nieprawde w sprawie telefonu. Jak go zatem nazwac?
Marek mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 22:02
Dubrawski nie odniósł również się do zarzutów postawionych mu w Dargobądzu w niedzielę, że jest ZŁODZIEJEM.
Pozdrawiam
Wyborca z Wolina mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:14
Jak Pani zostanie burmistrzem to również nie będzie Pani spotykać się w ważnych sprawach w weekendy, święta itp . Stanowisko jednak do czegoś zobowiązuje. To nie tylko przywileje. To służba publiczna,ktora nie patrzy w kalendarz. Takie moje skromne zdanie.Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:51
A moje skromne zdanie to uszanować TAKIE dni dla wszystkich bez wyjątku. Miał dubrawski tydzień a w sumie było 10 dni to zrobił hucpe. I nakazuje ludziom w zaduszki debatować
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:21
P Ewa też tego nie zrobiła nie było powiedziane czy ustalone kto ma to zorganizować
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:14
Czy pan Dubrawski skomentował kwestie posiadania telefonu do pełnomocnika pani Ewy??? bo mówił że ustalał a wychodzi na to że miał i jest nawet na to biling. Proszę o komentarz bo głosowałem na Dubrawskiego w 1 turze ale nie chce głosować na kogoś kto mowi nieprawde?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 20:41
Jeżeli Pani nie ma czasu to może Pan Burmistrz Kamienia wystąpi w debacie i w ogniu pytań powie dlaczego będzie głosował na Panią a nie na Pana .Bardzo prosimy Pana Burmistrza
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:10
Lepiej post komuch Napieralski co poparl Waldka
zawiedziony mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 20:38
Całość to jeden wielki kabaret… Mimo że programowo jestem za W.Dubrawskim to w głębi duszy chciałbym aby wygrała E.Grzybowska. Chciałbym za jakiś czas spojrzeć w oczy wszystkim tym którzy popierają tą Panią i zobaczyć to zażenowanie gdy okaże się że Pani E.G będzie jedynie „twarzą” tego urzędu a sterem będzie ktoś inny…
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 20:49
dokladnie. tylko szkoda straconych 5 lat .
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:52
O to to…. Święta racja….
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:12
Liczę na Grzybowską. Pan Dubrawski się popisał już na stołkach partyjnych od lat
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 20:17
widze ze krolewne trzeba poprosic albo blagac termin?? debata sie odbedzie czy chce czy nie w piatek w wolinie!!! dla wszystkich.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:11
Oczywiscie, skoro tak nakazujecie to tak będzie. Przyprowadźcie ludzi siłą, z bronią i zakażcie wyjazdów oraz rodzinnych spotkań bo władca Dubrawski robi sam dla siebie debate. Tylko ustalcie telefony bo to trwa tygodniami podobno
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 19:58
Proponuję 24 grudnia nawet zwierzęta przemówią.
Wyborca mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:56
Ta debata to nie wysłuchanie ludzi. Ta debata to próba cwaniactwa.
Ania R. mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:21
To jest portal propisowski.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:47
aha… bardzo rzeczowa wypowiedź. długo nad tym pani myślała?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:53
Nie jestem za PiSem więc proszę mnie nie obrażać. Widać, jak brakuje argumentów to się stosuje takie tanie podziały… Wstyd.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:51
Zawsze gdy mysle ze granice żenady juz wyznaczono to jednak Waldek bije nowy rekord
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:17
Czy Grzybowska zabronila kontaktu ze soba przez 7 dni? Nie! To pan Waldek szukal telefony ktory mial i z ktorego korzystal. Ale wolal na cwaniaka po cichu wszystko przygotowac na zaduszki. Mlodzierz co mu doradza nie ogarnela co to za dzien ?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 20:27
Czy naprawdę ciężko napisać poprawnie?. Proszę naucz się pisać poprawnie!!!!
Seniorka mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:10
Pani Ewo, bardzo dobrą decyzję Pani podjęła. Bardzo dobrą, będę na Panią głosowała…
??? mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:07
Wie Pan co to są Zaduszki? Wie Pan?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 20:31
Tak…. Normalny dzień pracy!!!
ABC mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:05
Trochę wstydu Panie Dubrawski! I co Pan taki agresywny. Oczywiście napastliwość podszyta kulturą! Wstyd!
Mirosława mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:03
W Zaduszki się idzie na groby, a nie robi debaty!!!
Monika mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 21:30
A w niedzielę się odpoczywa a nie chodzi na wybory!!! Bez przesady dzień jak każdy inny!!!
anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 6:37
Na groby idzie się w dzień a debata -wieczorem.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:03
Jezeli kandydat czy to dubrawski czy grzybowska zalezalo by naprawde na losie mieszkancow ich glosach i przyszlosci gminy to stawili by sie na kazdej debacie w lesie pod mostem i na polu aby tylko wysluchac ludzi.
anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 6:38
To prawda!
ZaduszkiRzeczŚwięta mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:01
W Zaduszki debatę? Dubrawski!? Zwariowaliście!? Klakierzy Dubrawskiego!? Oszaleliście!?
ANONIM mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:12
Sam jesteś klakierem Grzybowskiej
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:51
Czy pan Dubrawski będzie rozdawał ulotki na cemtarzu? Pytam bo chyba wszystko możliwe
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:50
W całej tej aferze nie mogę doszukać się jednego faktu. Kiedy pasowało pani Grzybowskiej? Który termin podała?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:16
cały tydzie był i Dubrawski szukał telefonu który miał…
Gość mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:49
Żałosna odpowiedź Pani Ewy. Jeśli Dubrawskiego zrobił wszystko tak źle,to dlaczego Pani sztab nic nie zrobił aby było dobrze???Dlaczego nic nie zaproponował?Ani daty,ani godziny.Nic a nic.
Przecież wygrywając pierwszą turę musiała Pani i sztab myśleć o debacie.Chyba że od razu było ustalone że żadnej debaty nie będzie. Odpowiedź zaraz po zaproszeniu Dubrawskiego sugeruje że mieliście Państwo wszystko przygotowane że to wasza zagrywka.Bardxo nie fer w stosunku do wyborców.
Pani Ewo mówi Pani o hejcie, zarzutach.
Dlaczego Pani wysłała pieniaczy na spotkanie w Dargobądzu?
Brawo dla mieszkańców że tych dwóch biednych i nastawionych ludzi uciszyli.To jest ta Pani rozmowa ponad podziałami???
To jest Pani język??
Żal mi Pani.Nawet jeśli zdarzy się cud i zostanie Pani burmistrzem to sumienie Panią zagryzie.No chyba że nie ma Pani sumienia
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:14
Twoje plucie na Grzybowska pokazuje kto wysyla pieniaczy
Marek mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:36
Dubrawski niech będzie szczęśliwy, że nie dojdzie do debaty bo wtedy otrzymałby kolejne złodziejskie zarzuty i też byłby zaskoczony, tak jak w Dargobądzu, bo biedak nie wie jednego, że jego dawni potężni mocodawcy z PO są już na ŚMIETNIKU HISTORII i nie są w stanie jego PRZEKRĘTÓW „ZAMIEŚĆ POD DYWAN”
Panie Dubrawski nic straconego będzie Pan, przynajmniej przez krótki czas, radnym RM Wolin i na pewno panu nowe zarzuty złodziejskie przedstawię prosto w oczy tak jak w Dargobądzu.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:21
I cóż… Debaty nie będzie, wybory się odbędą. Wyborcy zagłosują pamiętając smak ciasta lub uśmiech w miłej rozmowie. Bez trudnych pytań,bez odpowiedzi. I chyba o to chodzi. Mam nadzieję że każdy z nas będzie kierował się troską o dobro naszej Gminy
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:48
My na panią Grzybowską
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:58
Ludzie nie wiedziałem że Wolin taki religijny. Ciekawe ilu z Was szanowni internauci pójdzie w Zaduszki na cmentarz albo na mszę. Czytając Wasze wypowiedzi mam wrażenie, że spędzicie tam cały dzień od 8.00 do zachodu słońca i nie możecie tego dnia wygospodarować np 2 godzin na debatę. Pewnie tez tego dnia nie oglądacie telewizji, nie czytacie książek i nie słuchacie muzyki tylko cały dzień rozmyślacie o zmarłych. Wspaniale! Prawie w to uwierzyłem :) myślę jednak że przez 24 godziny znajdzie się czas i na zmarłych i na debatę. Chyba że problemem nie jest data a sama debata.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:48
Ja z rodziną spędzam czas. Dlaczego obrażasz ludzi którzy nie chcą polityki na grobach?
Wyborca mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:19
Gmina to nie tylko Wolin człowieku! Jak zawsze, myślicie tylko o sobie!
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:53
Waldek tak kocha gminę, że chciał debaty w mieście i to w zaduszki? Czy można bardziej obrazić wielkie grupy mieszkańców?
anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 6:42
Pewno wypowiadają się Ci co cały rok na cmentarz nie raczą przyjść a nagle zaduszki są takie ważne hahaha!
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:37
Prawdziwy łaskawca z tego dubrawskiego. Dobrze ze 15 minut nie dal na organizację
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:36
Wynajął sale – aby była. Ten poziom intelektualny to wyżyny. Ehhh
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:34
Panie Dubrawski, spal sie pan ze wstydu za to ustalanie numeru telefonu
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:33
Mam dosc tego chlopa. Najpierw mi wciska arene za kupe pieniedzy ktorych nie ma i nie wie skad je wezmie a teraz oczekuje ze zostawie w domu bliskich i bede biegal po jego debatach. Grzybowska to chociaz sama przyjdzie poprosic o glos.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:32
Czy ludzie ktorzy zamiast polityki wola spedzic czas z rodzina na grobach bliskich sa dla zwolennikow pana Dubrawskiego gorsi albo mniej wartosciowi?
Najbardziejżałosnyportal mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 13:56
Nagle problem bo debata ma być w Zaduszki? Serio? Nie udawajcie takich świętych, że nagle nie macie czasu, że będziecie spędzać czas z rodzinami. Really? Takie rzeczy robi się na codzień . Przez cały rok macie gdzieś czy pójdziecie na cmentarz czy spędzicie czas z najbliższymi .A teraz nagle wszyscy sobie o tym przypominają. Zwykła pokazówka z waszej strony. Debata będzie chyba dobra dla każdego. Jeżeli ktoś nie może to niech po prostu nie przychodzi PROSTE. Tylko trzeba w sumie mieć odwagę żeby się na nią wstawić P.G :)
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:28
Dziękuję że wiesz jak spędzam czas w tym dniu. Utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że Dubrawski zrobi wszystko dla władzy
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:22
nie musi sie stawic ewa na debate ! nikt jej nie zmusi :) wkoncu to ludzie sa dla burmistrza a nie burmistrz dla ludzi i ich pytan
a tak na serio ludzie chyba juz zglupieli i po tym sami nie wiedza czy napewno isc zaglosowac na grzybowska
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:18
wiedzą na pewno żeby nie głosować na dubrawskiego
Zniesmaczony mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 13:45
Przestańcie z tymi zaduszkami dobry wykręt dla tego co się boi debaty.Przecież to jest normalny dzień pracy .Po co tyle hałasu.Sami święci ha ha ha.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 15:32
dokładnie he he
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 13:23
Waldek to jest klawy facet, nie ma, dziś z byłym liderem SLD sie filmuje ?
Anka mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:34
Lepiej się wychodzi na zdjęciu z SLD niż z PIS.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:49
A kto ma zdjęcie z pis? Ty ?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 13:12
Pokajal sie i zostawil dobe Grzybowskiej? Prawdziwy łaskawca
Anna R. mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 12:59
Kandydatka i jej klakierzy jacy nagle pobożni się zrobili.Nic tylko pierwsza ławka w kościele.A do tej pory to nie grzeszyli? Wszystko na NIE .Każdy termin debaty im przeszkadza.Niech podadzą swoją propozycje a nie ze strach podkulaja swój ogon.Czy pani Grzybowska boi konfrontacji ?To znaczy ,że nie jest merytorycznie przygotowana do piastowania tej funkcji.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 14:29
Nie każdy tylko w święta. Dubrawski sie pokajał po tym jak ludzie zaczeli huczeć co on wyprawia. Miał tydzień na ustalanie debaty ale cwaniakował jak widać po artykule
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 17:19
Jakby na to nie patrzec to codziennie jest jakies swięto. Niech sie pani Grzyboweka przyzna ze jest nieprzygotowana, boi sie pytan, a nie zaslania terminem. Jakos ona ani jej komitet nie kwapił się woogole do debaty, dlaczego sami nic nie zaproponowali?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 12:00
Dubrawski sie pokajał ale dobrze wie że organizacja w tak krotkim czasie nie jest mozliwa. Co za facet
Wolin mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:55
tylko nie ten Dubrawski ! każdy inny tylko nie ten. Głosujemy na Ewę
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:50
A jednak Grzybowską stchórzyła bo boi się pytań bo nie będzie wiedziała jak odpowiadać na zadawane pytania tak się rwie na Burmistrza a boi się pytań Wstyd Pani Grzybowska
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 13:34
Ale bzdura
Sąsiadka pani G mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:18
Proszę udowodnić, że jestem w błodzie.
Wyborca mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:31
Może na debacie by miał coś do powiedzenia….?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:29
Dziękuję pani Ewo, że nie będzis pani robic polityki na grobach a pan dubrawski powinien czuć jaki to niesmak ale chyba zbyt mlodych ma doradcow ktorzy obrazaja ludzi od wielce pobożnych
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:19
Debata nie ważne zaduszki, czy nie – jeśli Grzybowska wcześniej mówiła, że jest gotowa do takiej debaty- to niech stanie – zobaczymy jak sobie da radę. Pełnomocnik Grzybowskiej to chyba nie za bardzo wie co do niego należy – jakiś taki nieogarnięty.
Zaraz przypiszą sobie budowę przedszkola- chociaż jak mawiała Grzybowska, że to tylko wizja, aż tu nagle okazało się to rzeczywistością. No i co na to pani powie.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:59
A jest to przedszkole? Nie.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:01
Do Kinga
Dojrzewać to moga jabłka w sadzie albo sama Kinga.
A Pani Grzybowska w polityce NIGDY nie robiła w zamian pan Dubrawski cały czas i co ty na to KINGA?
Dojrzewaj dalej….
Do Anonima od K. ? mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:28
Żenuła ?! Pan Dubrawski już pokazał jak działa w polityce, jest wiele ciekawych atr.w internecie i nie tylko. Takze ten, jak został odwołany przez radę łącznie z wyrokiem sądu! Można zajrzeć dla zainteresowanych:
http://kamienskie.info/wicestarosta-dubrawski-odwolany-dziekuje-za-prezent-na-swieta/
Miłej lektury obrońo Pana D.! ???
Kultura mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:58
Z tego co wiem to Dubrawski jest niezłym machlojem 11 tys zł na paliwo wydał i musiał oddać? jest wiele innych takich cukiereczków i on na gospodarzem Wolina Żart
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:53
Można się było spodziewać takiej brudnej kampanii ze strony Pana Dubrawskiego, no i zaczęło się. Ci co dobrze znają Pana Waldka wiedzą o czym mówię. Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:47
Pan Dubrawski nadaje sie do tarcia chszanu
Do chrzanu mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 12:02
A Ty ze swoją ortografią to nawet do tego tarcia sìę nie nadajesz.CHRZAN.
Kinga mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:16
Panie Dubrawski, Pan jako argument podawał niejednokrotnie, ze jest Pan najmłodszym z kandydujących, jednoczesnie pozwole sobie zauważyć, że faktycznie, potrzebuje Pan jeszcze doswiadczenia życiowego i obycia bo pokazuje Pan swoją „klasę” nielażr na każdym kroku. Daj Pan sobie jeszcze czas. Dojrzeje Pan to Pan wystartuje! Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:00
Post Komuna SLD Napieralski poparł Dubrawskiego… matko z córką
komuchy mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 13:57
precz z komuną
po co imię mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 5:23
Tak źle było za komuny ? Była praca, były pieniądze a teraz 500 plus i to jest ta dobra zmiana?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:59
Mam nadzieje ze wygra Pan Dubrawski, ale gdyby stało się inaczej to ciekaw jestem reakcji ludzi którzy tak bardzo stoją za Panią Grzybowska na jej pierwsze decyzje. Chodzi głównie o stanowiska w gminie, które zapewne obsadzi innymi ludźmi. Teraz gdy padają pytania np na temat zastępcy, unika odpowiedzi. A dlaczego? Najprawdopodobniej coś ukrywa, boi sie jak spojrzą na to jej wyborcy. Czy wy naprawdę tego nie widzicie. Wszystko co teraz robią jest na pokaz a prawda przyjdzie już w dniu 5 listopada, ale będzie już za późno.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:54
Oj Waldus, Waldus i na co ci to było? Kolejne wybory i kolejna porażka będzie
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:54
Pan Dubrawski to bardzo niekulturalny i niewychoeany człowiek
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:53
Brawo pani Grzybowska za świetna kampanie!
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:49
Brawo Pani Ewo! Głosujemy na Panią z cała rodzina! :)
suweren mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:17
niech ten woliniakowy cyrk się już skończy
gosc mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:16
Pani Ewa wie, że nie wolno brukać polityką, kampanią i innymi tego typu, takiego Święta jak Zaduszki
abc mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:11
Zgoda, termin i forma zaproszenia fatalne. Debata w Zaduszki??? Coś Pan Panie Dubrawski najlepszego wymyślił…
Ja mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:10
Pan Marek odszczekuje się na każdy komentarz dotyczący PANI Ewy.Jest jej pełnomocnikiem z tym że nie każdy wie dlaczego. W zamian za kampanię będzie wybrukowana droga pod jego dom.Oczywiscie oficjalnie będzie to dotyczyło przychodni.Panie Marku dojazd do przychodni z tego co mi wiadomo jest w planach tak więc proszę się uspokoić. Dalej z tego co mi wiadomo co niektórzy mają zapewnione stanowiska w referacie budownictwa. I tu też wiadomo o kogo chodzi.Kampania PANI Ewy jest bardzo agresywna co mi I mojej rodzinie się to nie podoba.I prawda jest taka że faktycznie nie mogę wykonać spokojnie zakupów w netto bez zaczepek PANI elektoratu.Sprawdzilismy dokładnie o co chodziło z areną. Pomyśl jest fajny tym bardziej że gmina nie wyda na to nawet złotówki no może poza uzbrojeniem terenu.Glosowalismy na Pana Matysa teraz idziemy jednak na Dubrawskiego.Bo tak naprawdę to on ma plan A nie puste słowa.Debata? Kiedykolwiek I gdziekolwiek? A co to za różnica?
Halina mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:55
Obrońco Dubrawskiego, wczoraj pod Netto Pan Dubrawski osobiscie biegał pod netto i zaczepiał ludzi! Niestety bez kawy i pysznego ciasta…. Trzeba miec trochę klasy w zaczepianiu ludzi pod netyo ?. Widać nie każdy ma ☺
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:16
skąd Pani ma budżet na to wszystko, z pensji w Grodnie?
Zofia mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:09
Pani Ewo, ma Pani klasę. Nie można dokonywać takiego świętokradztwa
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:06
Nie rozumiem, kto normalny prowadzi kampanię wyborczą w Zaduszki! Panie Dubrawski, czy Pan szanuje pewne ponadczasowe wartości?
Wyborca mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:12
Czy p. Ewa kiedykolwiek powiedziała coś na temat zamykania szkół? Chyba ktoś używając takich argumentów bardzo się boi tylko nie wiem czego? Tak p. Dubrawski bronił szkoły w Sierosławiu tylko jak przyszło dokończyć sprawę żeby była to szkoła jak np. w Ładzinie która trwa do dzisiaj to jakoś się wycofał bo trzeba by było napisać statut itp. czyli konkret a nie tylko gadka i to czcza.
Anna mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:12
A czy to prawda Pani Ewo ,że budynek gimnazjum w Sierosławiu „połknął”DON ARTURO”?Ponoc dla swojej corki?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:54
Jak nie wiesz to nie gadaj nie wycofał się
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:06
Ludzie opanujcie się, miejcie swój rozum..
Czy Wy naprawdę nie widzicie jak ten portal jest opłacony przrz panią Ewe? Co chwile nowe artykuly i ochy i achy co to ona nie robi itp.
Ludzie, zamiast sapać nienawiścią, obserwujcie co się dzieje, porównajcie programy wyborcze kandydatow i licznie pojdzmy na te wybory.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:28
Sam jestes oplacony
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:53
Ja nie widzę. Mozesz pokazac faktury? Jak nie to zamilcz prosze i kłam bo już mnie głowa boli.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 7:59
Pan Dubrawski w przeciwieństwie do Pani Ewy jest znany z obrony szkoły w Sierosławiu, więc wszyscy wiedzą że będzie dbał o małe wiejskie szkoły, to Pani Ewa mówi o oszczędzaniu a jej mentor Stanisław Kuryłło w mijającej kadencji zamknął szkołę w Górkach także nie gadaj głupot jeśli ktoś będzie zamykał szkoły to zapewne Pani Ewa.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:27
Ewa nic nie bedzie zamykala to klamstwo. a Dubrawski to znany jest wiemy z czego
Adam mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:06
Jeszcze jest znany z tego, ze ma lepkie rączki do publicznych pieniędzy!
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 7:40
Lucyna startowała do rady od Dubrawskiego, pewnie wie coś na temat zamykania wiejskich szkół.
mieszkaniec Wolina mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 7:27
Pani Ewa ma rację jest wszystkich świętych i dzień zaduszny czy ludzie w tych dniach chcą żyć polityką każdy niech w tych dniach wspomina ludzi których już miedzy nami nie ma naszych bliskich spotkajmy się w domach przy obiedzie z rodzinami, którzy przyjadą na groby swoich bliskich.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:12
Tyle ze w dzien zaduszny wiekszosc ludzi pracuje i spotkania nad grobami bliskich są mozliwe tylko we wszystkich swietych… A pozatym, nawet gdyby piątek był dniem wolnym, to przepraszam bardzo ale godzina nikogo by nie zbawiła, można cały dzień siedzieć na cmentarxu a o tej 17tej wyrwać się na chwilę na debatę by w ostatnim dniu przemyśleć wszystko i podjąć służny wybór.
Równie dobrze ktoś mogłby powiedzieć że druga tura 4listopada to skandal, bo niektorzy moze robią sobie dlugi weekend… Ludziom to się jednak nogdy nie dogodzi…
Jak się chce to szuka się sposobu, jak się nie chce, szuka się powodu..
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 7:20
Pani Lucyna, będąc w Dargobądzu coś mówiła o zamykaniu szkół, nie sprecyzowała kto miałby je zamykać. Analizując programy kandydatów, jednym z pomysłów jest budowa „Areny Wolin”. Budowa – koszt rzędu 15 milionów a następnie stały koszt utrzymania. Z powyższego wynika, że szkoły miałby zamykać Pan Dubrawski? Co na to mieszkańcy Koniewa, Troszyna i Dargobądza?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:00
Z tego co ja wiem to Pani Grzybowskiej pomysl na pozamykanie szkół..Tak jak kiedys jej znajomych…
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:09
Bzdura i kłamstwo
Marek mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 6:03
W nowej kadencji proponuję lokalna TV, jak w Wilkowyjach . Ludzie więcej szacunku do samych siebie. Lepiej zróbcie większą frekwencję. Tej nienawiści to mamy na do oporu w publicznej tv . Zaraz będzie po wyborach, a my dalej musimy żyć w nowej odsłonie.
Arek mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 0:40
Tak tak „Pan Dubrawski to skromny człowiek nic nie chce robić na siłę haha śmiech na sali,pewnie że nic nie chce robić tylko kasę brać stary wyjadacz!!W domu żony pilnuj A nie się pan pchasz za prostak z Pana na tak poważne stanowisko….”wysłowic sie NIE potrafi nawet!
M. mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:09
Dokładnie! Wczoraj Pan pod netto latałeś w białej koszuli ale to nie wystarczy jak dla mnie. Rozmowa z Panem na gemat długu gminy zakonczona stwierdzeniem, że to dobry ruch jesli sie inwestuje, a co Pan chce nasze ziemie wyprzedac?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:28
obojętnie kto aby na wsiach coś się zmieniło bo nawet nie wiadomo do jakiej miejscowości się wjeżdża
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:11
Gdyby nie mieszkancy ktorzy powiadomili redakcje ciekawe kiedy by powiadomiono sama Grzybowska. Prosze sie pani Ewo nie dac wmanewrowywac w te gierki
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:05
patrzę i czytam i nigdy nie bylo takich wyborow na burmistrza.pełne nienawiści.obłudy.opluwania.ciekawe czy przyszły burmistrz będzie z rowną zacientością realizował obietnice.pożyjemy zobaczymy
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:02
No, to debatę już przeprowadzili ujadający komentatorzy /zwolennicy p. Ewy/ na kontrkandydata. PIS też po przysłowiowych „trupach” szedł do władzy. Szalone obiecanki i atakowanie słowne, a nawet rękoczyny wystosowane do kontrkandydatów!!!! I, tu widzę analogię, i to jest żałosne i niedobre dla przyszłości naszej Gminy!!! Zaduszki są normalnym dniem pracy. Tych, bogobojnych w ten dzień na Cmentarzu, i w Kościele jest jak na lekarstwo. Zatem nie widzę problemu???? Ponadto debata nie trwa cały dzień, zatem można z powodzeniem poświętować i iść na debatę. Miganie się Zaduszkami jest po prostu bez sensu. P. Dubrawski – kampanię ma Pan na poziomie – moja rodzina i znajomi głosują na Pana.
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 11:48
Panie Aniu proszę się już uspokoić. Widać po Pani wpisach na Facebooku jak się Pani goraczkuje i szydzi – czy to nie Pani tak się żaliła na wszechobecny hejt na Pani męża? Co za fałsz i obłuda…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:01
Gdzie sie podziali slugusy pani ewy ktorzy tak licznie chcieli przybyc na debate??? i zadac mu pytania skoro sama zainteresowana sie nie pojawi???
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:10
Ja zadam pytanie panu dubrawskiemu, przyjde i nagram telefonem odpowiedz. Prosze sie nie bac
Wyborca mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:12
Oczywiście, ze przybedziemy! I to licznie!!!! Bedziemy pytać a mamy o co i jestesmy przygotowani ?. Interesują mnie zwlaszcza te lepkie łapy do publicznych pieniędzy! Pozdrawiam i do zobaczenia!
Woliniani mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:28
Grzybowska slugus balasha to on rozdaje karty W tej gminie
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:38
Klamstwo. Napisz to z nazwiska i masz proces
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:30
to może ty się przedstaw ?
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 7:53
Ja nie pomawiam innych
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:25
Masakra panie Waldemarze, spodziewalam sie po panu wiekszej klasy
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:05
Pani Ewo, prosze nie dac soba manipulowac. To sa partyjne gierki
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:35
Prosze nie isc na debatę pani Ewo bo odkryje pani swoje oblicze i nieuda się wygrać.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:11
Debata w zaduszki…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:05
Ustalanie telefonu ktory sie ma – ale dubrawski dal czadu ?????
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:04
Wstyd ;Dubrawski i tyle. Jak tak mozna sie zachowywac?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:02
grzybowska tj. to samo co dunia w kamieniu.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:51
Dlaczego ktoś wyzywa ludzi od chołoty A może ktoś z tych ludzi jest obojetny kto wygra ale czyta sobie to i owo i nie podoba mu się wyzywanie kogoś ładnie tak to jest waszym zdaniem piękne zachowanie ludzie Pani Grzybowskiej
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:28
Ja powiem tak każdy głosuje na kogo po co te nerwy wypisywanie wyzwanie kogoś po co pytam?A termin mi nie przeszkadza skoro dla kogoś są tak ważne te wybory to idzie na debatę i tyle dzień jak dzień pracujacy to nie Święto przecież uspokoić to Pani Grzybowska powinna swoich powtarzam kto ma wygrać to wygra ale bez przesady oczernianie innych co komu to daje ?
Asia mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:20
Pani Ewo, trzymamy za panią kciuki cała rodzina! :)
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:19
Grzybowska by go zmiotła w debacie ale nie powinna iść bo gość jest niepoważny
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:23
Mylisz się
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:33
Racja. Dubrawski to stary wyjadacz. Dobrze wie jakimi słowy i jakimi argumentami oddziaływać na prostych ludzi by to akurat na niego zagłosowali. Tego brakuje Pani Ewie, ale wierzę, że siłą młodych wyborców, mających dość ludzi ze starych, zbutwiałych układów wygra tą batalię.
Wyborca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:53
Noooo to niech pójdzie i pokaże jak zmiata, bo z tego co wypisuje i jej klakierzy wypisują widać jak na dłoni, że przeciągała z podaniem swoich propozycji odnośnie odpowiadającego jej dnia itp, a teraz za pięć dwunasta robi z siebie męczennicę… to na jakiego grzyba kandyduje na burmistrza ??!!, kiedy prostej sprawie jak debata nie jest w stanie sprostać… ??!! i to miałby być przyszły burmistrz ?!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:20
Po prostu kłamiesz, cała historia jest powyżej w artykule i na fb, więc po co tak zmyślać. A ty czyim jesteś klakierem ?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:19
Dubrawski jest żenujący. Dobrze ze został już tylko tydzień tego spektaklu i będziemy mieli go z głowy
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:24
Na spektakl to Ty lepiej idź do teatru
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:17
grzybowska boji sie jak swieconej wody tej debaty!!!!!!!!!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:13
co to za wybory jak nawet w wyborach w pierwszej klasie na gospodarza mają prawo zadać pytanie wszyscy uczniowie .Dopiero po tych pytaniach odpowiedziach uczniowie pierwszej klasy podejmują decyzję .Jest jeszcze czas czekamy na debatę .Dziwię się ,ze do tego nie dojdzie .Właściwie to się nie dziwię ,kwiatki ,jabłka ,ładne obrazki itd.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:31
W pierwszej klasie jak sie mowi ze sie nie ma numeru a sie ma to sie dostaje uwage do dzienniczka. Jak nazwac postawe pana dubrawskiego?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:11
Piątek jest dla większości ludzi normalnym dniem pracy, więc kandydat na Burmistrza dwa dni przed wyborami powinien być dostępny dla wyborców. Jako mieszkaniec Wolina z chęcią wezmę udział w debacie bez względu na termin. I moim skromnym zdaniem od prób poniżenia kontrkandydata powinna być ważniejsza walka programem i argumentami o głosy wyborców którzy w pierwszej turze chcieli wybrać kogoś innego.
Wybirca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:03
Wystarczy spojrzeć na ludzi pani Ewy .wszyscy na poziomie ! A u p.Waldemara śmiech na sali wystarczy tylko spojrzeć co to za cholota ! Pozdrawiam i jestem ciagle za panią Ewa
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:51
Ja rozumiem nerwy ale po co obrażać nas i wyzywać od pobożnych itd? Ehh, pan Dubrawski powinien uspokoic swoich…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:47
Było 10 dni na debate to sie uparl facet na zaduszki. Ale slabe…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:06
a pani ewa cos zdzialala w sprawie by sie spotkac????
Twój ziomek mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:53
Jak sie wie że tą debatą może sie pogrążyć to się nie dziwię że nic w tym kierunku nie robi łatwiej jest sie uśmiechać i rozdawać kawkę ???a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi…
Gość mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:38
No właśnie 10 dni i żadnej propozycji ze strony p.Ewy a jak p.Dubrawski się odezwał to wymiganie się zaduszkami słabe
Gościu mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:44
Tak teraz wszyscy tacy Kościelni i rodzinni, że każdy będzie siedział grzecznie przy stole przez dwa dni. Ludzie zejdzcie na ziemię. Nikogo godzinka czy nawet dwie nie zbawia a przynajmniej się czegoś dowiecie. Bo żyjecie tymi wyborami bardziej niż Dubrawski i Grzybowska razem wzieci. Taka debata to dla was będzie atrakcją. Więc ja bym nie wymyślał i nie szukał wymowek, bo czas na piwko czy flaszkę na pewno się znajdzie a żeby przyjść na debatę to już problem
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:10
Proszę nas dalej obrażać. Nie mam prawa do spokoju na grobie rodziców? Chcesz mi życie ustawiać? Było 1,5 tygodnia na debate to cicho siedział ten wasz dubrawski
Kot mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 8:19
P.Ewa też cicho siedziała chociaż zwolennicy cały czas pisali o debacie i komentowali że p. Dubrawski nie przyjdzie bo będzie się bał pytań a wyszlo odwrotnie
Antoni mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:43
Rozmawialem z dwoma radnymi od p.Grzybowskiej ktorzy powiedzieli ze ich kandydatka sie boi ze beda media i coś palnie nie tak. Boi sie debaty i dlatego wymyslila ze zaduszki to zly termin. Czyli wygral p.Dubrawski.i tylko na niego zaglosuje caly Wolin. P.Grzybowska jest spalona a o fotel moze walczyć z rodzina przed telewizorem kto na lepszym usiadzie.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:09
Bzdura, buahaha. Powodzenia pani Ewo
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:14
No to ma bardzo lojalnych tych radnych, nie ma co.
IR mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:51
Którymi ???
Wyborca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:37
Jeżeli prawdą jest, że Pani Grzybowska tak bardzo chciała debaty z Panem Dubrawskim, to bardzo proszę mi jako WYBORCY pokazać w którym miejscu podała to do wiadomości – jakiego dnia ? o której godzinie ? i w jakim miejscu ? proponuje przeprowadzić przedmiotową debatę. Jakoś nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji, a może ktoś mnie oświeci w tym temacie, bo gra na emocjach wyborców p. Ewy już dawno mi się przejadła i nie dam się na to nabrać…. idę na proponowaną debatę przez p. Waldemara w piątek i na własne oczy przekonam się kto? i jaki? ma szacunek dla Wyborcy…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:45
Pan Waldemar wyzwał na debate na swoim Facebook w poniedzialek 22.10 a chwilę później na Facebook pani Ewa odpowiedziała że jest gotowa a jej pełnomocnik czeka na ustalanie szczegółów. Pan Waldemar mówi że ustalali telefon choć go miał i dzwonił na co jest biling.
Wyborca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:45
I dalej nie jestem oświecony, gdzie ja znajdę propozycje p. Grzybowskiej dla p. Dubrawskiego dotyczące debaty – jakiego dnia ? o której godzinie ? i w jakim miejscu ? proponowała debatę…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:24
Ludzie którzy wyzwali Pana Dubrawskiego są id Pani Ewy A osobiście ich znam i nie raz wyrzucono ich z Gminy na kopach i większość ludzi ich zna i wiedza kto to jest i co to jest odezwij się do nich nie tak człowieku to i Ciebie z błotem zmieszaja bo tacy są nie będę pisać nazwiskiem A wybory są najważniejsze i widac kto się boi debaty śmiech wszyscy idą do pracy to jest Dzień pracujacy ogarnijcie się w końcu ludzie Pani Grzybowskiej i nie zaczepiajcie ludzi na ulicy bo mi to akurat się nie podoba jak hieny i oddaj głos mój głos oddam na kogo uważam A teraz to na 100procent na Dubrawskiego bo widać jak Grzybowska traktuje mieszkańców żegnam
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:45
A my z rodziną chcemy w spokoju spędzić swieto zmarlych. Niech Dubrawski da nam spokoj. Zaglosujemy na Grzybowska
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:53
A pan Dubrawski to co może nie zaczepia ???? A żenujące jest to ze jego mama która bardzo szanuje i lubię wydzwania po znajomych aby oddać głos na Waldka i wiecie co ? Dzięki jej telefonowi podjęłam decyzje bo się wachałam . Ewa masz mój głos
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:09
A w Urzędzie ostatnie podrygi obecnej ekipy. Właśnie ogłoszono dwa nabory na pracowników.
http://bip.wolin.pl/strony/11881.dhtml
Śpieszą się :)
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:13
A co to? Świat zatrzymać bo wybory? Urząd ma działać normalnie, ciągle i bez przerw, skoro jest potrzeba to sie ogłasza, i tyle, i tak pewnie już rozstrzygnie nowy
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:07
Dubrawski nie ośmieszaj sie takim kabaretem
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:04
Polityka w zaduszki – no brawo Waldku
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:04
Czy pan Waldek ma coś do ludzi, którzy ten dzień chcą spędzić z rodzinami i odwiedzić groby bliskich?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:24
a czy ktoś zmusza tych ludzi do uczestnictwa w debacie? ja chętnie pójdę na debatę bo mnie w przeciwieństwie do niektórych interesują sprawy gminy. czas dla rodziny to już PIS dał nam w niedziele ….
Ania mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:58
KOLEGA TWÓJ CZY SZWAGIER TEN PAN WALDEK D.?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:57
Mnie do głosowania na Grzybowską skłonił pomysł Dubrawskiego budowy ARENY WOLIN w życiu nie słyszałem czegoś głupszego.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:25
a mnie rozwalił pomysł Grzybowskiej wymiany tablic miejscowości na nowe ….. Jakieś nowe wzory wymyśliła czy jak…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:56
Akurat pod netto to wszystkie świty warują i nagabują ;) nie tylko pani Ewy.
Anna mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:53
Jak tej Pani nie pasuje w Zaduszki to może debata w Halloween z przebierańcami?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 20:17
O i to jest super pomysl:)
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:52
Ja chętnie się pojawię na debacie i jestem ciekawy kto będzie zastępcą Grzybowskiej jeśli to będzie Marciniak lub Wilkowski albo ten Pan z Łuskowa to dziękuję
Maja mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:45
„Krystalicznie czysta”. Brawo! Czy krystalicznie czysty jest ktoś kto ma już w rękawie polityczne układanki?! Stanowiska są już obsadzone! Czy na taka zmianę czekamy?.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:24
mówisz o Pan Dubrawski + PSL? Czyli stara gwardia
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:44
Mam nadzieje ze wybory wygra Pan Dubrawski. Kampania pokazała ze jest skromnym człowiekiem, niczego nie chce robić na sile. Z kolei to co wyczynia Kontrkandydatka już mnie osobiście męczy. Ciagłe rozmowy, rozdawanie kawy, ciasta, to tak naprawdę wielka przykrywka. Takie zachowania powoduja ze ludzie patrzą tylko na dobre rzeczy, a ich rzeczywistość jest mocno przysłonięta.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:04
A ja mam nadzieje ze wygra Grzybowska
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:30
Panie Marku…. żebyś Pan nie powiedział że jesteśmy na TY…. Jakieś argumenty na PLUS dla Grzybowskiej byś przytoczył a nie tylko Gazeta Gryficka i Lepkie Ręce… To już zajeżdża mi fobią na punkcie Dubrawskiego. napisz że go lubisz i nie zaczepiaj więcej….
Justyna mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:39
Jacy nagle wszyscy pobożni i od tego macie czwartek a nie piątek a skoro piątek az tak wazny jest to do czego nauczyciele pracuja dzieci uda do szkoły sklepy sa otwarte moze oni tez by chcieli miec czas dla rodziny ma jeszcze 5 dni na decyzje lub wskazanie wygodnego terminu
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:03
Tak, moja rodzina jest i proszę nas nie obrażać
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:33
DEBATA W MIEJSCU WOLIN ARENY!!!! W SAMO POPOŁUDNIE!
Wyborca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:59
Właśnie chociażby dlatego, aby wszyscy zainteresowani przyszłością Gminy Wolin mieszkańcy mogli w cywilizowany sposób pod dachem nad głową spotkać się np. na debacie, a nie na ulicy na kawkach i przy tym mieć całoroczne miejsce na spędzanie wolnego czasu z rodziną potrzebne jest takie miejsce z pływalnią, bo widać jak na dłoni, że tylko jeden kandydat na burmistrza p. Waldemar Dubrawski zna oczekiwania mieszkańców Gminy i chwała mu za to, że ma w swoim programie m.in. powstanie takiego miejsca. Ponad 3 tysiące Wyborców oddało głos na kandydatów na burmistrza Wolina i proszę zamiast głupich przytyków wskazać, gdzie na terenie Gminy jest odpowiednie do tego miejsce, aby wysłuchać co mają do zaoferowania kandydaci na burmistrza w II turze wyborów samorządowych ??? nie będę czekał na odpowiedź, bo jest ona bezsporna…. NIE MA !!!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:31
Dlaczego ta Pani się boi ???
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:05
Dlaczego pan Waldek mowi ze nie mial numeru telefonu a okazuje sie ze mial i korzystal?
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:29
Dzień zaduszny nie jest dniem wolnym od pracy.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:19
Panie Waldku, proponuję oczekiwać też Dudy albo Kosiniaka na debacie a to że ich pan nie zaprosił to szczegół
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:54
Głupoty piszesz
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:17
Czyżby Panią Ewę cykor obleciał? Nie ma nic do zaoferowania?
gall... mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:12
zapewne wygra marionetka firmy B…zs i spółka
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:11
bo ……dubrawski ma honor ….a podgrzybki …….sezon….prosta logika….w USA…KAMPANIA WYBORCZA …niezależna od dnia….szacun….
Głosująca na M.M. mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:11
Skończcie wreszcie z debatą w Dzień Zaduszny. Przecież 2 listopada idziemy wszyscy do pracy. Chyba,że jak w Urzędzie w Wolinie, Burmistrz zarządził wolne. Kiedy to odpracują? Czy wszyscy urzędnicy wzięli urlopy wypoczynkowe? Myślę, że ktoś mnie to odpowie. Pozdrawiam.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:11
Aż wstyd czytać niektóre komentarze… chociaż trochę kultury wypada okazać, bo czego państwo oczekują od kandydatów sami mieszając ich z błotem? Sami „złodzieje ” więc poco na nich Głosowaliście?…
Wybory wyborami, ale nachalne nagabywanie i zaczepianie ludzi pod sklepem, strach pójść na zakupy bo pod netto ludzie Pani Ewy warują(to już lekka przesada). I to jest niby fajne? Ja osobiście czuje się tym osaczona, zaszczuta. Taka agresywna kampania odrzuca od Kandydata. Poco na siłę do siebie przekonywać? Niech argumenty same bronią kandydatów.
Piotr mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:03
OJ WSYD P.EWO BOI SIĘ PANI LUDZI!!!!! JAKIE MA ZNACZENIE DLA PANI DZIEŃ DEBATY ?! BOI II SIĘ PANI PYTAŃ OD MIESZKAŃCÓW, NAJPIERW BYŁA KAWKA CIASTECZKA A TERAZ CO NIE MA PANI POMYSŁU NA KIEŁBASĘ WYBORCZĄ WSTYD.!!! CO BOI SIĘ PANI LUDZI Z WISEK MAJĄ WYŻSZY POZIOM I,, CJ OD PANI WSYTD P.EWO !!!
ja mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:59
p.Dubrawski spotkanie w Dargobądzu nie wyszło wyzwali pana od złodziei i oszustów a pan chował się za plecami swojego kumpla p.Czaplickiego wstyd
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:55
A czzsgo wy się ludzie po Waldusiu spodziewaliście? Spójrzcie w te oczy, ten wzrok myślą nie skażony…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:54
Burmistrzem musi być krystalicznie czyta osoba. Pan Dubrawski taka nie jest.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:43
Pani Grzybowska tym bardziej święta nie jest
Czekająca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:52
Zgadzam się. Tylko stanowisko burmistrza wybieramy na okres 5 lat, czyli 60 miesięcy.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:28
Chyba się coś komuś „pozajączkowało” z prezydentem RP. Ale no cóż… jakie społeczeństwo takie wybory :-(
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:45
W zaduszki spędzamy czas z rodziną. Pan waldemar mogl tez debate zrobic po wyborach… co za czasy
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:41
Debata w zaduszki – tylko Dubrawski moglbyc tak „mądry”
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:40
Dubrawski dobrze ze nie zaproponowal debaty we wszystkich świętych – to by bylo cos. Nie no, panie Waldku strateg z pana jak z koziej d… trąba
Marta mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:38
Żenujące, ale to w stylu Dubrawskiego- Ewa nie zniżaj się do jego poziomu!
Moje zdanie mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:33
Tak bardzo chcieliscie debaty to macie. Kandydatka sama po wyborach odpowiedziala, ze jest gotowa na debate a skoro bylo tak cicho to czemu sama sie tym nie zajela? Dubrawski po wyborach zaproponowal debate a nie mowil, ze zajmie sie jej organizacja a jak zajal to nagle buuuu… Smieszy mnie tez to jak ten portal sie zainteresowal tum tematem a drugi portal milczy? Nie moge patrzec na wasze hejty a w tym momencie to Pani Grzybowska zachowala sie nie fer tak bardzo chve walczyc o Wolin to dlaczego nie odpowiedziala ,,nie powiem zaskoczyl mnie ten termin ale i to mnie nje powstrzyma Wolin najwazniejszy” a tu co kloda pod nogi poleciala to trzeba jojczuc na kontrkandydata? Zenujace. Jak to gdzies tutaj ktos madrze napisal wybor miedzy Grzybowska a Dubrawskim to jak wybierac miedzy dżumą a cholerą i ja sie z tym zgadzam ale nie podoba mi sie ze pani tylko wszystkich oczernia. Widzialam dzisiaj wolinski informator i tam widac ile sie zmienilo na przestrzeni lat dodatkowo przeszlam sie dzis przez Wolin z uwaga patrzac na to co sie zmienilo ile nowych budynkow powstalo, parking kolo apteki DOZ, ulica mala i ten nowy plac w simie jeden jak i drugi. Poza tym doszly mnie tez sluchy, ze gmina nie jest zadluzona tak jak pani usilnie niektorym wmawia. Tylko kopiecie dolki a to pod Jasiewiczem a to pod Dubrawskim a pamietajcie kto pod kim dolki kopie ten sam w nie wpada. Czekam na debate z niecierpliwoacia a Panu Dubrawskiem zalatwic sobie ochrone bo MAREK napewno bedzie syczal jadem oraz mam nadzieje, ze i dla pani znajdzie sie taki mareczek, ktory nie da Pani spokoju. A i jeszcze jedno wpisalam na yt Ewa Grzybowska i nic zero wynikow a wpisalam Waldemar Dubrawski i tu jest cos wiecej i sami mozecie to sprawdzic bo to nie jest oczernianie to sa fakty. Prosze ludzie zacznijcie myslec bo mi sie nie podoba ciagle jojczenie. I najwazniejszy powod to Pani w sensie kobieta a kazda kobieta ma fochy i nie mowcie mi, ze nie. Sama jestem kobieta i pracuje z kobietami wiec cos o tym wiem i wy drodzy panstwo napewno tez.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:44
Debaty ustalaja sztaby i waldek to doskonale wie a taka zagrywka pokazuje jaki to typ. Termin super w zaduszki…
Moje zdanie mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:10
Ale jak trzeba pracowac w zaduszki to jest ok? Wtedy sie nie mysli o bliskich ktorych jiz z nami nie ma?
Marek mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:08
Dubrawski nie musi mieć ochrony, ponownie usłyszy publicznie, że jest ZŁODZIEJEM, tak jak było to w Dargobądzu i będzie milczał jak „GRÓB” w Zaduszki – taki jest Dubrawski i się nie zmieni.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:26
Niby komentarz anonimowy, ale po tym „fer” widać że to ta sama osoba co według fb skończyła „Wyższa Szkoła Życia :D” Co do danych nt. zadłużenia to są to informacje publicznie dostępne i nie trzeba polegać na tym co się zasłyszy ;)
Zażenowany mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:27
Oby do poniedziałku!!!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:22
A co na to Pan Balazs bo z tego co wiem to on będzie sterował nową Panią burmistrz jemu termin pasuje
Obserwator mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:21
Ja myśle ze to posunięcie Pana Dubrawskiego to jest zagranie ,myśle ze się on boi … dlaczego on tylko pisze i jego zwolennicy jaki to on jest „zajebisty” … Niech opisze co tak naprawdę się działo na spotkaniu z mieszkańcami w Dargobadzu . Na zdjęciach tak sielsko i milutko … szkoda ze nie ma jak naskoczyli na niego a on ze napewno Grzybowska ich nasłała . Ha ha żal mi pana a jeszcze bardziej tych Pana przydu..ów
Marek mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:39
W Dargobądzu, mówiąc w skrócie, Dubrawski usłyszał, że jest ZŁODZIEJEM i OSŁANIA ZŁODZIEI, zostało to udokumentowane i ku zdumieniu zebranych ani słowem do tych zarzutów się nie odniósł.
Do Dubrawskiego pasuje powiedzenie – „NA ZŁODZIEJU CZAPKA GORE”
Pozdrawiam
Wolinianka mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:21
Szok! Nie moge uwierzyc jacy ludzie potrafia byc zawistni.
Pani Ewo trzymam kciuki ! Dubrawski daj sobie siana..
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:18
Jestem za Panią Grzybowska i trzymam kciuki za Panią… A Pana żegnam walczy pan ale i tak nie wygra.zenada
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:18
Ale dał Pan Panie Waldku z tą debatą! Szkoda że nie w czwartek przy kaplicy, akurat wszyscy by byli i mógłby się Pan godnie zaprezentować! Widać że to Pańska gra „na aferę”
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 23:46
na jaką aferę???? Poza tym w czwartek ludzie będą przy grobach a nie przy kaplicy. No chyba że Ty przychodzisz 01.11 baby stać przy kaplicy.
PIOTR 1 mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:16
Dubrawski po trupach aby do wladzy !
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:15
Ale wszyscy nagle religijni .Boi sie Ewa i tyle wiedziala jak zamieszac zeby debata sie nie odbyła
Karol mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:14
Myślę że jeżeli przez kolejne 4 lata ma się rządzić miastem to trzeba wyrzec się pewnych terminów. Debata powinna się odbyć. Zasłanianie się za zaduszkami to tylko licha zasłona dymna. Wszak mieszkańcy przez kolejne 48 miesięcy wydadzą na burmistrza 500.000zł. Debata jest ważna do podjęcia decyzji. Należy schować w kieszeń animozje tylko zrobić tę debatę.
Czekająca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:44
Zgadzam się. Tylko stanowisko burmistrza wybieramy na okres 5 lat, czyli 60 miesięcy.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:11
Wstyd, wstyd, wstyd. Tak postępować z kobieta!? Z wyborcami?! Ten gościu śmierdział mi od samego poczatku
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:11
Dubrawski jest niepoważny, mam nadzieje ze nie zostanie burmistrzem
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:03
Jak widać, pani kandydatce też nie zależało na debacie. I słusznie, bo w przypadku takiego słabego programu można łatwo się potknąć
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:08
Bzdura. Chciała gadać ale Dubrawski szukal tydxien telefonu ktory mial. Wiocha
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:14
Dubrawskiemu tak zalezalo ze nie zapytaj jej czy bedzie. Wstyd.
Taki tam mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:15
Coś mi się wydaje że możesz mieć rację.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:03
A co ona by powiedziała, przecież niewiele wie, więc raczej by się skompromitowała;)
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:14
Dubrawski tyle wie a udaje ze nie ma telefonu ktory ma jak sie okazuje
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:03
Komentarze w których piszą GRZYBOWSKA z małej litery to dopiero wstyd do szkoły co nie którzy a nie na wybory ale Pan Dubrawski to tylko takimi zwolennikami się otacza powiem krótko tam gdzie Pan Dubrawski to tylko zament
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:43
zamęt NIEUKU
Woliniani mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:49
Za grzyboska stoi balash i to on pociaga za sznurki dubrawski mie ma szans
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:04
Bzdura i kłamstwo
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 21:24
Nie bzdura ona nie miala by kasy na taka kampanie ma dlugi klika stara bedzie rzadzic w wolinie a za sznurki bedzie pociągnął Artur b haha ludzie nie wiedza za ta pani u niego pracuje w Grodnie koło miedzyzdroji haha ale proste co
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:44
Skandal i granda Dubrawski
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:44
Coś obrzydliwego. Tak pan pragniesz stołka?!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:44
Wstyd i żenada panie Dubrawski żeby takie numery robić.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:36
Kombinatorka fest. Dubrawski niech płonie ze wstydu
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:34
Wstyd dla Dubrawskiego
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:33
Debata w zaduszki. Tylko dubrawski mogl to wymyslic
Czekająca mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:39
Debata w Dzień Zaduszny? A czemu nie? Przecież wszyscy mieszkańcy Gminy i Miasta Wolin nie wyjadą. Debata nie trwałaby 8 czy 12 godzin. Natomiast Pani Ewa Grzybowska kandydująca na fotel Burmistrza winna się z debatą liczyć. Nawet w ostatnim dniu przed ciszą wyborczą.
Czy Pani Ewa boi się pytań od swoich wyborców? Jeżeli nie to jeszcze jest czas. Czekam.
Głosuję na Pana Waldemara Dubrawskiego i życzę powodzenia.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:49
Debata bez ustaleń z kontrkandydatem to nie śmieszny żart, a propozycja debaty w zaduszki to jawna kpina. Pani Ewa to akurat wychodziła frontem do rozmów z wyborcami. Farsa jaką nakręca Pan Waldemar to poniżej jakiegokolwiek poziomu.
TYRYTYRTYRTYRY mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:32
Ktoś pisał tu o strachu w jakimś artykule, w dzień zaduszny będą dwa ten na debacie i ten z innego świata.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:30
Debata w zaduszki? Brak ustalania szczegolow to hanba. Dubrawski wstyd
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:29
Cos niebywalego. Czyli brak telefonu to klamstwo ??? Dubrawski wstydz sie
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:28
Wstyd Dubrawski, wstydz sie pan
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:28
Ale facet, ale mozna bylo sie tego spodziewac po dubrawskim
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:27
Łajdackie zachowanie przyznam szczerze
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:26
strach przed debata grzybowskiej to wstyd i hanba dla kandydatki na burmistrza
oby poległa z kretesem w wyborach
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:33
Tak se piszcie. Dubrawski pokazal swoj poziom. Żenada
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:39
ja przepraszam ale będę z rodziną na grobach bliskich. Zachowanie pana Dubrawskiego mnie obraża
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:26
Żenada to komitet wyborczy grzyboskiej, strach obleciał przed dnem jakie zaprezentują na debacie, to teraz odwracanie kota ogonem
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:25
Mój kandydat odpadł w pierwszej turze ale to co robi Grzybowka to jakiś kabaret. A myślałem, że gorzej niż Dubrawski nie będzie. Teraz mój głos przechodzi na Dubrawskiego!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:24
pani Ewo brak szacunku to nie przyjście na debatę
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:24
grzybowska nie zna odpowiedzi na żadne pytanie, debata ją skreśliłaby jako kandydata
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:23
Dubrawski to żenada!!! Tydzień telefon ustalal i to nieprawda?!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:22
Ale wstyd. Debata w zaduszki? Pogięło Dubrawskiego?!
Kaśka mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:20
Rękawica została rzucona.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:40
Nie została rzucona. Dubrawski wszystko ustalil tylko kndydatki nie zaprosił
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:09
Skandal!!! Dubrawski jak śmiesz sie tak zachowywac?
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 15:59
Grzybowska boi się przyjść na debatę bo nie będzie wiedziała jak ma odpowiadać na zadane pytania