Marek Matys, a nie Eugeniusz Jasiewicz będzie kandydatem Polskiego Stronnictwa Ludowego w walce o fotel Burmistrza Wolina. To jedna z koncepcji, o której dyskutowano w trakcie dzisiejszego (28.02) spotkania członków Polskiego Stronnictwa Ludowego w Wolinie. – Na dziś, kiedy spytano mnie o to, czy wyrażam zgodę na kandydowanie, powiedziałem „Tak” – mówi Marek Matys.
– Od dawna nosiliśmy się z decyzją w tej sprawie. Wszystko i wyłączenie zależało od kolegi Eugeniusza Jasiewicza, którego blokują pewne sprawy rodzinne. Nie wydaje mi się, że stoimy na przegranej pozycji. Jesteśmy pewni i zdecydowani co do tej kandydatury – podkreślał w rozmowie z naszą redakcją wicemarszałek Rzepa, stojący na czele wojewódzkich struktur PSL.
– Mówimy o pomyśle, który będzie podlegał akceptacji, zgodnie z regulaminem PSL na naszej powiatowej konwencji wyborczej. Dopiero wtedy będziemy mogli mówić o decyzjach – stwierdza Marek Matys – Na dziś, kiedy spytano mnie o to, czy wyrażam zgodę na kandydowanie, powiedziałem „Tak”.
W trakcie dzisiejszego spotkania ustalano także wstępne listy Polskiego Stronnictwa Ludowego do Rady Powiatu oraz Rady Gminy. Według naszych informacji, wolińską listę PSL ma otwierać urzędujący Burmistrz Eugeniusz Jasiewicz.
176 komentarzy
Ala mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 23:38
Jurkiewicz zatwierdzony!
ANONIM mówi:
mar 7, 2018
o godzinie 9:54
Bzdura, kandydat PiS na Burmistrza Wolina będzie znany ok. 20 marca br. Informacja sprawdzona u źródeł
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 18:40
Jurkiewicza już w Świnoujściu nie chcą???? W Ostromicach tylko może mieszka, bo nic o nim nie było słychać. Kandydat PIS-u ????? — tym bardziej na aut, bo Gminę puści w skarpetkach, rozda swoim karty kredytowe i ….. gminne miliony pójdą się rypać. Mądre słowa „szukajcie, a znajdziecie” — zatem szukamy.
Kazik mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 18:03
Czy Pani Ewa posiada jakikolwiek program i pomysł na rozwój Wolina??.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 8:41
Panie Matys, kandydacie Jasiewicza na stanowisko burmistrza, miej Pan jaja i ustosunkuj się do poniższego tekstu.
patrzcie jakie wyczucie mają przedsiębiorcy wygrywający przetargi w wolinie, urząd w „tajemnicy” przyjął kwotę na informatyzację biblioteki a rolnik z troszyna trafił z oferta idealnie w planowana kwotę-przypadek? rewitalizacja wolińskiej chłodni, urząd w „tajemnicy” przyjął kwotę 152 000 a zwycięzca przetargu idealnie wstrzelił się z ofertą – przypadek?
remont świetlicy w kołczewie – 760 000. barak pokryty blachą odmalowany i zainstalowano pompę ciepła. ludzie za takie pieniądze można wybudować dwa domy. gdzie jest cba pytam!
panie marku, czy ma pan odwagę wypowiedzieć się w tych sprawach – wątpię.
ANONIM mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 10:38
To nic nadzwyczajnego taką praktykę na szeroką skalę zastosował Wilkowski.
Jasiewicz tą metodę przejął w całości.
Matys, Dubrawski, Rudnicki, Arysowa i cała reszta z tego szemranego towarzystwa w tym przypadku nic by nie zmienili zawsze „WYGRYWAŁYBY ?!” wcześniej ustalone właściwe firmy.
Należy to towarzystwo przepędzić na cztery wiatry i wybrać nową, energiczną osobę, nie ubabraną w ustawiane przetargi.
Na horyzoncie jest taka osoba, ale nie wiadomo czy się zdecyduje
Olo mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 6:33
Jak to z jakiej choinki , z Ostromic czyli krajan wiceprzewodniczácy RM w Swinoujsciu.Tylko PiS!
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 20:19
Po co prosiłeś Metysa o stówę, też bym ci pożyczył??? A ten Jurkiewicz, to z jakiej choinki spadł??? Czy to woliniak, czy desant. Desantowcy na aut, oni tylko dbają o swoją prywatę i w dupie mają COŚ dla Gminy i mieszkańców. Ja po takich komentarzach założyłbym maseczkę i udawał, że to z powodu smogu.
olo mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 18:50
Czyli Jurkiewicz!
NieDamSieNabrać mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 17:24
Fatalny kandydat. Wystarczy poczytać te ponad 150 komentarzy na dole i zobaczyć co myślą o tym słabym kandydacie mieszkańcy Wolina. Niestety człowiek nie zrobił nic dobrego dla Wolina jako wicestarosta powiatu a teraz chce na burmistrza?! Bez jaj. Poza tym to podpucha Jasiewicza, żeby utrzymać wpływy i poobsadzać kolesiami inne stołki. Chcemy kogoś innego!
Andrzej mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 16:01
A ja tam myślę że Pana Matysa kandydatura jest jak najbardziej na miejscu na miejscu. Kilka razy zwracałem się z prośbą i nigdy nie odmówił. Każdy ma szansę…..
ANONIM mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 16:49
Burmistrz to nie jest tylko od załatwiania spraw indywidualnych, choć to też jest istotne, aby troszczył się o konkretnych ludzi, ale nie to jest najważniejsze. Matys w najlepszym wypadku byłby administratorem gminy a nie kreatywnym burmistrzem a na dodatek chodziłby na smyczy PSL – u.
To byłby klasyczny przykład konserwowania nepotyzmu, stagnacji a nawet wstecznictwa gminy i to należy odrzucić a Matysa odesłać do lamusa.
Na dzień dzisiejszy najlepszym burmistrzem byłaby Grzybowska, ale czy się zdecyduje? – oto jest pytanie.
zorientowany mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 12:29
Wiadomość potwierdzona, kandydatem PiS na burmistrza Wolina będzie Jurkiewicz!
Mieszkaniecjeden mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 14:28
Następny namaszczony przez akytw partyjnych kolegów. Następny bez szans. Mieszkańcy mają już dość wmawiania im na siłe kto będzie dla nich najlepszy. Czekamy na poważnego kandydata!
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 12:58
Co ten fircyk z namaszczenia pisiorów tu szuka?
woliniak mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 8:49
Ja proszę o zlikwidowanie tej fotki, bo na widok tego facja już się porzy,,,łem fuj.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 6:17
Pewnie chce przytulać 12 tys i nic nie robić ludzie opamiętajcie się a może na budowę zatrudnić za 2 tys przy takim mrozie jest chętny to niech startuje.
Wściekły mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:53
A tak na poważnie to niech wreszcie się pojawi jakaś niezależna osoba, z pomysłami na Wolin a przede wszystkim z energia do ich realizacji bo na dziś to mamy zużytego Matysa i paprotke Arys
Monika mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:51
To jest sensacja? Chyba przykry żart!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:50
Leśne dziadki show! Ile można trzymać się kurczowo stołka?!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:45
Powiedział tak. Wow ale łaskawca. Cała Polska wstrzymała oddech bo Matys się zgodził. Ha ha ha. Jeszcze tylko Kosiniak Kamysz musi się zgodzić bo u was partia decyduje.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:44
Lipa ten facet. Mega lipa! Mizerny starosta i taki sam kandydat. Daj se pan spokój
Karol mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:43
Dość już partyjniaków. Ani Matys, Ani jasiewicz, ani jakaś niepoważna paprotka ozdobna w postaci pani Arys – żony Arysa który nie wiadomo czy jedną nogą poza PSL czy co. Jeśli ktokolwiek ma szanse wygrać i coś zmienić to Ewa Grzybowska!
Romek mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 21:09
Grzybowska pod skrzydłami Burmistrza Jasiewicza realizowała jego politykę a teraz będzie „niezależna” jak Matys ! Chichot historii.
ANONIM mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 21:59
Gdyby realizowała to by nie odeszła. Właśnie ona pokazała, że kręgosłup moralny i wolała odejść aby nie sprzeniewierzyć się właśnie moralnym zasadom i swojej niezależności. W nowej pracy to ona jest kreatorką a nie marionetką i to powoduje, że jak najbardziej nadaje się na Burmistrza Wolina. Oby się tylko zdecydowała, a wszystkim jej konkurentom kopary opadną.
Popieracz mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:40
Jako jedyna miała więcej jaj niż ta cała banda chłopów i poszła do pracy poza urzędem. Ale dupeczki ściska, że to sami ludzie namawiają ją do startu w tych wyborach. A patrząc po tych kandydatach to wygra w 1 turze.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 11:14
MUSIAŁA ODEJŚĆ Z DYREKTORA OŚRODKA GDYŻ BYŁO TO ZWIĄZANE Z FINANSAMI W KAPHORNIE.NIE WSZYSCY ZNAJA ODEJSCIE Z PRACY TEJ PANI POMIMO TO WSPOMINAM JA POZYTYWNIE. MUSIAŁA ODEJŚĆ ODGÓRNE BYŁO POLECENIE.
ANONIM mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 12:46
Zarzucanie Pani Grzybowskiej malwersacji jest podłą insynuacji mającą na celu odwrócenie uwagi od przekręciarzy gminnych. To można określić jednym zdaniem „na złodzieju czapka gore”
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 16:35
miała i będzie miała z tym problem,bo taki charakter
ANONIM mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 19:05
Powiedz człowieku co wiesz, a nie zachowuj się jak tchórz – to jest podłe.
My twierdzimy, że Pani Ewa Grzybowska jest czysta jak łza i pracowita jak mrówka a ty jesteś prymitywnym politycznym chamem dążącym do utrzymania NEPOTYCZNEGO folwarku Gminy Wolin dla PSL – u
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 20:42
wszystko w swoim czasie
ANONIM mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 20:53
W swoim czasie to znajdziesz się albo w kryminale, albo w psychiatryku za bezpodstawne i bezkarne oskarżanie uczciwej i pracowitej kobiety tylko i wyłącznie po to aby chronić PSL – owskich przekręciarzy w Gminie Wolin i naiwnie liczysz, że po wyborach oni nadal będą rządzić. Tak nie będzie bo w naszej gminie mamy dość PSL – owskiego NEPOTYZMU i PODŁOŚCI
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 20:15
Na problemy sama zapracowała swoją pazernością i rozrzutnością .Niewłaściwie traktowała twórców i Stowarzyszenia.
Gal Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:00
Z jednym się zgadzam p.Ewa Grzybowska jest świetną animatorka życia kulturalnego. Zapewnia niezapomniane doznania artystyczne dla odbiorców, nawiązuje kontakty z artystami i niech to dalej kontynuuje i w tym się rozwija! Róbmy to co nam wychodzi dobrze a będziemy szczęśliwi…..nic na siłę i pod publiczkę!
ANONIM mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:36
Będzie również świetną animatorką życia społecznego i rozwoju gminy. Ma wszelkie atuty ku temu. Oby się tylko zgodziła to wygra w pierwszej turze.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:41
Zgadzam się. Jak wystartuje Grzybowska to na nią z rodziną głosuiemy.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:10
Dopiero wszedlem na ten srtykul. Juz pomijam ze to kpina z ludzi ale czytam komentarze i jestem porazony jak facet jest odbierany przez wyborcow. Czas tych panow sie skonczyl.
Maks mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:58
Lipa do granic możliwości. Weźcie z ludźmi pogadajcie i pomyślcie co należy zrobić. Co to za podły dla Wolina czas? PSL wymyśla jakieś fikcyjne kandydatury a radny ogłasza żonę na kandydatkę. Żarty z ludzi.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:56
Ale jaja. Faceta z wąsem zamienili na faceta z… Wąsem. Spoko ale kurde oni juz porządzili i to beznadziejnie dlatego należy poszukać kogoś innego.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:31
Tragedia. Weźcie juz dajcie spokój z tymi beznadziejnymi kandydatami. Taka zmiana to żadna zmiana a jeszcze nazywanie tego sensacja to juz totalna żenada
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:29
Bardzo słaby kandydat. Jako wice starosta dla Wolina nie zrobił nic konkretnego. Tera uradzili, że Jasiewicz nie da rady to wybrali se jakiegoś partyjnego nominata. Beznadzieja
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:36
mlodych do wladzy w wolinie . ci juz byli i go… zrobili zero miejsc pracy bierzcie przyklad ze stepnicy!!!!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:21
PANI GRZYBOWSKA NIEZALEŻNYM???? GŁUPIŚ CZY UDAJESZ? JEST TAK NIEZALEŻNA JAK BEATA SZYDŁO BYŁA :DDDDD TAM OŚRODEK WŁADZY JEST NA NOWOGRODZKIEJ, PRZY PANI GRZYBOWSKIEJ BĘDZIE W PEWNEJ PIĘKNEJ WSI ZRAZ ZA KORZĘCINEM
anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:32
Swoje zdanie możesz wypowiedzieć ale słowo głupiś świadczy o Twoim niskim poziomie konwersacji a co się z tym wiąże i pewnie inteligencji. Pozdrawiam ciepło.
Obywatel mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:07
Myślę, że najlepszym kandydatem niezależnym byłaby Pani Grzybowska. Pozostałe nazwiska miały już swój czas, czy Pan Dubrawski wicestarosta, to samo Pan Matys, czy Pan Jasiewicz tyle lat burmistrzem. Potrzeba kogoś nowego całkowicie.
ANONIM mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:29
I to jest najlepsza kandydatura o ile w ogóle się zgłosi. Jak na razie to wiele osób Panią Ewę Grzybowską zachęca i mamy nadzieję, że marginalne, niemerytoryczne, nieuzasadnione i podłe wpisy pod jej adresem jej nie zniechęcą, a wręcz przeciwnie umocnią ją i ułatwią podjęcia decyzji na tak i ma szanse wygrać w pierwszej turze bo jest merytoryczna, a przede wszystkim pracowita i nie związana z żadną partią polityczną i to jest jej największa zaleta bo będzie samodzielna
woliniak mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 13:15
Tego starego pajaca to dawno powinni wykurzyć ze stołka gdzie jest, a nie na burmistrza się pcha. Ani wiek ani wygląd nie pasuje, jak na Wolin przystało.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 12:58
Matys, Jasiewcz, Dubrawski, wszystko było, trzeba zobaczyć jacy bedą inni kandydaci. Potrzeba świeżego powietrza tu wpuścić bo cały czas obracamy się przy tych samych nazwiskach
Sąsiad mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 12:40
Jak na Wolin przystało to Wiktor swój chłop na burmistrza się nadaje jak ulał, ani ubrany, ani uczesany a w gumowych butach chodzi.
Trust Me. mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 11:58
Jeżeli chcecie zmiany oraz lepszego miasta i gminy Wolin to jedynym słusznym wyborem będzie kandydat Waldemar Dubrawski! :) Zaufajcie temu człowiekowi a zobaczycie, że będzie to strzał w 10!
Wyborca mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 12:44
Pan Dubrawski zrobił już fenomenalny wynik w ostatnich wyborach – był ostatni, słabiutkie poparcie, zgrana płyta. Trzeba czekać na nowych kandydatów. Potrzeba kogoś niezależnego, z nowymi pomysłami i energią do działania. Jasiewiczom, Matysom, Dubrawskim i innym dziękujemy.
ANONIM mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 13:01
To byłaby katastrofa jeszcze gorsza jak za czasów Wilkowskiego
xx mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:15
http://www.wppp.pl/artykul.php?id=1361360714&gaz=gg
TRUST ME mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:02
Kampania wyborcza pokaże :) Jeżeli będzie rządził PSL to będą cały czas Ci sami ludzi i zmiany na lepsze na pewno nie będzie. Nie widzę innego sensownego kandydata niż Dubrawski. Zaufajcie.
ANONIM mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:26
Jakby spotkała naszą Gminę katastrofa w postaci tfu burmistrza Dubrawskiego to jego pazerność byłaby taka jak w powiecie oraz w Gryficach, a manowicie
„Dyrektor ZDP Waldemar Dubrawski wykorzystywał służbowe auto Citroen Berlingo jeżdżąc z pracy do domu i z powrotem. Jeździł do Dziwnówka, gdzie mieszka, czyli pokonywał około 60 km w jedną stronę. Gdy sprawa ujrzała światło dzienne, ustalono że ten proceder uprawiał od listopada 2011 roku do lipca 2012 roku. Nikt w starostwie się tym nie zainteresował i zapewne dyrektor dojeżdżałby do domu do dzisiaj, gdyby tego nie nagłośnili mieszkańcy powiatu. W połowie lipca 2012 roku zainteresowali sprawą Telewizję Polską Szczecin, która wyemitowała program na ten temat. Opisywali ją również Kurier Szczeciński i nasza gazeta. Wydawało się, że dni Waldemara Dubrawskiego na stanowisku dyrektora ZDP są policzone. Tym bardziej, że 3 lata wcześniej dyrektor zaliczył podobną wpadkę. Wykorzystywał służbowe auto dojeżdżając i remontując mieszkanie na wybrzeżu. Jednak wtedy Sąd Rejonowy w Gryficach warunkowo, na rok, umorzył sprawę.”
Takich przekręciarzy nie potrzebujemy. Potrzebujemy uczciwego człowieka, który będzie uczciwie pracował a nie wykorzystywał stanowiska do nachapania się. Dubrawski ponad wszelką wątpliwość takich kryteriów nie spełnia
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 11:22
pewnie wygra ten, kto się jeszcze nie ujawnił.
Bitwa rozpoczęła się, a są inne osoby, które czekają aż ci się wypalą walką o burmistrzowanie.
Wyborca PiS mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 8:30
A, kto będzie kandydatem PiS na Burmistrza Wolina?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 10:04
będzie konkurs?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:28
Znajdzie się jakiś nawiedzony wychowanek, wielbiciel Rydzyka.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 8:19
Tu jest potrzebna głęboka zmiana. Głosujcie na nowe osoby w wyborach na burmistrza ale tez do rady gminy a nie na te co się przesiadają ze stołka na stołek od lat, nic nie robią poza dbaniem o własny interes i interes swojej rodziny. Wszystkie stanowiska w urzędach są obsadzane zaufanymi ale bardzo miernymi osobami, które nic dobrego zrobić nie potrafią i nie chcą zwyczajnie bo po co się wychylać można się tylko niepotrzebnie narazić. Trzeba przewietrzyć tą smrodliwą atmosferę w tej gminie gdzie nic się dobrego nie dzieje a styl rządzenia jest dokładnie taki sam jak za komuny.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 8:01
Każdy ,byle nie Pisior.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 22:40
Kolejny namaszczony przez aktyw partyjny, nie no bez jaj. Tu trzeba pomysłów, nie ulegania partyjnym wpływom i ciężkiej roboty. Wybierzmy kogoś nie z układu komu będzie się chciało. Wesoły duet Jasiewicz-Matys to bujda na resorach.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:34
Kurcze, poczekajmy na innych kandydatow. Ten Matys nieciekawy, to ta sama ekipa co Jasiewicz i inni koledzy partyjni PSL. Ja z rodzina czekam na kogos bez tych wszystkich obciazen politycznych ale kogos kroto jest stad i ma pomysl na Wolin
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:18
A co myślicie jakby pan emza wystartował?
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:04
Przecież Matys miał już swoją szansę coś zrobić dla Wolina, przecież jest w ścisłym zarządzie Powiatu???? Latka przeleciały, pieniążki się brało i co, ano nic. I tak zapowiada się jako /nie daj Boże!!/ – burmistrz. A drogi w gminie Wolin, te całkiem do d… ponoć są powiatowe??? Nie zrobił ich, będąc w Powiecie, tym bardziej nie zrobi, jako Gmina??? Jasiewicza, też chyba stan dróg doprowadził do dezercji. Powiedziałbym, że to jest wypalenie zawodowe i trwanie na stołku jak najdłużej. Zatem trzeba wybrać osobę, o jedno pokolenie młodszą, prężną, aktywną, taką z ikrą, z tych /ponoć kilkunastu!!!!/ kandydatów.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:29
Młody tez niedobry bo niedoświadczony. Żadnych eksperymentów już nie potrzebujemy. Musimy wybrać kogoś nowego, kogoś kto jeszcze nie startował w poprzednich wyborach. Jasiewicz lipa, Matys lipa, poprzedni kandydaci nie dali rady, wiec tez lipa. Poczekajmy na innych kandydatów
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:58
To jest własnie polityka .Mam sąsiada który naprawdę nadaje się na Burmistrza moim zdaniem byłby najlepszy .Niestety nie ma szans ,nie ma kasy .Inny ma kasę ma autorytet ale nie chce ,:będę opluwany ,będą mówili najgorsze niestworzone rzeczy .Po co mi to to od nas Mieszkańców Wolina zależy kogo wystawimy na listę .TERAZ .W listopadzie będą tylko na liście cztery nazwiska .ALE jest mała szansa wstąp do Prawa i Sprawiedliwości .Jeżeli nie ty to inni zrobią to za ciebie .Jest biuro głowa do góry zmieniaj POLSKĘ .TRUDNE? To nie narzekaj .Pamiętaj w wyborach każdy głos jest równy .Czy Burmistrza ,czy nauczycielki ,czy Pani Fryzjerki ,czy kolejarza .Zmieniaj Nasz Kraj
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:27
PiS?! Żarty! PiS rządzi od 2 lat w Polsce i co ludzie PiSu zrobili dla Wolina? Nic! Zero! Będzie kampania to zaczną się obiecanki cacanki. Musimy wybrać kogoś od nas, z doświadczeniem, energia i spoza układów partyjnych.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 21:56
jak to zrobić mądry czlowieku
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 22:25
poczekać aż się zgłosi kandydat, który spełni te kryteria…
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:50
Czytam komentarze i myśle ze będzie musiał chyba cały PSL tu przyjechać zeby pan Matys miał jakiekolwiek szanse. Ale patrzę ze PSL w sejmie został klubem tylko dzięki kaminskiemu wiec i tu sukcesów nie wróżę. Dajcie spokój z tymi żartami, se lepszego burmistrza znajdziemy niż tak matysy czy jasiewicze czy inne kosiniaki Kamysze
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:46
Radnego Wiktora na Burmistrza. Swój chłop;)
Ludwik mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:46
Grzybowska Grzybowską, zobaczymy czy wystartuje ale ta sensacyjna niby wiadomość to jakaś kpina z mieszkańców. Sugeruję powiatowej radzie PSL wybrać kogoś innego, najlepiej poprzeć niezależnego i bezpartyjnego kandydata z Wolin. Ludzie mają dość szyldów partyjnych i partyjnych interesików.
Wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:40
Bardzo dobry wybór,doskonały samorządowiec,godny człowiek.Brawo,będziemy na pana głosować……………..
Ws mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:52
Pani poczyta komentarze i nastroje. Chyba tylko pani będzie głosować na tego klienta
Jacek mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:32
Mam nadzieję że Grzybowska wygra w cuglach.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:41
A ja że nie !!!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 21:29
nie nadaje się, na samorządzie się nie zna, będzie się uczyć 4 lata
ANONIM mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 22:25
Nadaje się i nie musi się uczyć, będzie lepsza od Matysa i pozostałych – to jest oczywiste. Widać, że panika w PSL jest duża skoro jedyne co mają do zaoferowania to oczerniać tą skromną i bardzo pracowitą kobietę, którą te kalumnie tylko wzmocnią
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 22:29
Jasiewicz 12 lat „doświadczenia” i 12 lat straconych szans. Dziękujemy już za doświadczenie tych wybitnych specjalistów, którzy mają problem ze zrobieniem najprosztrzych rzeczy w Wolinie. Grzybowska tak w ogóle spoko kobieta. Jeśli wystartuję to ma głosy całej naszej rodziny
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 23:32
do pracy w świetlicy wiejskiej to może się nadaje
mieszkaniec mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:27
Dajcie spokój z Matysem to jakiś partyjniak on musi zatrudniać ludzi z psl-u.
Czyli najpierw legitymacja partyjna potem kompetencje. Potrzebujemy zmiany kogoś nie zależnego i nie obciążonego koleżkami partyjnymi.
Też nie rozumiem tego Ewa Grzybowska kandydatka PIS-U a pis ma wystawić kogoś innego dla zmyłki. To są jakieś pierdoły.
Zniesmaczony mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 21:53
A.Balazs popiera PiS więc z jakiej formacji jest E.G .Pisowcy nie mają szans w otwartych wyborach więc dla zmyłki wystawią wabika . Jeśli tego nie rozumiesz to współczuję .Inną sprawą jest fakt, że najlepsza byłaby nowa osoba spoza układu .
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 22:37
Nie wiedzialem, że Balazs startuje…
Damian mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:08
Masakra! To ma być nowy kandydat?! Na serio PSLowi się wydaje, że Matys ma jakieś szanse? Partyjna lipa wciąż tych samych nazwisk. Najpierw trzeba rozliczyć Jasiewicza a potem wszystko naprawić. Matys odpada, innych poprosimy.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:05
Bardzo słabe nazwiska dziś na stole, potrzeba nowych ludzi, zarówno nowego burmistrza, nowych radnych i nowych ludzi na kierowniczych stanowiskach. Wszystko to odgrzane kontlety. Jasiewicz, Matys, i połowa działaczy
Zniesmaczony mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 18:45
Ważne wybory przed nami i dobrze że jest dyskusja , oby merytoryczna .Co reprezentują pp.Jasiewicz i Matys wiemy . Natomiast p.Ewa Grzybowska ,to kandydatka A.Balazsa czyt.PiSu .Nie znamy jej przekonań ani programu więc trudno ją oceniać . Prywatne kontakty niestety są nieobiektywne , ponieważ władza bardzo zmienia człowieka . PiS dla zmyłki wystawi oczywiście oficjalnego kandydata .
ANONIM mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:03
Programy będą przedstawiane po ogłoszeniu wyborów. Program Matysa czy Jasiewicza nie trudno odgadnąć – kontynuacja czyli stagnacja. Wilkowski pokazał co potrafi – jeden z jego potężnych mocodawców stwierdził, że cofnął gminę w rozwoju o 10 lat. Rudnicki i Dubrawski będą rozliczać Jasiewicza – to jest publicznie i powszechnie znane innego programu na przyszłość nie mają. Jeśli chodzi o Grzybowską to jedno jest pewne bardzo dużo uczyniła dla gminy Wolin, ma energię, jest pracowita i na pewno nie będzie grzebać w życiorysach poprzedników.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:10
Dla zmyłki to jest twój komentarz. Każdy inny i nowy lepszy niż ta jedna klika. Może być Grzybowska albo jakiś inny poza partyjny i niezależny kandydat. Byle nie Matys czy Jasiewicz. Pozdrowienia dla partyjnego kolektywu.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:12
Słabo wam idzie obrona swoich partyjnych kolegów. Czytam komentarze i ludzie nie uradowali się z tej sensacyjnej informacji. Wiedzą najwyraźniej, że to słaba zmiana. Poszukajcie może kogoś innego, bo moja rodzina i znajomi nie zagłosują na Matysa.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:45
A co Ty o tym myślisz? A ja myślę, że Matys to błąd. Ktoś tu ubliża, że „komuch”. Bez przesady, ale gość jest nie na te czasy
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:38
Ta Pani niech kandyduje. Kobiety lepiej rządzą, są gospodarne i mają serce
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:37
Sezon na leszcza się zaczyna? Wybierzmy normalnego Włodarza! Przez duże W. Potrzebny jest prawdziwy gospodarz!!!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:36
Ludzie dajcie spokój, jakiś Matys się objawia. Przeniesiony w partyjnej teczce. Blee
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:32
Kto to jest Pan Matys?
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:31
Mocna dyskusja. Pan Matys, z całym szacunkiem. To błąd dla gminy. Nieciekawa kandydatura, potrzebny jest świeży powiew zamiast partyjnej nominacji…
Obudź się Wolin mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:10
Ja piernicze, czy całe to wąsate towarzystwo przestanie wreszcie obsiadywać te państwowe stołki. Dajcie nowych i niezużytych ludzi, a nie przebrzmialców, ktôrzy od dekad na garnuszku narodu.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:08
Kandydatura matysa to jakiś żarty…. gość naprawdę się na niczym nie zna…. widać jakie PSL ma słabe kadry u nas zobaczymy ale jak pójdzie tak dalej to ja na pana matysa swojego głosu na pewno nie oddam
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:07
Marek Marys?! To już nie ma lepszych ludzi?! Dajmy sobie spokój, słaby wybór i zła decyzja. W takim razie na PSL ja już nie zagłosuje. Trzeba będzie postawić na jakaś nowa twarz.
Janek mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:06
Zdecydowanie zła zmiana. Proponowana kandydatura jest jałowa i miałka, nie zgadzam się na nią. Na pewno nie oddam swojego głosu na tego Pana, poszukam sobie innego kandydata. Wolin zasługuje na kogoś lepszego na stanowisku Burmistrza.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 16:59
Panom z tej parti już dziękujemy. Nachapali się swoje i potrzeba świeżej krwi, nowych pomysłów żeby rozruszać trochę miasto. Może jakaś kobieta, może jakiś społecznik nie wiem, ale coś innego poproszę :)
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 16:57
Nie no, jeden i drugi gość do kitu. Już bym im najchętniej podziękował, nie maja nic nowego do zaoferowania. W naszym mieście potrzebna jest nowa inicjatywa, nowe twarze a nie stare dziady z pslu.
anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 16:51
Skoro każdy z komentujacych najlepiej wie jak trzeba zarządać gminą Wolin, to niech stanie do wyborów. Przedstawi swj program wyborczy, przekona wyborców że t oon ma racje. Skoro dla was każdy to ”swinia u koryta”, nieudacznik, to co wam przeszkadza samemu zaprowadzić rzetelne rządy? A wiem :D Wy wiecie wszystko za monitora komputerów, i stojąc bo zasilki nie ? Bo przecież to że wam sie powodzi średnio albo żle to nie wasze wina tylko wszystkich wokoło.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:07
Na pewno każdy z komentujących pisze z troską o miejsce, w którym żyje wraz ze swoją rodziną. Na pewno każdy z komentujących miałby choć jeden ciekawy pomysł, który chciałby zrealizować. I na pewno każdy z komentujących pisze z własnej woli a nie z polecenia obrony miłościwie panujących!
wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:48
Też tak uważam,PIS-iorki w akcji trolów,kociołek gorący.
wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:45
Trafny komentarz,już mdli od tych samych komentarzy,wszystkich opluwają,wszystko na NIE.Malkontenci.
Kangur mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 16:44
W Wolinie atmosfera jak w męskiej szatni po meczu, a panowie zamiast myśleć o rozwoju Wolina to myślą jak się pozamieniać na stołki, aby dalej trwać na koszt podatników, czyli nasz! Już pokazaliście co potraficie, nic przez ostatnie 12 lat się nie wydarzyło. Jesteśmy wstydliwym ogonem regionu. Matys = Jasiewicz, nic dobrego dla Wolina.
Wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:46
Jestem za p. Markiem Matysem i nie zieję nienawiścią do jego kontrkandydatów, jak się mówi ,,karma” wraca. Wyborcy zdecydują na pewno nie na podstawie głupich, zawistnych i nieprawdziwych komentarzy. Życzę wszystkim kandydatom merytorycznej i ,,czystej ”kampanii…!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 16:40
Niestety pan Matys to żadna alternatywa, bo to dokładnie to samo co Jasiewicz. Inne gminy stale pozyskują pieniądze z różnch programów zewnętrznych, inwestują, budują, rozwijają się a my nic! Zero! Panowie myślą tylko o tym jak się utrzymać a nie co dobrego można zrobić. Dajcie innych kandydatów!
ANONIM mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:00
Niestety zamiana Jasiewicza na Matysa to zamiana kury na dżdżownicę
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:33
Do Mieszkanki Gminy Wolin co ty kobieto wypisujesz,najbardziej zadłużona Gmina w Województwie.Współczuję nowa Władza nie będzie wiedziała od czego zacząć.
? mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:21
Wszyscy komentują, kto będzie kandydował z PSLu na Burmistrza Wolina. Ważniejsze chyba, kto z PSLu będzie kandydował do Rady
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 16:36
Burmistrz decyduje a rada klepie. Muszą się pojawić inni kandydaci, bo duet Jasiewcz – Matys nic dobrego nie wróżą dla Wolina. Tak czy siak potrzeba świeżej energii i skutecznych działan!
swojak mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:16
To było do przewidzenia. Jasiewicz chce teraz skorzystać z kasy, którą wydębił, ale musi ktoś mu 4 litery zabezpieczyć, żeby się nikt obcy nie dobrał do papierów zanim nie nastąpi przedawnienie.
Artur-wolin mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:15
Tragedia, nie ma już żadnych sensownych kandydatów? Czy naprawdę Wolin nie może mieć niezależnego, energicznego i skutecznego burmistrza? Czekam na pozostałych kandydatów bo na dziś pan Matys = Jasiewicz. Słabo.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:15
Miałem sen — Metys burmistrzem, powołuje na swego z-cę Jasiewicza!!! — i nastał koniec Gminy Wolin, i Rząd powołał swojego PIS-iora na Zarząd Komisaryczny!!! Oby, nigdy taki sen się nie spełnił!!! Dlaczego w Wolinie cały czas /cytuję kandydata na radnego sprzed lat/ jeżdzi tandem — dyr. MPGK – Urząd i odwrotnie Urząd – dyr. MPGK??? Czas najwyższy z tym skończyć i kupić /zagłosować!!/ normalny pojedynczy rower!!! I niech w końcu coś się zmieni, bo ten tandem to już dawno ma z kół „ósemki”!!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:07
Sensacja tak ale wątpliwej i bardzo złej dla Wolina jakości. Musimy iść w tych wyborach bardzo licznie i pokazać, że chcemy nowych i dobrych pomysłów na Wolin a nie dziadowania jednego i drugiego kolegi z partii.
apropo mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 14:23
pracownikow urzedu z PSL no moze 40 procent???? razy rodziny plus to samo w Zgkim ciekawe czy wystarczy????. A no i starostwo i instytucje moze byc troche glosow. Matys oki ale nie z Jasiewiczem za plecami.a gdzie ta mlodziezowka psl, wstyd wam pewnie czy jak a moze to tylko slowa, srednia wieku psl 67??
Obywatel Wolin mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:06
Dokładnie, w punkt.
mieszkanka gminy wolin mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 14:07
Ludzie,co wy wypisujecie ,szanujcie innych i siebie.Wiecie co jest potrzebne Wolinowi to sami startujcie na burmistrza i do rady gminy, nie obrażajcie innych.Jaką krzywdę zrobił wam pan Jasiewicz,pan Matys czy pan Dubrawski. Przyjdą nowe władze wybrane przez nas to będą mieli wielkie pole do popisu i wtedy przekonamy się jak będzie.Myślę,że każdy ma szansę startować w wyborach i pokazać jak to się robi ,żeby wszyscy mieli wszystko i na wszystko. Siedzieć w domu nic nie robić,krytykować i obgadywać to tylko potraficie . Krytykę zacznij od siebie,czy ty jesteś w porządku a właściwie co ty zrobiłeś w Wolinie.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:05
Jasiewicz zadłużył gminę po uszy nie robiąc przy tym żadnych sensownych inwestycji. Gdzie te pieniądze ja się pytam? Teraz wycofuje się rakiem z wyborów bo wie, że będą sromotne baty od mieszkańców. Niestety pan Matys został wskazany, jako plan ratunkowy a wiadomo, że i tak będzie robił to samo co Jasiewcz. Trzeba zmian ale sensownych i dobrych dla Wolina a nie balu przebierańców.
wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 19:55
Ma pani zupełną rację.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:20
Czy to spotkanie miało miejsce 28.03 w budynkach Urzędu Miasta Wolin. A za wynajęcie pomieszczenia PSL zapłacił Miastu, czy to Woliniacy zapłacili w podatkach?
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:26
A to bardzo zasadne pytanie, Podbijam!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:19
No to panowie uradzili. Dla Wolina to jak wybór między przeterminowanym mięsem a zgniłym pomidorem. Dajcie już sobie spokój dla dobra Wolin. Czas na prawdziwe zmiany!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 12:57
czterech komentatorów od Grzyboskiej siedzi i klika komentarze chyba roboty nie majom a chcom w urzedzie pracowac
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:18
Chcom? Majom? Słownik języka PL polecam.
Gość mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 21:42
Język polski się kłania, potem poprawne pisanie komentarzy.
Woliniak mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:53
Wszyscy liczymy że pani Ewa zostanie Burmistrzem Wolina!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 12:37
Ja nie, tak że nie wszyscy:)
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:39
Zamienił stryjek kijek na kijek. Kabaret. Zmiany tak! Ale prawdziwe a nie na Jasiewicza bis. Serio, to nasz ostatni dzwonek, bo Wolin we wszystkim jest do tyłu.
(: mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:26
– Od dawna nosiliśmy się z decyzją w tej sprawie – twierdzi Jarosław Rzepa, czyli od udanej imprezy w wolińskim parku, imprezy pod tytułem „Liczą się tylko świnie przy korycie”
https://yutub.kz/watch/swieto-Ludowe-w-Wolinie-Licza-sie-tylko-swinie-przy-korycie/i3I1B-yvK9w
Nyggi mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:24
Ewidentna panika i strach przed Ewą Grzybowską. Ale wynaleźli kandydata, śmiech na sali. Czekam mocno już na te wybory, Wolin potrzebuje gruntownych zmian!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:09
Jasiewicz skutecznie skompromitował PSL w gminie. Marek nie odetniesz się od niego, nie idź tą drogą.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 10:29
patrzcie jakie wyczucie mają przedsiębiorcy wygrywający przetargi w wolinie, urząd w „tajemnicy” przyjął kwotę na informatyzację biblioteki a rolnik z troszyna trafił z oferta idealnie w planowana kwotę-przypadek? rewitalizacja wolińskiej chłodni, urząd w „tajemnicy” przyjął kwotę 152 000 a zwycięzca przetargu idealnie wstrzelił się z ofertą – przypadek?
remont świetlicy w kołczewie – 760 000. barak pokryty blachą odmalowany i zainstalowano pompę ciepła. ludzie za takie pieniądze można wybudować dwa domy. gdzie jest cba pytam!
panie marku, czy ma pan odwagę wypowiedzieć się w tych sprawach – wętpię.
Igor mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:23
To co pan pisze to materiał na zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa. Powinni to wnikliwie zbadać wszystko. Widać, że Jasiewicz nie startując próbuje uciekać do przodu.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 10:16
Pogonić ich w trzy ….y. Skompromitowani na aut. Czas na postępowa partię odnowy.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:49
Wojewódzki zarząd PSL, doszedł do wniosku-podobnie jak gdańskie struktury PO w sprawie kandydata na prezydenta Gdańska, że trudno prowadzić kampanie nie do końca przebywając na „świeżym powietrzu”. Co ma Burmistrz „za pazurami”,np. niegospodarność.
Zainteresowany mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:09
Proszę coś więcej napisać na ten temat, bo te wątki odnośnie nieprawidłowości się tu w komentarzach pojawiają i chyba dobrze byłoby ewentualne podejrzenia zgłośić organom ścigania. Prokuratura akurat dziś bardzo wnikliwie bada takie przypadki.
KAMIENSKIE.INFO mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:41
Wpis został usunięty na wniosek Czytelnika
Gosc mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 15:36
Ludzie stawiajcie na PIS!!!
Wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 20:00
NIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:34
Katastrofa!Komunista
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:33
Tylko nie on!!
ktoś mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:24
W nadchodzących wyborach, jedyną poważną, bezpartyjną kandydatka na burmistrza jest p. Ewa Grzybowska. Na horyzoncie nie widać „czarnego konia”, jawi się natomiast peeselowska desperacja, tudzież wałach z Łuskowa. Kogo wystawi Prawo i Sprawiedliwość?
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:21
zaczyna to przypominać Putin & Miedwiediew :) ale i tak Ewa wygra :)
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:08
Nastepny karierowicz z „PRL-U”!Matys =Jasiewicz!!!Matys zly czlowiek ludzie prawde pisza!PSL zalatwia inwestycje dla kolegow!Zwykli ludzie sie nie liczą!dla nich nic!Gzie sa drogi,kanalizy!!!PYtam????????Następne swietlice beda???????z ktorych nikt niekorzysta!!p Rzepa zrobil ustawke …taki pewny ze jego koledzy wygraja????oby sie nie zdziwil!!!Dosc rzadow PSLu w GMinie!
Carcharodon mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 9:07
To dobra kandydatura. Jestem za.
? mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 8:30
Czy ktoś z czytelników może podać nazwiska osób, które zdecydowały się na kandydowanie z listy PSLu?
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:21
Do Powiatu,czy Rady Gminy
? mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:42
Do Rady Gminy
WOLINIANIN mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 8:23
Z tym starym prykiem co go tu widzę, to najwyższy czas na śmietnik historii.
Obserwator mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 7:57
Kolegę Eugeniusza Jasiewicza, pewne sprawy rodzinne blokują w kandydowaniu na stanowisko burmistrza ale do powiatu rodzinne sprawy nie są przeszkodą? Coś mi się wydaje, że jest drugie dno decyzji Kolegi Jasiewicza. Pani Ewa Grzybowska jest rzeczywiście bardzo mocną kandydatką, to pewniakiem są te sprawy rodzinne o których czytamy w artykule.
Sprawy rodzinne = strach przed przegraną.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 7:57
A pani Gosia Wójcik startuje? Bo to jest dobra kandydatka
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 7:37
Kochni tylko nie na Matysa, Psl to dno pamiètacie koalicja PO PSL? No wlasnie,nie dajcie sie nabrac na ladne oczka i obecanki.
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 7:29
http://memnews.pl/img/42692/brawo-za-odwage-dla-posla-brejzy-z-mownicy-powiedzial-prawde-o-biznesie-kaczynskiego-szok/
Wolinianin mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 7:06
Prawdziwa zmiana pokoleniowa to wygrana kompetentnego , zdolnego , pracowitego Pana WALDEMARA DUBRAWSKIEGO.Pozostali kandydaci to ludzie bardzo grubo po 50 tuz przed 60. Wielu powinno iść na emerytury lub ich nie przerywać. Czas na zmiany. CZAS NA MŁODYCH.
ANONIM mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 14:07
Wybór Dubrawskiego można by w przyszłości określić tak – za Jasiewicza gmina stanęła nad przepaścią a za Dubrawskiego zrobiła milowy krok naprzód
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 17:57
Do tyłu/
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 7:02
daj se spokoj z kandydowaniem bo jaka swiezosc mialbys wniesc do rozwoju gminy
wolinianka mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 6:25
Jeżeli będzie to pani Ewa to kierować będzie pan Balasz bedzie jak w PIS
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 18:24
oczywiście i on w tym swoje macki ma….
N mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 23:13
Ile stopni mrozu? czydzieści.Dobrze paczysz? No wybacz dokladnie to czydzieściczy.Co za niedapaczenie:))))))
M mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 23:00
Super.Trzymamy kciuki! Uczciwy i pracowity.Panie Marku jesteśmy z Panem.
Anonim mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 22:51
O nie tu potrzeba młodych ludzi a nie komunistów
ANONIM mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 23:21
Grzybowska nie jest komunistką jest, ponad wszelką wątpliwość, profesjonalistką i proszę nie obrażać tej ciężko i uczciwie pracującej kobiety
woliniak mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 22:24
Matys na burmistrza.Pacząc na stan infrastruktury drogowej w Powiecie i wpadka,jaka ma miejsce na przebudowie drogi Wolin-Laska.Czarno to widzę.Dla mnie,ten człowiek będzie,kontynuatorem polityki obecnego Burmistrza.
ANONIM mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 22:58
Jeśli wystartuje Grzybowska to w Wolinie nastąpi pokoleniowa zmiana i to jest oczywiste, ale to będzie dobra zmiana
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 1:35
Grzybowska i Pani Burmistrz ? Jeszcze gorsza od Jasiewicza
ANONIM mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:44
Jasiewicz grzybowskiej do pięt nie dorasta to klasyczny zamordysta tkwiący w PRL – u
Anonim mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 11:33
W takim przypadku proszę podać wiek pani Grzybowskiej . Przekonamy się o jej młodości .
ANONIM mówi:
mar 1, 2018
o godzinie 13:34
Jest o całe pokolenie młodsza od Jasiewicza, ma energię i 100 x bardziej pracowita od obecnego burmistrza. Pozostali kandydaci jak Matys, Wilkowski, Rudnicki, Dubrawski itp, na tle Grzybowskiej to niegroźny polityczny
al mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 23:10
pacząc??? chyba patrząc nieuku
Anonim mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 22:03
Ruda bedzie szefem kampanii ?
Anonim mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 20:47
Czyżby wierchuszka PSL w zachodniopomorskim miała dość Jasiewicza? Tak, jest zgrany jak stara płyta.
ANONIM mówi:
lut 28, 2018
o godzinie 22:15
Nie strach przed Grzybowską powoduje, że Jasiewicza wycofują do powiatu licząc, że <Matys wygra z Grzybowską