Po dwóch wezwaniach Ewy Grzybowskiej, które przez długi czas pozostawały bez odpowiedzi, Waldemar Dubrawski postanowił dziś ogłosić swój pomysł na debatę. Miałaby się ona odbyć w jednej z restauracji w Wisełce. Jak mówi Dubrawski, dla wszystkich mieszkańców, gdyż jego priorytetem jest prawdziwy dialog z mieszkańcami, „i to nie są żarty”.
– „(…) Podejmuję się organizacji debaty dla wszystkich mieszkańców z udziałem wszystkich kandydatów na burmistrza, ponieważ gmina Wolin ma być dla wszystkich” napisał Waldemar Dubrawski. Spotkanie, które zgodnie z zapowiedzią ma być dostępne dla wszystkich, kandydat na burmistrza organizuje w restauracji w Wisełce już w najbliższy piątek.
Waldemar Dubrawski był już dwa razy zapraszany przez Ewę Grzybowską do debaty. Burmistrz Wolina, zgodnie ze sztuką, zapraszała radnego z Łuskowa do uzgodnień takiego spotkania wyborczego. W tym przypadku Dubrawski sam wskazał termin oraz godzinę, a co najważniejsze, restaurację, która pomieści co najwyżej kilkadziesiąt osób. Pomysł dotyczący organizacji debaty w restauracji w Wisełce spotkał się z krytyką osób obserwujących post kandydata.
– To nie można zrobić DEBATY w WOLINIE tylko w Wisełce? A transport to Pan jakiś zorganizuje czy tak każdy sobie jakoś ma poradzić z dojazdem bo nie każdy ma samochód. Debata powinna odbyć się w Wolinie a nie po Wisełkach jezdzić. Pomyślał Pan o ludziach starszych , którzy by chętnie w takiej debacie wzięli udział a nie przyjadą bo nie mają jak – dopytuje Pani Lucyna; – A gdzie trzeci kandydat? Zwykłe przeoczenie czy po prostu złośliwość na starcie – pyta Pani Justyna; – Debata na miarę platformy. Ja ustalam termin a Ty MUSISZ się dostosować – skwitowała Pani Martyna.
Także na komentarz Ewy Grzybowskiej nie trzeba było długo czekać. – Panie Waldemarze, proszę sobie nie robić żartów. Miejsce i termin ustala się wspólnie. Ja do takich ustaleń Pana już 2 razy zapraszałam. Startował Pan tyle razy na burmistrza, że doskonale Pan to wie. Widzę, że Pan się prawdziwej debaty boi, ale proszę się nie bać. Dalej możemy ustalić termin, miejsce i zasady prawdziwej dyskusji – napisała Burmistrz Wolina.
Do pomysłu odniósł się także trzeci z kandydatów do walki o fotel Burmistrza Wolina. Jak napisał Łukasz Podolski – „To kpina i brak szacunku do mieszkańców i do wszystkich kandydatów”
– Panie Dubrawski! Trwa jeszcze czas na formalną rejestrację kandydata na burmistrza. Zamierzam także startować na burmistrza i dopełnić formalności w prawnie przewidzianym terminie. Mówił Pan, że ze względu na szacunek chce Pan rozmawiać ze wszystkimi. Jak widać niczego i z nikim Pan nie ustalał. To kpina i brak szacunku do mieszkańców i do wszystkich kandydatów. Terminy zwykłych spotkań międzyludzkich ustala się razem, ale Pan to wie. Ma Pan złych doradców, bo to tania sztuczka, którą mieszkańcy ocenią jako podłą zagrywkę – napisał Łukasz Podolski.
91 komentarzy
Stratus mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 10:08
Tak jak w Wolinie nic się nie ukryje to już szczególnie na wiosce, stąd każdy chłam Dubrawskiego w ciągu kwadransa okrąża wieś.
Nie przypadkiem już tyle anegdot się ukazało pisanych przez internautów, jakim to klaunem politycznym jest rywal Pani Burmistrz.
UWAGA! Nie traktujmy tego z PO polityka poważnie a jako coś śmiesznego, który liczy na łapu-capu.
Bezpartyjny mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 13:26
Tak, najatrakcyjniejszym przymiotem człowieka jest godność, on jej niema, to pionek w najbardziej zakłamanej partii która PO raz kolejny oszukała wyborców a kły pokaże po wyborach samorządowych.
Łuskowo mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 9:45
Ja mam pytanie do Pana Waldemara czym może się pochwalić co Pan zrobił dla swojej wsi Łuskowo przez tyle lat bycia radnym i sołtysem.
Łuskowo mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 9:39
Zadam pytanie do Pana Waldemara czym może się pochwalić co zrobił pan dla swojej wsi Łuskowo przez tyle lat bycia radnym i sołtysem.
Anonim mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 1:05
Gwarant normalności Dubrawski!? Jego normalność widać w Łuskowie czyli syf i o niczym nie informowani mieszkańcy,to brak dróg,sieci wod.-kan i dużo, dużo więcej by wymieniać.
Anonim mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 0:55
Droga mieszkanko Wisełki! Samochodzik się zepsuł,to wina p.Burmistrz? W całej Wisełce widać waszą biedę,co budynek,to ładniejszy i większy,pensjonat na pensjonacie,a nieruchomości niezamieszkałe i co? cała gmina płaci za wasze śmieci. Ludzie na wsi w większości dojeżdżają pociągiem czy busem i to co dzień do pracy i winią za swój los Burmistrza,kto by to nie był
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 20:26
Wygra Grzybowska bo zdobywa dofinansowania I robi inwestycje w całej gminie. Partyjniakom dziekujemy
Mieszkanka Wisełki mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 19:02
Popieram inicjatywę Pana Dubrawskiego. Wreszcie ktoś, kto zauważa, że Wisełka również należy do gminy Wolin, a jej mieszkańcy płacą podatki i, na tym się kończy. Droga do Wolina, przez Kołczewo w fatalnym stanie. Auto trafiło do mechanika. Wobec tego musiałam jechać do dentysty z dzieckiem komunikacją publiczną: Emilbusem do Międzyzdrojów, a następnie pociągiem do Wolina. Podróż w obie strony zajęła 4 godziny, a wizyta u dentysty 15 minut. Tak gmina dba o kontakt mieszkańców. Lepiej wisełka jest skomunikowana z Międzyzdrojami i Świnoujściem. Po co Wam w Gminie Wisełka? Jedynie Pan Dubrawski przed poprzednimi wyborami chciał inwestować w infrastrukturę całej gminy, a nie tylko Wolina.
Marta J. mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 19:49
Świetna historyjka z anegdoty-Dubrawski przed poprzednimi wyborami… to ja pamiętam jak jeszcze przed tymi poprzednimi obiecywał kryty basen z chińską galerią.
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 17:50
Ludzie z wiosek, nie mają dojazdu do pracy ale ,co tam nikt się tym nie interesuje brak busa,PKS .
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 20:06
Brak rentowności, stąd firma nie zależna jak PKS od władz gminy czy b np 2 firmy z busami zwinęli interes. Emilbus choć sam został na rynku zamknął np kursowanie do Szczecina. Więc nie można moim zdaniem obwiniać kogokolwiek.
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 10:02
Pani Burmistrzyni Grzybowska jest świetna, otwarta, rozsądna, mądra i współpracuje z każdym, życzę powodzenia a Dubrawskiemu się nie kłaniać, niech zostanie tam gdzie jego miejsce.
Jolanta mówi:
mar 23, 2024
o godzinie 1:12
Tak pisza jej szkolne kolezanki, bo licza na ochlapy.
Wacław Mirowski mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 9:49
Dlaczego wszystko ma się odbywać w Wolinie a nie innej miejscowości Wisełka to dobry wybór niech woliniacy dojadą tak jak musielibyśmy dojechać a skoro przeszkadza to że restauracja to jest piękna i duża świetlica w Ładzinie niech tam zrobią i po sprawie .Warto przemyśleć my mieszkańcy wiosek też chcemy brać udział w debacie a nie tylko Wolin.
Ciężko naiwny mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 11:21
Tak jak rządy państw mają swoje siedziby w stolicy w łącznie z parlamentem.
Gmina swoją siedzibę ma w Wolinie zatem nie próbuj przewracać porządku jaki istnieje od wieków stąd ten kaprys jest mocno POroniony.
Ania mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 9:44
A kto posprząta ? Zapłaci ktoś ?
mieszkaniec gminy W. mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 9:39
Smiech na sali, z ta debata. Miejsce,dzien,godzina, wyznaczone przez, kandydata na burmistrza i sarkastyczna mowa, ze ,,jestem gotowy do debaty, bo pani burmistrz tego chciala”. Ale, nie tedy droga kandydacie, to komitety wyborcze ustalaja co, gdzie i na jaki temat. A, nie jak to sie mowi ,,wodz powiedzial i tak ma byc”. Byc moze tak jest w PO, ale, nie w gminie Wolin.
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 9:01
Pani burmistrz, gdzie jest apteka 24h?
Mało tego, od 1 marca na terenie Wolina nie ma dyżurów aptek! Takie to Pani rządy
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 7:17
Debata powinna się odbyć w sali gimnastycznej szkoły podstawowej w Wolinie, qtedy każdy zainteresowany będzie mógł tam przyjść, żeby wziąć udział. Restauracja z kilkoma stolikami jest po to, żeby ludzi niewygodnych tam nie wpuścić tłumacząc się brakiem miejsc. Wejdą tylko specjalnie zaproszone i poinstruowane przez Dubrawskiego osoby. Nie dajcie się nabrać temu człowiekowi, wilk w oczekiwaniu skórze.
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 8:50
WILK W OWCZEJ SKORZE miało być
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 11:19
No no, bo to o 7:17 to jeszcze pewnie trzyma po wczorajszym wieczorze zakrapianym jabolem
Władysław mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 20:50
Drogi anonimie z 10.49 Pani Grzybowska kocha gminę Wolin a nie żadne PIS, PO, Trzecie Drogi, PSL. Jeżeli warunkiem pozyskiwania pieniędzy są znajomości a nie umiejętne negocjacje wszędzie i z każdym by pozyskać finansowanie to znaczy ,że po ostatnich wyborach nic się zmieniło? Co to znaczy że Pan Dubrawski ma znajomości to załatwi a jak Grzybowska wyrywała kasę od PIS to teraz Wolin nie dostanie ani grosza bo brała od nich. Pieniądze brane od PIS poszły na inwestycje z których korzystają wyborcy każdej partii. Przenoszenie takich wojenek na szczebel lokalny tylko pogłębia podziały w społeczności lokalnej a chyba nie o to chodziło w zmianach jakie dokonują się w naszym kraju.
Jaki to lokal w Wisełce ma taką kubaturę by zmieścić EGO Pana Dubrawskiego i jeszcze mieszkańców?
Mistral mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 5:07
Doskonale Pan wyłożył najistotniejsze w tej sprawie szczegóły.
Dla mnie jest jasne że Pani Burmistrz ma odpowiednie kwalifikacje do pełnienia tej funkcji kiedy tak świetnie się spisała w obecnej kadencji.
Wyborca mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 19:49
Aby zachować powagę debaty oraz rangę urzędu, o który się Państwo ubiegacie. Proponuję Stadion Narodowy w Warszawie. Mają tam piękne sale koonferencyjne (byłem widziałem). Oczywiście transmisja na żywo. Żelazny elektorat dojedzie. A tak już poważnie, to Pani Burmistrz woli Wolin, bo tam ma więcej zwolenników, Pan Waldemar wioski. Trzeciego kandydata, przykro mi, nie znam.
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 21:04
Tylko Grzybowska chce ustalać z kandydatami termin i miejsce a Dubrawski z nikim nie ustalał to brak kultury
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 19:00
A może takie debaty niech się odbędą na każdej świetlicy wiejskiej tylko w godzinach jak ludzie wrócą z pracy
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 14:39
Waldek ludzie cię po prostu nie chcą czego ty nie rozumiesz
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 13:31
Ewa dużo zbudowała i ma klase, a ten dubrawski cwaniackie zagrywki
ANONIM mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 12:38
Nie mówie o jakis super zasadach przyzwoitosci ale o podstawowej
kulturze, która chyba gdzies w tej
gonitwie o stotek zgubites. Takie spotkania wypadatoby ustalic z
pozostatymi kandydatami.
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 15:29
On nie ma ani przyzwoitości ani kultury ani wyglądu!
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 7:04
Ani rozumu
Aneta mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 12:37
Sam sobie organizuje debate najlepiej, brak klasy, zero, mniej niz zero
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 10:49
Czy pani Grzybowska może być wiarygodna dla koalicji rządzącej po takiej miłości do pis ,hcyba nie więc kasy nie będzie , a gmina totalnie zadłużona.Gwarantem normalności może być tylko Dubrawski
Ciężko naiwny mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 12:15
Lep na muchy
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 12:16
Widać tą normalność i nowe standardy zarówno u niego jak i u jego towarzysza Czuba Kosiora
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 13:31
Grzybowska niebawem otwiera oficlanie wieże z marszałkiem z PO, także ona potrafi działać z każdym. Dubrawski jest gwarantem obciachu i braku skuteczności.
OBIEKTYWNY WYBORCA mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 14:13
Święte słowa prawisz.
Anonim mówi:
mar 13, 2024
o godzinie 9:14
Hehe tu trafiasz w punkt.
rol mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 10:41
ale ma facet parcie na władzę!
Mieszkaniec mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 10:16
Brawo kontrkandydaci Waldemara.
Mieszkaniec mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 10:15
To już koniec Waldemara i jego ekipy!!!!!!!!!
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 10:10
Gg
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 9:51
Wszystko sobie chłop już przygotował, pytania do zadania w trakcie debaty na karteczkach rozdane uczestnikom specjalnie wyselekcjonowanym i zaproszonym indywidualnie. Każdy wie co i jak ma mówić, jakie pytania zadać i w jakim momencie, a tu taki klops. Zdaje się, ze tak to działa, podobnie było kiedy był wybierany na prezesa Lokalnej Grupy Działania. Czy uczestnicy walnego zebrania nie dostali karteczek na kogo maja głosować i kto ma być nowym prezesem LGD?
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 8:22
Niech da sobie już spokój z tym kandydowaniem. Nie ma szans.
Ech.. mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 7:44
Czuba Kosior wydawał się rozumnym gościem, a tu taki ……..Polityka obnaża wszystkich cwaniaków .
Monia mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 7:02
Waldek to tym Czubą to sobie w kolano strzelił. Lepiej by na tym wyszedł jakby się z nim nie pokazywał.
Anonim mówi:
mar 14, 2024
o godzinie 1:13
Czuba kosior kto to jest?mierny sołtysina że Skoszewa,co to ludziom wmawia, że będą płacić za nową drogę co mu Grzybowska buduje razem ze Starostwem. To wychodzi na to , że sołtysina nie chce drogi u siebie. A jakaś Czuba kosior startuje do powiatu,to żona?ale ludzie mają parcie
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:45
Waldek i jego ekipa! Jedna wielka żenada!
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:21
Dubrawski o której i skąd będą odjeżdżać autobusy. Rozumiem że Tusk dorzuci. Chyba że Grzybowska Kaczora poprosi. Walka sługusów „okrągłych stolców” o miejsce przy korycie. Tępy ten naród oj tępy…
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 9:49
Tusk zapewni paliwo za 5,19
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:20
Wygra p.Ł.Podolski na 100%
nikt i nic ,tego nie zmieni.
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:20
Podobno Czuba Kosior jest autorem tego napoleońskiego planu, prawda to? Panie waldku, chyba w 2018 miał Pan bardziej kumate otoczenie co?
Cezar mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:15
Brawo Waldemar… Myślę, że jak zobaczą Twoje działania prominentni działacze PO czy KO, 3 Drogi i nie wiem kogo jeszcze, to złapią się za głowę i kupią Ci buty ochronne z noskami byś nie zrobił sobie krzywdy strzelając we własną stopę. Gratulacje, jedna tura chyba już pewna. Człowieku ktokolwiek Ci doradza to zapewne kieruje się interesem mieszkańców i robi wszystko w ich interesie czyli byś nie został burmistrzem.(Prawda jest taka że Pan Waldek nikogo nie słucha bo wszystko wie najlepiej). Nie można ludzi traktować jak ciemnotę. 15 października ludzie powiedzieli co myślą o tego typu zagrywkach, manipulacjach w mediach, artykułach pisanych na zamówienie w niezależnym IKAMIEN przez niezależnego jak Rachoń z Kłeczkiem redaktorka. Nie pomoże powoływanie się na koalicje która wygrała wybory parlamentarne i liczenie że ludzie w ciemno zagłosują bo jest Pan z KO czy tam z PO. Pan właśnie niweczy tą wygraną, bo jeśli tak mają wyglądać zmiany w języku i sposobie debaty publicznej , to traci Pan i niestety zwycięska koalicja. Brawo…Największym zagrożeniem dla Pana Waldemara Dubrawskiego jest On sam. I tak trzymać.
Ech.. mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 7:48
Zgadzam się w 100 % z tą opinią . Tu się patrzy na człowieka, nie pod jaką partię się podszywa .
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 9:56
To jest prawda,ze on uwaza sie za eksperta w kazdej dziedzinie, mimo, ze zadnje wiedzy w tych dziedzinach nie ma, malo tego ,nie chce miec, nie interesuje go ta wiedza.
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:03
Waldemar chce też zrobić debatę koło tej dziury w drodze co ostatnio puszczał
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:25
ale najpierw 6 tych samych zdjęć
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:58
Waldek przeprasza do wyborów nic już nie powie
Brudna kampania mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:56
Dać mu gaśnice i wszystko się wyjaśni .
Współczuję poważnym ludziom z PO takiego kolegi .Jeśli będzie debata w Wisełce nie usiądę mu na kolanach.
Wyborca mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:54
Brawo kontrkandydaci Dubrwskiego!
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:52
A ja mówię wam tu ty mnie miła ratuj ty mnie miła ratuj. Przed Waldkiem
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:52
Panie Waldku. Na ul Spokojnej jest mała dziura w jezdni( około 5cm średnicy). Czy może Pan ruszyć temat z Arkiem i Rafałem? Dzisiaj prawie zawieszenie w traktorze urwałem. Pomóżcie proszę?!!!!!
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:26
Pan Kuba Czosior już pędzie robić lajfa?
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:48
Słyszałem że Waldek żałuję i chce się wycofać z debaty w Wisełce i chce zrobić na wieży w Wolinie
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:47
Strzał w kolano
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:44
A Waldek ma coś do powiedzenia. Przecież on się nie umie wypowiadać. A w debacie trzeba coś mówić i raczej z sensem.
Albus mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:27
oj tam tak tylko mu się wymsknęło
Marta mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:27
pani Grzybowska teraz to już że wszystkim leci na portal informacyjny. Śmiać się chce z niej i widać, że obawia się wyborów i debaty. Szkoda,że nie pokazujecie innych komentarzy np. Ludzi z Wisełki. Dla pani burmistrz to tylko miasto Wolin się liczy, a co z wioskami w gminie? Gość zorganizował i zaprasza w czym problem. ?
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:03
W tym że z żadnym kandydatem tego nie ustalał. Pani jak się umawia ze znajomymi to też im pani narzuca kiedy i gdzie czy raczej pani kulturalnie ustala wspólnie?
Marta J. mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 12:51
Marta dobry z ciebie klaun, fałsz jak Dubrawski macie w gienach.
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:25
Waldek tango down jak widać po jego fejsbuku
Woliniak mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:21
Ooo! Knajpa to dobre miejsce na przysłowiowego kielicha🥂 a nie na debatę.
Pięć lat temu korzystał Pan z dworku! Co się stało? Powiem tak! Grzybowska rzucając rękawicę, przejęła inicjatywę prowadzącego, czyli mikrofon.1:0 dla kobiety!
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:21
Ewa wygra w pierwszej turze. Co puści Waldek to go bardziej pogrąża
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:16
Zobaczcie na Facebook Waldka jak mu rura zmiękła po tym jak został przez ludzi walcem przejechany
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:54
Z całym szacunkiem do wszystkich kandydatów na Burmistrza Gminy Wolin, debata powinna być dla WSZYSTKICH mieszkańców gminy niezależnie z którym kandydatem sympatyzują. Akurat w tej kwestii należy przyznać rację kontrkandydata Pana Waldemara, termin, miejsce i godzina powinna zostać ustalona przez wszystkich, a nie przez jedną osobę tego wymaga szacunek. Wiadomym jest, że zazwyczaj takie wydarzenia organizuje się w miejscach w których mieszka najwięcej mieszkańców w naszej gminie jest to stety/niestety Wolin. Nie mieszkam w Wolinie ale na wiosce jednak myślę, że byłoby to najbardziej sprawiedliwe miejsce prawie z każdej wioski do Wolina jest taki sam dojazd fakt z jednych lepszy z drugich gorszy z prawie albo wręcz rzędnej nie ma autobusu natomiast nad tym też mogą Państwo pomyśleć wspólnie. Wybór Wisełki na miejsce debaty jest jednym z większych wykluczeń mieszkańców gminy niż się Panu wydaje, no chyba że efekt był zamierzony i debata jednak nie ma być dla wszystkich.
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:12
Powodzenia z ustaleniem debaty przez 10.000 osób
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 23:27
co miałeś z matmy? albo jaką masz dioptrię? bo kandydatów jest 3 na teraz…
ona mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:50
Pan Dubrawski jak zostanie burmistrzem to buty trzeba bedzie przed urzedem zostawiac bo inaczej nie przyjmie
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 22:08
i w skarpetach z dziurą też nie wejdziesz
Anonim mówi:
mar 12, 2024
o godzinie 10:47
Na boso też nie wejdziesz
ewa mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:42
Na placu zabaw w Luskowie nie bo tam ma burdel i gdzie ludzi wpusci
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:38
no i cały misterny plan Waldka poszedł w p….
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:35
Moim zdaniem Waldek zasługuje na emeryturę polityczną. Albo niech próbuje sił tam gdzie go poznali w Gryficach, starostwie i Świerznie. Wszyscy go tam kochają i uwielbiają.
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:53
Tylko nie w starostwie. Już zrobiliśmy mu papa i dostał od radnych piękny świąteczny prezent. 7 kwietnia dostanie podobny ludzie zrobią mu papa przy urnach.
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:33
W której caffe-jce miałoby być to spotkanie?
Wyborca mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:30
Żenujące, tym postem Pan Waldemar stracił swoją kolejną szansę:-)
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:30
ciekawe czy czuba kosior tak „mądrze” dubrawskiemu doradza? Patrzac o tym jak ludzie dubrawskiego krytykują na Facebook z imienia i nazwiska to na pewno sztab grzybowskiej powinien skrzynke szampana wyslac czuba kosiorowi
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:27
Dubrawski wszytskim niczym krol oznajmil, wez czlowieku kultury sie naucz. z ludzmi zawodowo tez tak robisz?
xxx mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:20
Brawo Panie Lukaszu !!!
Anonim mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:09
Waldek tylko żartował on nie chce debaty
CYNIK mówi:
mar 11, 2024
o godzinie 21:08
A ja proponuję debatę na placu zabaw w Łuskowie.