Jak mówił Łukasz Dzioch, ta decyzja pozwoliłaby na rozpoczęcie procesu poszukiwania specjalistów, którzy rozszerzyliby dotychczasową bazę świadczonych usług medycznych w Dziwnowie. Tak się jednak przynajmniej przez jakiś czas nie stanie, bowiem radni zdecydowali o zdjęciu z porządku obrad, uchwały dotyczącej dzierżawy piętra w Przychodni Zdrowia.
Dyskusja rozpoczęła się dość nietypowo, bowiem Burmistrz Dziwnowa odczytał oświadczenie, dementując pojawiające się pogłoski w opinii publicznej. – Chciałbym zdecydowanie i stanowczo uspokoić mieszkańców, iż nie posiadam żadnego z góry upatrzonego podmiotu, który miałby świadczyć usługi medyczne. Z powodu nowej dzierżawy nie zmniejszy się też dotychczasowa jakość i rodzaj świadczonych usług – podkreślił Łukasz Dzioch.
Przedmiotem uchwały, która miała być procedowana było wyrażenie zgody na dzierżawę piętra Przychodni Zdrowia na okres 10 lat. Uchwała nie wskazywała, komu dzierżawa ma zostać udzielona. Poniżej pełna treść oświadczenia Burmistrza Dziwnowa.
„Chyba to jak ważne jest zdrowie jest chyba oczywiste. To jak trudno znaleźć lekarzy specjalistów też chyba nie muszę przekonywać. Od dawna szukamy sposobów na zwiększanie oferty lekarzy, ale jest to bardzo trudne i nie jesteśmy w tym osamotnieni. Znalezienie lekarzy specjalistów, którzy będą świadczyć usługi na NFZ (czyli za darmo) jest niemal niemożliwe. Co nie znaczy, że nie jest możliwe. Być może i w tym zakresie uda się wypracować jakieś opcje. Są jednak inne sposoby, aby rozszerzyć ofertę usług lekarzy. Jednym ze sposobów jest wprowadzenie usług lekarzy specjalistów odpłatnych. Dziś często korzystamy z usług odpłatnych wizyt u lekarzy specjalistów, gdyż kolejki do lekarzy są ogromne. Co z tego będzie miał mieszaniec? Dostęp do lekarzy specjalistów odpłatny, na miejscu. Jednak jak już będą lekarze specjaliści na miejscu, to będzie możliwość wprowadzenia programu zniżek czy nawet nieodpłatnych wizyt w ramach programu profilaktyki, który będzie sfinansowany z dzierżawy obiektu. Będzie to możliwe, bo będą dostępni lekarze specjaliści.
Podkreślam w tym miejscu, że obecni lekarze dostępni w przychodni w ramach NFZ nadal będą funkcjonować. Rozpoczęcie poszukiwań lekarzy specjalistów należało zacząć od uzyskania zgody na długą dzierżawę, aby móc zaprosić chętnych do współpracy. I w tym miejscu się spotykamy. Przedmiotem dzisiejszej uchwały jest wyrażanie zgody na dzierżawę piętra ośrodka zdrowia do 10 lat. Nic więcej ta uchwała nie mówi. Nie wskazuje komu mamy udzielić tej dzierżawy, bo ani w uzasadnieniu ani w treści uchwały nie ma słowa komu przyznana zostanie ta dzierżawa.
Zachowując transparentność zaprosiłem na spotkanie rady jednego z zainteresowanych na rozmowę. W żadnym przypadku nie było żadnego zapewnienia, że będzie to dzierżawca obiektu. Nie wiem skąd powstało założenie, że to już jest ten dzierżawca, kiedy podkreślałem nie raz, że wiele elementów muszę jeszcze sprawdzić. Przedstawiałem tylko system zabezpieczeń jakie zostaną wprowadzone do umowy w celu utrzymania POZetu czy usług świadczonych przez lekarzy mających kontrakt z NFZ, tak aby utrzymać istniejący zakres usług przychodni. To był priorytet nie stracić żadnego lekarza zatrudnionego w Ośrodku Zdrowia. Podkreślałem wielokrotnie, że jestem na etapie przygotowań do rozszerzenia oferty usług medycznych.
Powstały plotki jakoby mam podmiot, który będzie świadczył już te usługi oraz wiele innych plotek, które nie mają żadnego potwierdzenia w rzeczywistości. Pojawiło się dużo insynuacji w stosunku do mojej osoby i nawet nie chcę dociekać kto jest autorem. Gdybym jednak chciał coś ukryć zrobiłbym to za zamkniętymi drzwiami, a nie wychodząc przed radnych, przecież to jest jakiś absurd. Nie mogę odpowiadać za czyny i słowa innych osób, które sieją dezinformację i wzbudzają niepokój mieszkańców, a nawet lekarzy. Uspokajam wszystkich, zapewniając, że nie podjąłem żadnych decyzji, pracując jednocześnie nad zabezpieczeniem świadczonych usług.
Fakty więc są takie, nie mam żadnego podmiotu, z którym podpiszę umowę, bo nie ma żadnej oferty złożonej przez żaden podmiot. Uchwała na dzierżawę jest niezbędna aby rozpocząć rozmowy z potencjalnymi oferentami. Jeżeli nie otrzymam oferty, która zagwarantuje utrzymanie obecnych lekarzy i dopóki oferta nie zostanie zweryfikowana przez eksperta nie będę podpisywał żadnej umowy. Więc może dojść do takiego scenariusza, że uchwała dzierżawy nie zostanie wykonana w całości lub zostanie wykonana tylko w części. Ja rozumiem, że działam szybko na wielu frontach, ale tego oczekują mieszkańcy.”
Odczytane oświadczenie nie przekonało większości radnych. Zdecydowali się oni bowiem na zdjęcie uchwały z porządku obrad. To opóźni proces poszukiwania nowych podmiotów medycznych, który mógł zacząć się już teraz.
– Wydaje mi się, że mamy zbyt mało informacji, zbyt krótki czas był od przedstawienia nam tego projektu uchwały. Było tam zbyt mało informacji, zbyt mało szczegółów, które przekonałoby większość radnych. Chcielibyśmy podkreślić, że wszyscy jesteśmy za tym, żeby służba zdrowia się rozwijała. Nie chcemy głosować przeciw, chcemy uzyskać więcej informacji oraz szczegółów – powiedziała Joanna Zaremba.
329 komentarzy
Anonim mówi:
gru 22, 2024
o godzinie 14:15
Czytam te komentarze i dziękuję że nie mieszkam w tej gminie. Radni wszyscy myślący mieszkańcy powinni waz z tej decyzji rozliczyć .
Były dawno podwyżki wody ? mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 18:42
Nie znam Tego Pana czym się zajmuje?
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 17:52
Matko jedyna ten jest na Węgrzech a oni się zajmują takową sprawa czy będzie pobity rekord komentarzy w Kamieńskim info ?
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 17:47
Po co czekać może będzie specjalizacja?
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 17:44
Dlaczego nie Pan Może się mylę przepraszam a Pani Szwedzka zgłosiła tej wniosek?
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 17:31
MAJĄ większość czy nie można byłoby poznać argumenty Pana Burmistrza wysłuchać przemyśleć zabezpieczyć jak piszą kto ma ten zgodnie z zasadami przetarg możliwość wygrać no tak a jak do takiej miejscowości przyjedzie bardzo dobry lekarz to może i zyski w Szpitalu w Kamieniu będą?
Witold Brzozowski mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 15:31
By przeciąć wszelkie spekulacje,pomówienia w trosce o dziennikarska przyzwoitość niech Pan opublikuje stanowisko radnych ,którzy ” uwalili ” uchwałę. To inna bajka niż ten ,na zamówienie, tekst.
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 19:05
Czy Pan Zaremba nie nie ten miał rację drugi Dziwnów czy dalej tak Pan uważa?
Wir mówi:
gru 22, 2024
o godzinie 9:13
Drogi anonimie ,Pan dr Paweł Zaremba z zespołem stworzyli,nieodpłatnie, koncepcjekompleksowego zagospodarowania tzw terenów powojskowych. O koncepcji można dyskutować. Dawała, koncepcja ,spójna wizję tych terenów.Wszelkie walki nie miałyby miejsca ,nie było tam apartamentowców.Glupota władzy utraciła koncepcję na etapie prezentacji.
Witold Brzozowski mówi:
gru 22, 2024
o godzinie 10:04
Tak,to jeden z synów prof.Zaremby wraz z zespołem, nieodpłatnie, stworzył koncepcję zagospodarowania tzw terenów powojskowych.Spojna koncepcja eliminowała apartamentowce na rzecz usług turystycznych .Uwalono ,koncepcję,na etapie prezentacji otwierając pole do różnych walkow.Dzisiaj biadolenie nad dominacja apartamentów to pokłosie głupoty włodarzy gminy.
Anonim mówi:
gru 22, 2024
o godzinie 17:05
Mądrego to warto przeczytać
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 10:10
Ludzie specjalistów ani w Dziwnowie ani nawet w Kamieniu nie będzie. Nawet Goleniów ma problem. Dla nas najważniejszy jest lekarz rodzinny kierujący na odpowiednie badania i do odpowiedniego specjalisty. Szybki dostęp do badań i lekarza rodzinnego. Ważny też jest stomatolog. A specjaliści są w dużych ośrodkach w Szczecinie, Poznaniu.
Mieszkaniec mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 23:28
Chyba to oświadczenie było napisane szybko bo chyba jest to masło maślane a przynajmniej tam mi się wydaje, zachowując pełną transparentność i tak naprawdę nie mówiąc nic więcej niż ja zrobię ja zobaczę itp.
Burmistrz lubi słowo ja, to nie prywatna fabryka tylko gmina.
Skoro radni mają zastrzeżenia co do uchwały przedstawionej przez burmistrza niech przedstawią swoją uchwałę, wg mnie trzeba dać szansę nowemu burmistrzowi oraz kredyt zaufania a decyzje jakie podejmie będą rozliczone.
Jak na razie nikt nie prowadził rozmów z NFZ na ten temat a proces trwa ok roku tak więc nowy dzierżawca będzie musiał prowadzić w ośrodku jakąś działalność gdyż dzierżawa musi się zwrócić.
Może łatwiej byłoby gdyby to gmina zatrudniła specjalistę który będzie w stanie zarządzać wolnymi gabinetami i przyciągnąć specjalistów mających kontrakt z NFZ.
Tak dla jasności na NFZ to nie znaczy za darmo, lekarz dostaje pieniądze w ramach podpisanego kontraktu a pacjent co miesiąc opłaca składkę, i nie ma znaczenia czy skorzysta z usługi lekarskiej czy też nie, płacić musi.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 19:58
Pani od kosmetyki to córka radnej popierającej burmistrza i siostra pracownicy urzędu. Czy ktoś tu gdzieś pisał o układzie dziwnowskim, który trzyma się dobrze?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 19:50
A dlaczego mieli nie pogratulować, jak są kulturalni to pogratulowali. Jak by byli chamami ja ty, to by tego nie zrobili.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:55
Referendum to przydałoby się w Kamieniu
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:34
Wiele tu niezrozumienia. Burmistrz chce dobrze, Radni chcą dobrze – dajcie im trochę czasu, dogadają się, będzie dobrze – tylko spokoju i miłości trochę przed narodzeniem Boga !
Witek mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:02
Myślę obym się mylił że Pan Obecny Burmistrz zrezygnuje kto pamięta referendum w Dziwnowie?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:29
Myślisz, że go też wykończą?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:59
Wykształcenie nieuk funkcją Dyrektor
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:52
Czy to prawda że Pan Kapitan Pan Siomka Pan Wieczorek pogratulowali Panu który miał przegrać?
Mieszkanka naszej gminy mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:36
Ciekawe ile burmistrz dostanie w łape…..niczym sie nie różni od poprzednika liczy sie tylko kasa a nie dobro mieszkańców. Jak można oddać placówke w obce nie znane ręce nie mając doświadczenia zawodowego. Golibroda nawet dobrze strzyc nie potrafi jest tandetnym szefem który kontroluje te biedne dziewczyny narażając je na stres. Uważam, że burmistrz szybko straci poparcie mieszkańców którzy mu zaufali i powierzyli przyszłość naszej gminy….ale trudno jego wybór. Mówimy stanowcze NIE, nie zabierajcie ludziom możliwosci leczenia sie u stomatologa, ginekologa,neurologa, diabetologa, okulisty oraz z możliwosci z rehabilitacji my starsi ludzie nie jesteśmy zmotoryzowani aby jeżdzić po szczecinach czy kamieniach. Nie każdego stać na wizyty prywatne u specjalistów.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:38
Dlaczego akurat diabetolog, ginekolog i stomatolog, a nie kardiolog, dermatolog, internista, geriatra i ortopeda? Coś mi się wydaje, że ta cała akcja radnych jest po to, żeby zostało tak jak jest. Żeby niczego nie ruszać, ale drodzy radni jak to sprzedać mieszkańcom? Wymyślić trzeba było fryzjera. A przecież w usługach leczniczych trzeba mieć odpowiednie wykształcenie i żaden fryzjer nie będzie was leczył. Taka zasłona dymna, żeby nie zmieniać nic w opiece medycznej. Zastanawialiście się dlaczego w Dziwnowie nie ma żadnej innej apteki tylko te należące do jednej rodziny i dlaczego musicie jeździć po leki do Międzywodzia?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 23:32
W usługach kosmetycznych wystarczy kilka kursów, a do Międzywodzia jeździ ten kto chce zaoszczędzić kilka złotych
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 22:36
Jesteś pojebany
Też Mieszkanka mówi:
gru 22, 2024
o godzinie 8:36
Mieszkanko, czy wiesz że ten komentarz to pod prokuratora się nadaje?!
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:24
Mam nadzieję że radni opozycji zostaną za wszystko rozliczeni w Internecie nic nie ginie
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:31
rozliczą ich wyborcy przy urnach tak jak tych krzykaczy, którzy nawalali w Kozika dawniej
Aaa mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:23
Żal mi tylko ludzi w Dziwnowie bo teraz całą kadencję będzie wszystko blokowane
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:40
Tak sobie wybrali to tak będą mieli. A zauważyliście jak radni nabrali wody w usta po wyborach w sprawie budowy apartamentów i betonozy? Cisza jak makiem zasiał.
Anonim mówi:
gru 21, 2024
o godzinie 12:47
a mnie nie żal mieli kandydata normalnego zrównoważonego gościa nawet jeśli był z klubu to i tak robiłby z rozumem , a nie pod dyktando klubu i chyba dlatego klub tak bardzo się go obawiał. nie był z nikim powiązany nie był z pisu. to mieszkańcy poszli głosować na swoich to mają co chcieli
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:14
Niech na razie nie podnosi ceny ścieków i wody odczekać sytuacja się uspokoi.moze hyc referendum?
Czytelnik mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 16:51
Czy to prawda , ponieważ takie pogłoski chodzą , że lokalna kosmetyczka z golibrodą chciała świadczyć usługi zdrowotne czy to tylko plotki, mógłby ktoś powiedzieć ile w tym prawdy.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:41
To nie prawda. Żeby świadczyć usługi medyczne trzeba mieć odpowiednie wykształcenie i doświadczenie.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 13:35
Gmina bogata ściąga rygorystycznie podatki , a i życie tanie tutaj nie jest więc powinno być stać gminę na okulistę , dermatologa, ortopedę minimum raz lub dwa w miesiącu. Może i pracownia USG by się przydała i punkt pobrań krwi itp. do labolatorium. Psychiatra też mógłby być bo ciężkie czasy nastały. Tylko muszą to zrobić przejrzyściej z głową, jakiś przeterg i dobrzy specjaliści, a nie z łapanki 3 sortu lub jakieś szemrane paramedyczne twory. Burmistrz przed wyborami obiecał specjalistów i teraz trzymam go za słowo. We wrześniu mówię sprawdzam co z tego wyszło i będę rozliczać z obietnić co do procenta i innym też to propanuję pilnować obietnic.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 15:05
I co zarobisz? Wiadomo, że większość obietnic to tylko obietnice.
tak ogólnie na przykładzie mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 16:52
Czyli według Ciebie niespełnione obietnice wyborcze są normalnością? Jesteś zwolennikiem zasad niespełniania obietnic wyborczych które idą od samej góry rządzących przy ulicy wiejskiej w Warszawie? Wpierw szopka wyborcza, a później szara rzeczywistość i bierna wegetacja co z łaski pańskiej skapnie?
Anonim mówi:
gru 23, 2024
o godzinie 7:01
Jestem zwolennikiem spełniania obietnic, dlatego głosowałem na Siomke. Ponawiam pytanie – co zrobisz we wrześniu, bo obietnice nie będą spełnione.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:46
Na chwilę obecną to radni przez 8 miesięcy nie zrealizowali chyba nic ze swojego programu który miał zaledwie 8 punktów. Dzioch w miesiąc już zrealizował 3 punkty ze swojego programu, więc burmistrz nie rzuca słów na wiatr.
Aninim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 23:39
Dzioch to już w kampanii sporo zrealizował i jeszcze więcej naobiecywał oby ilość przeszła w jakość.
Ja bym mu dała szansę, niech działa.
Najgorsze to jest to, że radni toczą wojnę podjazdową a ludzie w Dziwnowie są skłóceni.
Dajcie już spokój z tymi złośliwościami, już po wyborach.
Pamiętajcie że burmistrzem, radnym się bywa a człowiekiem się jest.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:43
Możesz wskazać taką gminę w Polsce, która wszystko to oferuje finansowane ze swojego budżetu? Bo nawet Kleszczów nie opłaca takich specjalistów. Coś mi się wydaje, że niebawem radni zgłoszą się z podmiotem który zaoferuje dokładnie tych wymienionych lekarzy :):):) czas pokaże.
Biznesmen mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 13:24
Jestem z zawodu hydraulikiem i taką też prowadzę działalność. Czy jak sobie dopiszę w PKD działalność medyczną to będę mógł startować w przetargu o przychodnię?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 14:12
Tak będziesz mógł . Większość radnych nie ma wykształcenia i siedzi w radzie
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 17:56
Wykształcenie nieuk funkcją Dyrektor
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:08
a jakież to przepisy regulują jakie radny ma mieć wykształcenie, Radny jest z wyboru powszechnego i może mieć nawet podstawówkę powiem ci więcej nawet burmistrz może być po podstawówce bo jest z wyboru powszechnego zastępca już nie – musi mieć wyższe, ale burmistrz jak najbardziej, może być nawet karany jeśli nie ma zakazu zajmowania stanowisk. ludzie wybierają kogo chcą, a patrząc na rzeczywistość nie jeden po liceum lub technikum potrafi lepiej zarządzać niż ten po prywatnych uczelniach
Anon mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 12:59
Radni bezradni taki powinien być tytuł
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 12:20
Wreszcie są odważni ludzie w Dziwnowie !!! Wcześniej było tak, że co chciał Burmistrz, to przegłosowywali – czasem nawet nie wiedząc, o co chodzi. Gdyby przez przypadek Burmistrz z dawnych lat chciał zaorać Międzywodzie, to też byliby za (15 do zera). Bo Burmistrz wie lepiej. Nie zawsze tak jest – leczenie – sprawa poważna, musi być dyskusja w szerszym gronie. Trzeba uważać na biznesmenów, którzy chcą tylko taniej dzierżawy dla siebie i namiastki usług leczniczych. Brawo Radni !
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:50
Nie myl odwagi z odważnikiem. Co tam do tej pory a już 8 miesięcy zrobili Ci nowi radni w Międzywodziu, z tego co słyszałem to jeden nawet ostatnio oddalił skargę na burmistrza. Przed kamerami najwięksi wrogowie, a jak przychodzi co do czego to poklepują się po plecach.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 12:17
BRAWO RADA !!!!!!!
Precz z układami !!!!!
Monika mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:20
Biedny burmistrz wykończy się nerwowa przez to bydło z rady
Aaaa mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:20
Widać że wszystko tylko aby dopiec Dziochowi
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:19
No i dobrze. Jest czas na merytoryczne rozmowy i podjęcie decyzji. Diabeł zawsze tkwi w szczegółach, a co nagle, to po diable;)
Marta mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:19
Nie ważne jest kto będzie otwierał liczy się umowa i co będzie na niej . A umowę muszą przegłosować radni
Adam mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:18
Widać będzie miał burmistrz całą kadencję pod górkę .
Marcin mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:18
Widać ludzie nie mają o czym pisać , najlepiej oddać to Ukraińca już mają 3 przychodnie w okolicy
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:17
Jak dla mnie umowę mogą podpisać z Filipem i flapem ważne żeby wywiązywali się z umowy .
ula mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:11
Przychodnia Zdrowia powinna w całości zatrudniać lekarzy na NFZ, a nie prywatnych do których możemy pojechać do Szczecina lub Gryfic !!!!
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 14:39
Nie istnieje w Dziwnowie coś takiego jak „Przychodnia Zdrowia” w której można kogoś zatrudnić.
Jest Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SEDINAMED który ma umowę z NFZ.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 18:51
i o dziwo to równiez prywatna firma a nie państwówka, ale o tym radni nie wspominają, pewnie zapomnieli
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:00
Sprawa jest prosta jak drut, radni nie mogli głosować jawnie przeciwko tej uchwale bo by mieszkańcy ich na taczkach wywieźli, więc odłożyli ją na przyszłość byle tylko nie zagłosować za pomysłem burmistrza. Źle to wróży naszej gminie.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:43
W swoim wywodzie opublikowanym wieczorem radni pisali, że NFZ nie planuje podpisywać nowych kontraktów, a tu jest czarno na białym że wcześniej burmistrz mówi: Znalezienie lekarzy specjalistów, którzy będą świadczyć usługi na NFZ jest niemal niemożliwe. Są jednak inne sposoby, aby rozszerzyć ofertę usług lekarzy. Jednym ze sposobów jest wprowadzenie usług lekarzy specjalistów odpłatnych. (…) lekarze specjaliści na miejscu, to będzie możliwość wprowadzenia programu zniżek czy nawet nieodpłatnych wizyt w ramach programu profilaktyki, który będzie sfinansowany z dzierżawy obiektu. Oni nie nie rozumieją po polsku, czy zwyczajnie nie chcą zrozumieć?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 15:13
Odpłatnych to ja mam w Kamieniu. Dziękuję bardzo.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:37
Sylwia z kwaśną miną bo jak to później mieszkańcom wytłumaczyć, że głosowała za zdjęciem projektu uchwały. Resztki sumienia się odzywają?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:36
Skandaliczne zachowanie radnych utwierdza mnie w przekonaniu, że te słówka o chęci współpracy to tylko na pokaz. Myślałem, że obcięcie pensji burmistrza to „wypadek przy pracy”. Później radni którzy chcieli zabraniać nagrywania posiedzeń dziennikarzowi. Zastanawiałem co takiego tajnego chcieli ustalać. Teraz mam przeczucie, że na następnej sesji pojawi się konkretny oferent na białym koniu, którego radni przyjmą jak swojego. Żeby zostało tak jak jest.
Emmerich mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:31
Zawsze w Dziwnowie było tak, że jak Pan Burmistrz kazał, tak Radni robili. Dzięki tym młodym Radnym coś się wreszcie zmieniło. Brawo Piotr, Joanna, Ernest, Leszek, Renata i spółka – w Was nadzieja na zmiany, na konstruktywną pracę i pomoc dla Burmistrza, który nie musi przecież wszystkiego od razu wiedzieć, gdyż jest młody i niestety trochę „nasiąkł” starym, topornym stylem zarządzania. Poza tym Łuksza podpisał umowę z Pomorskim Uniwersytetem Medycznym, więc nie bójcie się, lekarze będą.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:26
Ciekawie się dzieje. Z tego wszystkiego wynika, że radni chcą najpierw wybrać firmę, a później zdecydować na ile lat jej wynajmą. Jak będzie ta firma która ma być to dostanie na 10 lat, a jak inne to nie dostanie wcale. Burmistrz chce najpierw zgodę na dzierżawę by wystawić do na przetarg. Bez tego to by brzmiało tak: Burmistrz Dzinowa ogłasza przetarg na dzierżawę nieokreślonych pomieszczeń w ośrodku zdrowia, na niewiadomy okres, celem prowadzenia nieokreślonych lekarskich poradni specjalistycznych. O wszystkich niewiadomych zdecydują radni po wybraniu konkretnego oferenta. Przecież to jest jakieś oderwane myślenie, czy ci radni sami by wystartowali w takim przetargu.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 15:16
Przeczytaj sobie projekt uchwały. To burmistrz chce bez przetargu a oni są temu przeciwni.
Koniec mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:21
Miała tam powstać placówka medyczną o podobnym profilu jak meriitum w kamieniu . Podmiot był by zobowiazany w umowie o wykonywanie wyłącznie usług medycznych na NFZ i prywatnie . Pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy . Podmiot zobowiązał się w pierwszych miesiącach działania zainwestować w sprzed do USG , wyposażyć gabinet okulistyczny i przeprowadzić remont . Więc gdzie tu podstęp ? Wszystko zapisane w dokumentach dzierżawy , którą można wypowiedzieć za złamanie któregoś z podpunktów . Zwykła ludzka zawiść , bo komuś wiedzieć się lepiej i chce się rozwijać w innej branży .
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 15:17
Czyli jednak ktoś był? 😂 A nie jak oświadczał burmistrz że nikogo nie ma😂
No jaja
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:12
Do xxx – Mariuszku nie kompromituj się xD
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:49
Bicie piany o nic. Przenieśli na kolejne spotkanie a tu afera jakby się nie zgodzili.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:29
Po pierwsze kolejne spotkanie będzie w przyszłym roku i pewnie nie wiadomo kiedy. Po drugie co ma się wydarzyć w tym czasie? Pojawi się na białym koniu kandydat radnych do dzierżawy?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:53
Radni by chcieli, żeby mieszkańcy siedzieli cichutko i nic się nie odzywali. Już ostatnio chcieli zakazać dziennikarzom nagrywania komisji. Nic się nie stało…. po co robić aferę… tylko przenieśli w nieokreśloną przyszłość… po co o tym wspominać…
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:23
To oburzające, że burmistrz próbował oddać piętro ośrodka zdrowia w ręce lokalnej kosmetyczki i golibrody
, omijając przetarg i działając na zasadzie układów.👎🏻👎🏻👎🏻
Ta kosmetyczka, znana z robienia nielegalnych zabiegów i zbijania na tym pieniędzy, teraz próbuje wślizgnąć się do ośrodka zdrowia, by nadawać swojej działalności pozory legalności. 👎🏻
To nie tylko skandaliczne, ale wręcz niebezpieczne dla mieszkańców. Tego typu układy są kpiną z przejrzystości i uczciwości w zarządzaniu publicznymi placówkami. !!!!!!
Czas, by odpowiednie instytucje przyjrzały się tej sprawie i wyciągnęły konsekwencje
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:50
Nie rozumiem jak sobie wyobrażasz kosmetyczkę świadczącą usługi lecznicze, bo tylko takie można prowadzić w budynku. Zabiegi wykonywane przez kosmetyczki są procedurami estetycznymi, a nie leczniczymi. Lecznicze mogą przeprowadzać tylko i wyłącznie lekarze. Gdy dzierżawca nie świadczy usług wymienionych w umowie to się z nim zrywa umowę i nalicza mu kary umowne. Tak to działa w polskim prawie, a tu ciągle wklejacie te same komentarze, że jakiś salon fryzjerski i kosmetyczka będą. Każdy kto ma pojęcie o umowach wie, że umowa z definicji zabezpiecza wydzierżawiającego.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:13
To pokazuje jak gmina działała w poprzednich latach.przyszedl do gminy Heniu,powiedział że chce coś wydzierżawić,w zamian kupi dla gminy byle gówno,dostanie dzierżawę na 10lat nikt go nie skontroluje co i w jakim wykonaniu zrobi itd.itd.koniec z długoterminowymi dzierżawcami,3 lata max i pełna kontrola!!! Są bardziej potrzebni lekarze w gminie niż powiększacze warg… ktoś robił jakaś sondę wśród mieszkańców czego potrzebują może radni rusza w teren…
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:57
Kto Ci przyjdzie i zainwestuje w gabinety przy dzierżawie na 3 lata, skoro sam remont pewnie potrwa rok. Przy takich strzałach w kolano nie wiadomo czy obecni radni jeszcze będą radnymi. Przyjdą nowi, powiedzą zabieraj się pan i tyle. Jaki przedsiębiorca zgodzi się na 3-letnią umowę?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 12:43
jaki remont, to jest nowy budynek zaprojektowany wlasnie pod uslugi medyczne. Po co remont?
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:54
Mamy radnych Z Dopiewa
Xxx mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:40
Miała tam powstać placówka medyczną o podobnym profilu jak meriitum w kamieniu . Podmiot był by zobowiazany w umowie o wykonywanie wyłącznie usług medycznych na NFZ i prywatnie . Pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy . Podmiot zobowiązał się w pierwszych miesiącach działania zainwestować w sprzed do USG , wyposażyć gabinet okulistyczny i przeprowadzić remont . Więc gdzie tu podstęp ? Wszystko zapisane w dokumentach dzierżawy , którą można wypowiedzieć za złamanie któregoś z podpunktów . Zwykła ludzka zawiść , bo komuś wiedzieć się lepiej i chce się rozwijać w innej branży .
Katarzyna mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:35
Dziwnów wiocha z aspiracjami miasta- zrozumcie jedno, że żadnemu specjaliści nie opłaca się przyjmować w takiej dziurze czy to prywatnie a już na pewno nie na NFZ, większe miasta mają od lat problem z obsadą lekarzy- będziecie dalej tak marudzić to zwieją Ci których jeszcze macie…..
Gość mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:28
Radni nie chcą głosować przeciwko pomysłowi tylko przeciwko Dziochowi. Hahahahaha
on mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 6:58
Sylwia ma ukonczone kursy a nie zrobiona specjalizacje nie jest wyksztalcona w kierunku medycznym .np,chirurg…dwa swiaty
Xxx mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 5:21
Dlaczego nikt nie wspomniał że owy pan chciał zainwestować nie małe pieniądze w sprzęt medyczny .
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:10
Obiecać może co chce .Punkt po punkcie trzeba ustalić przeznaczenie gabinetów.
Określić jaką działalność można tam prowadzić a jakiej nie .Na medycynie kosmetycznej można sporo zarobić i chyba o to tu chodzi by pod płaszczykiem przychodni zdrowia otworzyć coś w rodzaju kliniki piękna .Kokosy zapewnione , ale czy znajdzie się wtedy miejsce dla ginekologa, stomatologa i innych lekarzy.
Nie rozumiem na jakich zasadach działają do dnia dzisiejszego te gabinety na piętrze i dlaczego gmina chce to zmienić?
Aaaa mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 4:59
Co by nie było i kto by się za To nie wziął prawda jest taka że w gminie potrzebni sa specjaliści . Obecny lekarz i radni nic nie robili tyle lat w tym kierunku . Może czas na prywatny podmiot który to zmieni
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:26
Pewnie że tak, ale taki co się na tym zna. A nie jedno spotkanie z kimś niedoświadczonym.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 14:43
Obecny lekarz to też prywatny podmiot.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:26
Z tego co rozumiem to burmistrz oczekuje zgody rady na wydzierżawienie części pomieszczeń, by móc wystąpić z zapytaniem do różnych firm i wybrać najkorzystniejszą ofertę. Radni mówią stop, bo nie wiedzą kto wygra. Takie podejście wogóle jest legalne? Wydzierżawimy ale tylko dla tych których lubimy? Gdzie my żyjemy.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:24
Bzdura, po to dał zapis że bez przetargu żeby dać temu jednemu.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:10
Dobrze się radni muszą teraz napocić, żeby jakoś z tego wybrnąć. Stąd pojawił się fryzjer jako zasłona, a z komentarzy znikneły te o likwidacji karetki w sezonie, wyrzuceniu obecnych lekarzy czy badania prenatalne. Było to tak głupie, że rakiem wycofali.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:29
Zjedz na dół, komenty są. A radni też napisali o karetce. Nie kręć.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:02
Mam wrażenie, że większość z Państwa nie przeczytała artykułu. Jest w nim jasno napisane, że burmistrz nie chce pisać uchwały pod konkretną firmę, a chce wystąpić do wielu oferentów. Wy tu ciągle o fryzjerze i fryzjerze. Kto normalny uwierzy, że ktokolwiek otworzy zakład fryzjerski w przychodni. Przecież to nie jest możliwe. Radni skrzętnie ukrywają pewne istotne fakty. Na szczęście dzisiaj można wszystko udowodnić i na wszystko przyjdzie czas.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 23:57
Znamienne, że burmistrz wyraźnie podkreśla, że nie ma żadnego wybranego podmiotu, a chce rozmawiać z wieloma firmami i wybrać najlepszą ofertę. Radni oczekują, że przyjdzie jedna firma która będzie się z nimi „dogadywać”. Rozumiem, że póki się nie zgłosi ta, która im się podoba to będą blokować wszystko. To dopiero podejrzane.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:27
Nie ma wybranego, ale tylko ten jeden się zgłosił że chce dzierżawę 😂 Ciekawe
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:53
Czy radni potwierdzają, że nie spotkali się z przedstawicielami podmiotu obecnie świadczącego usługi? Bo ja wiem, że takie spotkania się odbywały. W takim razie ktoś tu kłamie. Ciekawe kto.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:30
Przecież napisali wyraźnie że się spotkali i to nie tylko z tymi z Dziwnowa.
Zweryfikujprzetarg mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:34
Bardzo szybko wyszło że burmistrz idzie w korupcję i dzierżawę piętra ośrodka „zdrowia” pod pseudo medycynę estetyczna. Wierzyłam w Pana. Ładnie Pan oczy zamydlal. Nigdy nie skończą się uklady w tej gminie przy takich samorządowcach. Radni Ci uczciwi proszę się przyjrzeć „rozdawaniu” mieszkan. I przetargom działek. Bo zastanawia mnie ciągle jeden fakt dlaczego w oświadczeniach majątkowych co roku każdy radny posiada działkę…hmm ustawione przetargi…czy radni pchają się na stołki po to by nabyć działkę to jest zastanawiające…
Jvggf mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:17
Radni mają układ z obecnym lekarzem a na pewno ma go pan przewodniczący rady który prowadzi apteki
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:31
Bez sensu, obecny lekarz jest na dole a tu chodzi o dzierżawę piętra.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 9:15
Poczekaj poczekaj będzie i na górze, przecież o to chodzi.
Jhga mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:16
Radni bez radni jak zwykle wszędzie jest podstęp . Zapominają o prawie , które sami stanowią
AasJuż mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:15
Sokół się boi bo pewnie z doktorem ma spółkę im więcej recept tym lepiej dla jego apteki
Aaa mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:14
Widać działania radnych opozycji . Każdy dzierżawca jest zobowiązany do przestrzegania umowy dzierżawy . Te miernoty nic sami nie potrafią zrobić to obracają kota ogonem
Ja 43 mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:01
Brawo rada!!!!!!!!mam jeszcze wiarę w ludzi!!!!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:44
Z co te brawa? Za to, że mieszkańcy nie będą mieli możliwości wizyt u specjalistów w Dziwnowie? Też mi sukces.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:45
Tylko radny może pisać brawo w takim wypadku.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:59
Choćby nie wiem co tu teraz za nagonki wypisywali to wierzę tylko radnym.
Facet sam latał po mieście i się chwalił że będzie miał piętro w przychodni.
Więc nie wciskajcie kitu że rada źle zrobiła.
Brawo że jesteście odważni.
Ja mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:35
Ale kto się chwalił.. bo nie rozumiem
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 10:57
Ten pan który miał to dostać bez przetargu.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:14
Jeden facet lata po mieście i plecie androny? Radni chcą wydzierżawić konkretnej osobie z tego wynika, a burmistrz podać firmom warunki i wybrać najlepszą ofertę. Gdzie u ludzi logiczne myślenie. Przecież widać o co chodzi radnym. Napewno nie o dobro mieszkańców i przejrzystość.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 8:33
To po co zapisy o braku przetargu i przedstawienie jednego chętnego?
Nie dziwne że to wycofali. Bardzo dobrze.
Dramaquinn mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:57
Coś mi to śmierdzi wałkiem. Ze jeden dzierżawca wystąpił coś tu nie halo
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:48
Przeczytałaś artykuł i oświadczenie burmistrza? Napisał wyraźnie „Fakty więc są takie, nie mam żadnego podmiotu, z którym podpiszę umowę, bo nie ma żadnej oferty złożonej przez żaden podmiot. Uchwała na dzierżawę jest niezbędna aby rozpocząć rozmowy z potencjalnymi oferentami” Przeczytanie tego ze zrozumieniem przekracza twoje możliwości, czy jak?
Meandmyself mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:53
Fryzjer proszę ja Was śmiech na sali precz z układami!
Paula mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:52
Brawo rada medycyna a medycyna przez pseudokosmetyczke robi różnicę!!!
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:15
Czytałaś artykuł i oświadczenie burmistrza? Czy wypowiadasz się na podstawie zasłyszanych plotek?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:50
Na 10 lat dać cały budynek i nie mieć żadnej kontroli ? To trzeba wszystko skrupulatnie przemyśleć. Wszystko na hura ?!?
Kasia 40 mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:47
Dzierżawa dotyczy gabinetów „lekarskich” a nie pseudokosetycznych!!@@@brawo rada!!!!!!
Mieszkaniec mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:42
Córka radnej chętna na dzierżawę , śmierdzi wałem
Me45 mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:39
Brawo radni! Proszę zweryfikować komisję mieszkaniowa bo tam bardzo nie halo.
Ja 40 mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:38
Ludzie przejrzyjcie na oczy. Uklady układziki. Pani pseudokosmtyczka B**** będzie klinikę otwierać by się wstydziła!precz zrob kobieto doktora dopiero pchaj się w dzierżawę w ośrodku zdrowia!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:57
Przeceż nie ma wybranego żadnego oferenta. Po drugie to gmina określi jaką działalność będzie można tam prowadzić i z pewnością nie będzie to ani fryzjer ani kosmetyczka bo na to nie zezwalają przepisy. Układy i układziki to chyba jakieś są skoro radni zamiast jak chce burmistrz ustalić czas i przedmiot dzierżawy i ogłosić konkurs na zasadach rynkowych, oczekują że jedna konkretna firma do nich wystąpi o dzierżawę.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:50
Konkurs? Przyszedł jeden facet z lichym tłumaczeniem i nagle pojawia się głosowanie bez przetargu.
Bajki to nie nam 😂
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:17
Ich to nie interesuje muszą uszyć jakąś wersję dla ciemnego ludu, żeby kupił fakt że nie będziemy mieli lekarzy specjalistów, ale za to piętro przychodni będzie niewykorzystane.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:42
Przecież w projekcie jak wół jest napisane, że chodzi o działalnośc wyłącznie medyczną a ani fryzjer ani kosmetyczka do takiej się nie zaliczają. Po co radni biją pianę. Trzeba powiedzieć ludziom wprost: nie i koniec, póki nie wygra nasz kandydat to będziemy blokować wszystko.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:32
Mądra decyzja, trzeba jakąś wiedzę w temacie mieć później dopiero głosować. Fajnie że teraz są radni
Którzy czytają i się interesują. No musicie jak widać być czujni. Dobra robota
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:21
Czyli lepiej dać możliwość dzierżawy tej firmie, która przyjdzie łasić się do rady, zamiast przygotować to do przetargu i wybrać najlepszą ofertę? Ciekawe stanowisko. Kto może pisać, że to dobra robota, bo mi tylko przychodzi na myśl że ten wybrany przez radnych.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:29
Nie chodziło o to żeby tam był fryzjer tylko że pan fryzjer chciał otworzyc przychodnię nie mając dokumentów pozwoleń ani innych rzeczy w tym temacie. Czytałam wyjaśnienie na FB i jakoś dało się czytać ze zrozumieniem a widać innych boli. Naliczyłam też kilka błędów w oświadczeniu burmistrza Dziwnowa, to chciał dać ale jeszcze nie zdecydował? Rozmawiał z jednym z zainteresowanych a niby gdzie ta reszta zainteresowanych? Rozpłynęła się w powietrzu chyba 🤔 Tu śmierdzi na kilometr jakimś wałem
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:54
Widocznie nie przeczytałaś oświadczenia burmistrza ze zrozumieniem, bo wyraźnie zaznaczył, że żaden podmiot nie jest wybrany, a wybór odbędzie się po otrzymaniu ofert i ocenieniu przez specjalistów. Nie zuważyłaś tego w tekście, czy nie zrozumiałaś, a może udajesz tylko?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:09
Jakich ofert? Jak oferta była tylko jedna 😂
Mieszkanka mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:29
Panie Burmistrzu i komisjo mieszkaniowa proszę wyjaśnić na jakiej podstawie syn Pani, która od lat pracuje w urzędzie otrzymał lokal w Międzywodziu. Chłopak pracuje na tzw. Rejsach dalekomorskich a rodziny z dziećmi na socjalu ma te lokale nadal oczekują. Korupcja!nieuczciwość! Uklady! Ręka rękę myje!!!!!!!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:27
Ciekawe bo zastosowali to samo tłumaczenie co przy obcięciu wynagrodzenia burmistrza. Tym razem też mówią, że może w przyszłości. To mnie jasno przekonuje, że to zwykłe gierki polityczne, ze szkodą dla nas wszystkich.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:42
Taaaaa jasno powiedzieli że do następnego posiedzenia. Nie siej zamętu.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:26
Pan Mariusz M. myśli ze ukrywanie się za pseudonimami Max Niedzielski sprawi że uwierzymy. Nieładnie kłamać że miało się specjalistów, lepiej bybyło po prostu dać na to jakiś dokument i byłoby po temacie a i wtedy zamknąć buzie wszystkim dokoła.
PS. Co Wy macie z tymi fejk kontami że ciągle sie chowacie za jakimiś Dariami, Dagmarami i innymi wymyślonymi cudakami
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:22
Max usunął komentarz teraz to Marta Mik😄
Miejscowy mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:26
Wiecznie narzekacie na radnych mogliście sami startować w wyborach ciekawe co wy byście pokazał.Jedno i to samo że obcieli pensje że zachowują się jak dzieci w paskownicy że przegrali wybory ludzie napiszcie coś nowego
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:20
W sumie to afera z niczego. Radni chcieli tylko przełożyć na następne spotkanie a tu taka gownoburza…
Dziwna ta nagonka.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:22
Bo to jak z CPK i elektrownią atomową – trzeba wstrzymać budowe i przedłużać to jak się da, a później ludzie zapomną, że coś takiego miało być.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:13
Fejkowe konta na fejsie już działają 😂
Zobaczcie sobie te komentarze które bronią fryzjera ilu mają znajomych i skąd pochodzą. Śmiechu warte.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:00
Ludzie mają prawo wiedzieć kto tam będzie urzędował w przychodni.
Mówi że z nikim nie rozmawiał a tu się okazuje że wszystko było ustalone dla fryzjera. Co to ma być?
Dobrze radni że pilnujecie. Od tego was wybraliśmy.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:24
Jakiego fryzjera to jakiś pseudonim? Z tego co rozumiem to burmistrz oczekuje zgody rady na wydzierżawienie części pomieszczeń, by móc wystąpić z zapytaniem do różnych firm. Radni mówią stop, bo nie wiedzą kto wygra.
Aaa mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:59
Miało powstać coś w stylu meritum kamień pomorski tylko jeszcze z możliwością NFZ . Dzierżawca zobowiązany byłby to przestrzegania przepisów dzierżawy . Która sporządza radni więc nie ma mowy o żadnej innej działalności jak tylko i wyłącznie lekarze specjaliści . Ludzie co wy piszecie , trzeba czytać ze zrozumieniem po prostu radni mają układ z obecnym
Lekarzem i blokują burmistrza . A największy ma pan który prowadzi aptekę
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:52
Człowiek przychodzi na spotkanie bez konkretów. Sam się przyznaje że nie ma żadnego doświadczenia ani pozyskanych lekarzy i myśli że jak jest rodzina to zaraz mu przyklepią i friko wydzierżawią. No bez jaj.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:34
Głośno się mówi o wydzierżawieniu dla kosmetyczki z Dziwnowa no i dobrze ,że mamy mądrych radnych ,niech burmistrz przedstawi z kim rozmawiał ze specjalistami lekarzy nikt inny nas nie interesuje
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:53
Się mówi? To ktoś konkretny mówi, czy kolejna plotka, żeby wytłumaczyć się z głosowania przeciwko mieszkańcom?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:44
Taki jest fakt. Tego nie wymażesz. Pan był na spotkaniu w urzędzie w sprawie dzierżawy Przychodni i taka jest prawdą. To nie plotki.
Xxxx mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:33
To chodzi o to żeby był fryzjer i kosmetyczka tej dziewczyny co ma zakład gdzie bankomat której mama cały czas nadskakuje burmistrzowi to chyba Pani B.
Mieszkaniec mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:08
Bardzo żałuję że głosowałem za radnym z ekipy Szkoła. Zachowują się jak dzieci którym zabrali zabawkę. Nie mogą się pogodzić z porazka ich kandydata na Burmistrza i zamiast myśleć o mieszkańcach to się odgrywają. Mam nadzieję że kiedyś otworzą co niektórzy oczy i zobaczą jak ich zmanipulował Pan przewodniczacy tylko po to żeby mieć większość w radzie. O radni zamiast mieć swoje zdanie to idą jak te ślepe owieczko za swoim ” wodzem”. Trzeba nie mieć kręgosłupa moralnego zeby dawac się tak zmanipulować.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:57
Właśnie mają swoje zdanie i dlatego jest taka nagonka. Bo nic nie jest potajemnie głosowane.
Bardzo dobrze Radni. Chcemy wiedzieć co się u nas dzieje.
Brawo Wy
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:27
A to nie jego radni chcieli wyrzucić dziennikarza, za nagrywanie publicznej komisji doczego miał prawo?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:26
Ty już o tym niepogodzeniu piszesz z 50raz, kiedy ten bajzel będzie sprzątnięty za płotem koło przedszkola ?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:50
Z jad niby gmina nabierze tych specjalistów jak ich wszędzie brakuje a A grosze też nie będą przyjeżdżać bo się po prostu nie opłaca
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:38
Z jarmarku 😁
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:52
Racja po co ten jarmark w Międzywodziu a teraz sylwester w tyłkach się poprzewracało tym babom z kgw
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 22:36
W KGW FREGATA są też mężczyźni 😁😁😁
Zuchy mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:22
Dobrze że przynajmniej Radni nie decydują gdzie Pan Busmistrz może pojawić się z wizytą okoloswiateczną – szkoła, przedszkole, jarmark, bo to też by zablokowali 🤣
Zażenowana mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:21
Teraz przez blisko pięć lat będziemy karani przez radnych za to że łopatką w piaskownicy bawi się teraz ktoś inny. Tylko jak coś zbudować z takim zaślepieniem i gierkami? Czy z oświadczenia nie wynika przypadkiem, że nie ma aktualnie decyzji kto będzie dzierżawił piętro? A czy ten fizjoterapeuta świadczy społeczne usługi? W taki sposób Radni zacofają naszą gminę, ale na szczęście w ciągu pięciu lat spowodują że już nikt na nich nie zagłosuje. Myśleliśmy że razem dla gminy Dziwnów to nie jest jedna szajka znajomych która chciała dopchać się do władzy. A jednak, gorycz wylała się poza waszymi promującymi was filmami z okresu wyborów.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:20
Z tą zabawą łopatką to w samo sedno.
Nasza gmina to nie piaskownica, nie czas tu na zabawy i doświadczenia.
Burmistrz ma podejmować przemyślane decyzje a nie teraz zwalać winę na radnych.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:19
To burmistrza wina, że radni zdjęli projekt jego uchwały? Ty się słyszysz?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:48
Jeszcze powinien za to podziękować, bo jak był nieświadomy to by się na minę wpakował.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:17
Znowu POwydymani.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:10
Czy można poznać kto jak głosował?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:54
Super Piotrek i ekipa! Tak trzymać!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 20:09
Jeszcze wam Piotruś bokiem wyjdzie !!!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:20
już nam właśnie wszystkim wyszedł… nasz Piotruś Pan.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:43
Karta Mieszkańca, która też była w programie wyborczym Burmistrza jakoś przeszła jednogłośnie.
Więc teorie, że Radni robią na złość, są wyssane z palca.
Brawo Radni.
Eee mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:41
Burmistrz chce cale piętro wydzierżawić na fryzjera lub kosmetyczkę a co zrobi z ginekologiem dentystka może da im pomieszczę nie u siebie w urzędzie koło swojego biura
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:22
Po co wszędzie wklejasz ten głupi komentarz. Ani burmistrz tego nie powiedział, że będzie tam fryzjer i kosmetyczka, ani nie ma takiej prawnej możliwości. Umowa dzierżawy szczegółowo określa jej warunki. Ale trzeba mieszać ludziom w głowach, bo jeszcze się zorientują, że to działanie na ich niekorzyść.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:19
I bardzo dobrze. Zastanawiające jest dlaczego fryzjer chce parać się nagle usługami medycznymi.
Burmistrz niech rozmawia z ludźmi którzy znają się na leczeniu a nie z kosmetyczką.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:11
Czy można poznać kto jak głosował?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:28
Nie było głosowania, bo Radni wnieśli o przesunięcie tego na następną sesję.
Więc afera z niczego…
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:24
Masz pokazane na ostatnim zdjęciu przecież. Ci na niebiesko głosowali za wyrzuceniem uchwały.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:25
Kosmetyczka z fryzjerem to taki temat zastępczy widzę. Żeby zbajerować czytelników, że nie chodzi o torpedowanie działań burmistrza.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:18
Dzierżawa bez przetargu, spotkanie z tylko jednym panem co pojęcia nie ma o sprawach medycznych.
Baaaaaardzo dziwne.
Brawo dla radnych, że nie dali się zakręcić.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:15
Radni na złość burmistrzowi przeciwko mieszkańcom. Przesadzacie
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:01
To wtedy będzie ZYSK w kamieniu nie w skrócie 2000 procent a może być dużo dużo mniejszy a jak by Kamień pomorski tak zrobił że Najlepsi specjaliści medycyny będą na ulicy bliska Pani Joanny Kopernik
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:46
Zdzierają z nas niebotyczne składki na NFZ i figę z tego mamy !! Bandyctwo w białych rękawiczkach
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:39
A po co zastępca za duże pienię dzy ? to jest kraj cwaniaków a my się dajemy w h….a robić i tyle ,po co to komentować.
xxx mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:34
Lapke to juz dawno powinni wyrzucic bo on nie chce leczyc ludzi, nie chce dawac na badania ,najlepiej to bierz recepte i uciekaj a tak mial fajnie leczyc
Renata mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:30
Brawo ! 👏🏻👏🏻👏🏻
Wynajmowanie piętra w ośrodku zdrowia dla fryzjera i kosmetyczki bez uprawnień, która bawi się w ostrzykiwanie naiwnych kobiet – zamiast przeznaczenia go na potrzeby medyczne, to jawne działanie na szkodę mieszkańców.
Ośrodek zdrowia powinien służyć ludziom potrzebującym opieki zdrowotnej, a nie być wykorzystywany do realizacji prywatnych interesów.
Dobrze, że ta inicjatywa została zablokowana – to pokazuje, że ktoś jeszcze ma odwagę postawić na pierwszym miejscu dobro społeczności.
Mieszkanka mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 7:13
A to nie trzeba byc lekarzem zeby wykonywac iniekcje? Myslalam, ze Pani ma dyplom lekarza.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:30
pamiętam Panią Renatę pytała się kto to jest Pan Ukraiński Pani Renato z Wolina jest dobry w tej branży ile to już lat minęło
Mieszczanin mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:27
Proszę przeczytać na fejsie co napisalu RADNI wyjaśnili całą sytuację
Piatek mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:22
Czy ktoś wie kogo poparł w drugiej turze Pan drugi kandydat na Burmistrza z Dziwnowka
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:15
Dla mnie jest oczywiste że przekazanie przychodni i terenu Gminie przez Starostwo było błędem.Sluzba zdrowia w Powiecie powinna kierować jedna osoba
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:44
To jest za mądre fecbuk
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:09
Matko jedyna przepraszam włożył kij w mrowisko Być może zastępca będzie Pani Agnieszka?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:06
Ale bzdury w komentarzach😂
Piszą, że specjalistów nie będzie a na sesji powiedział burmistrz że niby nikogo jeszcze nie ma zainteresowanego
To jak jest na prawdę?
Ktoś tu kręci.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:00
To było do przewidzenia obiecanki przed wyborami a specjalistów brak nawet w szpitalach więc skąd burmistrz ich weźmie, naiwni którzy dali się nabrać przed wyborami teraz macie, otwierajcie szerzej oczy bo dalej będzie oszukiwani ,gmina nic w tym kierunku nie zrobi bo w dzisiejszych czasach jest to trudne.Nie ma co kłamać ludzi że radni nie wydzierżawią piętra bo to nic nie da
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:55
Wiecie co , czytam te wypociny Pana Burmistrza i niestety widzę, że nic się nie zmieniło w sposobie załatwienia spraw.
Mam przykre doświadczenia z przeszłości i to jakaś koszmarna powtórka.
Jaka transparentność ?
Zainteresowany jest czy go nie ma ?
Raz ktoś jest a potem zaraz , że niby nie.
Przeczytajcie dokładnie co mówi Burmistrz.
Czy tak się załatwia sprawy w demokratycznym kraju.?
Ustawa w sprawie zgody na dzierżawę piętra przychodni zdrowia na 10 lat.
Na jakieś konsultacje zaprasza się podobno jednego z chętnych na dzierżawę.
Jest więc ich co najmniej dwóch, więc dlaczego zaprasza się jednego. ?
Nie dziwię się, że radni nie mają zaufania
Krzykacze niech przeczytają całość artykułu bo mam wrażenie, że piszą tylko po przeczytaniu tytułu.
Gość mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:50
Brawo WY! Nie dajcie się zaskakiwać.Dobrymi chęciami…
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:43
a wiecie ludzie ze cokolwiek tam nie bedzie, to nie za darmo tylko platne
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:33
To będzie czy nie będzie. Bo podobno nie ma szans na żadnych specjalistów, a teraz piszesz, że jednak będą tylko płatni. A jak będzie to wystarczy przeczytać artykuł.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:19
Za przedziwne interesy w Przychodni dziękujemy.
Brawo za decyzję.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:41
Przedziwne interesy w przychodni? Wiesz o czymś niezgodnym z prawem to powiadom prokuraturę.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:06
To który radny będzie teraz woził mieszkańców do Szczecina do lekarza specjalisty?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:37
Te autobusy które burmistrz obiecał.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:02
Z tego co widziałem to wszyscy zagłosowali za budżetem nowego burmistrza, więc raczej nie chodzi tu o przepychanki.
Coś musi być nie tak z tą przychodnią, skoro przełożyli na następny raz.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:22
A jak mieli nie głosować, jeśli swoich wniosków do budżetu nie napisali. Co ma być nie tak, powiedziała ci radna, że oni nie wiedzą. Spotkali się, ale nie pytali, to dopiero jest podejrzane.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:36
Ja nie wiem czy ty słuchasz tych sesji, czy tylko artykuły czytasz? Było dziś mówione że było wiele wniosków radnych do budżetu.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 0:29
a ty wiesz, że mowa była o wnioskach radnych popierających burmistrza, a nie RdGD.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:57
Zaściankowość, zawiść i knucie. Tyle dzisiaj można powiedzieć o naszych wybrańcach.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:52
Bez przetargu mieli to dać? No chyba jaja. Bardzo dobrze zrobili.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:37
No burmistrz właśnie chce dać na przetarg, a radni oczekują podstawienie firmy i podpisanie z nią umowy. Po co odwracasz kota ogonem.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 18:09
No właśnie nie chce przetargu. Przeczytaj sobie jaki im projekt dał.
Spotkanie tylko z jednym gościem i dzierżawą bez przetargu.
Nie ma się co dziwić że mają wątpliwości
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:51
Nie ma mowy o tym, by sezonowa karetka czy pogotowie przestały działać. Ten projekt uchwały nie ma żadnego związku z funkcjonowaniem pogotowia. Wręcz przeciwnie – ma na celu poprawę dostępu do specjalistów. Nie pozwólmy, by plotki i domysły przesłoniły potrzebę realnych zmian na lepsze.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:17
Działać nie przestanie, ale gdzie ma niby stacjonować? Znowu w szkole?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:43
Przecież poniżej w komentarzach piszecie, że zlikwidują karetkę. Co ty za kurtyzanę z logiki robisz?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:32
A kto pisze o likwidacji. Poczytaj co Radni napisali. Że będzie trzeba pogotowie przenieść.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:50
Nie zlikwiduje się ani jednego etatu lekarza w przychodni! Wręcz przeciwnie, projekt ma uzupełnić ofertę medyczną, nie zastąpić jej. Lekarze, którzy już teraz pracują w przychodni, nadal będą tam dla pacjentów. To nie jest pomysł na ograniczanie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej, tylko jej rozwój. Czy wy tego nie widzicie? Przecież jest napisane jak wół:
„Podkreślam w tym miejscu, że obecni lekarze dostępni w przychodni w ramach NFZ nadal będą funkcjonować. Rozpoczęcie poszukiwań lekarzy specjalistów należało zacząć od uzyskania zgody na długą dzierżawę, aby móc zaprosić chętnych do współpracy.” Jak burmistrz ma rozmawiać z lekarzami jak nie wie czy radni wogóle zgodzą się wydzierżawić pomieszczenia dla specjalistów. Jak widać zgoda na dzierżawę wydaję się oczywista, ale radni i tak to zablokowali. Co z tym dalej czas pokaże.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:29
normalnie, jak będą jakieś konkrety to czemu mają blokować?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:46
Z tego samego powodu dla którego obniżyli pensję burmistrzowi do minimum? Za przegrane wybory.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:36
ale bzdura
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:34
Jak można obniżyć pensje komuś kto dopiero zaczyna pracę 🤔?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:38
To ciekawe gdzie mają dotychczasowi przyjmować? Jak całe piętro będzie przejęte przez fryzjera.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:39
To czytaj jak wół, że nie zablokowali tylko przełożyli.
Anonim mówi:
gru 20, 2024
o godzinie 14:51
A kogo zatrudnia Burmistrz w przychodni i jak on niby wpływa na etaty?
Przychodnię rodzinną prowadzi NZOZ Sedinamed a nie gmina i Burmistrz.
Skoro nie ma specjalistów nawet prywatnie to znaczy że się to nikomu w Dziwnowie nie opłaca. Po prostu.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:46
Wydzierżawienie dodatkowych pomieszczeń na potrzeby lekarzy specjalistów nie oznacza, że stracimy podstawowe usługi medyczne. Przeciwnie – przychodnia pozostanie taka, jak była, a my zyskamy dodatkową opiekę. Fryzjer, sklep czy jakiekolwiek inne usługi komercyjne nie są częścią tej dzierżawy. Skupmy się na faktach, bo zdrowie mieszkańców jest tutaj priorytetem!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:42
Tak, a gdzie będą przyjmować? W piwnicy?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:45
Do której czynna dzisiaj apteka?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 17:26
Może czas na konkurencję?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:35
Ty nawet swojego grajdoła nie umiesz ogarnąć i otworzyć jak człowiek na sezon a apteka chcesz się zajmować 😂
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 21:30
wstyd żeby taki pierdolnik tam był koło przedszkola publicznego
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:44
Święta idą, a radni dalej naparzają w burmistrza. Czy oni naprawdę są tak zaślepieni politycznymi gierkami i parciem na władzę, że nie widzą szkodzenia mieszkańcom, którzy ich wybrali? Szli z takimi pięknymi hasłami na ustach o zatrzymaniu betonozy, poprawie życia mieszkańców popierany przez nich kandydat obiecywał nawet wszystkim podwyżki, a nawet dopłaty do domowego budżetu. Dzisiaj kandydat zniknął z naszej gminy pewnie tak samo jak rozpłynęły się w powietrzu jego obietnice. Obietnice radnych z kwietniowej kampanii też jakby zniknęły, a pojawły się takie cechy jak złośliwość, buta, arogancja i działanie dla politycznych korzyści. Smutek ogarnia, gdy się na to patrzy.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:23
Nie rozumiem skąd ten fryzjer, przecież burmistrz wyraźnie mówi, że to dopiero przygotowanie do rozpisania konkursu ofert, z których wybrana zostanie najbardziej korzystna. Dlaczego radni koniecznie chcą dogadywać się z jedną firmą, jeżeli do konkursu może stanąć kilka firm, które będą się licytować kto da korzystniejszą ofertę. Dlaczego mamy rezygnować z warunków rynkowych?Dla mnie jasna korzyść dla mieszkańców to otwarty konkurs, tak jak chce burmistrz.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:31
rozpowiadał po Dziwnowie że prywatną klinikę otworzy, moźe stąd
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:42
No właśnie nie może stanąć, bo burmistrz nie chce konkursu tylko dzierżawę bez przetargu. Tu cały szkopuł. Oni nie chcą jednemu niejasnemu wybrańcowi dać.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:17
Co za piękne kółeczko wzajemnej adoracji, tylko Sylwuni coś nie wzięli. Jaka szkoda, czyżby nie chciała brać w tym udziału? Mam takie wrażenie, że kolejnym radnym zapala się czerwona lampka, że to wszystko idzie w złą stronę.
Mieszkanka mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:14
Dziadostwo.Żałuję i bije się w piersi że oddałam swój głos na osobę z tej grupy.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:11
Wychodzi na to, że to Dzioch jest po jasnej stronie mocy. A w kampanii zapowidali jak to będą wspólnie działać, jak chcą współpracować i jakie to pomysły mają. A teraz po tym jak obcieli mu penjsę i teraz robią takie fikołki to zaczynam mieć wątpliwości co do przesłanek, które nimi kierują. To nie są oznaki chęci współpracy, a wręcz przeciwnie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:33
a co to za współpraca ze maja mu dać wolna reke i nie miec juz wiecej nic do gadania. oni sa od tego zeby wspoldecydowac przeciez
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:38
No pewnie, najlepiej żeby głosu nie mieli. Po co wtedy jakiekolwiek głosowania przecież wszystko byłoby z góry wiadome.
To by się dopiero cuda u nas działy.
Bardzo dobrze Radni💪
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:04
Radni wtepnęli w kolejną „pisą minę” i teraz próbują wytrzeć to o trawę, zasłaniając się niewidzą i wymyślając likwidację pogotowia i obecnych lekarzy. Wszystko to jest bardzo słabe i każdy, kto ma chociaż odrobinę pojęcia o funkcjonowaniu służby zdrowia wie, że to bajki z mchu i paproci, tylko po to by nie ciągnął się taki smród za nimi.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:59
To nie jest żaden 'plan na fryzjera’ – to projekt dla naszego zdrowia. Miejmy więcej zaufania do działań, które mają poprawić opiekę medyczną. Plotki o likwidacji pogotowia to tylko dezinformacja. Wydzierżawienie dotyczy pomieszczeń, które mogą służyć wyłącznie medycynie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:54
Lekarze specjaliści nie pojawią się magicznie sami. Jeśli nie podejmiecie decyzji teraz, kiedy zamierzacie to zrobić? Opieka zdrowotna to priorytet! Zamiast szukać wymówek, znajdźcie rozwiązania. Mieszkańcy potrzebują waszej odpowiedzialności, a nie blokad!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:53
Asiu czy naprawdę ważniejsze jest udawanie, że czegoś nie wiecie, niż zdrowie mieszkańców? To nie czas na polityczne zagrywki! Mieszkańcy zasługują na nowoczesną opiekę zdrowotną. Wycofanie projektu to krok wstecz dla naszej gminy!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:52
Dzierżawa to nie prywatyzacja. Każdą dzierżawę można wypowiedzieć, gdyby coś było nie tak. To szansa na lepszą opiekę zdrowotną. Blokując projekt, odbieracie nam możliwość leczenia na miejscu.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:49
Pacjenci nie mogą czekać, a wy czekacie z decyzjami. Dla wielu osób starszych i schorowanych specjalista na miejscu to ogromna pomoc. Przestańcie kręcić i zwlekać!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:12
fryzjer chciał tam badania prenatalne robić, to jaka to pomoc dla osób starszych i schorowanych?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:49
fryzjer, robienie badań i to prenatalnych? ty się słyszysz? bierz pół.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:34
Jacy specjaliści? Facet nic nie zaproponował, pojęcia nie ma o medycynie a placówkę otwierać chce.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:49
Jak można mówić o braku informacji, skoro projekt był omawiany publicznie od kilku tygodni? To nie jest decyzja na korzyść mieszkańców, tylko niepotrzebna gra polityczna.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 16:22
Jakie omawianie publiczne?
W sklepie czy gdzie bo w informacji o sesji nie ma żadnego punktu w tym temacie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:48
„Brak informacji? To może trzeba było o nie zapytać! Mieszkańcy czekają na specjalistów, a wy zamiast działać, blokujecie rozwój opieki zdrowotnej!”
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:01
To nie chodzi o żaden brak informacji, to tylko obracanie kota ogonem.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:36
Radni bezradni, szkoda gadać co oni wyprawiają
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:27
Nikt nie posmarował, to odwołali. Aż ktoś da kopertę.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:35
CIEKAWOSTKA!!! Zauważyłem, że wszyscy radni Razem Narzekamy Na Dziwnów mają przed sobą telefony komórkowe, pewnie żeby wiedzieć jak głosować i co mówić. Jak w sejmie przekaz dnia. haha
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:30
Ta pani w szpitalnej piźamie to kto?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:31
Lunatyczka.
Monika mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 19:38
Haha, widzę ją tu na kolejnym zdjęciu w tej samej chyba bluzce i też pomyślałam, że wygląda jakby ją wzięła na pamiątkę z jakiejś kliniki. :P
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:29
Wiecie co jest najgorsze w ich przypadku? Spojrzeć w lustro bez wyrzutów sumienia.
Lustereczko, lustereczko powidz przecie... mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:43
Jak widać po zaroście nie każdy się rano goli :))))
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:25
Czyli jednak dofinansowanie prywatnych wizyt jest możliwe ?
A co z umówi hucznie i licznie podpisywany mi przez pełniacego obowiązki Burmistrza Dziwnowa w czasie kampanii wyborczej?
Przecież to miało rozwiazywać problem dostępu do specjalistów.
Cicho sza proszę o udostępnienie tekstów podpisywanych umów.
Może Pan redaktor przeprowadzi jakieś śledztwo w tej sprawie.
Oczywiście dzierżawa pomieszczeń przychodni jest możliwa, tylko na jakich zasadach powinno się wcześniej przedyskutować z radą.
Wrzutki, bo rozumiem, że nie było to dyskutowane na komisji zdrowia , nie mają już miejsca bytu .
mieszkanka mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:18
Radni od Pana Sokola tacą w oczach mieszkańców z dnia na dzień.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:44
W moich już dawno stracili i trochę wstyd już przyznać, że się na nich głosowało.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:13
w moich oczach burmistrz traci co raz bardziej
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:15
no nie, lepiej na szybko na kolanie i jakos to bedzie
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:13
Pogonić to całe towarzystwo!!!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:12
Po wiosce poszła też plota, że wybory w Dziwnowie miały być sfałszowane. Dramatyczny obraz jak niektórzy nie potrafią pogodzić się z porażką. Jak dodamy do tego odgrywanie się radnych na wynagrodzeniu burmistrza, próby wprowadzania cenzury i teraz blokowanie działań by pozyskać dodatkowych lekarzy, to wyłania nam się obraz nędzy i rozpaczy.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:08
w normalnej zdrowej relacji chętny operator przyjeżdża na sesje rady miasta i zgłasza wolę długoletniej współpracy. a tak to Wynająć komu? Duchowi Świętemu?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:15
A tam zaraz duchowi 😂 Fryzjerowi 😁
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:46
W budynku można świadczyć usługi medyczne a nie fryzjerskie, więc schowaj te bujdy
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:27
Ostatnie namaszczenia?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:50
To zobacz co fryzjer ma w PKD, już sobie wpisał usługi medyczne 😂
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:56
Nie powstanie tam fryzjer ani salon piękności – mówimy o usługach medycznych, które są niezbędne dla mieszkańców. Dbajmy o zdrowie, nie o plotki!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:17
W zdrowym państwie gmina ogłasza, że poszukuje podmiotu, któremu wydzierżawi na 10 lat obiekt celem świadczenia porad lekarzy specjalistów. Zainteresowane firmy składają oferty i wybiera się najkorzystniejszą dla mieszkańców. Ty sugerujesz, że zwycięzcę należy przynieść w teczce. Ciekawe te zdrowe relacje według Ciebie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:32
To jest zdrowa relacja? Przeceiż to śmierdzi kumoterstwem na odległość. Tylko konkurs ofert i równe konkurencyjne zasady dla wszystkich chętnych.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:51
Dokładnie a tu się chce bez przetargu oddać. Czyli pod konkretnego gościa?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:05
Na ostatnim zdjęciu lista wstydu, dla zmylenia przeciwnika na niebiesko zaznaczni Ci, którzy zściągnęli uchwałę burmistrza.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:04
Sylwia wstyd trochę, obiecywałaś działania dla mieszkańców i co teraz wychodzi szydło z worka.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:02
Widać wyraźnie kto tu się wije i kombinuje. Jak burmistrz ma wystosować zapytanie do lekarzy, gdy nie wie jakie pomieszczenia i na jaki okres może wydzierżawić. Widać, że radni albo chcą to zablokować, albo mają swojego kandydata na drugiego operatora przychodni.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:22
Zapytanie to można wystosować w każdym momencie.
Tu już się zgłosił sam facet, który o leczeniu pojęcia nie ma, bo czym się zajmuje? Goleniem brody…
Odpowiedz każdy zna.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:41
Nie można Misiu, bo jak mam firmę to muszę wiedzieć na jaki czas mogę mieć dzierżawę by skalkulować i przygotować ofertę. Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć. Według prawa nie można tam prowadzić usług fryzjerskich, więc daj już spokój z fryzjerem. To jak wyssanych z palca argumentów się łapiecie, mówi wszystko o waszych intencjach. Byle zablokować.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:53
Fajnie masz rację, ale gościu nawet firmy nie ma😂 Czeka aż mu się przyklepie i wtedy założy 😂
Niezły wał.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:59
REFERENDUM to jedyna droga do przywrócenia normalności w tej gminie. Po co nam radni, którzy torpedują działania burmistrza.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:57
Zakazywanie nagrywania komisji, teraz zablokowanie ściągania lekarzy specjalistów, chyba mi się zaczyna to układać. Czy za kilka tygodni radni wyskoczą z propozycją firmy, która zapewni specjalistów? Czekam z niecierpliwością.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:28
Przecież wiadomo.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:54
O to teraz nie aptekarz tylko babka od smażenia ryb się zajmuje lekarzami? Krok w dobrą stronę nie ma co :(
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:20
Lepiej niech fryzjer nas leczy 😂
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:13
Skoro aptekarz z kucharką rządzą radą, to co za różnica.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:51
Skandal!!!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:48
No to nam prezent radni pod choinkę zrobili. Czekać w kolejkach do Szczecina, a nie korzystać tu na miejscu. Nie dla psa kiełbasa mieszkańcy.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:30
A co mogą zaoferować specjaliści bez zaplecza w surowym gabinecie ? O ile mi wiadomo specjaliści są dostępni dla mieszkańców a i tak trzeba na konkretne badania jechać do większych ośrodków.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:54
Dokładnie, specjalistów już mamy. A to co się miało zadziać to jakiś szemrany interes.
Mieszkaniec mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:46
Jak można powiedzieć że nikt nie był brany pod uwagę? Skoro fryzier juz chodził i ogladał pomieszczenia i myslał co gdzie bedzie. Panie Burmistrzu a pomyślał Pan co z gabinetem stomatologicznym , fizykoterapią oraz ginekologiem ? Nie wspominając o Pogotowiu Ratunkowym ktore tam w okresie letnim stacjonuje? Najlepiej wywalić zamknąć a teraz pisać że rada nie chciała. Dlaczego nie było powiedziane jacy specjaliści będą i ile razy w tygodniu będą dostępni dla mieszkańców ? Coś nie tak ,ja burmistrz chce i jestem dobry tylko rada B . Panie Zbyszku i pani Wandziu sami mówiliście że to nie jest dobry pomysł a jak głosowaliście inaczej niz mówiliście. Zakłamanie na maksa.T Pozdrawiam
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:27
Kolejne plotki wyssane z palca :( Czytanie ze zrozumieniem u Ciebie widać leży. Jeżeli obecni lekarze zostają to nikt nie rezygnuje z ginekologa. Skąd ty bierzesz te głupoty. Pogotowia też nikt nie zlikwiduje w sezonie bo to zadanie wojewódzkie i gmina od lat ściśle w tej kwestii współpracuje. Uprzedzam Twoje kolejne dywagacje: Orlenu też nie zamkną a i Biedronka pozostanie na tym samym miejscu. Tobie przecież nie chodzi o fakty, ale o straszenie mieszkańców. A co do radnych Wandy i Zbyszka to bardzo dobrze, że nie dali się uwikłać w te polityczne gierki. W końcu mają wieloletnie doświadczenie i takie zagrywki wyczuwają na kilometr.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:57
Żadne pogotowie nie zostanie zlikwidowane! Decyzja dotyczy wyłącznie dodatkowych pomieszczeń dla lekarzy specjalistów, a nie zmian w funkcjonowaniu karetek.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:46
Najpierw obcieli mu wynagrodzenie do krytycznego minimum, że niżej prawo nie pozwala, później chcieli wprowadzać cenzurę, a teraz uwalają możliwość ściągnięcia specjalistów do przychodni. Niezły dorobek jak na 8 miesięcy w radnie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:44
Trzeba wiedzieć, że pan który jest zainteresowany całym piętrem w ośrodku zdrowia sam przyznał że nie ma żadnego doświadczenia w prowadzeniu placówki medycznej. Mało tego obecnie jest fryzjerem. Nasuwa się wiele pytań i wątpliwości, uważam że dobrze postąpiono. Nic na hura.
Aaaa mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:39
Podobno radni martwią się o pogotowie ratunkowe. To prawda, że jak wydzierżawią piętro przychodni to nie będzie w tym miejscu karetki i ratowników medycznych? Proszę o odpowiedź
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:23
Oczywiście, że tak. Mało tego, tam już przyjmują lekarze do których chodzimy. I co z nimi? Gdzie będą mieć gabinety jak dostanie wszystko fryzjer?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:37
Radni muszą być z siebie dumni w tej chwili, kolejny raz dowalili burmistrzowi. Tylko jak teraz spojrzeć wyborcom w oczy. Przecież jasno widać, że te rozpuszczane ploty na mieście to bujda na resorach i dzielenie społeczeństwa. Joanna Zaremba to jakaś ciągle niedoinformowana. Nie było spotkań z burmistrzem, obecnymi lekarzami i operatorami? Trzeba było dopytywać. Argumenty jak z gminazjum.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:36
Mieli podjąć decyzję bez jakiej kolwiek wiedzy ? A co z karetka i ratownikami ? Sa w Dziwnowie potrzebni. Za mało szczegółów
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:20
Przecież ratownicy będą bo wspólnie z gminą zapewnia ich wojewódzka stacja pogotowia ratunkowego. Co za bzdury wymyślacie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:24
Jak to co? Do przeniesienia albo do zlikwidowania. Całe piętro dla fryzjera.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:38
Puknij się w łeb. Żadnen burmistrz nie zlikwiduje pogotowia, to zadanie wojewódzkie. Ale przecież lepiej kręcić aferę nie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:33
Czas na zmianę rady mości panowie!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:32
Wynika z tego, że związali właśnie burmistrzowi ręce w tej sprawie. Bo jak on ma szukać firm która zapewną lekarzy, jak nie jest w stanie jej powiedzieć na ile może podpisać umowę. Przecież to się wiąże z dużymi nakładami dla firmy i nikt na rok nie poniesie takich kosztów. Tylko co radni powiedzą mieszkańcom?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:25
Nic nikomu nikt nie związał, szukać zawsze można a nie podstawiona uchwała pod fryzjera.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:30
Skoro nie ma zapewnień o lekarzach jak sam twierdzi to chyba dobrze że to wycofali. Kota w worku się nie bierze
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:39
Jakich zapewnień, to ty chcesz ustawiać uchwały pod konkretną firmę? A gdzie konkursy, zamówienia publiczne i przetargi? Nie zachowujemy zasady konkurencyjności? Czyli co radni mają już swoją firmę do wciśnięcia? O co tu chodzi?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:26
To fryzjerowi miało być wydzierżawione bez przetargu więc dobrze zrobili. Leczeniem niech się zajmą lekarze a nie golibroda.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:41
Czyli radni mają już swojego kandydata do przychodni?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:01
jakieś dziwne duże ciśnienie, żeby to w ciemno puścić na 10 lat
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:07
Czytałeś co powiedział burmistrz? Mertyorycznie i rzeczowo, a radni nie wiedzą, za szybko itd.
grzesiek mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:14
chyba nie dobrze,ponieważ musi być dzierżawa lokalu,aby można było coś zaoferować przyszłym dzierżawcom. w domyśle lekarzom.,Radny nie tylko powinien wyglądać,ale musi mieć coś w głowie .
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:29
Skoro burmistrz podkreślał, że wielokrotnie spotykał się w tej sprawie z radnymi i intensywnie o tym dyskutowano to czego Asia jeszcze nie wie?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:40
Ty lepiej zapytaj co ona wie, bo oni bez swojego wodza to nie wiedzą jak się nazywają. Ostatnio Renatka w sytuacji podbramkowej musiała dzwonić o ratunek.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:28
Dobra decyzja, też chcemy więcej wiedzieć kto co i po co. Nie róbcie wszystkiego na hurra
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:43
Za szybko? lepiej poczekać na czerwiec, kiedy większość podmiotów będzie już zakontraktowana? Tylko, że stracimy na tym my wszyscy.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:27
Kontraktów żadnych nowych nie ma i to też trzeba głośno powiedzieć. Ktoś kto zna się na temacie to ma pojęcie.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:51
Kto i po co? Lekarze specjaliści, żeby leczyć mieszkańców. Jak trzeba mieć ciasny beret, żeby tego nie rozumieć.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:51
Decyzja o wycofaniu projektu to strzał w kolano dla gminy. Marnujecie potencjał, który mógłby poprawić jakość usług zdrowotnych.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:28
Widać, że radni zamiast pracować na rzecz mieszkańców, uprawiają polityczne gierki. Czy oni kiedyś przeboleją swoją porażkę w październikowych wyborach i pozwolą burmistrzowi pracować?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:26
W sejmie to jest nazywane obstrokcja parlamentarna w a radzie, obstrukcja samorządowa?
Janek mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:18
Brawo! Dobra decyzja!
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:44
Popieram im dłużej nie będzie lekarzy specjalistów, tym lepiej. Co za ciemnogród.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:52
Dobrą decyzją będzie rozpisanie referendum i wymiana tych radnych.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:13
słyszałam te plotki, że burmistrz chce wywalić Łapkę
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:25
W tych plotkach widać tyle prawdy co nic. Komuś bardzo zależy żeby nie pojawili się lekarze specjaliści w naszej przychodni.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:57
ciekawe jacy specjaliści, z branży beauty?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:50
Przecież on ma kilkuletnią umowę, więc jak ma go wywalić. Tym bardziej, że to chodzi wyłącznie o pomieszczenia na piętrze. Takie to plotki rozsiewają.
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 14:28
A na piętrze to nie ma już lekarzy? I co, oni do wywalenia?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:56
To nie mogą się przenieść na dół albo współdzielić pomieszczenia? Ty myślisz, że to piętro zostanie oddzielone kratami i zamknęte na kłódkę? A może będzie osobne wejście?
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:13
I dzięki Bogu. Golibroda już chodził po ośrodku zdrowia jak pan na włościach.
Mieszczanin mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 13:10
Boze swiety znów dziwnów burmistrz i rada to ǰuz nudne zaraz znów będzie nagonka i 200 komentarzy beznadzeja ile mozna
Anonim mówi:
gru 19, 2024
o godzinie 15:54
Renia pokazała ostatnio co radni myślą o wolności słowa. Wiemy, że najchętniej zakneblowali byście wszystkim usta dobrze, że chociaż tutaj można się wypowiedzieć.