Nie przeszkodził chłód, ani sobotnia gorączka zakupów. Prawie każda z osób, zatrzymywała się choć na chwilę, aby zamienić zdanie z kandydatką na Burmistrz Wolina. – Świetna atmosfera i dobre rozmowy o przyszłości naszej gminy – mówi Ewa Grzybowska.
Ostatnie dni to czas intensywnej kampanii wyborczej. Ewa Grzybowska tak jak i w pierwszej turze postawiła na rozmowy bezpośrednie z mieszkańcami. – Było dużo dobrej energii i optymizmu na kolejne dni oraz chętnych do udziału w akcji #WybieramZmiany – zaznacza kandydatka.
– Rozmowy przy kawie to już tradycja. Bardzo się cieszę na te spotkania z mieszkańcami, uważnie ich słucham. Zachęcam wszystkich do udziału w wyborach 4 listopada, bez względu na to jakiego macie faworyta i kogo wybierzecie, proszę iść na wybory – mówi Ewa Grzybowska.
234 komentarzy
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 22:57
Wybory wyborami, ale takie są dokonania Pana Dubrawskiego pokazane przez TVP
https://vimeo.com/298669791
Pytanie, co tym razem za prywatę będzie robił za publiczne pieniądze – remont domu, prywatne ujeżdżanie służbowego samochodu za naszą kasę, co jeszcze ???
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 22:03
Załóżmy, że wygra p. Ewa /bez mojego udziału/ — ciekawe, czy MAREK będzie latał za nią i patrzył, czy przypadkiem nie jeżdzi prywatnie za gminne pieniądze??? Otóż MAREK, masz zero wiedzy w tym temacie, a to dlatego, że wszyscy „na stołkach” tak jeżdżą. Jeżdzi Rząd, jeżdżą prezesi firm, jeżdżą burmistrze etc.etc. Zatem, epitety /bardzo chamskie!!!/ wobec p. Dubrawskiego świadczą, że jesteś niedobrym człowiekiem, po mojemu, po prostu świnią.
Marek mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 15:33
Acha Dubrawski wychodzi z założenia, że jak INNI KRADNĄ TO ON MOŻE KRAŚĆ.
Ja nie mam nic przeciwko temu, bo niektórzy Polskę nazywają KKIM -każdy kradnie ile może.
Niech Dubrawski ogłosi, że kradnie dlatego, że inni kradną to dam mu spokój.
Pozdrawiam
Gość mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 0:45
Czy ten Marek co takie kłamstwa opisuje na Dubrawskiego to ten Marek G.co ma być zastępcą burmistrza u Grzybowskiej ,
Marek mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 7:56
Nie zamierzam w gminie obejmować żadnego stanowiska a nie otrzymuję od nikogo żadnych pieniędzy za obnażanie prawdy o Dubrawskim.
Jedynym moim motywem działania jest niedopuszczenie do tego, aby nami nie rządził ZŁODZIEJ Dubrawski.
Pozdrawiam
Była znajoma mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 16:13
Marku jesteś psychiczny.Przeginasz.
Marek mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 18:27
W czym ? W pisaniu prawdy o Dubrawskim ?!
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 31, 2018
o godzinie 9:22
Odpusc sobie czlowieku. Wystarczy tego chamstwa i chorego zachowania. Kazdy juz wie ze przestales brac leki od jakiegos czasu.
Anonim mówi:
lis 2, 2018
o godzinie 22:56
Marku jesteś niezły świr, ale masz rację
Kasia mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:59
Dom Kultury był aktywny , a co tam takiego się wydarzyło co wykraczało poza zakres czynności
i wynagrodzenie które pobierała???
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 16:02
Hejterzy Grzybowskiej nie mają co robić tylko siedzą przed klawiaturami i wypisują głupoty o Waldku
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:42
Nie interesują mnie plotki
Marek mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:31
Zawsze można stosować zasadę, której Dubrawski jest wierny „PLUJ ŚWINI W OCZY A ONA POWIE ŻE DESZCZ PADA”.
Dubrawski jest ZŁODZIEJEM, którego polityczni mocodawcy doprowadzili do tego, że Prokurator Folwarski na razie rozgrzeszył, ale ich moc się kończy a jego czyny karalne przedawniają się w najkorzystniejszym dla niego wariancie dopiero w 2021 r.
Dubrawski jest ZŁODZIEJEM i to nie jest plotka, lecz bogato udokumentowany fakt.
Pozdrawiam
Marek mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 15:16
Pan Dubrawski burmistrzem a radni pani Grzybowskiej patrzą mu na ręce i to będzie zmiana uczciwa i prawdziwa ,bo jak będzie Grzybowska ze swoją radą do tego Balazs i Wilkowski to dla Wolina zmiana ale bardzo,bardzo zła a my tego nie chcemy .
Marek mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 17:44
Dubrawski najlepiej nadaje się na STARSZEGO CELI w ZK Nowogard.
Pozdrawiam
PS
Podszywanie się pod mój nick nic Dubrawskiemu nie da
Głosująca na M.M. mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 14:43
Zamiast poparcia przez Pana Stanisława Kuryłło z Kamienia Pomorskiego w II turze wyborów na Panią Ewę Grzybowską, będzie miał śmiałość i wypowie się nam trzeci kandydat Pan Marek Matys? Na kogo by oddał swoje głosy w II turze wyborów? Przecież otrzymał ich znacznie dużo (około tysiąca). Proszę o głos i pozdrawiam.
Realista mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 13:03
Kto stoi za p. Grzybowską?? Rządy z 2 szeregu.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 12:39
Kiedy debata!!
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 13:48
Pragnę zapytać waldka o wiele spraw
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 9:22
Dziwne że pojawiły się komentarze wychwalajace Panią Ewe dosłownie w tym samym czasie, klawiatury aż się dymia pewnie.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 12:16
Dziwne, kampania Dubrawskiego siadła w realu a wzrosł poziom plucia na Ewe? Pomysłów brak?
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 18:44
Specjalnie rano wstaliśmy żeby hejtować
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 0:57
Oj, mało tej energii zostanie do rządzenia – jak wygra – po takiej aktywnej kampanii trzeba jakoś odpocząć. Zresztą, będzie miała na to 5 lat, bo ma takich, co za nią będą myśleć. Każda, wielka burza mija, a po burzy cisza. Słyszałem, że mają być fajerwerki /oczywiście, jak wygra!!!/ — bardziej, chyba pasują, tak, za 5 lat. Wolę, bez „pompy” Dubrawskiego.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 8:31
Wystarczy pani Ewie na 2 kadencje. Dubrawski nie ma energii nawet na kampanie 2 turze
:))) mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 23:40
Pani Ewo! jestem pełna podziwu dla Pani siły charakteru i sposobu prowadzenia kampanii. Mam nadzieję, że mieszkańcy naszej gminy oczekują czegoś więcej niż tylko sprawnego zarządzania. Pani niesie tę świeżość, nowoczesność, otwartość i daje nadzieję, że można u nas też zrobić „wielki świat”. Powodzenia dla Pani jak i nie zaściankowych mieszkańców.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 23:13
Czytam program Pani Ewy. W 20 letniej pracy przez 11 lat pod kierownictwem Jasiewicza Pani Ewa przyczyniala się do stagnacji gminy a teraz chce ją zmieniać Sam program zawiera podobne zapisy jak inne programy wyborcze.Interesują mnie te nietrafione inwestycje chyba nie te w kulturę oraz w jaki sposób ten kapitał do nas przyplynie to obiecuje każdy .
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 8:31
Nie, nie przyczyniła. Władza politczna odpowiada za stan gminy
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 22:44
Panie Marku. Taki program miał każdy komitet wyborczy.Pani Ewa w 20 letniej pracy prze 12 lat przyczyniala się do stagnacji gminy
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 8:32
Nieprawda
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 9:02
kłamiesz. ewa kierowała domem kultury, który w tym czasie był tak aktywny, jak nigdy dotad.
Wolinianka mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 22:18
Głosujemy rodziną na Grzybowską, kampania Pana Dubrawskiego to plagiat kampanii Pani Grzybowskiej
Słowiańska mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 22:12
przeanalizowałem i stwierdzam bardzo slaby program
1 audyt .. na koniec kadencji powie ze nic nie zrobiła bo gminę zastała w tragicznym stanie a to nieprawda! tani chwyt po którym nikt jej nie rozliczy !!!
2 drogi kobieto w wolinie większość dróg nie jest własnością burmistrza
ładny uśmiech kawa przekupy itd gdzie pani ludzie do powiatu??????
brzydzi sie pani polityka? to z kim pani chce współpracować
jak pani chce zachecic ludzi z sejmiku ??? skoro pani jest bezpartyjna samodzielna i nie chce robic polityki????
liczę ze każdy kto odda na panią głos zaznaczy identycznie jak na pani plakacie… żałosne
czekam na odpowiedzi
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 3:16
Od dawna to powtarzam – program bez szans na realizację !!! Mam tylko głupią nadzieję że te obiecanki wynikają tylko i wyłącznie z braku wiedzy i nie jest to celowe wyciskanie ludziom kitu – może jestem naiwny…
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 8:54
Wspolpracowac chocby z burmistrzem kamienia, który Ewe oficjalnie poparl
Agnieszka mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 13:00
Przyjrzyjmy się ludziom stojącym za p. Grzybowską!!
Jacek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:54
Do przodu Ewka wszyscy pokładają w tobie tyle nadzieji że ci nie zazdroszczę. Normalin jestem z Ciebie dumny.
Pijar bardzo dobry wizji rozwoju p gminy brak. Nie wiem na czym te zmiany będą polegały I mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:26
Pijar bardzo dobry,wizji rozwoju gminy brak.Nie wiem na czym te zmiany będą polegały
Marek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 21:19
Przeczytaj program wyborczy Pani Grzybowskiej, który był publikowany na tym portalu i nie wypisuj bzdur.
Na wszelki wypadek przytoczę Ci ten program:
WOLIN
Ewa Grzybowska powalczy o fotel Burmistrza Wolina. Będzie też kolejna inicjatywa
Cze 12, 2018 • 07:40 130 komentarzy
Rozpoczynamy cykl rozmów z samorządowcami oraz osobami, które w najbliższych wyborach deklarują swój udział w wyborach. Choć o jej kandydaturze w kuluarach mówiło się od dawna, to dopiero w rozmowie z naszą redakcją Ewa Grzybowska otwarcie zadeklarowała swój start w jesiennych wyborach.
Chciała Pani porozmawiać, aby zachęcić Wolinian do wzięcia udziału w kolejnej swojej inicjatywie?
Między innymi ale również po to, aby ogłosić swój start w wyborach na Burmistrza Gminy i Miasta Wolin. Ale po kolei, „Bezpieczne wakacje” to inicjatywa, którą rozpoczniemy wraz z początkiem szkolnych wakacji. Naszym celem jest podkreślenie najważniejszych zasad bezpiecznego wypoczynku. Nasze dzieci spędzają wtedy czas na świeżym powietrzu, nad wodą, na wsi. Młodzież wyjeżdża na kolonie, obozy i wczasy. Właściwe przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, a także znajomość naszych praw w zakresie kontroli organizatora wypoczynku są gwarancją spokojnego wyjazdu, pobytu i powrotu naszych pociech. Będziemy o tym rozmawiać z mieszkańcami gminy wręczając broszury informacyjne z numerami telefonów alarmowych, poradnikiem udzielania pierwszej pomocy oraz innymi przydatnymi informacjami.
Ostatnio jest Pani nad wyraz aktywna
Moja aktywność trwa od wielu lat, ponieważ lubię pracę i ciągłe wyzwania. To dotyczy zapowiadanej dziś inicjatywy i wielu poprzednich. Moja aktywność to 20 – letnie doświadczenie pracy w strukturach samorządu terytorialnego z czego połowa to praca w samym urzędzie miejskim i połowa to praca w samorządowej instytucji kultury. Przez te lata zaszczytem była dla mnie współpraca z bardzo kreatywnymi i pomysłowymi ludźmi w ramach Festiwalu Słowian i Wikingów, kiedy to rozwijaliśmy i budowaliśmy nasz Woliński produkt turystyczny. Inicjowałam wiele akcji które, na stałe wpisane zostały w kalendarz wydarzeń gminy i miasta Wolin. Marsz po zdrowie, jarmarki świąteczne oraz zbiórkę WOŚP w rozbudowanej formule, przy czym zaznaczyć należy, że prekursorami zbiórki było wolińskie gimnazjum, ośrodek kultury z p. Elżbietą Kaczmarek na czele i zakład fryzjerski pani Danuty Łużnej. Moja aktywność to wiele napisanych i zrealizowanych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa. Moja aktywność to również obecna praca w Centrum Współpracy Międzynarodowej Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej, gdzie z całym zespołem realizujemy projekty aktywizujące obszary wiejskie, a związane ze środowiskiem naturalnym, edukacją artystyczną, edukację związaną z tradycjami muzycznymi Pomorza Zachodniego, czy też edukację w zakresie kulinariów. Uczestnikami naszych projektów są osoby dorosłe oraz uczniowie szkół gminy Wolin, powiatu kamieńskiego, a także woj. zachodniopomorskiego. W ostatnim roku z naszej oferty edukacyjnej skorzystało prawie 10 tyś. uczestników. Także jak Pan widzi, to nie tylko ostatni czas. Uważam, że po latach marazmu cała gmina, a przede wszystkim sam Wolin potrzebują ożywienia i zmian. Jestem w stanie to zrobić dlatego po rozmowach z mieszkańcami, którzy potwierdzają moją diagnozę zdecydowałam, że wystartuję w najbliższych wyborach samorządowych. Do tej pory w gminie, jak i również w powiecie, w większości sprawowali władzę partyjni działacze. Interes partyjny wygrywa z interesem mieszkańców. To musi się zmienić. Samorząd i zarządzanie gminą to służba i praca dla ludzi, a nie dla partii. A jak pokazuje doświadczenie, najlepiej rozwijają się gminy, gdzie zarządzają lokalni i bezpartyjni samorządowcy, np. Wrocław, Gdynia czy Kleszczów – najbogatsza gmina w Polsce.
Choć to nie czas kampanii, to poproszę Panią o jakieś konkrety. Jakie są Pani założenia? Czym chce Pani do siebie przekonać Mieszkańców?
Dziś wspólnie z mieszkańcami jesteśmy w stanie pokazać obszary, gdzie obecne władze od kilkunastu lat albo zrobiły zbyt mało, albo nie zrobiły nic. Oczywiście, mamy wstępne założenia ale chcemy, aby ten czas był dobrze przepracowanym czasem szerokich konsultacji z mieszkańcami. Ostateczny program będzie – co jest również wymogiem Państwowej Komisji Wyborczej – ogłoszony na początku formalnej kampanii wyborczej. Niemniej, przyzna pan, że byłoby niepoważne z mojej strony, gdybym ogłaszała chęć startu prosząc o zainteresowanie mieszkańców nie mówiąc słowa więcej
Chwali Pani zalety bezpartyjności, czyli rozumiem, że nie była Pani członkiem partii politycznej?
Nie, nie byłam i nie jestem w żadnej partii politycznej. Wiem, że ta wielka polityka krajowa jest oparta o partie polityczne. To się raczej nie zmieni. Ale ta nasza lokalna działalność powinna opierać się o aktywnych, pomysłowych i skutecznych ludzi i w takim gronie powinny zapadać decyzje. Moja niezależność pozwala na podjęcie współpracy z ludźmi bez względu na ich przynależność partyjną i światopogląd.
W jednej z gazetek przeczytałem w ostatnim czasie takie stwierdzenie: “Ewa Grzybowska, dawniej dyrektor Domu Kultury w Wolinie obecnie związana z Fundacją Europejski Fundusz Rozwoju Obszarów Wiejskich Artura Balazsa”. Jest pani kandydatem pana Artura Balazsa. Zachęcał Panią do startu?
Pan Artur Balazs mnie ani nie zachęcał, ani nie zniechęcał. Szanuję wszystkich ludzi z dorobkiem zawodowym w życiu publicznym, ale jak pan widzi ogłaszam swój zamiar startu osobiście, a nie przez pośredników. Osobiście ogłaszam swoje założenia i proponuję szerokie konsultacje społeczne. Ponieważ to właśnie z mieszkańcami mam zamiar zmienić naszą gminę, podejmując w przyszłości decyzje, za które wezmę pełną odpowiedzialność. Poza tym, jeśli ktoś już tak usilnie próbuje mi coś, co nie jest prawdą dokleić, to niech najpierw sprawdzi wszystko dokładnie. Nie ma fundacji o nazwie „Fundacja Europejski Fundusz Rozwoju Obszarów Wiejskich Artura Balazsa”, jest natomiast Fundacja Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, to raz, a dwa – pozostając przy tej gazetce i wynikach ankietek – byłaby 2 tura wyborów o czym wszyscy doskonale wiedzą. Wiem, że takie zabiegi mają komuś pomagać ale w opinii zdecydowanej większości i mojej również to poważnie szkodzi, bo próbuje robić z ludzi „ciemny lud”. Całe szczęście nasi mieszkańcy są bardzo uważni i racjonalni.
Aby wystartować na burmistrza, musi mieć Pani swoich kandydatów na radnych, w określonej liczbie okręgów wyborczych.
Zgadza się, to również uważam za element powagi i szacunku do mieszkańców. Jesteśmy gotowi do tych wyborów i w każdym okręgu będziemy proponować naszego kandydata do rady gminy, jak również kandydatów do rady powiatu. Nazwiska ogłosimy na początku kampanii wyborczej.
Pani Ewo, przejdźmy już do konkretów
Po pierwsze człowiek. Nie zdjęcia polityków w garniturach, laurek, czy przecinania wstęg. To mieszkaniec Gminy i Miasta Wolin ma być na pierwszym miejscu. Zaczynając od naszych najmłodszych mieszkańców i ich rodziców: Należy zmienić politykę edukacyjną, ponieważ dzieci to nasza najważniejsza inwestycja. Dziś brakuje żłobków i miejsc w przedszkolach. Trzeba przeznaczyć na ten cel dodatkowe środki oraz stworzyć dobre warunki, aby powstawały również profesjonalne placówki prywatne. Obecni politycy doprowadzili do takiej sytuacji, że po 12 latach sprawowania władzy, na kilka miesięcy przed wyborami samorządowymi posługują się wizualizacją przyszłego przedszkola głosząc jakoby miało ono powstać do końca tego roku, roku wyborczego. Mam także ofertę dla ludzi w średnim wieku. To przede wszystkim praca, ale to nie dotyczy tylko tej grupy wiekowej, dotyczy wszystkich pracujących – ekonomia określa to szorstko – ludzi w wieku produkcyjnym. Sytuacja mieszkańców Wolina pod tym względem nie jest dobra. Bezrobocie w Polsce jest na rekordowo niskim poziomie, na koniec grudnia 2017 roku było to 6,6%, a mimo to, w naszej gminie i mieście, w tym samym okresie wyniosło aż 9,1%. To znaczy, że blisko co 10-ty mieszkaniec mimo chęci pozostaje bez pracy. Przez brak zaangażowania obecnych władz mamy, drugie najwyższe bezrobocie w powiecie. Z pewnością najważniejsza jest dostępność na miejscu atrakcyjnych i dobrze płatnych miejsc pracy. Dzisiaj nasi mieszkańcy często zmuszeni są liczyć na zatrudnienie w sąsiednich gminach, a nawet dalej. Dużym problemem jest brak większych i atrakcyjnych pracodawców tutaj u nas na miejscu. Taka sytuacja spowodowana nieudolną polityką obecnych władz jest zdecydowanie niekorzystna dla naszych mieszkańców, ale też dla samego budżetu gminnego. Jednocześnie warto zaznaczyć, że większość bezrobotnych mieszkańców miasta i gminy Wolin stanowią kobiety – bezrobotne, młode singielki, matki, seniorki, wszystkie bez wyjątku potrzebują również rzecznika swoich spraw z prawdziwego zdarzenia.
Należałoby wprowadzić kompleksowy plan rozwoju Wolina. Bo na dziś nie ma żadnej strategii, czego efektem jest i bezrobocie i zastój rozwojowy. Trzeba przygotować i wypromować profesjonalną ofertę dla inwestorów, których należy zaprosić do zainwestowania swoich pieniędzy, co w efekcie pozwoli na powstawanie dobrze płatnych miejsc pracy. Mamy atrakcyjne grunty, doskonałe położenie i unikatowe walory środowiskowe, takie jak: bogactwo fauny i flory wolińskiego parku narodowego, jeziora i dostęp do morza. Mamy ludzi chętnych do pracy i dużo bardziej konkurencyjne ceny względem Międzyzdrojów, czy Świnoujścia. Powinniśmy stawiać na stworzenie dogodnych warunków dla inwestorów branży turystycznej i usług okołoturystycznych. Baza noclegowa – dziś dobrze prosperują drobne pensjonaty, domy wczasowe, kampingi czy kwatery – to wszystko to jednak za mało, aby miało znaczący wpływ na rozwój gminy i miasta. Brakuje hoteli na równie wysokim poziomie, restauracji, pubów, wszelkiego rodzaju podmiotów usługowych. U nas również mogą i jestem przekonana, że powstaną, bazy logistyczne oraz duże magazyny towarowe. Mamy przecież świetne połączenie z trasą ekspresową oraz wystarczającą w tej części regionu odległość od lotniska, czy przeprawy promowej. Dlatego też z powodzeniem możemy również konkurować choćby na tych rynkach.
Teren plaży, który dziś jest w opłakanym stanie, a stanowi istotną wartość turystyczną, podobnie jak park miejski, wymagają pilnej pracy. Władze lokalne nie powinny torpedować jakichkolwiek przejawów aktywności lokalnych przedsiębiorców, którzy jeszcze kilka lat temu prowadzili działalność turystyczną na plaży i terenie przyległym. Należy wspierać każde działanie nastawione na ożywienie turystyki w gminie i mieście Wolin. Zagospodarowanie plaży i terenu przyległego, to w temacie turystyki w samym Wolinie priorytet. Można to zrobić albo w ramach środków własnych albo w ramach współpracy z inwestorami, czyli instrumentem partnerstwa publiczno-prywatnego. Pozostając przy turystyce należy pamiętać nie tylko o mieście, ale też o całej gminie i jej atrakcyjnym, korzystnym do rozwoju turystyki położeniu. Wisełka, typowo turystyczna nadmorska miejscowość, zaniedbana, jak rzadko, która w Polsce z tak atrakcyjnym położeniem. Jakby dostęp do morza był niewystarczającym atutem, aby przeznaczać środki na rozwój. A przecież to wraca do kasy gminy w postaci rzetelnie uiszczanych podatków, jak chociażby opłata klimatyczna. Takich atrakcyjnych dla turystów miejscowości jest w naszej gminie więcej. Warnowo, malowniczo położone w otulinie Wolińskiego Parku Narodowego z katastrofalnie zdegradowanym środowiskiem jezior. Karnocice i Sułomino bez utwardzonych dróg dojazdowych. Wszystkich zaniedbań nie sposób wymienić. Przez ostatnie 12 lat – i tu przyzna pan, że to naprawdę bardzo długi okres – nie zrobiono nic. Te długoletnie zaniedbania, rodzą poważne wyzwania na następne lata. Poza tym, turyści tak samo, jak mieszkańcy zwracają uwagę na czystość oraz estetykę. Wszyscy widzimy zaśmiecone zaułki naszej gminy i miasta, a ceny za wywóz odpadów są nie do zaakceptowania. Należy w końcu zadbać o czystość, bo „jak nas widzą, tak nas piszą”. Dziś nasza gmina pod tym względem wygląda jak za poprzedniego systemu. W maju na ulicach mamy jeszcze pozostałości piasku po zimie i jak co roku zapewne będzie zalegał do kolejnej zimy. Zmiana formy prawnej Zakładu Gospodarki Komunalnej, co korzystne będzie też dla samych pracowników, to warunek ustawowy, który należy spełnić, aby nasz zakład, już po przekształceniu, mógł stanąć do przetargu i zaproponować ceny na rynkowym poziomie, czyli dużo niższym niż obecnie płacimy za transport odpadów. Wszyscy dotkliwie odczuwamy tę sytuację i to trzeba bezwzględnie zmienić, skoro ustawodawca przewidział takie możliwości. Nie rozumiem, dlaczego obecna władza z tego nie korzysta.
Obecni politycy są albo niewrażliwi albo nie widzą ludzkiej krzywdy i niskiego poziomu życia mieszkańców naszej gminy. Należy zmienić priorytety w budżecie i pozbyć się bezsensowych wydatków. Samorząd musi się podzielić z ludźmi ich ciężko wypracowanymi pieniędzmi. Poza tym i znowu dotyczy to nas wszystkich: poprawa lokalnej infrastruktury drogowej oraz bezpieczeństwa mieszkańców. Budowa dróg dojazdowych do nowych osiedli, dróg na terenach wiejskich, montaż oświetlenia przejść dla pieszych i uruchomienie profesjonalnego monitoringu czynnego całą dobę, 7 dni w tygodniu. To zadania pilne, które należy zrealizować w pierwszej kolejności. Należy również usprawnić politykę związaną z funduszami sołeckimi. Sołectwa muszą otrzymywać do swojej dyspozycji środki na realizację inicjatyw i działań odpowiadających mieszkańcom. To Sołtysi, czyli nasi lokalni liderzy, wraz z mieszkańcami sołectw wiedzą najlepiej czego potrzebują. Należy z całych sił wspierać ich pomysły i działania.
Nowa polityka senioralna, ponieważ nasi najstarsi i najbardziej zasłużeni mieszkańcy to wspaniali ludzie, ale zasługują na zdecydowanie więcej niż jubileuszowy bukiet kwiatów od burmistrza. Dzienne centrum aktywności seniorów z ciekawymi propozycjami zajęć, aktywności, wykładów, prelekcji, to wszystko w dobrze zorganizowany sposób można realizować u nas. Można skorzystać z doświadczeń uniwersytetów trzeciego wieku. Należy w większym stopniu wesprzeć działania naszych seniorów, którzy już dziś organizują się sami. Ponadto, należy wesprzeć pracę Ośrodka Pomocy Społecznej, wzmocnić rolę pracowników socjalnych, poprzez podejmowanie działań usprawniających ich codzienną pracę.
Dość naturalne, nasuwa się pytanie, skąd zamierza Pani na to wziąć na to środki?
Założenia można realizować opierając się na 3 filarach. Po pierwsze – szeroki plan rozwoju. Skuteczne zarządzanie terenami inwestycyjnymi przyciągnie nowych przedsiębiorców, którzy stworzą dodatkowe miejsca pracy. Tym samym podniesie się poziom życia mieszkańców. Również turystyka musi być istotnym punktem rozwoju. Trzeba zabiegać zarówno o turystów zagranicznych, którzy już dzisiaj zostawiają swoje euro w pobliskich Międzyzdrojach czy Świnoujściu, jak i o gości z całej Polski. Dzięki temu budżet miasta, ale i nasze lokalne firmy zyskają dodatkowy zastrzyk pieniędzy.
Drugi filar to środki zewnętrzne z funduszami europejskimi na czele. Tu wystarczy wykazać inicjatywę, co w połączeniu z dobrym planem rozwoju może przynieść skuteczne rozwiązania inwestycyjne w gminie i mieście Wolin. Jednak nie sposób przemilczeć faktu, że przez ostatnich 12 lat rządzenia, kiedy fundusze unijne na infrastrukturę były mocno rozbudowane, kiedy można było rzeczywiście zrealizować ogrom inwestycji i co ważne, kiedy były znaczące środki na pokrycie udziału własnego, jak chociażby z tytułu wpływów z Urzędu Morskiego, aktywność władz była znikoma i tego straconego czasu nikt nie wróci. Patrząc na ranking pozyskiwania środków z poprzedniej perspektywy unijnej, Gmina i miasto Wolin jest na ostatnim miejscu w naszym powiecie.
Po trzecie wreszcie, dokładny audyt budżetu – ocena długów i obecnych wydatków. Jestem przekonana, że gdyby pozbyć się niepotrzebnych usług, zrezygnować z nietrafionych inwestycji, przy jednoczesnej reorganizacji wydatków można by zaoszczędzić wiele milionów złotych w każdym roku. Żeby była jasność – jak to się potocznie mówi – nie odkrywamy Ameryki. Po prostu należy całościowo zmienić zarządzanie miastem i gminą Wolin. Potrzeba nowych ludzi, lepszych rozwiązań i pełnego zaangażowania.
Ja Państwu gwarantuję, że stanę do tych wyborów, ponieważ chcę wspólnie
z Wami dokonać zmian.
Dziękuję za rozmowę.
Pozdrawiam
WYBORCA mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:17
Jaka Pani Ewa pewna. Ludzi to Pani podstawia i przekupuje. Pan Waldemar nie musi bo duzo ludzi go zna i wie jaki jest.Glosujcie na Pania Ewe tylko potem nie narzekajcie. Ja glosuje na Waldemara. Pozdrawiam
hi,hi mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 23:10
Myślisz, że to 3-ci świat i ludzie dadzą się przekupić za kawę? śmieszne podejrzenie i co do P. Ewy i co do mieszkańców gminy. Piszesz aby pisać… bla,bla…
abc mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:14
#WybieramZmiany! Wolin wolny od partyjnych członków!
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:33
Ha no zmiany na to samo co było partyjni członkowie za plecami
gosc mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:13
Ewa Grzybowska to nie tylko kobieta energiczna, ale i wrażliwa! Życzę aby Pani została Burmistrzem Wolina!!!
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:12
Bardzo podoba mi się kampania, Pani Ewy Grzybowskiej! Uważam, że to właśnie ta kandydatka, powinna zostać Burmistrzem naszej Gminy! Brawo
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:12
Ja tez głosuje na panią Ewę :)
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:10
Byłem, rozmawiałem, bardzo w porządku Babka. Obiecałem, ze zagłosuje i słowa dotrzymam.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:10
Imponuje mi Pani Ewa swoim pomysłem i zaangażowaniem. Świetna Pani Burmistrz!
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:02
Słyszałem, że pan Karol bierze proszki, prawda to?
a mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:32
lUDZISKA ZE ŚWIECZNIKA nie biorą?
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:39
A o innych którzy tu się produkują nie słyszałeś?
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:01
Komentarze Karola – żenada. Powodzenia pani Ewo
Gość mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 10:41
W końcu choć jeden wam dokopał zwracalismy już uwagę na wasze agresywne komentarze swoich się nie widzi a komuś wytyka żenada
Romek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:57
Brawo Karol słownictwo nie ważne , ważna prawda .
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:08
Słownictwo pokazuje poziom autora. A plucie jego nastawienie i osobiste motywacje. Osobiscie mi sie chce wymiotowac jak czytam te wypociny Karola. Miałem glosowac na Dubrawskiego ale na pewno na niego nie zaglosuje
Wyborca mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:54
Czytając te wszystkie komentarze na temat p.Ewy wyraźnie widać. że piszący dostali polecenie. aby tak zdeklasować p.Ewę nawet posługując się kłamstwem ponieważ poparcie które ma jest bardzo dla nich niewygodne.
JAN mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:50
Nie wiem czy zachowa się szkoła w Troszynie wczesniej została obroniona przez p. Kuratora Oświaty Kotlęgę z SLD .Wilkowski nawet nie chciał słyszeć o pozostawieniu a to kandytat na zastępcę Burmistrza .
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:00
Kłamstwo
nie do wiary! mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 23:20
Odchodzący Burmistrz wydał informator o inwestycjach w gminie za lata 2006-2018 i proszę sobie wyobrazić, że do wspomnianej szkoły w Troszynie przez tyle lat zakupiono tylko 1-ną tablicę interaktywną! Zero inwestycji, ani remontu, ani rozbudowy. Tak więc przez 3 kadencje przymierzano się już do likwidacji tej szkoły, bo nakłady były zerowe.
Tak samo nie było inwestycji w szkole w Sierosławiu i co? już jej nie ma. 4-ta kadencja musiałaby przynieść to niewygodne rozwiązanie.
Wyborca mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:42
Żenujące, mam wrażenie że Pan Dubrawski posadził swoich ludzi przed komputery A oni piszą non stop te same głupoty nakrecajac się nawzajem. Ludzie mają rozum i na pewno na niego nie zagłosują. Pozdrawiam Grzybowska!
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:00
Oczywiscie i datego przegra
ANONIM mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 9:24
Co za bzdura, jest dokładnie odwrotnie!
mieszkaniec mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 19:13
WYBORCO a ty co robisz ,to samo co oni .
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:22
Słownictwo pana Karola to poziom rynsztoka
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:21
Pan Karol, ma ze sobą problem i to powazny. Nie warto traktowac go serio. Po samych konstrukcjach zdan wnosze powazne zaburzenia osobowosci
Anka mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:29
Polonista się znalazł.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:00
Zebys wiedziala
Anka R. mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:58
Prawda w oczy kole? Oj kole.
Wyborca mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:20
A Pani Ewa pozamyka szkoly juz mowila ze w Ładzinie. A jeszcze nie jest burmistrzem.Takiej kandydatki chcecie? Bo ja nie stoi i przekupuje ludzi. Ja glosuje na Waldemara Dubrawskiego pomagal ludziom nawet kiedy nie byl burmistrzem i do tej pory to robi. A o Pani Grzybowskiej cisza teraz kawa przekupia smiechu warte
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:08
To kłamstwo. Napisz to z naziwska i masz proces
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 22:25
przestan z tym procesem.
to nie w porządku tak kłamać! mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 23:25
Protest!
Tutaj wprowadza się w błąd!
Takiej bzdury Pani Ewa nie mogła powiedzieć, ponieważ szkoła w Ładzinie jest społeczna i żadnemu burmistrzowi nic do tego! Jak organ prowadzący tak zdecyduje, to ją zamknie. Tylko zarząd stowarzyszenia czy fundacji może to zrobić.
Ta szkoła została zamknięta już dawno temu i dlatego jest społeczna.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:12
Mam pytanie czy jest przewidziana debata miedzy kandydatami, jezeli tak to kiedy i gdzie.Z góry dziękuję
Marek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:19
Przyłączam się do pytania bo mam jeszcze kilka pytań do Pana Dubrawskiego, których nie zadałem w Dargobądzu, a dotyczą one bardzo interesujących kwestii z życiorysu politycznego DubrawskiegoDubrawskiego.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:01
Ja też chce zapytać Dubrawskiego o ważne kwestie
waldek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 22:16
piatek 17.30 wolin podobno ewa moja sasiadka ma nie przyjść
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:10
Przeciwnicy Pani Grzybowskiej już nie wiedzą jakich argumentów użyć i w kółko powtarzają jakieś swoje domysły i bzdurne niczym nie poparte teorie. Powodzenia Pani Ewo, jestem pewien, że normalni ludzie, a takich jest większość wiedzą że tylko w Pani nadzieja. Trzymam kciuki.
A.r. mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:46
A wy miłośnicy co wy BIERZECIE,że was tak” KOPIE”i prowadzicie tak agresywną kampanię? Radzę wam zmienić DOSTAWCĘ.Tego nie da się już czytać.Prośba do obu kandydatów.Przystopujcie swoich zwolenników.
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 8:16
domysły ? a kontakty z Bohdnm ?????????????? Każdy kij ma dwa końce !!
Szczerze nie wiem na kogo zagłosuję, ale ciężki wybór. Prawdą jest, że rzeczywiście pani Ewa nie jest fair i też widzę w niej coś nie całkiem rzetelnego …
Wyspowicze mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:07
Panie Karolu popadł Pan w samouwielbienie. „Odciecie mordy od koryta”,”upadek moralny”,”stołki w d…e nie parzą”-co to za język? Faktycznie jak sam pan pisze nisko pan upadł,ale zawsze można się podnieść,czego Panu życzę z tym,ze bez pokory cięzko będzie
ABC mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 17:35
Już wiedziałam na kogo zagłosować w drugiej turze, ale poczytałam, poczytałam sobie poniższe wpisy i doszłam do wniosku że…..przyszło nam mieszkańcom Gminy Wolin głosować…. między dżumą a cholerą. A obie choroby są bardzo niebezpieczne. I co dalej? Czas pokarze. Aż strach się bać.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 16:23
Karolu,wpadasz w galop.Już za późno.
Stratus mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 17:25
Zostaw go w spokoju, Dubrawski pokazał swoją klasę…I na kogo liczy… Kiedy fałsz i jego wabik jak np.Arena spaliły na przysłowiowej panewce. Usmiechnijmy się i nie dziwmy się takim Karolom…
Karol kaniewski mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 15:38
Odnośnie wpisu Zaniewski myśli że coś znaczy,tak czy inaczej jak się okazuje wiele k… coś mu zawdzięcza A teraz w podziękowaniu hejtuje moją osobę. A na dzień dzisiejszy zapomniało komu i co zawdzięcza i gdzie jest A żeby tego było mało nie tylko wchodzi w sztab Pani Grzybowskiej ale stara się też dalej istnieć politycznie moze i upadlem czego nie ukrywam,ale zachowałem w tym dużo klasy i honoru z całej tej koalicji A ci którym kiedyś dałem szansę bez względu na to kim kiedyś byłem i kogo do tego wykorzystałem dziś nie tylko w podziękowaniu mnie hejtuja ale i wspierają fałszywych ludzi jak Pani Grzybowska stając się takimi samymi. Mam w dupie wasz hejt. Kpie sobie z sytuacji pisząc jedynie prawdę i przygladam się waszemu upadkowi moralnemu. Odnosząc jedynie wrażenie,iż boicie się operacji odcięcia mordy od koryta. Nieważne z kim. Ważne po co. W końcu Feztezjan powiedział „pieniadze nie śmierdza” A ja dodam stołki w dupie nie parza, godność i honor nieważna liczy się tylko cena. Wstydzcie się ja się nigdy nie sprzedałem, a co gorsza nie zdając sobie sprawy pomagałem hieną które dzisiaj mi się odwdzieczaja wlazac w dupe jak się okazuje podobnym do siebie,ale jedność zobowiązuje,gratuluję, jeżeli mieszkańcy gminy Wolin są tacy jak wy już dzisiaj gratuluję wam zwyciezstwa w wyborach. Nawet mnie to nie zdziwi. Pozdrawiam, Karol Kaniewski
wew mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:07
naucz się pisac. Trzeba coś znaczyć, aby obnażać sie publicznie, a nie tylko: myśleć, ze się coś znaczy. o jakiej ty klasie i honorze mowisz?
Anka R. mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:33
Popatrz na siebie i wstydź się ,że do szkoły miałeś POD GÓRKĘ.
Edzio mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:47
Powiedz nam chłopie kim ty kiedyś byłeś ?! Bo to bardzo ciekawe , wydaje mi sie ze raczej nic nie wniosłeś w ta polityke
mnii mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 8:11
pewnie podobnym ,,bezpartyjnym” człowiesiem, tak jak pani Ewa. Niby nic ale jednak jakieś coś za uszami jest !!!!
Wyborca mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 14:51
Głosowałem na Dubrawskiego w pierwszej turze, będę głosował i w drugiej, żadne przekupstwo kawą czy innymi pączkami tego nie zmieni.
Zefir mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 17:11
I polecam słowa nie zmieniać…Ale ten Twój głos bankructwa Waldka nie zmieni
Anonim mówi:
paź 30, 2018
o godzinie 9:53
Dobra decyzja popieram
Karol Kaniewski mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 14:44
Szanowni zwolennicy Ewy Grzybowskiej i jej samej, a w szczególności tych którzy starają się pracować nad jej wizerunkiem. Każdy ruch z Waszej strony, że tak bardzo przejmujecie się tymi wpisami, gdyż tak jak w tym przypadku, nie tylko może ale wręcz podważa wiarygodność osoby którą wspieracie. W Waszym sztabie musi być gorąco pomimo chłodu na zewnątrz. Na domiar wszystkiego złego kołkowanie się postaciami publicznego ze świata sportu – Pan Suproń – zapaśnik, mogłoby się wydawać niegłupim posunięciem, lecz jesteśmy mieszkańcami małej gminy, w której wszyscy starają się wiedzieć wszystko na temat wszystkich. Świadczy to jedynie o tym, że musi Pani ukrywać się za kimś większym, wykorzystując wizerunek tej osoby do wytyczonego celu – fotelu burmistrza. Nie jestem przyjacielem Pana Dubrawskiego i nie robię kampanii politycznej, zbulwersowała mnie jedynie Pani bezczelność i przebiegłość polityczna, jak również pamięć krótkotrwała. Cokolwiek nie napiszą hieny – węszące zdobycz u Pani boku, warte tyle co i Pani, w końcu stare powiedzenie mówi „Kto komu Łba nie urwie” We wcześniejszym wpisie wspominałem o Pani klasie i Pani koleżanek. Żenada. Jeżeli jest Pani taką bohaterką proszę oficjalnie o wystąpienia publicznych czy na portalach tym podobnych zaprzeczyć, że nie będzie Pani odgrzewanym kotletem, kryjących się za Panią nie tylko zapomnianych ale niekiedy upadłych układów politycznych. Przecież fakty mówią same za siebie. Czyż nie startuje Pani pod egidą niegdyś słynnego polityka naszego regionu – Mr. B.!!! To pierwszy nad Panią. Znajomy ów Pana Mr. M. będzie drugi. Trzeci będzie upadły w trzecim podejściu Mr. W!!! Wietrzący biznes powiatowy i nie tylko. Pytanie gdzie się znajdzie Pani well W.!!! i tak dalej i tak dalej… To kim Pani będzie. Marionetką na stanowisku, czy to nie sytuacja rodem z Warszawy??? Prezydent podlega Prezesowi. A jeżeli Pani się uda to będziemy mieć, kolejny cud tyle, że nie nad Wisłą 1920 r. a nad rzeką Dziwną w roku 2018 r. Faktom nie można, bowiem nie da się zaprzeczyć. Kimkolwiek się Pani nie wesprze w tych wyborach, i jakich fałszywych zmian nie dokona w swoim wizerunku, patrz – sztuczne uśmiechy na Pani forach!!! Ale cóż się nie robi dla zwycięstwa. Pana Dubrawskiego cechuje przynajmniej stały pogląd polityczny, naturalność, uczciwość, zasady a nie sztuczne rżenie przed opinią publiczną, chcąc osiągnąć cel. Cokolwiek nie odpiszą Pani sztabowcy na ten wpis, fakty pozostają faktami. I pomimo sezonu na grzyby tak bardzo lubianego przez wyborców!!! Ostrzegam nie wszystkie grzyby są jadalne a nawet jeżeli to bywają bardzo trujące, i mogą być ostatnim posiłkiem w Naszym życiu. Życzę miłego grzybobrania – wystrzegajcie się TRUJAKÓW!!!
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 18:21
Pan jest niewiarygodny. Pelna frustracja wychodzi i tyle
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 14:00
glosowalem na matysa, teraz zaglosuje na grzybowska. Dubrawski dla mnie nieakceptowalny
fior mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 12:22
kaniewski myśli, ze coś znaczy, to się jakoś nazywa. Przykro tylko, że pan D. to prubuje wykorzystać.
Kot mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 11:32
To tak jak p.Supron myśli że coś znaczy.Przykro ze p.Ewa próbuje wykorzystać stałego gościa klubu zapasniczego ale pewnie było to za namową trenerow i jeszcze p.Kuryello także wszystkie chwyty dozwolone i nie ma co wytykac innym jak robi się to samo
EEEEN. mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 12:18
Ja chciałabym zwrócić uwagę na jedną rzecz, proszę zauważyć że po pierwszej turze wyborów gdy okazało się że Pani Grzybowska wygrała, na drugi dzień pojawiły się straszne hejty na Pana Dubrawskiego. Doskonale wiadomo kto za tym stoi. Pani Ewo to jest ta Pani super kampania wyborcza? Pani klika pisze to wszystko. Nie ładnie,nie ładnie.
Ania R. mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 13:07
Nie chcę takiego burmistrza z tak „brudna „kampania wyborczą.Kobieto !Tego stylu bycia,kultury mogłabyś się uczyć u obecnego włodarza ale znając Cię na tyle dobrze ,śmiem stwierdzić, że nigdy nie sięgniesz jemu nawet do stóp. To kim się jest i jak traktuje się swoje otoczenie wysysa się z mlekiem matki.To” COŚ ” się ma w sercu lub niestety nie.Jest jeszcze czas na zastanowienie.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 12:08
Jako wyborca p.Matysa, chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami nt. dwóch obecnych kontrkandydatów. Na wstępie chcialbym zaznaczyć jedno – Panie Marku, zawiódł Pan swój elektorat !!! Mija tydzień od pierwszej tury, a Pan schował głowę w piasek !!! Nie określił Pan kogo mamy poprzeć, któremu kandydatowi bliżej przyjrzeć – po prostu Pan znikł !!! Wygląda to zupełnie tak, jakby czekał Pan na to z kim uda się wejść w jakikolwiek układ i wtedy poprze konkretną osobę !!! Nieładnie !!!
W obecnej sytuacji wszystko wskazuje na to że wybory zdecydowanie wygra liczbą głosów Pani Ewa… Niestety… dlaczego ? Ano m.in. dlatego że wprowadziła do rady miasta większość swoich radnych. Wiele z tych osób nigdy nie miala nic wspólnego z polityką, w związku z czym będą musieli uczyć się od podstaw – przepisy, ustawy, sposób prowadzenia obrad, głosowania itd. – to wszystko jest im nieznane. Brak wiedzy, umiejętności sprawi, że będą podejmowali często złe decyzje (często nie zdając sobie z tego sprawy), a wtedy było by wskazane aby ktoś ich „przystopował” tzn. wytłumaczył i wyjaśnił pewne sprawy. W przypadku Pani Grzybowskiej nic takiego nie będzie miało miejsca, ponieważ nie będzie przeciw swoim radnym – to chyba logiczne !!! Załóżmy jednak że burmistrzem będzie Pan Dubrawski, który złoży weto, nie podpisze takich czy innych inwestycji… Zadajmy sobie teraz jedno pytanie – co będzie lepsze ? Przeglosowywanie wszystkiego jak leci przez ludzi którzy dopiero będą się uczyć bycia „radnymi” i podpisywanie tego przez Panią Ewę, czy może brak podpisu Pana Dubrawskiego i meroteryczna dyskusja miedzy nim a radnymi i osiaganie wspolnego kompromisu ? Proszę się nad tym zastanowić… Kolejna sprawa – wyciąganie brudów i wylewanie pomyj !!! Z całym szacunkiem do obu kandydatów – żadne z was nie jest święte !!! Różnica jednak polega na tym że Pani Ewa udaje osobę którą nie jest !!! Wszystkie uśmiechy, rozmowy, troska o mieszkanców wynikają tylko i wyłącznie z kampanii wyborczej. Gdzie Pani była przez te wszystkie lata ? Czemu nie rozmawiała Pani z mieszkańcami i nie próbowała pomóc gminie choćby np. w startowaniu do rady miasta na początek ? Pan Waldemar od wielu lat udziela się społecznie, pomaga, rozmawia – nie tylko przed wyborami – proszę zwrócić na to uwagę !!! A że ma swoje za kołnierzem ? No może i ma, ale bynajmniej nie udaje kogoś kim nie jest !!! Kolejna sprawa to KONSEKWENCJA !!! Moim zdaniem na duży plus Pana Dubrawskiego działa to iż kandyduje bodaj już po raz czwarty !!! Dowodzi w ten sposób że naprawdę mu zależy, że chce coś zmienić i konsekwentnie pomimo porażek nadal o to walczy !!! Przypominają mi się ostatnie wybory samorządowe i kandydatura Pana Rudnickiego… ileż to on nie rozmawiał z ludźmi, ileż to wielkich haseł wygłosił, ileż to cukierków nie rozdał ;) i jak wielkie zmiany zapowiadał – i co ? I nic !!! Przegrał i dał sobie spokój, słuch o nim zaginął i już nawet nie chciało mu się brać udziału w obradach rady miejskiej choć wynagrodzenie z tego tytułu pobierał !!! Rodzi się tutaj pytanie jak w przypadku ewentualnej przegranej zachowalaby się Pani Ewa ? Czy naprawdę jej zależy, czy może jest to chwilowa walka o stołek ? W przypadku Pana Waldemara to pytanie nie istnieje, ponieważ dowiódł swojej konsekwencji w działaniu !!! Dajmy mu więc szansę, niech wreszcie spróbuje bo widać że mu zależy. Pani Ewa będzie miała swój czas w kolejnych wyborach, jeśli nadal oczywiście będzie wyrażała taką chęć i pokaże przez okres pomiędzy wyborami że naprawdę jest taka uśmiechnięta, życzliwa i pomocna jaką dzisiaj udaje !!!
Zagłosuje na Pana Dubrawskiego !!! Nie dlatego że jestem przeciwny Pani Ewie, ale dlatego że wierzę w to iż Pan Dubrawski jest szczery w tym co robi, a przede wszystkim KONSEKWENTNIE dąży do celu !!! Gwarantuje również dyskusję i wspólnie porozumienie z przyszłą radą miasta a nie bezmyślne podpisywanie wszystkiego co będzie leżało na jego biurku ! Cześć jego pomysłów jest nietrafiona, niektóre może i nawet głupie, ale jest szczery w tym co mówi i myśli !!!
WYBIERZMY MĄDRZE I DAJMY SZANSĘ OSOBIE KTÓRA UDAWADNIA ŻE CHCE I JEST KONSEKWETNA W TYM CO ROBI !!!
Marek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 13:33
Szczerość to jest ostatnie o co można posądzić Dubrawskiego.
Jednym motywem Dubrawskiego to jest jego PRYWATA udowodnił to jako dyrektor ZDP w Gryficach i to nie raz jakie ma „KLEJĄCE ŁAPY” do grosza publicznego.
Zarzuty te zostały Mu rzucone prosto w oczy dziś na spotkaniu w Dargobądzu i nie odniósł się do tych zarzutów ani słowem.
Uczestniczący w tym spotkaniu dziennikarz „Gazety Lubuskiej” zapowiedział, że napisze artykuł na ten temat bo nie może być tak, ze zarzuca się kandydatowi popełnienie czynu, za grozi kara więzienia od roku do lat 10 nie reaguje i nie odpowiada.
Przedawnienie karalności przekrętu Dubrawskiego na PUBLICZNYM groszu przedawnia się w listopadzie 2021 r., ale jeśli prokuratura wszcznie postępowanie karne np w październiku 2021 r. to przedawnienie karalności tego złodziejstwa przedawni się dopiero w listopadzie 2026 r. i do tego czasu Dubrawski nie może spać spokojnie.
Dubrawski nie może zostać Burmistrzem z następujących powodów:
1. Ma zbyt „KLEJĄCE ŁAPU” do grosza publicznego.
2. W przypadku nawet, gdyby tego nie czynił to może być łatwo szantażowany przez różnych polityków wyższego szczebla.
Burmistrzem naszej Gminy powinna zostać osoba, nad którą nie wisi możliwość zarzucenia zarzutów przestępczych.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 16:28
Panie Marku – konsekwentny – ja wiem że jako zwolennik p.Ewy to słowo jest panu obce, ale proszę uwierzyć że takie istnieje :) W celu zrozumienia jego znaczenia odsyłam do słownika !!! Pozdrawiam :)
i pisz sobie dalej takie niedorzeczności mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:57
piszesz to samo i masz taki sam galimatias w głowie jak „głos rozsądku” :),
czyli sam sobie przeczysz, logika zawodzi choćby w tym, że np. piszesz, że Burmistrz G. będzie podpisywała wszystko co niedouczeni radni uchwalą, a potem piszesz, że gdy będzie Burmistrz D. to będzie merytoryczna dyskusja… jak to? przecież rada jest już wybrana i to będą ci sami ludzie! no nie zauważyłeś/aś???
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 20:23
Dla Ciebie chyba napisane zbyt trudno, więc wytłumaczę o co autorowi posta prawdopodobnie chodziło :) Pani Grzybowska i jej radni będą mieli większość, a więc będą realizowali co im się tylko podoba (swoją drogą zupełnie jak jej partyjny koledzy w sejmie) Rada przeglosuje wszystko ponieważ ma większość, Ewa (taki Adrian w spodnicy, tyle że nad glową nie ma Kaczora a „pana
B.”) podpisze wszystko bo to jej ludzie, bez zbędnych (ich znaniem) rozmów i tłumaczeń – nadążasz ? Jeśli jednak Pan Waldek zasiadł by na stanowisku burmistrza to aby współpracować jeden drugiego musiałby przekonać do swoich argumentów, byłaby jakakolwiek dyskusja, burza mózgów itd. Teraz rozumiesz ?
Ania R. mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 12:03
” ZDRADZIECKIE MORDY ” chcą za wszelką cenę rządzić Wolinem? Co wam obiecał” Jojo”podczas ostatniej wizyty we Wolinie?Złote medale” misiewicza „czy kolejny pomnik w środku miasta?NIEDOCZEKANIE WASZE.Wolinianie mają swój rozum.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 11:58
Pani Ewo, mieszkancy glosuja na panią
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 14:43
wypowiadaj się w swoim imieniu…
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 16:39
dokaldnie!! my nie chcemy takiej osoby ktra gra niefer
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 11:34
Daria masz 100% rację Grzybowska to cwana śliska się na plecach innych.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 11:58
Podaj konkretny argument i z nazwiska. Anonimowa opinia bez konkretu w ramach zwykłego plucia jest nic nie warta
JAN mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 10:29
Kaniewski na burmistrza wysypiska
Anka mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:55
Ty na zastępcę.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 10:08
Nawet kozioł z piasku lodowiec się załapał na wizje
Dalia Hetman -Kowalska mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 9:43
Biorę czynny udział w życiu społecznym. Wspieram akcję,,Duża paka dla dzieciaka i starszaka” w ubieglym roku kilka godzin stałam w sklepie i zachęcałam do wsparcia naszej akcji. Szefem sztabu był Bogdan Czaplicki (wspaniały czlowiek) wspierał i pomagał mu w tym Waldemar Dubrawski . Wszystko było świetnie zorganizowane. Panowie oraz wolontariusze dali z siebie wszystko. I nagle buuuummmmm. Patrzę A na jednym z portali zdjecie pani Grzybowskiej z koszami pelnymi żywności…. Ludzie jak tak można!!!! Robiliśmy to dla potrzebujących, dla dzieci i osób starszych. Nie po to żeby Pani która ubiega się teraz o fotel burmistrza kreowała sie na nas. Na ludziach którzy bezinteresownie niosą pomoc.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 9:25
Pytanie. Jakie mamy korzysci z dubrawskiego relacji z politykami PO ? Co zmienilo sie przez tyle lat ? Wolę bezpartyjną Grzybowską
Beata mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 8:30
Ludzie co Wam Grzybowska naobiecywala? Myślicie że fi trzyma słowa. Ja wam mogę kawę też i ciasto za darmo poczestowac. Myśli że wam zamydli oczy ciekawe co jeszcze wam da…. Porażka. Normalni i porządni ludzie zagłosuja na Dubrawskiego. Dubrawski myśli o wioskach i jak i o wolinie. A grzybowska widzi tylko wolin. Będziecie żałować decyzji jak postawicie x na grzybowska. Głosujemy na Dubrawskiego. Odpowiedni człowiek na burmistrza.!!!!
Były znajomy mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 7:20
A kto ma nas popierać jeśli chcemy coś w tym Wolinie zmienić??Z całym szacunkiem co dla nas znaczy poparcie szanownego Pana sportowca?chyba to dodrze że ma poparcie w Urzędzie Marszałowskim.tam są realne pieniądze.
I chyba nikt nie jest naiwny.
Jeśli chcesz coś osiągnąć to musisz się z kimś ułożyć z kimś pracować.Chyba że tą osobą będzie Pan B z drugiego siedzenia.
Wolę otwartą politykę Waldemara Dubrawskiego niż tą niby apolityczność Pani Ewy
Cała rodzina za Waldkiem
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 9:24
Tak? Dubrawski od tylu lat na stolkach i co zalatwil dla nas w ramach tych super relacji z urzedem marszakowskim? Hm? Dlatego wole zmiany i wybieram Grzybowska
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 16:39
1 milion zlotych na dom dziecka!!!!
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 1:51
Ten Mareczek powtarzający w kółko to samo to borówkowy johny
Marek mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 8:22
Napiszę coś nowego, a mianowicie w Gazecie Gryfickie tak jest napisane, cyt:
„Dzisiaj dyrektor Dubrawski może śmiać się wszystkim w nos. Okazało się, że jest nietykalny. Chociaż gdy przyjechała telewizja , wyglądało to groźnie. Dyrektor ZDP z rozbrajającą miną wyznał do kamery, że wszystko jest w porządku, gdyż dojeżdżanie do domu jest częścią jego wynagrodzenia […] Starosta Sać wydawał się być zdziwiony zachowaniem dyrektora ZDP, oświadczając publicznie, że nie ma zawartej umowy starostwa z Dubrawskim na korzystanie z samochodu służbowego do celów prywatnych” – koniec cytatu
To jest kolejny dowód na to, że Dubrawski miał, ma i będzie miał „KLEJĄCE ŁAPY” do publicznego grosza i dlatego nie może zostać burmistrzem Wolina bo zadłużony budżet Gminy tego nie wytrzyma i Gmina zbankrutowałby pod jego rządami.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 10:14
A PAN MATYS SŁUŻBOWYM CALY CZAS DOJEZDZA KAMIEN WOLIN I CO?
gość mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 17:32
swoim
Monia mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 23:14
Panie Marku niech pan się zacznie leczyć bo męczy się pan tym ciągłym powtarzaniem jednej śpiewki.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 9:42
Narcyz?
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 1:14
Ja widzę to też tak, ze kto ma ciekawe pomysly na kampanie ten jest poprostu kreatywny. Kampania Grzybowskiej jest bardzo energetyczna, pomyslowa i postawiona na kontakt bezposredni z mieszkancami. Kampania Dubrawskiego to przebrzmiale formy kampanii PO, czyli wielka facjata z reklamy i to haslo… nie wiem kto mu to doradzil ale haslo Kaczynskiego z 2010 brzmialo Polska jest najwazniejsza, zatem jego doradcy zrobili mu niezle kuku wmontowując polityka PO w haslo blizniaczo podobne do hasla najwiekszego wroga PO. Poza tym kamapanii Wlademara Dubrawskiego w 2 turze niemal nie widac poza filmikiem poparcia z uwaga… politykiem PO ze Szczecina. Zdecydowanie Grzybowska prowadzi od poczatku wyborow w tym obszarze. Jest ciekawa, proponuje konkretne zmiany i rozmawia z ludzmi na otwartych spotkaniach. Profesjonalizm w tym zakresie pokazuje, ze poprostu jest profesjonalna w sprawach, za ktore sie bierze – co zreszta potwierdzil pan Andrzej Supron popierając Ją na burmistrza w 2 turze – za takie poparcie też szacunek. Trzymam kciuki za panią Ewę 4 listopada.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 1:07
Nie byłem glosowac ale w 2 turze mamy prosty wybor. Albo Grzybowska i zmiany albo pan Dubrawski ktory znany jest z roznych stron i od lat bedacy w polityce. Wolę Grzybowską
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 1:06
Grzybowska mnie przekonala jedna rzeczą. Mowi aby isc na wybory niezaleznie od tego jakiego mamy faworyta. Czy pana Dubrawskiego stac na zachowanie sie z taką klasą i szacunkiem do kontrkandydatki? Nie sądzę.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 9:28
Szacunek dokąd kandydata pokazują sztabowcy Grzybowskiej obrzucając codziennie wiatrem pomyj kotrkandydata
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 0:44
Nie wiem co wy ludzie widzicie złego w częstowaniu kawą. Nie byliście to nie opowiadajcie bzdur. Sposoby prowadzenia kampanii się zmieniają i bardzo dobrze, nie tylko wiece i zebrania w wielkich salach i sypanie obietnicami bez pokrycia. Każdy mógł podejść, porozmawiać i zadać Pani Ewie pytania jakie tylko chciał. Potraficie się tylko wymądrzać na odległość, a sami nic nie robicie. Do d.. z tym Wolinem stolicą zawiści i chamstwa.
Wyborca mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 0:39
Do dzisiaj niejaki p. Kaniewski nie był w ogóle znaną osobą,musi mieć człowiek parcie na szkło. Nikt bidulka przed wyborami nie zauważył,nie komentował,to się chłop przedstawił. I tak jak tynkiem obrzuca budynek,tak potrafi człowieka,kto by to nie był-trafiło na Panią Ewę,tylko dlatego,ze postanowiła Kobitka wystartować w wyborach. Strach się bać tego pana
Anonim mówi:
paź 29, 2018
o godzinie 22:47
Był był tylko Ciebie nie wpuszczali na salony
Anonimowo mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 23:37
Pierwsza w histori WOLINA kobieta na Burmistrza
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 23:36
Każdy pisze o duzej pace nie jest to pierwszy rok i chwala tymmi którzy dzialaja ale czczy to jest taki powod zeby się licytować SWIETA TO TAKI OKRES ŻE WTEDY KAZDY MA DUŻE SERCE JEDNI ROBIA PACZKI DRUDZY ZABAWY DLA DZIECI p.Ewa też organizuje paczki i zabawy dla dzieci nie jest w tym sama też ma pomocnikow
Wolinianka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:56
Jestem ciekawa czy po wygranej pani ewa bedzie serwowac kawe? A tu juz ktos napisal ze to podchodzi pod przekupstwo. Kandydaci na burmistrza nie powinni sie tak zachowywac. Wolalabym by nagrywali swoje wywody i wrzucali na yt bo pozniej bedzie sie trzeba tlumaczyc ze nie ma sie czasu na spotkania z osobami ktorym zawdziecza sie glos bo niestety nie bedzie tego czasu bedzie trzeba sie poswiecic pracy. Czekam na debate z niecierpliwoscia tylko rada dla Pana Dubrawskiego zeby zalatwil sobie ochrone przed fanatykiem Markiem bo to chore co ten czlowiek robi i ile jadu wypuszcza. Mam tez nadzieje, ze znajda sie osoby ktore znaja pania ewe i wiedza jaka jest moze i Pan Karol z Piask sie na debacie wykaze? I Pani Zaneta Majewska ktora napisala, ze ta pani wiele sobie przypisuje. I skad pieniadze na tak bogata kampanie? Widac ze ten wozek ta kawa i te ciasto malo nie kosztuja… Banery i plakaty swoja droga wiec? Powiedzcie prawde a nie motacie ludzi. Przykre jest tez to ze nikt nie mowi kto bedzie wice choc widac ze pani Grzybowska czuje sie pewna wygranej? Widac nie do konca. Wiec ludzie zacznijcie myslec i czytac ze zrozumieniem
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 1:16
Kazdy komitet sklada publiczne sprawozdanie finansowe z kampanii. Nie pisz glupot zatem. a ubliżanie mieszkańcom i pisanie aby zaczęli myśleć pokazuje jakim jesteś człowiekiem. Wstyd mi za takich jak ty. Ja też mam nadzieję, że będzie debata i zostaną zadane pytania, na które pan Waldemar nie odpowiedział publicznie a pojawiają się tu intensywnie. Inaczej, ja na pewno przyjdę i je zadam panu Dubrawskiemu.
Agnieszka K. mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:54
Pani Ewo skoro takich zmian Pani chce dla gminy, to moze najpierw nalezy zaczać od siebie? A mianowicie od tego aby przestać przywłaszczać sobie prace innych(mam tu na myśli zeszłoroczną akcje Duża Paka Dla Dzieciaka), od początku jestem wolontariuszem tej akcji i nie przypominam sobie aby w jakikolwiek sposob udzieliła sie Pani-poza wrzuceniem kilku drobiazgow do kosza i zrobieniu zdjecia, wstawiając pozniej artykuł na obecej stronie jaka to Pani dobroduszna i pomocna Osobiscie jestem ta sytuacja zazenowna, ze stać Pania na taką bezczelność! To tzw przywłaszczenie.
Pewnie to nie jedyna taka sytuacja, ale…
A teraz w trakcie kampanii pełno Pani wszedzie, tylko szkoda ze wczesniej była cisza, a ja jako mieszkaniec gminy nie bardzo wiem kto to Ewa Grzybowska… Dobry Burmistrz powinien byc rozpoznawalny z daleka, interesowac sie nie tylko Wolinem ale PRZEDE WSZYSTKIM wioskami, które w znaczny sposób Ta gmine tworzą, być aktywny nie tylko przed Wyborami ale ZAWSZE!
Jako młoda mieszkanka naszej gminny CHCE ZMIAN DLA WOLINA- ale nie na gorsze. Obecnie niestety mam takie wrażenie że żadnych DUZYCH zmian na Dobre Pani nie dokona, chyba ze dalej podpisywać sie bedzie Pani pod prace innych. :) Pozdrawiam i życze głębokich przemyśleń dotyczących Pani zachowań.
A My wyborcy… ZASTANOWMY SIE KTO LEPIEJ OGARNIE OBECNY BAŁAGAN W NASZEJ GMINIE-który z wyborców do tej pory zrobił wiecej Dla Naszego otoczenia- nie dajcie sobie zamydlic oczu samą kampanią- bo mówić każdy potrafi, działac już nie :)
nie do końca mi sie zgadza: czy Pani tę Panią? mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 23:28
nie zna Pani tej Pani, ale wie Pani kto sobie przypisał kiedyś akcje SzP, choć było to dawno temu… to dopiero Pani poznała, czy pamięta Pani jednak tę Panią z jakiejś działalności? czy tylko Pani tak powtarza za innymi?
A ta Pani to jeszcze Burmistrzem nie była, żeby inspekcje w gminie robić; dopiero by się ludziska uśmiali!
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:50
Dziękuję za kolejne dobre spotkanie pani Ewo. Przeciwnika nie widać nigdzie poza facebookiem gdzie kopiuje pani akcje i to jeszcze malo udolnie
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:49
Opwicz miachał udaje zainteresowanego rozmową z Pania Ewą mieszkańca Gminy Wolin, no tyle tylko że jest z Golczewa :):):)
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:39
Zmiany,zmiany…A kibel w urzędzie miasta dalej będzie zamknięty?
Wolinianka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:36
Czuc tu wygrana po calosci. Ani jeden ani drugi kandydat mi nie ,,lezy” ale wybierajac Dubrawskiego wybieram mniejsze zlo i tylko po to ide na wybory by Pani Ewa nie miala tak duzej przewagi. Brawo panie Karolu za odwage piszac komentarz i widac, ze wkurza Pana wybielanie wizerunku Pani Ewy…. Obudzcie sie ludzie!! Bo nasze miasto pojdzie na dno ?
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:13
Ta, nietuzinkowa, jakaś nietypowa kampania, bardziej kojarzy mi się z castingiem na role do bajki „O Królewnej Śnieżce i…. dużo krasnoludków”??? A Koszałek-Opałek już wiosnę zobaczył. Urząd burmistrza, to nie jest bajka. Ten wilczy pęd do władzy za dobrze nie wróży??? Skromniej, ale konkretniej. P. Waldku — głosujemy na Pana. Już dawno wyrosłem z bajek.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:47
a my z rodziną za Grzybowską
a mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:01
A co robi w Wolinie Pan Opowicz
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:58
A kto to?
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:49
Tylko Ewa Grzybowsk! Tej siły nic już nie powstrzyma :)))
Gość mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:49
Oj zależy zależy
Dlatego kawusie podaje.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:46
I super, Grzybowska będzie najlepszym burmistrzem w historii naszego miasta!
głodny wyborów mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:36
czekam na zaproszenie na obiad od Grzybowskiej albo Dubrawskiego
Gosc mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:20
A ja się obawiam ze jednak ludzie z Wolina są ograniczeni i zagłosują na Grzybowska bo przecież to zacofany naród jak nigdzie indziej
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:14
MAREK – przestań wąchać ten butapren???? Bo, tylko jakiś klej Ci w głowie??? Nie licz na to, że swoją d… przykleisz do p. Ewy.
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 1:52
Ten klakier z warnowa na to liczy hehe
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:11
Widze ze wysyp niespelnionych frustratow sie pojawil. Jestem za pania Ewa. Przed wyborami nikt Jej powaznie nie traktowal a jak sie okazalo ze wziela w cuglach 1 ture to nagle sie pobudzili znawcy. Pani Ewo, mieszkancy pokazali ze chca pani, pani programu i pani radnych i jestem przekonany ze 2 ture pani rowniez wezmie w cuglach. Dlatego tez ze pani zalezy
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:53
Zmienilem zdanie i glosuje na p.Dubrawskiego pi przeczytaniu postu p.Karola. rzeczywiście p.Brodowska pracowala w hotelu piaski jezdzila garbusem mówiła czesc….a teraz jak jest burmistrzem ani me ani be ani kukuryku
serio? mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:48
to dlatego nie zagłosujesz na kobietę, aha, ha, ha, ha…
gość mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 2:35
karol daj sobie spokój, każdy gdzieś pracował na studiach a nie był pasożytem na kimś
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:51
Pierwsza w histori WOLINA kobieta na Burmistrza
tak tak mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:29
Tu i teraz trzeba gospodarza merytorycznego, z wizją przyszłości, a nie ciągnącego OGON przeszłości, gdzie już kilka lat w przeszłości mieliśmy zmarnowane przez dokonanie złego wyboru… dla Gminy to jeszcze nie jest ta kobieta … chyba, że okulista jest niektórym potrzebny i odświeżenie pamięci…
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:29
Wizje maja w psychiatryku ludzie
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:47
Mamy w Wolinie Wylkowyje z Rancza kros wczesniej nagral jak Polacy zachowuja się przed wyborami opluwanie i ponizanie przez wyborcow kandydatow i ich rodziny tylko wstyd kto jest bez winy niech szuka u siebie w domu i w swoich rodzinach od x czasu jest tak że wygrać może tylko jedna!!!!!!!osoba
Witek mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:41
Nie lubię odgrzewanych kotletów .Trzeba dać szansę Dubrawskiemi chociaż z PO nie jest mi po drodze ale myślę że to mniejsze zło .
Marek mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:58
Szefostwo PO jest innego zdania
– O kłopotach pana Dubrawskiego dowiedziałam się kilka dni temu. Zapewniał mnie, że to sprawa sprzed lat, a teraz dowiaduję się, że wyrok zapadł całkiem niedawno. Jestem zwolenniczką czystości w życiu publicznym. Gdy zapadała decyzja o kandydacie na burmistrza, nie wiedziałam o jego problemach. Dlatego zdecydowałam się zawiadomić władze regionalne partii – tłumaczy Beata Kiryluk.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 16:41
zwoleniczka a podpisujesz sie MAREK???? klakier gryzbowskiej zniknij!!!!
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:54
To klakier z warnowa
Genowefa Pigwa mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:40
Anonim z 20.06 raczej mnie nie znasz i nie chciał byś poznać.Mam rodzinę którą we mnie wierzy.Sądze że każdy ma swój rozum i nikt nikogo nie musi do niczego namawiać.Pewnie znasz dobrze p.Ewe i też zostałeś w jakiś sposób omotany.Z tego co wiem jest dobrym człowiekiem Ale tylko dla przyjaciół A czy będzie dobrym burmistrzem??To wybory więc dużo wyciągane jest na światło dzienne .Kazdy ma w sobie cos Ale ty chyba jesteś bardzo zgorzkniałą osobą.Jeżeli masz cisnąć każdemu kto napisze swoje zdanie to życzę Ci dobrej nocy bo być może nikt na Ciebie nie czeka!@
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:38
Który z kaddydatow jest bez zadnej skazy niech pierwszy rzuci kamień p.Karol pisze na Panią Ewe rusza zmarlych to wspominki przed Wszystkimi Świętymi,a nie przed wyborami twurcy Rancza nagrali to dużo wczesniej co się u nas dzieje przepychanki i opluwanie przez wyborców ,ale każdemu wolno pisać,ktos pisala ze pani Ewa bedzie dbala o Wolin ,a za to pan W.D bedzie dbal oto Domysłów bo tyle naobiecywal, że tam będą WYLKOWYJE
Żaneta Majewska mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:35
Miejcie odwage i sie podpiszcie.Ja to czynię bo bardzo ,ale to bardzo zawiodlam sie na pani ewie,kiedy podczas ostatniej edycji Duzej paki dla dzieciaka i starszaka przywlaszczyla sobie cala akcje na swoja chlube i chwałę.Prawda jest taka ,ze akcje od 5 lat tworzy grupa spolecznikow .Pani ewa wykorzystala nasza prace w swojej kampani .Słabe to było.Srad moje ogromne niezadowolenie pania Ewą.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:25
Teraz lata po domach i mieście bo chce fotelik zajac A później oleje wszystkich taka prawda Jakoś wcześniej nie było jej widać gdzie miała dojście i co zrobiła co w tym Moku się dzieje NIC I NIC DALEJ NIE BĘDZIE A tym oczernianiem Dubrawskiego to tylko sobie szkodzi bo ja i wielu moich znajomych za te oszczerstwa oddajemy głos na Dubrawskiego jakoś nie słychać żeby on ja tak z błotem mieszał jak ona i jej przy….asy przesada ogromna A co do kleju to ty chyba chłopie masz bo tak Cię boli każdy i tak patrzy na siebie niech to dotrze do Ciebie przy korycie też będzie P.Ewa chapac i co wielkiego ona chce zrobić szkoły pozamykac i pieniądze sołeckie zabrac i też już przypisaliscie to Dubrawskiemu A to jej slowa W Warnowie też pięknie gadała ale ludzie już otworzyli oczy Grać to grać fer A nie pieprzyć głupoty ona swieta też nie jest pozdrawiam serdecznie WOLIN
żarówa mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:32
Ciekawe, dlaczego ENEA nie ma żadnej kontroli nad swoimi służbowymi pojazdami ? ale po co ? koszty uskutecznianej prywaty zapłacą odbiorcy energii….
Mieszkanka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 22:52
Nie przesadzaj że w Moku się nic nie dzieje !!!właśnie teraz jest co raz więcej robionych zajec dla dzieci i młodzieży…chciałam zapisać dziecko na jakieś zajęcia nie było już miejsc jest tyle chętnych (na szczęście dziecko zrezygnowało i sie moje zalapalo )więc nie mów jak nie wiesz!!!!
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:19
Źle wspominam kontakty z Panią Ewa G jest wyrafinowana i przebiegła i na pewno jej nie uwierzę w to co robi o mowi
IR mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:02
Karol ale wam się pod d..ą pali. JAZGOT JEDEN.
Genowefa Pigwa mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:45
Hmmm taką kampanię reklamową widziałam już gdzieś.Czyżby p.Ewa zerżnęła to od p.Waldka
Pnie się Pani po kimś.Ode mnie od moich bliskich o rodziny nie uzyska Pani poparcia.Mialam okazję spotkać panią mniej publicznie i szczerze uważam że dobrze Pani gra wszystko.Osobiscie nie jest Pani tak miła i kulturalna jak jest to pokazywane.Ale cóż chyba kiedyś chciała Pani zostać aktorką.Mam ogromną nadzieję że ludzie się obudzą i pomogą wygrać wybory p.Waldkowi człowiekowi który postara się o mas mieszkańców miasta i pobliskich wiosek.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:06
Kto Cię pigwa tak omotał, by wciskać taki kit. A jak chcesz pomóc Waldkowi to twoja powinnością było wymienić jego pozytywne cechy, ale z ich braku rżniesz głupa i bezpodstawnie próbujesz negować sukces Pani Ewy. Wątpię w ogóle czy masz rodzinę i bliskich co by Cię wsparli chodźby szklanka wody.
tak tak mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:31
Jaki sukces ??? demony przeszłości i gra, gra, gra na ludzkich emocjach…
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:39
Raczej waldek spi a Grzybowska dziala
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:40
Pani Ewa to nasza szansa na zmiany
Wyborca mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:20
Jakie zmiany ?????? W programie same pitu pitu, nie ma pomysłu na rozwój Gminy, audyty na jaki grzyb ???!, żonę lub męża bierze się z bagażem przeszłości i patrzy w przyszłość. Zobaczymy ilu się da nabrać na te śliwki robaczywki ?! 5 listopada okaże się ilu wyborców mamy myślących, a ilu można wziąć pod włos i obudzą się z ręką w nocniku….
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:40
Jedyny program zmian – popieram Grzybowska
tak tak mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:13
Jaki program ????? powtarzanie frazesu, to nie program !!! proszę o konkrety…
Marek mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:56
Przeczytaj jeszcze raz bo istotnie jest to program obszerny i możesz się pogubić a co dopiero zrozumieć.
Natomiast zgadzam się z Tobą z twierdzeniem – Zobaczymy ilu się da nabrać na te śliwki robaczywki Dubrawskiego ?!
Pozdrawiam
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 19:57
Twoje boroweczki sa lepsze
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:39
Po komentarzu Pana Karola jestem w szoku :( Pani Ewuniu czy to prawda?
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:11
Karolu ale bełkot
KazKl mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:49
Pada deszczyk pada i w Wolinie już błoto, a ja pokochałem Nasza przyszłą Panią Ewę bo to będzie burmistrz jak szlachetne złoto…
Karol Kaniewski mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:43
Z autopsji, Szanowni Panstwo a w szczególnosci Pani, Pani Grzybowska.
Pozwolę sobie wymienić swoje personalia, Karol Kaniewski się kłania!
Muszę przyznać iż jestem szeroce zdumiony jak zart publiczny moze przerodzic sie w sukces choć mam nadzieje ze nie do końca. Ponad 2 lata temu zazartowalem wsrod wielu znajomych a nawet samego Waldemara Dubrawskiego i Wiktora Nowaka,że można byloby ograc opinie publiczna Wolina i gminy Wolin wystawiajac Pani kandydature na burmistrza. nie ukrywam ze wywolalo to spora dyskusje pomiedzy osobami z ktorymi stalem. Uwazam ze nasza gmine cechuje fakt,ze nie do konca Ci ktorzy zasluguja siegaja po najwyzsze stanowiska urzedu gminy. osobiscie mam do Pani zal,ze dzisiaj spija Pani schedę po śp. Ewie Halickiej ktorej jak nie ukrywam bylem znajomym.zdazalo mi sie niejednokrotnie siadac z pania przy stole i byc swiadkiem sytuacji rozgrywek politycznych majacych miejsce w koalicji Halicka,Wilkowski itp. Osobiscie bylem swiadkiem jak Pani Halicka poprosila pania o pomoc w wyborach,zachowala sie pani jak tchorz sadzac iz boi sie reakcji pana Jasiewicza ktory uprzykszal pani zycie jako kierowniczce MOK. O ile wiem śp.Ewa wielokrotnie podawala Pani reke i poczula sie bardzo rozczarowana faktem Pani tchorzostwa.Doskonale Pani wie ze nie tylko ja bylem swiadkiem tych sytuacji. Dzisiejcza badz co badz smieszna a nawet zalosna sytuacja w trakcie wyborow siegnela zenitu. Jedzie pani na schedzie osoby na ktora wypiela sie pani przyslowiowa dupa, wspiera sie Pani, Pania Małgorzata Brodowska obecnie Wójcik, wiceburmistrz Wolina, która doskonale wie, komu zawdziecza ucieczke z hotelu Piaski i rychła kariere w ZGWW oraz umiejetne wykorzystanie znajomosci nie tylko ze mna ale i z Pania Ewą by w ostatnich wyborach widzac oslabienie polityczne pani Halickiej zagwarantowac sobie nie tykalnosc w ZGWW jak sie pozniej okazało,zagwarantowalo pani znacznie wiecej proszac Ewe o poparcie Jasiewicza w wyborach nadomiar złego trzecia fenonalna postacia Wolina umiejetnie z pozycji defensywnej, okazuje sie byc kolejna kobieta Pani Aniela B. również serdeczna znajoma Pani Ewy która stara się być mediatorem pomiędzy Panem B. WOW!!!!!!!!!!! kiedyś wszystkie tak sie nienawidzilyscie ze wylewalyscie na siebie wylacznie pomyje, ale jak sie okazuje smakujacy tort i chec jego dzielenia potrafi tworzyc cudowne koalicje. Gdzież że wasz honor szanowne Panie,nasuwa mi się jedno skojarzenie choć wszystkie trzy gracie zwycieżczynią póki co jest pani Brodowska, brawo o Pani! Jak zakladam bedziecie musialy znalezc jezyk porozumienia chcąc zyskac musicie ograc opinie publiczna i swietnie wam to wychodzi. Kiedys pałalem nienawiscia do Pana burmistrza Jasiewicza, wkoncu musialem uciekac majac w nim wroga. ale prawda jest fakt, iż przez 3 kadencje pomimo wielu kontrowersji wladal niepodzielnie gmina, na swoj swoisty sposob czy sie komuś podobalo czy nie, zachowujac swoj styl i klase polityczna i czy sie z tym zgadzamy czy nie zapisal sie pozytywnie w historii gminy. sam stanowilem klike wczesniejszych koalicji ale Pani,Pani Ewo jest jej zalosna kontynuacja dzis wstydze sie tego z kim przystawalem. Bogdan Wilkowski ktoremu osobiscie pomagalem z Waldemarem Dubrawskim popiera Panią Ewa Grzybowska, czyżby znów zauwazyl swiatelko w tunelu? Bogdanie odezwa do Ciebie, juz kiedys przy 3 kadencji na prosbe szanownego Pana B. wysadziles z kandydowani Panie Ewe H. pociagnales was oboje na dno kolejne trzy kadencje mial Eugeniusz J. Dzisiaj mamy odgrzewane kotlety, Pani Ewa Grzybowska nie majaca zadnego honoru politycznego wspiera sie ludzmi ktorych kiedys zawiodla, ci ktorym pomagano zostac burmistrzami (uklon w twoja strone Bogdan) odwracasz sie dupa do osoby ktora pomagala ci zostac bumistrzem (patrz Waldemar Dubrawski!!) Choć myslal to Karteziusz( mysle wiec jestem) to mnie sie zdarzylo otrzec o podobne zjawisko zakladajac ze Wolin osiagnie kiedys klase polityczna nie mogac pozwolic sobie na oficjalnym wpisie co o tym sadze ujme to tak raczej!! terencjusz „czlowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce” zastanawiam sie tylko dlaczego potencjalni wyborcy nie siegna po dokryne Horacego sapere aude! mniej odwage byc madry, banda chien was ogrywa a wy jestescie niewidomi we mgle. Wiem co pisze bylem w tej klice nie zamierzam popierac zadnych z osob ale kiedys postawiliscie na Eugeniusza Jasiewicza jaki by nie był,był jakiś szapo-ba Panie Eugeniuszu, ale co teraz odgrzewane kotlety u wladzy, tchorzliwa Ewa G. z upadlym Bogdanem W. popierana przez sklepikarzy wolinskich ktorym nie bal sie przeciwstawic poprzedni burmistrz Eugeniusz Jasiewicz, jak rowniez pozwolil sobie odciac polityke kosciola od gminy co nawet spodobalo sie mieszkanca wolina dziś co dalej? powrot do drzwonow nad wolinem, rzadow szarych eminecji- sklepikarzy!!! upadlych wczesniej ale jakże chcacych powrocic burmistrzow w charakterze wice burmistrza jak domniewam i moglbym tak w nieskonczonosc moze warto dac szanse czlowiekowi ktory czterokrotnie ubiegal sie o posade burmistrza bo kto wie czy nie bedzie nowym ciekawym odkryciem w bardziej pozytywnym znaczeniu niż jego poprzednik, wkońcu był wicestarostą wiele lat dziala jako radny w strukturach powiatu i w przeciwienstwie do swojej rywalki ktora jedynie na dupie innych ktorych wczesniej zawiodla jak rowniez dowcipowi pewnego czlowieka patrz ja!! wyciela niezly psikus!! proszę was obudzcie sie!!!!! wiem ze nie jestem autorytetem ani osobom ktora powinna wam cokolwiek sugerowac a nawet mam wiele za uszami co wiecej bylem na jezykach calej gminy i nie musze przypominac w jakim kontekscie nie zamierzam sie wybierac ale do cholery wiem co mowie,bylem jednym z tych ludzi i widzialem jak bezczelni potrafia byc wobec siebie czego dowodem jest Pani Grzybowska czasami bywa tak i podejrzewam ze w dalszym ciagu bedziemy tego swiadkiem ze ci ktorzy zdradzaja ci ktorzy oszukuja trumfuja sukcesy wstydzcie pani Grzybowska wstydz sie pani Malgorzato Brodowska Wójcik o Tobie Bogdanie to nie powinienem wspominac i wy wciaz nie dowartosciowani sklepikarze Wolina i prośba do was ludzi skromnych i zwyklych mieszkancow bez hieńczych zapendów uzurpacji politycznych klik chcacych wladzy zrobcie cos zanim bedzie za pozno,dajmy szanse komuś kto już nie jest odgrzewanym kotletem bo Pani Grzybowska i jej stara klika która nic innego jak kontynuacja polityki wyzej wymienionego Pana Artura B. Mirosława M. Bogdana W. Ewy H. i miedzy innymi takich jak ja,choć wiem ze nic mnie nie tlumaczy za tych ktorych stworzylem i wiedza ze o nich mowa, szczerze przepraszam, czlowiek wkoncu cale zycie sie uczy a glupi umiera.
Przepraszam Karol Kaniewski mieszkaniec Piask Wielkich.
Tom I mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:40
Jesteś żałosny w swojej „trylogii”…proba wyciągania trupa z szafy to typowo esbecka metoda…Podobnie jak tykanie osób zmarłych by starać się obronić „dupe” Pani Ewie na korzyść Duprawskiego kwalifikuje Cię do parszywej hieny…
Marek mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:48
Panie Karolu tak się dobrze składa, że znamy się bardzo dobrze z ZGWW.
Wychwala Pan Dubrawskiego a obrzuca Pan błotem inne osoby, które również znam – to Pana sprawa.
Nie mogę się jednak zgodzić na to, że u wymienionych osób zauważa Pan „ŹDŹBŁO W OKU” a u Dubrawskiego nie zauważa „BELKI W OKU”, który ma „KLEJĄCE ŁAPY” do publicznego grosza.
Napisz Pan coś o tym, wtedy uznam Pana za obiektywnego>
Pozdrawiam
Sklepikarz mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:26
Bełkot niedowartościowanego, sfrustrowanego człowieka.
Anka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 20:30
Panie Karolu, nie wziął Pan pod uwagę upływu czasu, a mianowicie wraz z upływem czasu ludzie się po prostu zmieniają: swoje upodobania, swoje lubienia, swoje postrzeganie świata, swoje priorytety i to normalne. Mówią, że tylko krowa… Pan też zmienił…
A poza tym wrzucił Pan wszystkich do jednego worka, nawet Panią śp. – chyba odsunął się Pan na zbyt długo i żyje jeszcze zamierzchłymi czasami… Proszę spojrzeć na nowych radnych, ile nowych osób, dajmy im szansę zrobić coś dla Wolina bez klik wreszcie. To są osoby, którym zaufała i powierzyła współpracę Pani Ewa, czy to wróży powrót do starego? Jestem innego zdania.
A Pana, którego Pan z kolei próbuje przeforsować, naprawdę nie budzi zaufania, dał się poznać już trochę i nie jest niestety „świeżakiem”, o którym nic nie wiadomo…
Tak więc, nie wiem przed czym Pan nas ostrzega.
Pozdrawiam.
woliniak mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:18
Czytam pański wywód któryś raz,dochodzę do wniosku,że jest pan nieszczęśliwym człowiekiem.
Dajesz się pan wykorzystywać w brudnych rozgrywkach politycznych.Naruszając szacunek dla nieobecnych.Świadomie pomijam w pisowni per pan z małej litery gdyż jesteś waść pospolitą gnidą.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:21
Brawo Karol za odwagę. Mleko się rozlało ale to dopiero początek całej prawdy.
purs mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:24
ciebie też stworzyła Ewa H., pozwoliła ci być na salonach, ale nie tam twoje miejsce, co widać po twoim komentarzu. Jesteś żałosny. Jeszcze nikt z głupiego żartu nie stworzył chorobliwej epopei.
grażyna mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 2:54
zapomniał pan o jednym, że po wizycie pana rudnickiego u pani Ewy Halickiej to właśnie ona powiedziała, że popiera Jaisewicza bo idiota nie będzie rządził gminą Wolin, prawdą jest że w 2010 r p. Grzybowska nie udzieliła poparcia Ewie ze strachu, a zrobiła to p. Brodowska i jakoś się nie bała a wręcz po latach docenił Jasiewicz jej pracę jak widać i postawił na merytoryczną stronę,
Zapomniał pan jednak o jednym powołując się na wielką przyjaźń z p. Ewą H kto tuż po jej śmierci zapomniał o jej istnieniu? pozdrawiam gorąco i bardzo mi pana żal, że mam pan taką fantazję żeby mówić o kimś że kogoś pan stworzył, czy pomógł bo na pewno wielu osobom pan zaszkodził nic poza tym
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 11:06
Brodowska chyba nie mogła jej nie poprzec, bo w tym czasie była chyba jej pracownikiem. Co tu robić z kogoś bochatera.
anna mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 13:19
a tu błąd p. Ewa odeszła ze związku gmin razem z karolkiem :-) nie była pracodawca pani brodowskiej a ludzie łykają wszystko jak pelikan
Anonim mówi:
paź 28, 2018
o godzinie 11:07
dno.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:18
Grzyby sa ciezkostrawne
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:53
A dziś tyle ludzi widziałem jak biegali z wiadrami po lesie licząc na grzyba…A tu lekkostrawna Pani Grzybowska już jedna noga jest Burmistrzem. A Dubrawski to polityczny bankrut 2018 roku.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:16
nie potrzeba nam kOLEJNEGO słupa na posadzie burmistrza debata ja zweryfikuje zero znajomosci samorzadu jedynie wysocy znajomi z pleców, juz slychac krzyki z urzedu bojacych sie o posady ludzi ktorzy ciezko pracuja
Pingwin mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:47
Taaak…tyrani pracy się odezwali bo duby do stołków mają zaspawane drewnianymi elektrodami…A mówiłem urzędnikiem, naczelnikiem cze dyrektorem się tylko bywa…to nie posadki dożywotnie jak np. myślał Arys i jego konfidentki z kociara na szpicy lub obsada MOPS…etc. etc
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:01
Tyrani? Hahaha,ty też bywasz… Inteligentny, chocia za rzadko żeby to zauważyć ???
Pingwin mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:08
Taaak bo znam swoje miejsce w szeregu…ps. na TY z ciotami nie przechodze, zatem proszę o odrobine kultury
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:30
Co za riposta (jest takie słowo) tyranie ??? IQ rozwielitki
ciekawy mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:14
A co jak ta pani stanie się tym czym staje się większość polityków ? patrzę tak z boku,bo w Wolinie już dawno nie mieszkam,ale pamiętam nieodłączna euforie wyborczą ,a potem kubeł zimnej wody,a znając koligacje rodzinne tej pani to myślę ,że to nie będzie codzienny kubeł wody tylko raczej ich seria,aczkolwiek życzę Wam jak najlepiej -trafnego wyboru
Pingwin mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:55
Taaak…tyrani pracy się odezwali bo duby do stołków mają zaspawane drewnianymi elektrodami…A mówiłem urzędnikiem, naczelnikiem cze dyrektorem się tylko bywa…to nie posadki dożywotnie jak np. myślał Arys i jego konfidentki z kociara na szpicy lub obsada MOPS…etc. etc
Stary rekin mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:04
To już nadaje się na złoty szczyt bezczelności i głupoty, licząc że ten nikczebny, kłamliwy bełkot zostanie polkniety jak wabik na ryby chodźby przez jedna osobę nie będąca pod butem Waldka i jego obietnic.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:49
Co to za koligacje?
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:07
Kampania na wysokim poziomie – brawo i powodzenia życzę!
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:02
Widać, że tej babce zależy. Popieram
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 16:48
Tylko tak się zdobywa zaufanie. Dubrawski to gdzie jest? aha, fote z kolegą z PO walnął i zadowolony
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 16:46
Świetna pani Ewa. Takiego chcemy burmistrza!
(... mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:08
Naga prawda…
Mieszkanka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 16:22
Jeżeli burmistrza będziemy wybierać z urody to Wolin !!!!!
Stratus mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:08
…I mądrości, nie z chciwości, brudnych rączek? etc.
Gosik mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 16:17
Blisko ludzi! Super! Takiego Burmistrza chcę i wspieram :)
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 16:08
Gosc z 15.24 napisal 1000000 procent dobrze i ma racje. A ja dodam ze kawa i ciastka jest to przekupstwo tak jak pis przekupuje 500 plus lub dniem wolnym 12 listopada. Kiedys pijaczek mial wezwanie do komisariatu dostal zarzut bo dostal wino w zamian za oddanie glosu na radnego. Podobnie moze byc i z tym. Zawsze można wyslac zawiadomienie do prokuratury o mozliwosci popełnienia przestepstwa wyborczego.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:11
Sepuku…Masz problemy z logicznym skojarzeniem faktów. Ewentualnie piszesz pod dyktando Waldka oszołoma.
JEN mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 16:05
Mam nadzieję, że mieszkańcy tej gminy to nie barany, mają swój rozum,nie dadzą przekupić się żadnej ze stron i mądrze zagłosują.
(...) mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:14
Wilka nie obchodzi to co o nim mówią barany od Dubrawskiego
JEN mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:14
Powiedział baran od Grzybowskiej…
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:47
Szkoda że pierwszy tego nie pisałeś capie, tylko dokonujesz naśladownictwa bo baran tylko to potrafi
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 15:41
Ze wszystkimi na „Ty” !!! Burmistrz to powazne stanowisko a nie popijanie kawki ze znajomymi !!! Mniejsze zlo – pan Dubrawski !!!
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:05
ten już jest za długo na stołkach. Nowych trzeba – Grzybowska ok
Inka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:13
Ten argument włóż sobie między nogi…poczujesz satysfakcję i samozaspokojenie nie tylko w piciu kawy z brudnego kubka
eryk mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 15:24
dobre rozmowy to mogą być z koleżankami
urząd miasta to nie dom schadzek na pogaduszki, tylko poważna instytucja
Grzybowskiej stanowcze NIE NIE NIE !
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 17:06
stanowcze TAK TAK TAK dla zmian i Grzybowskiej
tak tak mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 21:07
Jakich zmian ????? odgrzewane kotlety, układy układziki, szare eminencje Czy taka ma być nasza Gmina po II turze wyborów ? bez perspektyw rozwoju….
Marek mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:17
Urząd miasta to nie „DOJNA KROWA”
Dubrawskiemu stanowcze NIE NIE NIE !
Pozdrawiam
Mila mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 19:02
…I z kolegami.
Eryk jak sam wiesz nie masz bo ich brak w ręku twoich takich argumentów by móc poważnie podważyć osobowość Pani Ewy. Zatem nie pieprz wieprze pieprzem tylko pogudz sie z przegrana waszego „idola”. Wasz bełkot i szkolenie nic już nie zmieni, stad porazajace sa te glupawe wpisy szkalujace Nasza przyszłą Pania burmistrz Wolina. Wiem już z doświadczenia życiowego że pierwsi będziecie próbować jej stopy lizać…
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 14:56
JEDEN PIEKARZ KIEDYS ROZDAL ZA DARMO DLA DOMU DZIECKA CHLEB. PO JAKIMS CZASIE URZAD SKARBOWY UPOMNIAL SIE O PODATEK. TAK BEDZIE I TUTAJ. ROZDAWANIE ZA DARMO KAWY I CIASTEK MUSI BYC OPODATKOWANE. A WOKÓŁ WIDAC SAMYCH RADNYCH WYBRANYCH DO RADY I RADNYCH JUZ BEZRADNYCH OBECNEJ KANDYDATKI NA FOTELIK A MOZE SIEDZISKO BURMISTRZA
Zefir mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:20
Jakim to trzeba być czubkiem by takimi stwierdzeniami próbować podważyć pyszną kawę od przyszłej Pani burmistrz Wolina. Jak mi wiadomo nie jest producentem ani importerem kawy czy ciasteczek.
Anonim mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 14:38
Brawo Ewa!!!
Matissssssssss mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 14:31
Byłem i kawę wypiłem, ciacho do brzuszka wrzuciłem :)
Z Ewą porozmawiałem i już Burmistrza wygrałem :)
p.s.
Ewa musi wygrać, bo… jest ładniejsza ;)
Waldek brzydszy, a rozmawiając z Marszałkiem nawet krawata nie założył ;)
Muszka mówi:
paź 27, 2018
o godzinie 18:23
Bo nie mógł kiedy nr kołnierzyki był o 4 nr mnieszy..