Maciej Zieliński – golczewski przedsiębiorca, właściciel restauracji Herbowa oraz lokalny działacz społeczny – będzie ubiegał się o funkcję burmistrza Golczewa w nadchodzących wyborach. W rozmowie z redakcją kamieńskiego.info zdradza, dlaczego podjął taką decyzję i jaka jest jego wizja rozwoju gminy.
Pogłoski o Pana kandydowaniu na urząd burmistrza krążą po gminie już od jakiegoś czasu. Czy możemy je oficjalnie potwierdzić?
Tak, dziś mogę już powiedzieć oficjalnie, że w tegorocznych wyborach samorządowych będę ubiegał się o funkcję burmistrza Golczewa.
Skąd taka decyzja?
Mieszkam w Golczewie od urodzenia i kocham to miejsce. Po zakończeniu studiów w Szczecinie wróciłem tu, bo nie wyobrażam sobie życia gdzie indziej. Właśnie tutaj zawsze chciałem mieszkać i pracować, rozpocząć własną działalność biznesową, zbudować coś swojego, co jednocześnie przyczyniłoby się do rozwoju gminy i pozwoliło mi angażować się w sprawy lokalnej społeczności. Dzięki wsparciu i pomocy moich rodziców oraz przyjaciół i znajomych, za co jestem im bardzo wdzięczny, to się udało. Jednak w ostatnich latach coraz uważniej przyglądałem się działaniom podejmowanym w gminie przez obecne władze i nie ukrywam, że bardzo nie podoba mi się taki sposób zarządzania naszym wspólnym dobrem. Widzę mnóstwo niewykorzystanych szans na rozwój, masę niedociągnięć i wiele niedopuszczalnych błędów, które mnie bolą jako mieszkańca. Ale od samego obserwowania i narzekania nic się nie zmieni, trzeba działać i to właśnie zamierzam zrobić.
A co konkretnie Pana boli? Jakiś przykład?
Nie mogę pojąć, dlaczego w XXI wieku, w sytuacji, kiedy od 2004 roku Polska otrzymuje ogromne środki finansowe z Unii Europejskiej na najróżniejsze inwestycje, wciąż nie wszyscy mieszkańcy gminy mają kanalizację lub możliwość budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. Było wiele programów unijnych i krajowych, które można było wykorzystać w tym celu. Albo dlaczego sala gimnastyczna w golczewskiej szkole jest w opłakanym stanie od czasów, kiedy ja do niej jako dziecko uczęszczałem i przez te wszystkie lata nie można było przeprowadzić jej gruntownego remontu. W tej chwili niemalże śliną zalepia się dziury w dachu. Tam jest wszystko do wymiany – parkiet, zaplecze sanitarne itd. Przecież korzystają z niej dzieci, remonty powinny być przeprowadzane systematycznie. Moim marzeniem jest sala sportowo-widowiskowa z prawdziwego zdarzenia. Na to też były programy krajowe i unijne. W Mechowie z kolei szkołę zamknięto, w Wysokiej Kamieńskiej zlikwidowano punkt przedszkolny, bo brakowało sal, żeby pomieścić wszystkich uczniów. Inwestycja w oświatę powinna być uwzględniona w budżecie gminy jako wydatek priorytetowy, tymczasem to tam się najczęściej szuka oszczędności. W moim przekonaniu to zbyt ważny, społeczny aspekt, żeby tak go zaniedbywać. Kulturotwórcza i społeczna rola oświaty jest nie do przecenienia, a szkoły należy doinwestować, bo to jest inwestycja w przyszłość. Takie m.in. rzeczy mnie bolą.
Ostatnio było też głośno o Pana sprzeciwie w sprawie organizowania koncertu Michała Wiśniewskiego podczas Dni Golczewa. Nie taki repertuar?
Absolutnie nie o repertuar tu chodziło. Nie przeszkadza mi taka muzyka i nie o gustach muzycznych dyskutowałem z radnymi podczas sesji rady miasta. Nie podobał mi się sposób, w jaki ten występ był organizowany. Mam duże doświadczenie w organizacji koncertów i wiem, że można to było zrobić rozsądniej i przede wszystkim taniej. Załatwianie artysty na ostatnią chwilę jest niestety równoznaczne z niemałym przepłacaniem, czyli marnowaniem publicznych pieniędzy. Przecież wiadomo, że Dni Golczewa są co roku i można się do ich organizacji przygotować na spokojnie i z głową.
Czyli chodziło o pieniądze?
Tak. Władze gminy powinny umieć dobrze zarządzać środkami publicznymi. Należę do pokolenia, które nie ma wpojonego myślenia: „Jak wspólne, to niczyje”, a takie właśnie podejście sprawia, że inwestycje często są nieprzemyślane i nietrafione, organizacja wydarzeń nierzadko przepłacana, a przez to nasze pieniądze marnowane. Prowadzenie biznesu uczy rozsądnego gospodarowania. I taki model zarządzania chciałbym wprowadzić jako burmistrz. Traktować mieszkańców gminy jak pracodawców, którzy powierzyli mi swoje pieniądze, żebym nimi dobrze zarządzał i dzięki nim działał dla naszego wspólnego dobra.
Ale dlaczego od razu stara się Pan o fotel burmistrza? Mógłby Pan najpierw zostać radnym, zdobyć doświadczenie. Tego Panu chyba brakuje?
Uczymy się przez całe życie, a doświadczenia nabiera się w trakcie działania. Demokracja to na szczęście nie monarchia absolutna, w demokracji działa się wspólnie. Chciałbym działać dla ludzi i z ludźmi. W ostatnim czasie rozmawiałem z wieloma osobami, które mają doświadczenie zarówno w działalności samorządowej, jak i społecznej. Mają ideały i chcą zmieniać swoje otoczenie na lepsze. Są fachowcami w swoich dziedzinach i za to wszystko są szanowani przez lokalną społeczność. Niektóre z tych osób do tej pory nie angażowały się w działalność polityczną, ale podobnie jak ja chcą zacząć działać, bo widzą potrzebę zmian. Takimi ludźmi chcę się otoczyć i wspólnie z nimi, korzystając z ich wiedzy i doświadczenia, rozwijać naszą gminę. Na przedstawienie nazwisk przyjdzie jeszcze czas, ale już dziś mogę powiedzieć, że jednym z moich współpracowników będzie Pan Mariusz Wawrzyński. Wieloletni działacz samorządowy, człowiek, który posiada ogromną wiedzę i jest bardzo oddany sprawie.
Mam w sobie dużo pokory, ale czuję się na siłach, by objąć stanowisko burmistrza i sprostać temu wyzwaniu. Mieszkańcom mogę zaoferować na pewno zaangażowanie, rzetelną i uczciwą pracę oraz świeże spojrzenie i pomysł na rzeczywisty rozwój gminy.
Czy to już jest jakiś konkretny pomysł?
O niektórych aspektach już wspomniałem w tej rozmowie, chciałbym też położyć nacisk np. na wykorzystanie walorów turystycznych Golczewa i okolic, bo widzę w nich ogromy potencjał. Konkretny plan działań przedstawię w kampanii wyborczej. Na pewno będzie to przemyślany i możliwy do zrealizowania program, który da gminie szansę na rozwój.
Dziękuję za rozmowę.
———————————————
Maciej Zieliński – rodowity mieszkaniec Golczewa, lokalny przedsiębiorca, właściciel restauracji Herbowa. Członek Rady Lokalnej Grupy Działania „Partnerstwo w Rozwoju”, działacz w Zarządzie LKS „Iskra Golczewo”. Współorganizator wydarzeń społecznych, charytatywnych i okolicznościowych. Zdobywca „Golczewskiej Żabki” za przedsięwzięcia inwestycyjne ożywiające działalność gospodarczą i kulturalną w regionie. Studiował Ekonomię oraz Prawo na Uniwersytecie Szczecińskim.
72 komentarzy
Agi mówi:
lis 5, 2018
o godzinie 17:09
Czas na zmiany.Jestem pewna że sobie poradza.Pan Maciek jest młody pełen zapału, ma nowe świeże pomysły.Gratulacje
GOLCZEWIANKA mówi:
sie 30, 2018
o godzinie 23:49
Kolejny , i fałszywy gość!Nie podoba Ci się Kochasz Golczewo…Zawsze chciałeś tu mieszkac????kto ci pisał odpowiedzi na te pytania kolego? I ile Ty lat masz ?
M mówi:
sie 30, 2018
o godzinie 23:45
Boże co za bzdury…Maciej zajmij się tą herbowa!
janjan mówi:
lip 19, 2018
o godzinie 0:14
W Koszalinie kupuję doskonałe pierogi z Herbowej. Z których Zielińskich Maciej się wywodzi: Michał, Mieczysław, Franciszek, …??? Życzę powodzenia.
obserwatorka mówi:
lip 7, 2018
o godzinie 15:01
Chociaż nie jestem mieszkanką Golczewa to często czytając wiadomości w Kamienskim info
z Golczewa to kandydatura Pani Adamowicz wydaje mi się dziwna , Pani ta ma dość elastyczny kręgosłup i nie wiadomo w końcu do jakiej opcji jej bliżej.Zdaje się że do takiej w której można więcej zyskać, ale mieszkańcom życzę dobrego wyboru!
hary mówi:
lip 13, 2018
o godzinie 21:22
a morze kogos z przedszkola bedzie to samo i taniej
Agnieszka mówi:
lip 5, 2018
o godzinie 14:18
Mój głos już Pan ma.
ANONIM mówi:
lip 2, 2018
o godzinie 13:35
WŁAŚCICIELEM RESTAURACJI JEST TYLKO NA PAPIERZE
ANONIM mówi:
lip 2, 2018
o godzinie 13:30
Najpierw trzeba zająć się swoim podwórkiem, w restauracji spalarnia śmieci jak była,tak jest.Płacenie pracownikom w kopertę (bez podatku) uczciwe nie jest.
Yyy mówi:
lip 2, 2018
o godzinie 1:30
A ja uwaazam ze powinien wystartowac pan Rafal Pajestka.
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 21:02
p Malec to niech odpoczywa lepiej na działce
Litości co za pomysł aż mi słabo
aw mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 19:42
Alkoholik lepszy?, palnik się człowieku w swój pusty łepek!!! Wizytówka jak trzeba, menel który chodzi po ulicy i nawet nie ma swojego kąta. Brawo Maciej za męską decyzję. Aha ok 200 dziur!!!?
Xxx mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 12:08
Menelem to Ty jesteś drogi aw!Tchórz i zwolennik Maciusia.
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 14:25
Może , może ..jeśli połączyć doświadczenie z młodością ,tylko dzień pracy wygląda inaczej o ósmej praca się zaczyna /a Maciek lubi spać/a kończy nieraz bardzo późno. Czas zapomnieć o spaniu do południa. Burmistrzem jest się 24 godziny, a problemy bywają różnorodne. Gdyby Malec ,Adamowicz lub Wawrzyński byli zastępcami to byłoby wsparcie nie do przecenienia dla gminy ,z powiatu i tak nie ma żadnego pożytku więc to mało ważne kto tam będzie siedział .Ktoś z nich może też być przewodniczącym Rady ,byłby z tego pożytek
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 13:45
BRAWO JESTEM ZA
anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 10:48
Tu Mieszkańcowi najwyraźniej chodziło o wiek Domański był mlody, Zieliński również jest mlody. Czas na mlodych.
Były mieszkaniec mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 10:39
Lepiej dla Was Mieszkańcy Golczewa i ziemi Golczwskiej żeby Młody człowiek został burmistrzem bez większych zawiłości politycznych niż zawistna i wredna Pani Jadwiga Adamowicz proszę spojrzeć w wstecz co robiła w trakcie kampanii wyborczej jak oczerniala wszystkich kandydatów i co robiła po wyborach jak zmieniała kluby partyjne jak choragiewka tam gdzie więcej dają i się opłaca tam szła teraz jest w Pisie który rozkrada i zaduza na szeroką skalę państwo pod sztandarowym hasłem 500+ dużo się o tym mówi ludzie zadowoleni ale dlaczego od chwili przejęcie przez PiS władzy nie mówi się o długu publicznym który przez 3miesiace wzrósł o 24mln zł tak właśnie tak z pustego nawet Salomon nie naleje dlatego Jadwiga Adamowicz też będzie wam mówić to co chcecie usłyszeć ale gdy siadzie na fotelu burmistrza będzie robić to co cały PiS robi z Polską czyli prowadzi całą demokrację do bankructwa. Dajcie Młodym szanse a tym samym sobie nie macie nic do stracenia a możecie zyskać powinno się wszystkich powymieniac PiS wprowadził kadencyjnosc w Burmistrzów itd. A dlaczego nie ma tego na wiejskiej jak by tam wprowadzić rewolucje polska by nie straciła a może zyskała
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 10:06
Ani Domański ani Danieluk niech nie będą wzorcami i tu nie tylko o alkohol chodzi, w tym byli podobni, ale o buble w realizacji budżetu, czy to budowlane czy niepotrzebnie wydane pieniądze. Jeśli pan Maciej będzie miał wsparcie w dojrzałym zastępcy ,to zanosi się na dobrą ,nową jakość .Myślę ,że doświadczenia z prowadzenia własnej działalności mogą być bardzo przydatne
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 9:14
Ale przykład Domański,!!!!??? to dopiero powrót w sposobie myślenia do byłej epoki.
Przywieziony w teczce z zapleczem partyjnym i zapleczem finansowym.
Strach się bać.
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 0:39
Wolę już starego alkoholika niż młodego, który nie potrafi rządzić. Maciek weź się do uczciwej roboty a nie ciągnie cie do koryta.
Xyz mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 9:23
A po co ci burmistrz ktorego nigdy nie ma. Nawet na festynie go nie bylo…
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 12:33
A Maciek uczciwie nie pracuje ? „Koryto” to on już chyba ma, nie wydaje Ci się ? Tamto drugie to raczej mała miseczka hahah
M mówi:
paź 3, 2018
o godzinie 12:09
Dokładnie synuś tatusia!
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 21:36
układanka będzie podbna ktoś Maćka lansuje komuś zalezy na zmianie ale myśle nam mieszkańcom zależy na solidnej robocie dlatego będziemy głosować na osobę stateczną i znającą problemy gminy i powiatu – Jadwigę Adamowicz.
Mieszkaniec mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 19:24
Drodzy wyborcy w latach 70- tych do Golczewa przyjechał trzydziestoparoletni mężczyzna pochodzący z Ińska, który objął stanowisko wówczas Naczelnika Gminy. Wtedy także ludzie mówili, co to za młokos, kim jest ten człowiek, czy sobie poradzi. Wiemy jak to się skończyło, mowa tutaj o ŚP Januszu Domańskim, który zastał Golczewo drewniane, a zostawił murowane – stał się najlepszym gospodarzem w naszym mieście. Dlatego nie mam nic przeciwko młodemu Zielińskiemu, niech startuje, sam zagłosuje z żoną na niego. Nam starym emerytom już tak naprawdę więcej nie potrzeba. To młode pokolenia będą tu żyły przez wiele lat, dlatego należy przekazać moim zdaniem pałeczkę młodym ludziom. Burmistrz Danieluk, ma problem, wiemy jaki, szkoda go jako człowieka, powinien zacząć solidnie się leczyć, bo chłopak się wykończy. Pani Adamowicz już niedługo emerytura, czas na cieszenie się wnukami. Wyborcy już pora zdecydowanie na młode poglądy, które jak pokazuje historia, były strzałem w 10 – tkę dla Naszego Miasteczka już w latach siedemdziesiątych, skoro młody Domański wówczas dał radę, to i czas dać szanse Zielińskiemu. A co będzie przyszłość oceni.
Anonim mówi:
lip 1, 2018
o godzinie 10:12
Tu się mylisz. W kamieniu pomorskim tak. Nie w Golczewie. Kto inny był naczelnikiem w Golczewie , ten co załatwił prawa miejskie. Tylko historie ktoś inaczej ułożył i tak już zostało.
GOŚĆ mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 15:52
A ja zagłosuje na Panią Adamowicz, kto mi zabroni!!!
Golczewianka mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 13:51
Aga nic nie wiesz to się nie wymadrzacie!!!!Startując na burmistrza nie trzeba mieć ukończone studia!!!
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 12:59
Cokolwiek by nie powiedzieć o Maćku to jedno jest pewne – w przeciwieństwie do niektórych kandydatów na pewno nie robi tego dla pieniędzy .
AntyM mówi:
paź 12, 2018
o godzinie 23:59
Hahahaha A po co? Ty normalnie żart piątkowej nocy????
Aga mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 12:33
Temu miastu już dawno należą się zmiany i dobrze że będzie się starać na stanowisko burmistrza osoba młoda i pochodząca z Golczewa. Maciek ma rację środki powinny być inwestowanie w oświatę. Co was obchodzi wykształcenie ? Osobiście wiem że studiował i ukończył studia wyższe i chyba starając się na fotel burmistrza wie dobrze że powinien je mieć więc czytając niektóre komentarze aż żal na nie patrzeć.
Maciek popieram oby więcej takich ludzi jak ty.
Brand mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 11:18
Golczewo to magiczne miejsce. Na burmistrza kandydują tylko alkoholicy. Jedziesz Maciej! Tobie przynajmniej nigdy nie zabraknie ;)
Gość mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 10:31
Maciek już tak sam sobie nie slodz!!!
Golczewianka mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 10:24
Z Zielińskiego nawet jego koledzy się śmieją i nabija ci koledzy bliscy!!!
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 13:10
A Ty Ola , wiesz to najlepiej !!
Kolarz mówi:
paź 13, 2018
o godzinie 0:00
Dokładnie!!!! I ja też!
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 9:52
Maciek już wielokrotnie pokazał jak bardzo zależy mu na dobru naszej gminy. Proszę sobie przypomnieć sprawę Maćka G. i jego kolesi. To Maciek zrobił z tym porządek. Od lat wspiera Iskre, kolarzy, strażaków. Uczestniczy we wszystkich wydarzeniach ważnych dla gminy, jest na sesjach,interweniuje w sprawach mieszkańców. Wystarczy na to spojrzeć i widać że już robi więcej niż obecny burmistrz którego nigdy nie ma z powodów nam wszystkim znanych. Maciek brawo startuj i wygrasz!
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 9:32
Brawo Maciek!!!
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 8:37
Patrząc po komentarzach większość golczewiaków to zamknięte głowy którym tylko narzekanie jak to wszyscy kradną w głowie. Żeby były zmiany sami musimy coś zmienić a kandydatura Maćka jest na to szansą. Szkoda czytać wypociny ludzi którzy od X lat głosują na tą samą osobę.
Tadeusz lat 66 mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 8:30
Nie jestem mieszkańcem Golczewa. Jestem z zewnątrz. W Golczewie pracuję od kilkunastu lat i przyglądam się rozwojowi miasta. Rzeczywiście potrzebny „nowy duch”. Nie mam nic przeciwko ubieganiu się w wyborach na stanowisko burmistrza pana Macieja.
Boli mnie w tym wszystkim to, że okłamuje się potencjalnych wyborców poprzez „dorabianie życiorysu” panu Maćkowi. Faktem jest, że studiował, ale… faktem jest również to, ze nie posiada wyższego wykształcenia. Nie ukończył żadnego kierunku studiów. Czy jest Przedsiębiorcą? Ojciec z niego zrobił przedsiębiorcę.W swoim biznesie jest tylko figurantem, bo tata dalej pociąga za sznurki.
Zatem po co wyborców „tumanić” takimi informacjami.
Powyższe wcale nie jest miernikiem, że jest złym kandydatem na stanowisko burmistrza. Znam wielu włodarzy innych miast którzy nie mając doświadczeń w biznesie i nie mając wyższego wykształcenia sprawdzili się bardzo dobrze jako burmistrzowie, itp.
Nie wylewajcie dziecka z kąpielą. Rozważcie za i przeciw.
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 9:17
Skąd znasz takie fakty ? Jeśli Ty nie chcesz dorabiać Maćkowi życiorysu to nie pisz czegoś o czym nie masz pojęcia . Nie „tumań” takim informacjami skoro nie masz wiedzy w temacie.Ukończył studia- ukończył ekonomię w regulaminowym czasie ! A czyż to nie właśnie rodzice robią z nas przedsiębiorców ? Ale to nie jego ojciec organizuje koncerty i pracę Herbowej . A że pracują razem to co w tym złego ? Znam więcej interesów rodzinnych.
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 8:23
Wolę niedoświadczonego Maćka i świeżą krew niż stary układ i wiecznie nieobecnego, pływającego A. :-)
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 20:00
układanka będzie podbna ktoś Maćka lansuje komuś zalezy na zmianie ale myśle nam mieszkańcom zależy na solidnej robocie dlatego będziemy głosować na osobę stateczną i znającą problemy gminy i powiatu – Jadwigę Adamowicz.
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 8:20
Super ale za wcześnie dla ciebie
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 2:25
czytając to ma się wrażenie że pytania zadawane Mackowi ośmieszają go a on w to brnie…. młody i niestety nie doświadczony .
Uczen moskiewicza mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 0:31
Super moze wrescie ktos powazny bez takich nałogów popieram i wierze ze mieszkancy wybiorą zmiane na lepsze.Powodzenia panie Macku
Golczewianka mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 0:28
Mloda krew ,nowe pomysly na gminę ,raczej to tem człowiek.
Gość mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 0:22
Już odpowiadam! Malec -wiceburmistrz, Chlopek -skarbnik, Wawrzynski -starosta, Dorniak -przewodniczący rady!!!!
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 23:38
O rety malkontenci zawsze się znajdą, chcemy zmiany w Golczewie? Jak tak to trzeba dać szanse nowym twarzom, Maciek nie przejmuj się „marudami” boją się zmian… zakompleksione jednostki, powodzenia trzymam kciuki
82 mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 22:45
Myślę, że trzeba chłopakowi dać szansę. Kto co komu przepisał i dzięki czemu ma biznes to nie nasze tematy. Mieli swoje 5 min i zainwestowali. Dla nich plus. Potrzeba jest wprowadzenia nowych osób ze świeża głową i wizja. Bo nic się nie zmieni. Miejscowość ma potencjał ale nie wykorzystany. Jezioro i okolice w sezonie letnim powinno tętnic życiem nowy świeży piasek atrakcje nowa zjezdzalnia itp na skarpie ruinę usunąć postawić domki sezonowe dla kolonii itp….
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 22:36
Czas na młodych i uczciwych.Popieramy Macka
anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 22:22
Z tego wywiadu nic nie wynika, oprócz tego że studiował na dwóch kierunkach ale nie skończył żadnego, ma prawie 40 lat a nie ma żony i dzieci, tatuś nie mógł pod swoim nazwiskiem prowadzić interesu to jemu go przekazał a co zawdzięczasz sobie i swojej pracy że pchasz się na najwyższy urząd w gminie?? Zero doświadczenia i kompetencji, deklaracja otaczania się mądrymi ludźmi to za mało!!To Ty ubiegasz się o urząd i masz być przekonany o swoich możliwościach, a nie jesteś!!!Znowu mają rządzić panowie z drugiego fotela??? Nie wiem czy w tym przypadku ubieganie się o mandat radnego to także nie za wiele!! Nie można wszystkich kupić za kiełbasę a tymi których można nie warto sobie zawracać głowy. Komentarze swoich przybocznych to takie żałosne!!
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 22:50
A co ma ukończenie studiów do wywiadu wyżej? I nie powtarzaj komentarzy swoich, jątrzysz i pewnie masz kompleksy.Brak merytorycznej wypowiedzi, same ploty i tzw ludzkie gadanie. Słabe….
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 23:36
A komentarze przybocznych innych kandydatów nie ? Lat ma mniej niż 35 i na pewno skończył przynajmniej jeden kierunek – ekonomię. Zanim coś napiszesz żeby opluć to sprawdź fakty
Anonim mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 1:03
Dokładnie. To tak, jak na rozmowie o pracę – „mam doświadczenie, a jak będę miał wątpliwości, to mam krąg znajomych, doświadczonych, którzy mi doradzą” .
To nie na tym polega. Z takim podejściem to jest po prostu i delkatnie ujmując – pomyłka.
2055 mówi:
cze 30, 2018
o godzinie 8:56
HMMM.A czy lepiej by o nim świadczyło ze studiowałby zaocznie tylko dla papierka . Ja osobiście studiowałem na WSAP w Szczecinie i moje odczucie było takie że ludziom kazano podnieść kwalifikacje w urzędach na papierku . Co z prawdziwym studiowaniem ma niewiele wspólnego. Chłopak pracuje , nieżle mu idzie a skoro poczuł się na siłach by kandydować to niech próbuje. Pozdrowienia dla wszystkich kandydatów . P.S Osobiście stawiam na P.Dorniaka .
Paweł mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 22:19
W wywiadzie wymienione konkrety i mam nadzieję,że na nich się nie skończy. Potrzebna jest świeża krew i pomysły. Jestem za!
anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 22:00
Brawo Maciek W końcu byłby odpowiedni człowiek na tym stanowisku Jestem na TAK dla Maćka
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 21:59
Jestem za
Mieszkaniec mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 21:57
Popieram kandydaturę Maćka
Gość mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 21:32
A jakie stanowisko przewidziane jest dla Malca i Chlopka?
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 21:28
O WYDAJE MI SIĘ ŻE TO SIĘ TWORZY JAKAŚ NOWA KLIKA RD, MZ, MW = Ł
Gość mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 21:10
Jaki przedsiębiorca, jaki właściciel, na papierze bo wiadomo kto rządzi!!!
GOŚĆ mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 21:00
Będzie rządził Dorniak z tylnego siedzenia!!!
Golczewiak mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 20:57
Studiował, ale czy ukończył bo to jest różnica!!!
Golczewianka mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 20:54
Mój głos też wędruje do Pana ?
1979 mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 20:49
Super :-) Uważam ze M.Z. wniesie o wiele więcej niż STARA Gwardia. Mam nadzieję że to będzie Pan. Pani A. proszę już odpuścić i dać działać młodszemu pokoleniu. Pozdrawiamy :-)
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 20:16
Pan Maciej jest na pewno osobą przedsiębiorczą, tylko z tego wywiadu niewiele na razie wynika, poczekam na program i skład współpracowników i wtedy podejmę decyzję .Mam nadzieję ,że pan Maciej przekona mnie do siebie. Liczę ,że przedstawi nam również ewentualnego zastępcę. Chodzą słuchy ,że pan Wawrzyński chce startować do powiatu a z tego pożytek dla gminy prawie żaden
Ewa mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 20:09
Brawo Ty!
krystyna mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 19:56
właśnie takich ludzi wam potrzeba którzy chcą coś zrobić dla swojej miejscowości brawo Panie Macieju ..
Stefan mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 19:56
Moj glos juz masz :)
Anonim mówi:
cze 29, 2018
o godzinie 19:51
No i super! Nasze głosy masz!