– W szkole w Golczewie praktykowane są zachowania, które nie powinny mieć miejsca – ocenia nasza Czytelniczka. Wszystko w związku z zakazem opuszczania placówki oraz narzucaniem określonego ubioru.
– Od jakiegoś czasu nie można wychodzić i wchodzić do szkoły podczas lekcji jak i przerw. Wszystkie drzwi są pozamykane, a przed głównymi drzwiami stoi pani woźna i wpuszcza i wypuszcza wybrane osoby według swojego widzimisię. Osoby z Golczewa, które chcą wyjść ze szkoły do domu po lekcjach muszą się wykłócać lub pokazać legitymację, że mieszkają w Golczewie. Kolejną sprawą jest kwestia ubioru. Przy 30 stopniowym upale nie można nosić krótkich spodni i bluzek z odkrytymi ramionami. Także spodnie z dziurami są uważane przez panią dyrektor za niestosowne, ponieważ prowokują chłopców. Nie można również mieć odkrytych kostek, ponieważ skutkuje to komentarzami ze strony pani dyrektor w stylu „czy zgubiłeś skarpetki”. Nie można mieć nawet lekkiego makijażu i fryzur, które nie podobają się pani dyrektor. Wszystkie „przewinienia” skutkują indywidualną rozmową lub telefonem do rodziców – napisała w mailu do naszej redakcji jedna z Czytelniczek.
Poprosiliśmy o komentarz dyrekcje Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie.
– Szkoła jest zamknięta w związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa naszym uczniom. Jesteśmy za nich odpowiedzialni w czasie pobytu w szkole. Nie mogą oni bez opieki wychodzić poza teren szkoły w czasie zajęć o czym byli informowani wielokrotnie rodzice i dzieci. Osoby z Golczewa po skończonych zajęciach mogą swobodnie wyjść do domu. Strój szkolny w porozumieniu z Radą Rodziców został jasno określony, ma być skromny, czysty i nie prowokacyjny. Uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum nie mogą stosować makijażu i farbować włosów. Co do skarpetek, nigdy nie określaliśmy, jak mają one wyglądać i jaki mają mieć kolor. W tym względzie uczniowie mają pełną swobodę wyboru. Nigdy z ust pani dyrektor nie padły przytoczone przez czytelniczkę słowa. „Przewinienia”, które miały skutkować rozmową lub telefonem do rodziców w ostatnich miesiącach nie miały miejsca – informuje Dyrekcja ZSP w Golczewie.
111 komentarzy
Absolwentka-abiturientka mówi:
maj 15, 2018
o godzinie 23:33
Zwracacie Państwo uwagę, że „szkoła to nie rewia mody”, „w szkole powinno się uczyć, a nie modnie wyglądać”, ale jaki ma to związek ze szkolnymi wynikami? Jestem świeżo po matura, zdane w granicach 70-90%, ale lubię ubierać się tak, by się nie pocić :) A krótkie spodenki i koszulka bez ramiączka nie muszą oznaczać rażącego negliżu. Jeśli ktoś twierdzi inaczej, cóż, może powinien się zdystansować i pomyśleć, czy nie czułby się bardziej komfortowo, gdyby w swoich szkolnych czasach mógł ubierać się dogodnie do pogody. A i dodam jeszcze że lubię się malować i gdybym mogła zaczęłabym to robić w czasach gimnazjum (co też nie jest ani gorszące ani nijak nie wpływa na naszą naukę). W sumie takie zakazy działają w ten sposób, że poza szkołą uczniowie chcą wyglądać tym bardziej „nie według szkolnych standardów”, a co za tym idzie – często wulgarnie.
Ze szkołą w Golczewie mam wiele wspomnień, głównie negatywnych, związanych z absurdem tamtejszego systemu działania. Jak ktoś się pyta, czy to była dobra szkoła – serdecznie nie polecam :)
Anonim mówi:
maj 15, 2018
o godzinie 0:31
Jd
UCZENNICA TEGO ROKU mówi:
maj 14, 2018
o godzinie 17:56
A JEŚLI BĘDZIE ALARM PRZECIWPOŻAROWY TO JAK MAJĄ SIĘ UCZNIOWIE EWAKUOWAĆ SKORO SĄ POZAMYKANE DRZWI. JUŻ NIEDŁUGO PEWNE OSOBY PRZYJADĄ NA KONTROLE DO SZKOŁY CIEKAWE JAK BEDĄ SIĘ PRZED NIMI TŁUMACZYĆ. BEZ POZDROWIEŃ DO PANI DYREKTOR :)
Dawna uczennica mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 17:30
Nie wolno krótkich spodenek bo tyłek na wiszku? Pani dyrektor niech sama chodzi w długich spodniach I się „kisi”… Nie można spodni za kostkę bo „nie ma skarpetek” naprawdę uważacie ze to prowokuje? Ok nie jestem zwolenniczka pokazywania dekoltu albo pośladków Ale przez przesady, może dziewczyny od razu niech noszą szaty jak muzułmanie I będzie po sprawie. Wiele zachować wynosi się z domu a szkoła nie jest od wychowania i narzucenia swojego „ja” bo tak się podoba Pani dyrektor tylko szkoła jest po to żeby przygotować młodzież do pójścia w dobrym kierunku A nie robić nakazu I zakazy od tego są rodzice. A Pani woźna niech pilnuje czy z szatni dzieciom nic nie ginie A nie waruje jak pies przy drzwiach. Dziedzictwo też mają prawo do wolności jak każdy inny czlowiek I zamiast ich ograniczać w ten sposób pomyślnie jak wiele rzeczy im uswiadomic nawiązując do ich otoczenia pokazać in zaiteresowanie I wsparcie. Takimi zakazami I nakazami będą robić na złość I możecie walczyć jak z wiatrakami. Niech Pani Aldona zajmie się inwestycja w naukę dla tych dzieci A nie bawić się w rodzica. Rozumiem że szkoła za nich jest odpowiedzialna w czasie zajęć było tak cały czas nawet jak jak chodziłam tam do szkoły gdy Dyrektorka była Pani Pakuła potem Pani Malec (jak dobrze pamiętam). Pani Aldona powinna z nich brać przykład A nie się wywyższac i pokazywać ze jest lepsza bo daleko tak nie zajdzie. Pozdrawiam.
obserwatorka mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 17:05
Dziury w spodniach oburzają, ale pijany burmistrz to przykład. Ot hipokryzja gminna.
Anonim mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 14:39
Mam wrażenie, że zdecydowaną większość komentarzy pod tym artykułem pisze jedna ta sama osoba. Styl pisania jest ten sam.
Do czytelniczki mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 12:06
To droga czytelniczko wez sie do nauki i uzmyslow sobie ze szkola jest miejscem gdzie masz sie uczyc a tapeta na twarzy,fryzura prosto z salonu i tylek na wierzchu nie sa tobie na tym etapie potrzebne.Napisze jeszcze raz szkola to nie rewia mody i dyskoteka.Dzieci sie nie maluje chyba ze na bal przebierancow.
Anonim mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 11:19
Nauczyciele jak i dyrekcja doskonale wiedzą, którzy uczniowie palą papierosy. Dlaczego więc karani są niewinni uczniowie? Zdecydowanie zgadzam się z tym, aby były dyżury na terenie szkoły przez nauczycieli. Kilka lat temu tak było i uczniowie na to nie narzekali bynajmniej nie ci, którzy mają swój rozum. Co do telefonów mają rację ale czemu na niektórych lekcjach bywa tak, że nauczyciel karze dzieciom robić zadania w ćwiczeniach a sam siedzi w telefonie i słychać tylko dźwięki wiadomości? Czemu nauczyciele wychodzą sobie na papierosa? Jaki dajecie przykład dzieciom? Później wszyscy mają pretensje, że się buntują ale jak mają reagować skoro widzą to u nauczycieli? O wyróżnianiu uczniów, którzy mają bogatych rodziców nie wspomnę oczywiście nie mówiąc tu o wszystkich nauczających w tej szkole. Zastanówcie się co piszecie i czy to jest korzystne dla waszych pociech
Anonim mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 5:53
czytelniczko. powiedzmy . czy szkola to rewia mody? pani dyrektor zawsze miala swoje zasady . kiedys 25 lat temu myslalem podobnie ze to wielka zołza i nas ogranicza. dzis uważam że to osoba która wie co robi . pani aldono pozdrawiam. przepraszam za zolza.
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 17:49
Latorośl to piękne ,ciepłe określenie dziecka i co ma wspólnego z burdelem ,nie rozumiem. Każda matka z dumą przedstawiająca swoje dziecko powie :to moja najmłodsza, najstarsza latorośl…jeśli tylko takie problemy są w tej szkole ,tzn. że to rodzic musi coś zrozumieć
Czytelniczka mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 17:35
Bez urazy i dla wiadomości wszystkich ta Czytelniczka nie jest madką Jessik i Brajanka tylko uczennicą tej szkoły,która ma wzorowe zachowanie.Nie napisała tego po to żeby lansować sie w krótkich spodenkach i makijażu tylko uzmysłowić niektórym ludziom,że chodzenie do szkoły nie polega tylko na dyscyplinie.
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 21:04
Chodzenie do szkoły wiąże się także z lekcjami ogłady. Trzeba znać podstawowe zasady życia w społeczeństwie. Tak jak pracownik zajmujący określone stanowisko, musi być odpowiednio ubrany, tak również uczeń , który przychodzi do szkoły (instytucji) – nie może przebierać się jak na podwórko. takie są zasady savoir vivre’u. Jeśli panienka nie wyniosła dobrych manier z domu, to obowiązkiem pani dyrektor czy nauczycieli jest zwrócenie uwagi.
Matka ucznia mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 16:50
Szkola droga Czytelniczko to nie bazar i nie rewia mody.Od kiedy to dziewczynie w podstawowce potrzebny jest makijaz?swiecic tylkami dzieciaki tez nie musza.Chcesz tapetowac corke?zrob to po lekcjach w domu.Bez urazy ale Czytelniczka to typowa „MADKA”Jessiki i Bryanka .
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 15:39
W szkole dyscyplina musi być, tak jest na całym świecie! Mama ta niech sprawdza, czy dziecko robi postępy w nauce, a nie zajmuje się głupotami.
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 16:34
Tak jest! Sama prawda!
Vvv mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 15:09
Dlaczego dzieci są tu wyzywane od latorośli oraz innych rzeczy skoro większość uczniów jest zupełnie normalna? Każde dziecko ma cos za uchem ale bez przesady. To nie burdel by używać takich sformułowań. Widać,ze te komentarze piszą zdesperowane staruszki, które nawet dzieci nie mają. Czasy się zmieniają. Jeżeli według regulaminu nie można używać telefonów to rozumiem. Ale jeżeli nauczyciel zaniesie go do pedagogów, a on karze odebrac go opiekunowi po pracy to dla kogo jest ta kara? Spodnie z dziurami to już przesada. Dorastanie to ciężki okres. Każdy chce wyrazić siebie w jakiś sposób. Wiec jeżeli ktoś chce to niech nosi takie spodnie, komu to przeszkadza, natomiast spodenek pod sam tyłek nikt tutaj nie zakłada, a przy upale powinno się pozwalać na spodenki do połowy uda. Nie każdy chce się dusić w jeansach. Jeżeli zamykają szkole z takich powodów,ze ktoś wychodzi na papierosa to już jest sprawa rodziców,ze dzieci nie potrafią upilnować. Ale dlaczego inni mają przez to cierpieć i nie wychodzić nawet na boisko by się przewietrzyć po 45 minutowej lekcji gdy klasa się nagrzewa i jest naprawdę duszno?
Ten kto nie chodził tutaj do szkoły nie wie co się tak naprawdę dzieje. Nauczyciele wtrącają się w nie swoje sprawy. Obgadują uczniów oraz dyskutują na ich temat z innymi nauczycielami w pokoju nauczycielskim po czym dzieci się o tym dowiadują, a później odechciewa się im chodzić do takiej szkoły. Na lekcjach często poruszają tematy innych uczniów albo im dogryzają. Gdy uczeń ma problemy to nie szukają pomocy tylko udają,ze tego nie widzą.
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 16:47
Widać, że miała pani pod górkę, bo odzywają się stresy z dzieciństwa. A już rozbawiło mnie „wyzywanie od latorośli”. Gdyby zajrzała pani do słownika, to dowiedziałaby się ,że jest to po prostu „potomek (dziecko)”. I nie ma w żadnym wypadku negatywnego zabarwienia. A do tego błędy ortograficzne. Zwykle jest tak, że kto ma problemy z nauką, narzeka na szkołę i szuka różnych innych przyczyn niepowodzeń. A więc trzeba dziecko pogonić do nauki, a przebierać może się po lekcjach – ile chce i imponować kolegom.
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 13:14
Żeby sprostać wymaganiom znacznej części uczennic oraz ich mamusiom-proponuję na przyszłego dyrektora wybrać kogoś pokroju Conchity Wurst:
-zna się na modzie i ją studiował/a-osobiście nie wiem,jak można studiować modę-ale widocznie-można
-zna się na makijażach-przy wąsach i brodzie-wyglądają one wyjątkowo pięknie
-zna się na modnych tatuażach-co prawda kiedyś były zarezerwowane dla niewolników i kryminalistów-ale dzisiaj nie mieć tatuażu- to normalnie obciach
-jest homo i trans-więc wprowadzi jeszcze większą dowolność ubioru i chłopcy będą mogli chodzić w sukienkach po szkole
-jest nosicielem HIV-więc zwiększy się ilość szkoleń na ten temat
-myślę,że da przyzwolenie na wprowadzenie marychy czy czego tam innego,żeby zgnębione przez naukę dzieci mogły odreagować
-od czasu do czasu da występ i będzie upowszechniać ideologię gender-nie dosyć,że modna-to jeszcze zapobiega niechcianym ciążom
-jako ulubieniec Brukseli może ściągnie dodatkowe fundusze i w ten sposób szkoła zakupi wielkie telebimy,które zastąpią niepotrzebnych nauczycieli
Gość mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 12:33
Szkoła to nie rewia mody i Rada Rodziców słusznie podjęła a Pani dyrektor pilnuje porządku.
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 1:06
Chodziłam 3 lata temu do tej szkoły :) przy próbie poloneza, Pani Dyrektor zauważyła u mnie pomalowane rzęsy i zapytała 'Czy tobie to już rozum do pięt zszedł?’ coś w tym stylu dokładnie nie pamiętam :) jeśli to czyta i wie kto pisze, to teraz odpowiem. Nie szanowna Pani Dyrektor, nie szedł mi do pięt właśnie napisałam maturę i zdałam dobrze egzaminy ustne :) pozdrawiam!
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 22:23
Na terenie szkoły nauczyciele palą papierosy, nikt ich nie goni
Matka mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 8:31
Nauczyciel to pracownik danej instytucji! To nie uczeń! Ktoś nie rozumie tu pojęć!
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 15:49
Za to w szkole jest zakaz palenia dla WSZYSTKICH!
Anecia mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 22:15
Paranoja, bez przesady, a co to źle? Za moich czasów było podobnie w tej szkole i nikt nie narzekał a mam 37lat. Ale co by nie zrobił zawsze będzie narzekanie znudzonych, niepocieszonych matek,proponuję więcej seksu co rana i problem zniknie…. Bo tylko takie zdesperowane mamusie szukają problemow
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 8:55
popieram bardzo ,też jestem za
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:59
Na terenie szkoły nauczyciele palą papierosy, nikt ich za to nie goni.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:43
Przeszkadzają wam zamknięte w szkole drzwi? – Wolelibyście jakiegoś zboczeńca, który grasowałby po budynku? Wtedy znowu mielibyście pretensje. Pani dyrektor wie, co robi i zamiast jej sprzyjać, bo dba o bezpieczeństwo, to jeszcze krytykujecie… Ludziom naprawdę trudno dogodzić.
Ak mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:38
Jeju i dla niewtajemniczonych przypominam,że tam nie ma liceum, więc to uczennice podstawówki czują się takie stłamszone, a mamusie jeszcze do prasy piszą.
KAMIENIANKA mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:34
Brawa dla pani dyrektor z Golczewa.Szkoła to instytucja i obowiązuje w niej określony dress ccde. Współczuję jednocześnie, że jest coraz więcej rodziców, którzy zamiast sprzyjać nauczycielom i podejmować z nimi współpracę, potrafią tylko szkodzić. Proponuję zorganizować dla rodziców golczewskiej szkoły kurs savoir-vivre’u. Czy szanowna mamusia idzie np. do teatru w krótkich spodenkach lub paraduje na półgoła po mieście? I nie dziwmy się, że dzieci z niektórych rodzin nie mają pojęcia o jakichkolwiek zasadach, bo przecież wzorce czerpią z domu. A tak na marginesie: zbliża się koniec roku i pewnie chodzi o oceny. Z planowanych jest niezadowolona, więc kogoś trzeba zaatakować.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:31
Sama kilka lat temu chodziłam do szloly w Golczewie i jak pamietam juz wtedy wiela osob skarżyło się na pomysly Pani dyrektor. Nie wpuszczano do szkoly jeśli obuwie nie bylo z biaym spodem bo rysy na plytkach zostawialy inne buty, a gdy szła to trzeba bylo się uklonic dziendobry bo inaczej była zwracana uwaga. Za koszulkę z drobnym rysinkiem jak to na ubraniach dziecka byla uwaga. Wiele rzeczy bylo przesadą co nie ma nic wspolnego z dyscypliną i bezpieczenstwem. Kiedys dziecieki zawsze bawily sie i graly na przewrwach przed szkołą na swierzym powietrzu by odpoczac przed następną lekcją. Teraz czesto słyszę negetywne opinie na temat tej szkoly. Przyznam ze szkoła teraz wyglada bardzo ładnie i wiele spraw jest tez dobre jak zakaz telefonow w szkole itp ale niektóre sprawy są przesadzone.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:37
No i bardzo dobrze! Ze świecą szukać takich dyrektorów. Zasady trzeba szanować. Jeśli dziecko już w tym wieku ma problem z dostosowaniem się do umów i zasad, to co będzie później?
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 15:33
Popieram!
Patrycja mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 20:45
Gówniary NIECH się na naukę wezmą a nie tapety im w głowie.
A potem rosną takie pustaki z 3 kg pudrem na masce…
Abracadabra mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 20:20
Uwazam,ze stroj ucznia powinien byc skromny i schludny.Nawet w renomowanych szkolach sa mundurki ,a nie rewia mody jaka sie widzi w obecnych szkolach.Jesli chodzi o makijaz,to juz takie 12-latki sie maluja (uwazam,ze na to maja jeszcze czas.Uczennica powinna byc uczennica ,a nie miec na twarzy warstwy grubej tapety.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 19:45
Pozdrawiam Paną Dyrektor,,!,,
Szkoła dzisiaj stała się instytucją nie wiadomo jaką. Rodzice wymagają tylko od szkoły i własnych dzieci, chcą aby wszystko zosało załatwione za nich.
Państwo dało pieniądze na : wychowanie , ubranie , podręczniki,dożywianie, zdrowie i zabawę.
A, rodzice tylko sprawdzają i oceniają jak to działa. Wstydźcie się rodzice, proszę zabrać się za wychowanie, pracę i postawę wobec własnych wyborów. Zawód rodzic , zawód jak najwięcej wyciągnąć od państwa, a państwo od podatników, dopóki ostatni nie zgasi światła.
?
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 19:18
Brawo,brawo,brawo dla pani dyrektor za odwagę i konsekwencje-to jest SZKOŁA !!a nie wybieg dla modelek i modeli!
Mmmm mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 17:35
Czytam te komentarze wasze ludzi z prowincji i śmiać mi się chce, gdyz w normalnych renomowanych szkołach to jest norma, ba,są nawet mundurki, które uczniowie noszą godnie. Raczej oczywistym jest fakt, ze dzieciak ma wyglądać jak uczen, nawet przy upale. Drzwi szkoły są zamknięte ze względów bezpieczeństwa, drodzy bezmyślni rodzice, bo gdyby ten wasz pusty dzieciak, poleciał na wiochę i nie daj Boże cos mu się stało to natychmiast winą obarczono by szkole, bo tam miał przebywać do określonej godziny, wtedy ta pusta mamusia by pytała dlaczego opuścił szkole bez pozwolenia…Żenujące jest wasze podejście, tez owej mamusi, która zajęłaby się lepiej wychowaniem tej rozpuszczonej panny, bo za styl, ubiór i wygląd dziecka odpowiada tez rodzic, który chyba widzi jak wychodzi do szkoły jego pociecha. Przypominam – do szkoły, a nie wyuzdaną randkę w pubie. Dziury – tez mi kanony mody;), kiedyś symbolizowały biedę, dziś wyznacza golczewski lumpex…. Żenada prowincjonalna…. Pozazdrościć rozumu dyrekcji….gratulacje takiego opiekuna szkoły.
Maciek mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 16:46
To udana ta pani dyrektor
Marcin mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 16:39
To udana pani Dyrektor z niej
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 16:35
Czekam tylko aż zmieni się obecny burmistrz A razem z nim Pani Dyrektor… jestem za zgłoszeniem odpowiednim władzą pozamykanych drzwi w szkole. To nie są zadne srodku bezpieczeństwa A wręcz przeciwnie
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 22:59
Władze tylko pochwalą!
Były uczeń mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 16:10
Rozumiem zakaz negliżu, wulgarnego ubioru. Lecz nie popieram wszystkich uwag z ust pani dyrektor. Kiedy byłam w 4 klasie podstawówki w tej szkole zostałam dosłownie zwyzywana przez panią dyrektor od satanistek, oskarżona o to, że wprowadzam agresje do szkoły – a to wszystko przez to, że miałam na sobie bluzę z nadrukiem, który jej się nie spodobał (w żaden sposób nie był wulgarny ani niestosowny).
Nie raz widziałam jak odnosi się z pogarda do uczniów – wszystkich bez wyjątku. Widziała jak skomentować coś żeby dotknęło.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 23:01
Miała rację!
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 16:10
Bezpieczeństwo bezpieczeństwem ale po lekcjach na teren szkoły chyba można nas wypuścić? W tej szkole wszystko jest zabronione, na pewno nie będę wspominała miło bo to jest jedna wielka patologia nie pozdrawiam
ANONIM mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:49
?
Anonim. mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:48
Rozumiem że każda szkoła ma swoje zasady, ale drodzy czytelnicy bez przesady. Czasy się zmieniają, więc jeżeli są upały niech uczniowie noszą sobie te spodenki czy tam spodnie z dziurami. W innych szkołach nie ma aż takiego rygoru i nikomu to na złe nie wychodzi. 4 lata mnie nie ma w tej szkole, i widzę że z każdym rokiem jest coraz gorzej. Każdy wie że Pani dyrektor zachowuje się jak księżniczka i sama sobie ustala zasady. Najlepiej niech odejdzie i nie wraca, Pozdro z fartem gdzie niewinne ziomki spoglądają na świat zza krat.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:39
bardzo dobrze ze wzieli sie za ubior bo to jest masakra jak ta dzieci wygladaja, ida w zima w adidaskach spodnie do kostek skarpetki do piet to jest rozpacz, brakuje wojska zaraz by z nich zrobili ludzi
Anonim mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 15:52
A od kiedy do szkoły nie można chodzić w adidasach? Jak im ciepło niech chodzą.
Rodzic mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:27
Pani Dyrektor zapomniała o bezpieczestwie dzieci i to zostanie zgłoszone do kuratorium oraz komendy państwowej straży pożarnej w Kamieniu . Przepisy prewencyjne mówią o otwartych dzrzwiach ewakuacyjnych , bo w razie jakiejkolwiek paniki napewno Pani ktora ma klucze w żaden sposób się nie przedostanie do tych drzwi, to nie jest w żaden sposób bezpieczeństwo naszych dzieci!!!!
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:22
DLACZEGO NA STRONIE GMINY NIE MA TAK WAŻNEJ INFORMACJI JAK WYNIK KONKURSU NA DYREKTORA SZKOŁY??? TO CHYBA JEST BARDZO WAŻNA WIADOMOŚĆ DLA UCZNIÓW I RODZICÓW
Anonim mówi:
maj 13, 2018
o godzinie 22:18
chyba mało ważna że obecnej już nie będzie!
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:19
To nauczyciel odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w szkole i jak ma za nie odpowiadać jeśli ,można by opuścić szkołę w dowolnym terminie ? Niech ktoś spróbuje to ogarnąć ,czy to jest możliwe? Szkoła nie tylko uczy ,ale i wychowuje i uczy zasad. Jeśli z domu dziecko nie wyniosło żadnych zasad ,to tylko wtedy jest problem. W domach za duży luz i stąd konflikt
Czytelnik mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 14:47
W gorące dni uczniowie powinni być wypuszczają na boisko szkolne bo to tez jest jej cześć A nauczyciele powinni mieć tam dyżury jesl tak bardzo boja się o uczniów moda się zmienia i nikt nie chce wyglądać źle A to że Pani dyrektor chodzi ubrana jak w średniowieczu to nikogo wina i nie powinno ja interesować kto i jak się maluje lub cieszę
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 21:46
Analfabetyzm. Byk na byku. Wiadomo więc, skąd takie poglądy.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 14:37
Jak dobrze że szkoła jest zamykana? Ludzie co wy piszecie… zastanówcie się co będzie podczas pożaru. Wszystkie wyjścia pozamykane i co woźna bedzie biegała pomiędzy wystaraszonymi i placzacymi dziećmi i drzwi otwierala? Dlaczego nikt nie pomyśli o tym. Gdzie jest jakaś kontrola z tej strony. Jak ktoś kto prywatnie nie ma dzieci moze zajmować takie stanowisko. Kobieta nie ma pojęcia o wychowaniu. Dzieci idąc do szkoły płaczą, to jest normalne? No raczej nie…
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 17:15
Kiedyś była taka sytuacja że coś się na dachu paliło czy coś innego a drzwi były pozamykane i woźna biegała po korytarzach i otwierała drzwi. Nie zapomnijcie o tym że nie ma klamek w oknach. Ostatnio jeden uczeń poprosił o otwarcie okien ponieważ było bardzo gorąco a drzwi od klas i okna były zamknięte dostał opieprz i dzwonili do jego mamy. To jest jakiś żart z tą szkołą… Dramat
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 23:03
A w kamieńskiej „jedynce” były klamki w oknach i jakiś dzieciak wyskoczył z 1. piętra. Może jednak pani dyrektor ma rację!
Stara uczennica SP GOLCZEWO mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 14:27
Bardzo dobrze że szkoła jest zamykana. Wiele uczniów próbuje się wydostać na papierosa, a to zdecydowanie nie jest normalne. Palenie przez nastolatków jest okropne. Wiele uczniów próbuje w ten sposób pokazać się i szuka uznania wśród innych rówieśników. Co do ubioru uważam że uczeń powinien mieć wolną rękę, oczywiście bez przesady z odkrytymi piersiami i tyłkiem u dziewczyn. Żyjemy w czasach gdzie większość podąża za modą, a moda jest jaka jest. Każdy chce być dobrze ubrany. Jeżeli chodzi o włosy to farbowanie też nie powinno interesować dziewczyn w tym wieku. Naturalne włosy są piękne i dlatego p. Dyrektor powinna pozwalać na każdą z fryzur jakie dziewczyny sobie „stworzą”, może i w ten sposób mogłyby wyrazić siebie. Wiek w gimnazjum jest ciężki, pojawiają się pierwsze kompleksy i nic dziwnego że dziewczyny chcą się malować żeby ukryć co nie co. Delikatny naturalny makijaż nie jest zły. A zawsze może pomóc w pewności siebie. Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Szkoła może by bardziej zaangażowała się w kontakt z uczniami, to ma być miejsce nie tylko nauki ale też przyjemnej atmosfery.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 14:03
Niech niezadowolona mamusia przeniesie swoją latorośl do burdelu-tam będzie mogła się malować jak chce i podczas upału chodzić zupełnie nago,żeby się przypadkiem nie przegrzać.Szkoła-to szkoła-a nie rewia mody-zwłaszcza-szkoła podstawowa
Jan mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:54
burdel to ta szkoła
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 13:48
W szkole w Wolinie już dawno są pozamykane drzwi,zakaz używania telefonów,zakaz bluzek z odkrytym pempkiem,zakaz ostrego makijażu itp.nikt za nie przestrzeganie są punkty karne i niska ocena z zachowania szkola to nie rewia a po szkole dzieciaki tyle korzystają z telefonu że wystarczy dawniej tego bylo i uwazam że te zakazy są dobre i jeszcze nikt z tego powodu nie umarl a dzieci sa bezpieczne
Ja mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 13:40
I bardzo dobrze że szkola jest zamknięta wszędzie tak powinno byc
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 13:38
Chyba padnę jak Aldona zostanie teraz vicedyrektorem:))) Oczywiście po przejściu na emeryturę:)
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 13:30
I bardzo dobrze. Szkoła to szkoła, zawsze były upały i jakoś poprzednie pokolenia nie miały problemów z ubiorem , wyciętymi krótkimi spodenkami, gołym brzuchem i dziurami. Jak jest się w szkole, to nie chodzi się po mieście. Jak coś się dziecku stanie, to wszyscy pretensje będą mieć do … szkoły. Zasady powinny być jasne i oczywiste. W wielu porządnych szkołach na świecie, nikt nie dyskutuje na ten temat. Są mundurki, określone obuwie itp. – to chodzi się w mundurkach. Po szkole niech robią co chcą, nikt im nie ogranicza wolności, a za dzieci odpowiada rodzic.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 13:55
W porządnych szkołach… Nie tyczy się to Golczewa. Od kiedy jest tam Aldonka dyrektorem to jest to więzienie,nie szkoła…
anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 13:00
Władza w gminie koniecznie chce odwrócić kota ogonem a przecież to nie w szkole źle się dzieje, to w gminie stracili kontrolę nad wszystkim i zaczynają szczekać na wszystkich . Prym wiedzie Ferdynus, chodząca kultura i ostoja mądrości, ha, ha, ha!! Pakuj kredki, czas na Ciebie!!
jolka mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 12:52
zmiany, zmiany, od 1 września będzie już inny dyrektor został wybrany 9 maja
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 12:36
Dla osob dojezdzajacych drzwi sq zamkniete tak dlugo az autobus nie przyjedzie. Lekcje koncza sie o 14.25, autobus jest o 15.30/15.40
Nowy mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 12:29
Nikt nie wspomniał że nie można mieć telefonu w szkole. Nawet na przerwie nie można wyciągnąć bo od razu Pani Dyrektor zabiera.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:01
Po co w szkole uczniowi telefon? Przychodzi tu żeby się uczyć a nie siedzieć w internecie, czy nagrywać filmiki i do sieci wrzucać.
Kasia mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 12:06
To nadal dzieci, mają jeszcze czas na strojenie sie i malowanie. Są miejsca gdzie powinno się zachować umiar i takim miejscem jest szkoła. Moje dziecko chodzi do Pobierowa i żadna z dziewczynek nie chodzi umalowana do szkoły i nikt nie ma o to pretensji- inie chodzi tu o szkołę katolicką bo nie wszyscy uczniowie są katolikami.
Najzwyczajniej w świecie wszystko ma swoje miejsce i czas.
Szkielet mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:49
Te komentarze to chyba Aldona sama sobie pisze. Doskonale wszyscy wiedzą że kobieta ma nierówno po sufitem i boją się jej uczniowie jak i nauczyciele. Ten konkurs na dyrektora jest pięknie pod nią ustawiony, ale władza się zmieni i pani dyrektor też.
Popieram decyzje Pani dyrektor mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:45
Drzwi zamykane prawidłowo, jak by tyle nie palili i nie śmiecił petami to było by inaczej. Inne ubrania? Po co? Przecież jest 30 stopniowy upał a w szkole w budynku na 100% nie ma. Niech nie wychodzą. A poza tym mamy takie czasy, ze jak by się sami mieli ubierać to wiadomo by było jak by to wyglądało. Za tydzień w gazetach by było „Zgwalcona została uczennica szkoły” wtedy padają pytania dlaczego- może dlatego ze nosi spodenki tak krótkie ze tyłek ma na wierzchu, gaci to już wgl nie ma, a z makijażem wyglądała przecież jak 19-latka….
Gall mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 12:22
Czyli że co jak kobieta zostanie zgwałcona to jej wina bo źle była ubrana? bo miała spodniczke, krótkie spodenki lub krótką sukienkę???!!!! Poknij się w głowę człowieku przy takim myśleniu to kobieta na plażę w worku powinna chodzić bo odkrywa ciało i moga ja zgwałcic.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:00
Plaża służy do plażowania-więc odpowiednim strojem w tym miejscu jest kostium kąpielowy,szkoła-podobno służy do nauki-więc i strój powinien obowiązywać odpowiedni.Istnieją pewne konwenanse,których niektórzy zwyczajnie nie rozumieją-więc proponuję ci iść w samej bieliźnie do pracy,zwłaszcza,że zrobiło się ciepło.
Dawna absolwenta mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:41
A co to szkoła to rewia mody? Teraz dzieci tam najstarsze mają 15 lat więc o jakim makijażu mowa i farbowanie włosów? Po co to dzieciom? Niech się uczą a nie malują… A po drugie bardzo dobrze że tych dzieci ze szkoły nie wypuszczają bo szwendają się po golczewie i nie raz widziałam jak przebiegają przez jezdnię przed samochodami (w czasie lekcji) a jak coś się stanie to nagle wina szkoły.. Rodzice zdecydujecie się w końcu wypuszczają te dzieci to źle bo nie pilnują nie wypuszczają to też źle to co mają w końcu zrobić? Niech rodzice piszą upoważnienia że jeśli dziecku coś się stanie poza terenem szkoły to jest odpowiedzialność rodzica i po sprawie. A z tym makijażem i ubiorze popieram Panią dyrektor to jest szkoła dziewczynki 15 letnie nie mają potrzeby się malować a ubiór no cóż jak dziewczyny ubierają koszulki które ledwo staniki zaktywają to się nie dziwię że są wytyczne co mają zakładać.
Rocznik 91' mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 18:28
Jestem wychowanką tej szkoły . Popieram te wpis 'Dawnej absolwentki’ w 100% .:-)
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:35
TOM polonista .Za późno ,za późno ,za późno…naukę zacznij od siebie. Chciałeś pouczyć pana Ferdynusa a sam się pogrążyłeś
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:30
Wyślijcie swoje dzieci do klasztoru będą wtedy pod kluczem, bez makijażu i farbowanych włosów, schludnie i jednolicie ubrani, oraz bardzo zdyscyplinowani.Drzwi nie powinny być zamknięte w budynku szkolnym jest to niebezpieczne!!! Co w przypadku ewakuacji w razie pożaru, lub też innego zagrożenia??? Jakaś pani Gienia, która przyszła z malutkiej wioseczki gdzie cale życie w oborze przy krówkach spędziła pracuje jako woźna wyjdzie sobie akurat na fajeczkę lub poplotkować przez telefon z sąsiadką i co? Lipa drzwi zamknięte, połowa dzieci nie zdąży się ewakuować. Właściwie zamykanie ludzi w państwowym budynku, oraz ograniczanie swobód, nakazywanie pewnych zachowań i publiczna krytyka stroju jest sprzeczna z wychowaniem i psychologią. Co to jest zakład karny? Więzienie ze szkoły robicie? W taki sposób tylko się zniechęca te dzieci do przychodzenia tam i do nauki.nauczyciele to takie mumie przeniesione w czasie wprost z PRL-u mają jeszcze w glowy wbite komunistyczne zachowania i nauki.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:23
jasne-to tzw.komunistyczne wychowanie było faktycznie bardzo złe,bo uczyło szacunku do osób starszych,wprowadzało dyscyplinę i każdy czuł się bezpiecznie-wystarczy porównać statystyki policyjne z tamtych lat-i obecne.Uczyło pracowitości,systematyczności,samodyscypliny i nie dawało przyzwolenia na demoralizację.Nie było miejsca na narkomanię i alkoholizm wśród dzieci i młodzieży oraz na nieróbstwo.Jak widać TVN i programy typu „Rolnik szuka żony”-porobiły galimatias we łbach
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:29
Kiedyś miałam rzęsy pomalowane tylko i wyłącznie tuszem do rzęs a pani Krasucka wyzwała mnie od ladacznic, chociaż sama miała powieki wymalowane jak klaun. Nauczyciel WF Mirek K. Potrafi uderzyć ucznia gdy coś mu się nie spodoba.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:25
Normalnie straszna ta Pani Marzena-zamiast domalować ci kreski i dać na piwo-to skrzyczała.No nic tylko zwrócić się do jakiegoś rzecznika d/s poszkodowanych dzieci
Anonim mówi:
maj 17, 2018
o godzinie 15:54
Zajmijcie się lepiej tym co dzieje się w tej szkole a nie czepiacie się innych. Mimo że jest wyraźnie napisane że nauczyciel ” potrafi uderzyć ucznia gdy coś mu się nie podoba” czepiliscie się tej dziewczyny o to że miała rzęsy pomalowane. Paranoja
Maciek mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:28
A jak dziecko wyjdzie ze szkoły i zdarzy się wypadek obwinią dyrektorkę. Jak się szkoła nie podoba to zawsze można sobie zmienić. Znam szkoły, gdzie nawet kolczyki są jasno określone jakie można nosić. I co to za ma być – makijaż w szkole – we łbach się poprzewracało.
Były uczeń mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:25
Odbierając dziecko że szkoły, staliśmy pod drzwiami czekając 20 minut aż ktoś nas wypuści. Oprócz nas stała duża liczba osób, która również czekała na to by wyjść, wszyscy z Golczewa. Pani szatniarka siedziała obok i kazała być cicho ponieważ to jeszcze nie pora. A co do ubioru,makijazu itd. to jets to oczywiste że uczeń powinien wyglądać schludnie i nie wyzywająco ale bez przesady. Co komu przeszkadza bluzka z napisem (chyba że wulgarnym), co komu przszkadzaja spodenki, które jak się okazuje przy dużym upale jednak są zabronione. W czasie gdy sama chodziłam do gimnazjum co było już dawno, pamiętam że ta która miała na sobie spodenki ,nawet do połowy uda dostawała niezłą reprymende, panie pedagog przychodziły raz na jakiś czas na lekcje ,kazaly kłaść ręce na stół i sprawdzały długość paznokci. Ubierając bluzkę na ramiączkach natknelam się na niemiła sytuację(nie miałam odsłoniętych ramion, ubralam dodatkowo bluzę, dużego dekoltu też nie miałam, wszystko zasłonięte) jednak wg Pani dyrektor byk zdecydowanie za duży, dy wychodziła z sekretariatu tylko żałowała do mnie palcem żebym przyszła. Przy ludziach zaczęła głosem pełnym pretensji pytać się ich czy tak wygląda uczeń i czy tak się ubiera,po czym bez wachania wsadziła mi rękę w piersi i odsłoniła niemal wszystko. Przesada.
Nikola mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:21
Ta szkoła zawszę była patologiczną placówką. Cztery lata temu na zakończeniu roku szkolnego pani dyrektor zabroniła tańczyć mi Poloneza oraz brać udział w uroczystości i balu z okazji ukończenia gimnazjum tylko dlatego że przefarbowałam włosy z ciemnego brązu na czarno,gdy inne dziewczyny nawet z mojej klasy farbowały włosy z blondu na rudę lub czarne. Byłam jedyną osobą która została ukarana. W dodatku z zachowania dobrego zamieniono mi ocenę na naganne. Pani dyrektor kiedyś nakrzyczała na ucznia klasy podstawowej raczej 1 klasy za to że miał czerwony napis na koszulce. Wszystkich uczniów którzy słabiej sobię radzą chcą przenosić do chówca lub szkół dla niepełnosprawnych intelektualnie. Mimo że kamery są to gdy coś się stanie, one zawsze w magiczny sposób przestają działać lub się same resetują. Piszę to ponieważ wiem jaki system tam obowiązuje. Gorsi uczniowie zawszę mieli tam pod górkę. Wina za cokolwiek co stało się w szkole zawszę była zwalana na nich nawet gdy nie było ich tego dnia w szkole. Podpiszę się własnym imieniem ponieważ to co napisałam to święta prawda. Liczę się z konsekwencjami tego co tutaj opisałam. Szczerze… Mam to baaardzo głęboko w d#$&e.
Dobrze poinformowany mówi:
maj 12, 2018
o godzinie 17:25
Kuratora dziecko to miałaś za słabe wyniki w nauce? Czy za inne rzeczy ? Lepiej sie nie wypowiadaj dziewczyno , bo sie pogrążasz.
Anonim mówi:
maj 17, 2018
o godzinie 15:46
Ale wydaję mi się że to czy ta uczennica miała kuratora to tylko jej sprawa. Myślę że dziewczyna napisała prawdę i kogoś bardzo to zabolało. Znam tę dziewczynę osobiście i wiem do czego ktoś zmierza. Jeśli chodzi o rzekome zdarzenie z pewną uczennicą które miało miejsce w damskiej ubikacji,to mogę tylko powiedzieć że nic takiego nie miało miejsca. Faktycznie, dziewczyna dostała drzwiami które zamykała ale był to wypadek. Mimo niechęci do drugiej uczennicy nie chciała aby tak wyszło. Wiem bo byłam tam wraz z innymi dziewczynami.
Anonim mówi:
maj 17, 2018
o godzinie 15:49
Nie. Kuratora miałam za zdarzenie które tak naprawdę nie miało miejsca. Co prawda nie chcący skrzywdziłam inną uczennicę ale to był przypadek. Oczywiście były kamery ale nikt nie raczył ich sprawdzić. Wtedy wszystko było by jasne. Nie pozdrawiam ?
Uczennica. mówi:
lut 14, 2019
o godzinie 11:39
Nikola Adamczyk pozdarawiam :)
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:11
Nie wiem co mnie bardziej przeraża walka dzieciaczkow o makijaż czy sekcja komentarzy w której dorośli ludzie piszą „zapuźno” sugerując komuś naukę -_-
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:08
To powinni jakis spacerniak wybudowac. Jak tyle godzin siedziec w szkole nie mogac zlapac swierzego powietrza zwlaszcza teraz kiedy jest tak cieplo
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 11:01
Ta szkoła to wogóle jakaś paranoja drzwi dziecią zamykają które nawet nie mogą złapać swierzego powietrza tylko kiszą się w tej szkole
Malgorzata mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:54
Mi pasuje. Chcę, aby moje dziecko chodziło do takiej szkoły. Obecnie dzieci (w wiekszosci) są pozbawione wychowania ze strony rodziców. Puszczone samopas i robią co chcą. Rodzice pozwalają na wiele w imię tzw. świętego spokoju. Nie chce im się angażować w wychowanie dzieci bo to ciężka praca. Szkoła to szkoła…do kina czy na spotkanie z koleżankami można się inaczej ubrać. Proszę zauważyć jak wiele młodych, ale i starszych osób, nie wie jak stosownie okryć ciało w zależności od sytuacji jak i miejsca, do którego zmierzamy. Osobiście uważam, że szkoła dobrze czyni i trochę dyscypliny, oraz przymus przestrzegania pewnych reguł, dobrze wpłynie na dzieci. Szkoła trzyma jakiś poziom i brawo jej za to. Chcemy mieć kulturalne i dobrze wychowane społeczeństwo, wiec równajmy do góry, a więc do tych szkół dobrych, z zasadami. Nie róbmy dziczy z naszych dzieci. To nam, rodzicom powinno zależeć na tym, aby dziecko trzymało jakiś poziom kultury i dobrego wychowania, a te wartości przełożą się na całe jego życie.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:36
Nie można mieć nawet lekkiego makijażu? W szkole? To straszne. Proszę zmienić szkołę.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:26
Przecież to szkoła podstawowa więc o jakim makijażu mowa?
Tom mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:20
Panie Ferdynus wpierw należy zrobić porządek na swoim podwórku.
A jak pan zrobi porządek,to
może pan mówić ,że biją murzynów.!!!!
A tak na początek proszę sobie prrzyswoić dwa wrazy ,,prządek i dyscyplina,,
Na naukę nigdy nie jest zapuźno……???
ANONIM mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:15
Kto nie chodził tam do szkoły nie ma się co wypowiadać. Wszystko co pisze czytelniczka to prawda, a od pani dyrektor nie jedna osoba usłyszała jeszcze bardziej przykre komentarze, oczywiście do których się nie przyznawała nigdy.
Mc mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:11
Bardzo dobrze, tak trzymać!
rodzic mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:09
A że drzwi zamknięte, w wielu szkołach jest to stosowane. Nie wiem jakim trzeba być rodzicem żeby się temu sprzeciwiać. Przecież to chodzi o bezpieczeństwo dzieci.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:04
Jak widzę te małolaty ubrane i wymalowane jak prostytutki, które chodzą do szkoły tylko dla towarzystwa, to się zastanawiam gdzie ich rodzice! Współczuje nauczycielom a szczególnie dyrektorom szkół:jak można zapanować nad tą młodzieżą, skoro w rodzicach mają mało wsparcia.
mama ucznia mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 10:04
Uważam ,że tak jest dobrze. dyscyplina i jeszcze raz dyscyplina .uczniowie mają naprawdę okropne zachowanie .Widać jak się zachowują w Oszczędnym Koszyku,
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 9:57
Bardzo mi się podoba troska szkoły o bezpieczeństwo i schludny wygląd. Współczuję Dyrekcji takich rodziców, którzy nie wychowują tylko narzucają kompletny luz a potem jak coś złego się dzieje, pretensje do szkoły. Obyście takich rodziców jak ta czytelniczka mieli jak najmniej. Do czytelniczki :ileż zła wyrządza Pani nie współpracując ze szkołą, to porażka wychowawcza ,która Pani odbije się czkawką
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 9:44
Krótkie spodenki? W sensie krótkie a nie takie gdzie widać pół pośladków. Nie dziwię się że dyrekcja szkoły to zdyscypinowala. Patrzenie na osoby które chodzą w spodenkach gdzie widać pół tyłka jest wręcz nie smaczne.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 14:23
Zacznijmy od tego, żaden rodzic nie kupił by takich spodni dziecku a zwłaszcza do szkoły Wiec co pani pisze
Zniesmaczona mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 15:09
Na własne oczy widziałam jak uczennice SP (dotyczy to szkoły w innej miejscowości) chodziły w spodenkach odsłaniających pośladki i skąpe koszulki -wygląda to niesmacznie. Szkoła to nie plaża.
Anna mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 9:41
To jest szkoła,w której uczniowie mają się uczyć i wyglądać skromnie. To nie jest rewia mody, Nigdzie w szkołach nie można się malować co popieram i to nie jest wymysł tylko Golczewa. Bluzkę z odkrytymi ramionami,która w szkole nie pasuje można zastąpić bluzką na krótki rękaw i nikt tego nie zabroni
Uczeń mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 9:40
Od dawna jest tam rygor 7 lat temu skończyłam szkole w golczewie i juz w tedy nie mozna bylo nosić kolczykówk pierściąków ani bransoletek a o makijażu czy pomalowanych włosach można było zapomnieć a jeżeli miałaś lekko podkreślone oko i zauważyła to pani pedagog a nie daj boże dyrektorka to miałas przekichane. Rygor gorszy niz w jakimś obozie.
robson mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 9:09
i słusznie,makijaż w podstawówce?
Pozdr mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 8:41
Jak zwykle nic się nie zmieniło za moich czasów to nawet dziewczyny nie mogły się malować i kolczyków zakładać. Ta szkoła tak już ma.
Anonim mówi:
maj 11, 2018
o godzinie 8:40
Już jakiejś mamusi która pewnie jest solarna, wyszpachlowana i nosi bufet na wierzchu przeszkadza rygor i dyscyplina. Szkoła to nie rewia mody, ma być dyscyplina i porządek. Mamusi się nie podoba to niech przeniesie dziecko do innej szkoły.