Po sensacyjnej wiadomości dotyczącej kandydatury Marka Matysa w nadchodzących wyborach na Burmistrza Wolina, na rynku politycznym pojawia się kolejne nazwisko! – Nigdy nie ukrywałem, że żona startuje – mówi w rozmowie z naszą redakcją radny Edward Arys.
Jak udało się ustalić naszej redakcji, w czwartkowy wieczór (1.03) na terenie wolińskiej mariny odbyło się spotkanie małżeństwa Arysów z potencjalnymi kandydatami mającymi wystartować na radnych z komitetu Renaty Arys. Nieoficjalnie udało nam się dowiedzieć, że wśród osób typowanych do startu z komitetu są m.in. radna Krystyna Rytlewska czy sołtys Dargobądza Irena Boniecka.
– Żona zorganizowała spotkanie, bo startuje na Burmistrza z własnego komitetu – mówi radny Edward Arys, który zaznacza, że w nadchodzących wyborach ponownie będzie ubiegać się o mandat radnego Rady Powiatu. Z jakiego komitetu wyborczego? W tej chwili ciężko powiedzieć, bowiem według naszych informacji dyrektor OSiRu nie chce być już wiązany z Polskim Stronnictwem Ludowym.
197 komentarzy
Romek mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 23:02
Kowal, no jak mnie nie znasz, ostatnio pozyczales ode mnie 2 PLN na wino z plastikowej butelki, odstaw je albo pij połowę
dziewczyna kowala mówi:
mar 7, 2018
o godzinie 9:38
Nie wysilaj się, bo tym swojej „biegunki zasrańcu” nie zatrzymasz…
Anonim mówi:
mar 7, 2018
o godzinie 9:40
Nie wysilaj się, bo tym swojej „biegunki zasrańcu” nie zatrzymasz…
Anonim mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 18:52
Marian, czekać to ty sobie możesz, na kupę a sprawdzać to ty możesz czy masz rzadka czy przeciwnie, a zwalniać to se możesz … Psa ze smyczy, się rozliczacz znalazł, inteligenty inaczej
Ziutek mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 22:26
elektorat Arysa? czy inkasentka Arysa? ale widać pisane pod dyktando teorii „romka z pod żabki” co się podpisał Romek. Gratuluję panu Arysowi że ma tak zajebistych komentatorów, „jaki pan taki kram”.
Wnikliwy mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 15:05
Burmistrz sprawdza czy wynajęcie mariny na potrzeby spotkania politycznego zostało udokumentowane i opłacone! Warto śledzić ten wątek i zadawać pytania burmistrzowi i państwu Arys.
Marian mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 17:26
Kruk krukowi oka nie wydłubie, rączka rączkę myje, rączka rączkę trzyma. Jak coś wykombinują to z antydatowaniem. Czekam na ujawnienie bilansu z mariny za ubiegły rok, np. jak to robi corocznie Kamień Pom. m.in. na kamienskie.info.
Jaki sens jest utrzymania takiej liczby „inkasentów” sekretarek czy sprzątaczek poza sezonem nawigacyjnym na marinie, i to tak małej marinie lecz z największą liczbą zatrudnionych z „klucza” pracowników. Może to sprawa na dzisiaj dla Czcigodnej Pani przyszłej Burmistrz i zacznie działać zaczynając od mężulka, czym zasłuży na poklask w pozytywnym tego znaczeniu.
darek mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 18:59
czlowieku oc zym ty piszesz pwoielasz cos co usylaszles w zabce? arys jest dyrektorem osiru ktory ma swoja siedzibe w marinie. jako pierszy dyrektor udokumentowal wplyw wysokosci 80tysiecy za cumowanie jednostek w wolinie a 20 lat do tylu tyle smao cumowalo gdzie podziala sie kasa za to? podniosl stawki w marinie na takie same jak w kamieniu i mial racje. ludzie zatrudnieni w OSIR tylko stacjonuja na marinie a pracuja na wszystkich obiektach sportowych w gmnie tak jest w calej polsce. lepiej zapytaj PSL jak wydali 9 milionow na marine i maly basenik w ktorym stacjonuja 2 motorowki!!! po drugie arys juz nie jest w psl! i nie bronie go tylko znam wiecej faktow niz pwoielam cos co ty uslyszysz od romka z piwem pod zabka.
Kowal mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 22:18
Darek! wszystko wskazuje że chyba twój mózg zbliżony jest do żabki, właściwie taki wpis nie powinno się komentować, ale nie sprawię tobie i tobie podobnym co wypisują takie banialuki.
Nie prawdą jest że jako pierwszy udokumentował wpływy, po otwarciu mariny tą kwestią zajmował się dyrektor ZGKiM pan Marek Matys.
Na jakiej podstawie twierdzisz że 20 lat temu cumowało tyle samo jednostek? gdzie? a wiesz od kiedy funkcjonuje w Wolinie basen mariny? a od kiedy biura z zapleczem? Krwawisz żabojadzie prymitywnymi przekłamaniami i wewnętrznymi sprzecznościami, np. mały basenik z 2 motorówkami a zarazem bronisz swego idola arysa i na potwierdzenie zapewniasz że już nie jest w PSL. Twierdzisz że znasz fakty, a na jakich faktach opierasz swoje twierdzenie „że dyrektor udokumentował jako pierwszy wpływ 80tys.”. Nie znam Romka, pod żabką piwa nie pijam, natomiast łachu nie jestem z tobą na ty, i zapamiętaj jedno jak kują konia to niech żaba nogi nie podnosi, bo to nie tylko głupie i śmieszne dla ciebie, ośmieszasz Arysa.
Gieniu mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 11:48
Myślę że pora już zdjąć te twarze z obrazka!!!!
maniek mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 14:48
oj, daj jeszcze zerknąć na „sport” i „rekreacje”, bo być może to już ich ostatnia wspólna fotografia w przestrzeni publicznej.
partyjna koleżanka mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 7:57
Tyle razy powtarzałem Edkowi, Edziu „nie wolno wstrzymywać gazów! Nie wypuszczone unoszą się do mózgu i stąd się właśpnie biorą posrane pomysły” nie posłuchał.
Anonim mówi:
mar 6, 2018
o godzinie 0:55
To jest sprytnie uknuty plan Gienka, zarówno Matys jak i Arysowa dostali błogosławieństwo, Gienek liczy na 2 tury więc idą na rozbicie głosów i elektorat tego co nie zdoła przejść będzie proszony aby głosował na tego któremu się udało, a Gienek już ma ustalone że będzie wiceburmistrzem no bo wiecie sytuacja rodzinna, ale sterowanie z tylnego fotela zaczyna mu się podobać wzór czerpie z prezesa :)
Anonim mówi:
mar 5, 2018
o godzinie 21:12
W końcu te larwy przydupaski z orlika pójdą w świno dal…
parodia mówi:
mar 5, 2018
o godzinie 11:11
A moze somda pt. Kogo brakuje jako kandydata? To by byla jazda. A pytanie tez mam co sie porobilo w urzedzie bo nowe nie specjalnie sympatyczne twarze a paru osob nie ma tylko to Gienio? czy cos wiecie?? Wiem ze nie na temat ale moze ktos wie co jest, osob a Arysy boze bron.
Stratus mówi:
mar 5, 2018
o godzinie 8:42
Pan Arys Edward to wyjątkowa postać co widać już po samych komentarzach. Nie przypadkiem burmistrz Wolina mianował go na dyrektora OSiR, kiedy w jego żyłach płynie przedsiębiorcza i polityczna krew. To dzięki jego pomysłom na ożywienie dochodów dla gminnej kasy z MARINY wprowadził uchwałą radnych takie podwyżki dla cumujących jednostek że marina np. w Kamieniu Pom. ma trudności z pomieszczeniem jednostek w sezonie letnim czy na okres zimowy. Podobnie rzecz ma się z lokalami gastronomicznymi i sezonem brak miejsc dla gości, to jest efekt kultu wodza za tak „genialne” pomysły wprowadzone dla gości chcących na wodnym szlaku zatrzymać się w Wolinie.
Czy w tej sytuacji mieszkańcy i podatnicy gminy mają prawo wiedzieć ile gminę kosztują eksperymenty Arysa podobnie czy właściwe jest utrzymywanie „inkasentów” w okresie zimowym na MARINIE.
Na te i inne pytania musimy żądać odpowiedzi, musimy my mieszkańcy ale też prośba do Radnych, by obudzili swoje sumienie, uwolnili się od dyktatora Arysa i zrewidowali swoją uchwałę dotyczącą opłat. Która stoi w sprzeczności o prawie o ruchu wodnym, bowiem nie jest tak jak to przedstawił Wam Arys że Dziwna w obrębie miasta to wody stacjonarne. Stąd pobieranie np. opłat od jednostek oczekujących na otwarcie mostu które na ten czas z obowiązku muszą cumować jest czynem bandyckiej patologii, stąd szeroko komentowana w środowiskach żeglarskich nie tylko Polskich ale i zagranicznych.
Lub, jak można było „zaklepać” jego sprytny pomysł na ustalenie jednakowej stawki portowej dla jednostek o długości od 6 do 9 metrów czy też ograniczyć postój na uzupełnienie „zapasów” do godziny.
Dzisiaj wspólnie z Arysem odpowiadacie za to że ruch turystyki wodnej omija Wolin, która m.in. przynosiła dochód również wolińskiemu handlowi i gastronomi.
Teraz Arys poszedł dalej i na burmistrza Wolina proponuje nam swoją małżonkę, to tak się plecie na tym wolińskim politycznym padole i będzie się plotło, zaplatając przeplatało by ciąg przy „korycie” pozostał wśród swoich.
Do puki nie zbudzimy się z letargu i zaczniemy myśleć w sposób odpowiedzialny za siebie, naszych dzieci odrzucając wszelkie samolubne egoizmy, skupiając się wokół ważnej idei jakim też jest wybór odpowiednich ludzi do rady i burmistrza.
A tym wszystkim, którzy nie traktują władzy jak posłannictwo, jak misji, jak odpowiedzialności za wspólnotę zacytuję słowa Kardynała Wyszyńskiego „Człowiek odpowiada nie tylko za uczucia, które ma dla innych ale i za te, które w nich budzi”… ILE LUDZI OSOBIŚCIE PANIE ARYS SKRZYWDZIŁEŚ, POTRAKTOWAŁEŚ JAK ŚMIECIA, UPODLIŁEŚ ??? !!!
woliniak mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 21:27
Uwaga uwaga godz 21:13 bardzo ważna sprawa się dzieje w rozgrywkach o fotel burmistrza Wolina na prowadzenie wychodzi aryS 175 wpisów a za nim zdyszany mało nie dostał zadyszki matyS 174 wpisy , ale to nie koniec przecież wyścig do koryta nadal trwa.
woliniak mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 22:29
Komitet PSL-u wspierający Matysa,jak również komitet Arysów.Wspierani są przez Gienka.
wspak mówi:
mar 5, 2018
o godzinie 9:14
Widzę że jesteś geniuszem, kiedy nikt by nie poszedł tym „śladem” że to są bracia „syjamscy” po jednym ojcu. Z cierpliwością czekam na następne niusy z Twojej strony, są bezcenne dla ciemnego ludu którego przyszło mi prezentować.
woliniak mówi:
mar 5, 2018
o godzinie 13:10
Czas jest najlepszy sędziom.
Kazik mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 17:59
Maja ludzie tupet i parcie na koryto!!
Wolinowość mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 17:15
Fatalna kandydatka i chyba wszystko wskazuje na to, że po takiej ilości negatywnych komentarzy pokusiła się jako anonim do obrony używając śmiesznych argumentów. Proszę wyjść z wygodnego różowego zamku i porozmawiać ze zwykłymi mieszkńcsmi to powiedzą pani co myślą o pazernych klanach w polityce. Pani Arys nie chcemy!
Wolin mówi:
mar 7, 2018
o godzinie 20:05
A skąd wiesz że fatalna kandydatka ? Znasz ją dobrze? jak tak to napisz że znasz ja osobiście przez wiele lat i podaj jakieś przykłady jej „fatalności”…
I proszę nie pisz że „Pani Arys nie chcemy!” bo nie masz zgody na reprezentowanie mnie w tej sprawie a jeżeli reprezentujesz jakieś określone środowisko to zaznacz to w komentarzu. Ja akurat z pośród obecnych kandydatów na burmistrza to oddam swój głos na tą Panią gdyż reszta już miała swoje „5 minut” i niestety nie sprawdziła się…
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 17:15
Nie będzie szafotu dla Arysa, Arys pozostanie na stanowisku. Ławka PSL-u jest PUSTA, wystarczy popatrzeć na ostatnie roszady w urzędzie.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 17:10
Kobieta bez powiązań politycznych bez przeszłości politycznej, ze świeża głową…
Kiedyś redaktor Bohdan Tomaszewski, komentując bieg Ireny Szewińskiej stwierdził, że Szewińska jest nieświeża w kroku, ciekawe jak by skomentował świeżą głowę p. Arys
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 21:49
Pusty łeb.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 15:20
Poziom komentarzy wskazuje jedno Wolin wymaga zmian:) Nie maja czego zarzucić kobiecie to zeszli na męża żałosne. Kobieta bez powiązań politycznych bez przeszłości politycznej, ze świeża głowa i ciekawym programem który celuje w szarego człowieka i małe problemy.
Lucy mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 16:51
Miły gest, jednak argumenty bardzo cieniutkie by mogły mieć rację bytu. Dziwne, ciekawy program celujący w szarego człowieka i „małe problemy”? małe i duże problemy zwykły człowiek rozwiązuje sam lub wspólnie z bliskimi. Proszę nie ślinić i oczka nie puszczać, a jeśli jest inaczej jak tu piszą, że np. na marinie nie są zatrudnieni z „rozdania” lub postój techniczny nie jest ograniczony do godziny, itd. taki poziom proponuję a nie że krytyczne wpisy są żałosne.
Oceniacz mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 17:11
Hahah, dobre żarty. Program? Nie ma żadnego konkretu. Ba! Nawet nie jest w stanie sama powiedzieć słowa tylko mówi za nią mąż! Świeży pomysł? Też dobry żart – bo słowa nie mówi jak paprotka. Spoza układów? No to już kabaret – no to żona polityka i radnego. Tragikomedia ta cała pani Arys. Szukamy innego kandydata!
On i Ona mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 13:23
W jednym z miasteczek na wyspie Wolin
w willowej dzielnicy mieszkał ŁYSY postrach całej gminnej okolicy.
Bali go się wszyscy, radni i bezradni, i starzy i młodzi
nikt przy zdrowych zmysłach w drogę nie wchodził,
uchwalali każdą uchwałę z którą do nich przychodził…
Ostatnio z małżonką wieczorami gdzieś od wsi do wsi
autkiem sobie ŁYSY jeździł.
By go nie rozpoznali ubierał dres nienaganny
komórka za paskiem, obuwie sportowe i czapkę z daszkiem.
Szaliczek kibola miał kilkumetrowy
bo kark ma ogromny u podstawy głowy.
Zaś głowę nie wielką-mały wrzód na szyi
w małej główce lekarze sensor mu zaszyli, na koszt mariny.
Imitować wdzięczność będzie za mózg uszkodzony
dla kumpli z PSL-u był jak brat rodzony.
Jednak do 1 marca nikt nie wiedział jakie ma pragnienia ŁYSY
więc mięśnia napręża, przyjmuje podstawę i małżonkę na fotel burmistrza
ochoczo na marinie promuje.
Łysy to nie frajer, stąd na świadka wszystkie media zaprosił
i nowinę ogłosił.
O! łysy! Cześć Brachu! Źle się dzieje kiedy w niedzielę siedzisz już na dupie
i o własne jądra się martwisz, to skutek uboczny kiedy móżdżek masz skurczony.
Jutro tylko nigdzie nie wyjeżdżaj, tylko na marinie do ciebie wszystkie telefony odbieraj…
To będą dzwonili kumple twoi, i pytali czemu brachu od ciebie tak cuchnie
jak byś puścił pawia na swoją drużynę.
Rano, poniedziałek, ŁYSEMU kac moralny czaszkę kraje
chciał by ŁYSY jeszcze z żoną pospać
a tu telefony z mariny sekretarek dzwonią.
Pożegnał się z żoną i jeszcze raz spytał-czy kocha go na pewno.
Przed mariną już czekała cała jego pracowników drużyna
trochę zimno było, im to nie szkodziło, choć mini spódniczki
lalunie miały na sobie i pończoszki cienkie.
ŁYSY dres zapina, z drużyną się wita, cmok, cmok
a drużyna już mu głośno śpiewa-nic się nie stało, nic się nie stało
nasz ojcze dyrektorze…
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 19:30
Brawo Wy
Miecia mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 11:07
Pracują? tak!!! i to na całych etatach które dla nich są właśnie dublowane. Marina pod wodzą „Edwarda Pierwszego” bije rekordy w ilości zatrudnionych osób, mówiąc obrazowo: na jeden cumujący jacht przepada jeden bosman z ogrodnikiem. To na przełomie lat 2014/15 potrafiła ogarnąć rolę bosmana-inkasęta jedna osoba zatrudniona na prowizji, Czcigodna Pani Czesia. Wieczór było można miło spędzić przy muzyce i serwowanej rybce prosto z patelni lub świeżo wędzonej po kosztach własnych. To był „magnes” wolińskiej mariny, teraz z roku na rok co raz mniej dobijających jednostek, o przyczynach już zorientowani w komentarzach swoich to trafnie poruszyli. Brak audytu po zamknięciu sezonu żeglarskiego 2017 z mariny Wolin nie przypadkiem nie został opublikowany m.in. na tym portalu jak zrobił to Dziwnów czy Kamień Pomorski. Żeby Arys miał choćby wyniki podobne do lat 2014/15 trąbił by na wszystkie dostępne sposoby, wybrał milczenie.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 9:48
Arysowa to była tragedja
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 13:50
…melodramat, brzmi łagodniej. Arys kocha lukrowane laurki.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 8:42
Można wdepnąć w g…. na własne życzenie. Pozyskali jednak za darmo wiele informacji o sobie. Oj dzieje się tete-a-tete.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 8:27
Dlaczego Pani Arys chodzi w maseczce, z powodu smogu? Nie sądzę.
Dlaczego Arys chodzi bez maseczki? Ponieważ nie rozumie biedak co uczynił.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 8:18
Szambo które Edward Arys rozszczelnił nie tylko ufajdało jego żonę, ale również potencjalnych kandydatów idących z ich komitetu wyborczego do Rady Miejskiej. Taki przykładem jest p. Rytlewska z Ładzina i sołtys Dargobądza p. Boniecka. Mam nadzieję, że ludzie z którym Arysowie zawrócili w głowach, przemyślą swoje decyzje, no chyba , że są podobnej wrażliwości jak Edward Arys.
Anonim mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 7:25
koncz wasz wstydu oszczedz
xxxxx mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 23:19
Pani Renato za taki obciach jak ci Edziu przygotował, to w podzięce powinnaś mu wiadro pomyj na ten łysy łeb wylać.
Empatia mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 6:23
Arys-dezerter, wystawiając małżonkę nie z własnej woli chciał sobie zapewnić dyrektorowanie dożywotnie OSiR-em.
Teraz Arysa-dezertera czeka polityczny szafot przed plutonem egzekucyjnym za dezercję, i kara powinna być bardziej surowa od wiadra pomyj.
Woliniak mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 23:11
To nawet nie jest juz smieszne tylko tragiczne,Arys, Matys w Wolinie nie ma madrzejszych ludzi tylko takie wynalazki? Nie zaglosuje na te nazwiska napewno.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 22:51
A kogo proponujecie na Burmistrza ? może jakiś ranking ?
Życzliwy mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 22:50
Strój akurat na stypę po klęsce wyborczej.
roman mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 22:02
Urodziłem się i mieszkałem w Wolinie 30 lat .To był Wolin gdzie nie było „mariny: a była przystań żeglarska, gdzie był normalny port rybacki a bosmanem był Zdzichu Lukasiewicz,w mieście gdzie była Certa ,był POM ,mleczarnia i tartak.Był hotel ,który miał obłożenie,Kurchany , które były zadbane,i informacja w mieście o tym,że trzeba je zobaczyć Plaża ,która była zadbana i miała wypożyczalnie sprzętu. Nie mieszkam już w Wolinie ładnych kilkanaście lat.Jestem tu co roku. Przykro mi patrzeć na to co ……. Nieszczęściem jest to , że mieszkańcy wybierają na kilka kadencji ,kogoś kto niszczy Wolin
Edzio mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 9:29
Romus 30 lat temu była komuna to co ty tu porównujesz ? teraz mamy 21 wiek i doszliśmy do tego ze w Wolinie nie ma nic oprócz prężnie działającej biblioteki i mariny ktora żeglarze omijają szerokim łukiem , popatrzcie na zdjecia Wolina sprzed 100 lat i mozna porównać jak tyle lat temu mozna było gospodarzyć . Szkoda ryja strzępić na opowiadanie o tym wszystkim bo i tak sie nic nie zmieni . Wystarczy popatrzeć na sąsiednie miasta Międzyzdroje , Kamien, Stepnica itd wszędzie cos sie rozwija , nowe działalności , nowe miejsca pracy . A Wolin co ? Wszyscy chodzą do biblioteki , bo to był niezbędny priorytet który był potrzebny mięszkancom
celebryta mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 20:04
od kogo zależy czas pewnych informacji tylko arys i arys a gdzie inni i to mają być równe szanse .nie ważne jak się mówi o kimś ważne by mówiono .
skrzat mówi:
mar 4, 2018
o godzinie 6:47
…trzeba umieć się promować, Arys robi to skutecznie od lat, jak profesjonalna modelka potrafi szczerzyć uśmiech przed fotoreporterem lub nie pominie żadnej okazji do publicznej się prezentacji. Wystarczy na google wpisać arys i sprawdzić jego poprawną prezentację. Lub na youtube osobiście reklamuje marinę jako „przyjazną żeglarzom” przechwala się zapleczem sanitarnym, etc. Jednak cała prawda ma drugie dno tego wolińskiego celebryty, gdzie co niektóre komentarze przytaczają rzeczywisty obraz o „ojcu dyrektorze”. Ps. a niech ktoś sprzeciwi się otwarcie i będzie miał inne zdanie to zlinczuje publicznie, teraz przyszedł czas by poczuł na własnej skórze smak własnej porażki.
wyblinka... mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 19:45
Modliłam się żeby ta arysowa zaraza dostała 144 krytyczne komentarze, myślę że moje modlitwy zostały wysłuchane.
Panie Edwardzie i drogo Renatko, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, co prawda harowaliście jak woły, jeżdżąc od wsi do wsi, ale sami widzicie co tym biedy sobie nawarzyliście że aż wstyd na ulicę wyjść, a jak w pracy w poniedziałek się pokazać.
Ale my mamy polityków, zmiłuj się Boże…
XXXXXXXX mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 18:22
Następny burek z łajką wyszedł z budy i z łańcucha się zerwał i pędzi do koryta.
obserwator mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 17:41
Mając własny interes zdradza PSL, podczas wizyt przedwyborczych krytykuje obecne władze, po wygranych wyborach wszystko z żoną naprawią. Stworzą arysowy dobrobyt.
Siostra Joli mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 19:19
Policja cały czas trąbi, że znalazła całkowicie spalone ciało z małym fiutkiem. Edzio daj sygnał że żyjesz, bo się niepokoję.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 16:14
Większość pracowników gminy i jednostkach podlegających to koneksje rodzinne.
Prawda????
XXXXXXXX mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 15:53
Wiadomo nie od dziś że rudego i łysego trzeba się wystrzegać , bo rudy to fałszywy, a łysy? bo też mógł być rudym.
KLAKIER mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 15:48
PO TAKIEJ POJECHANCE MACIE WOLNĄ KANDYDATURE DO OBSADZENIA
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 15:18
Ten despota swoją pazernością, głupotą i nepotyzmem kala GNLAZDO PSL.
lale lale mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 17:46
…stąd czeka go karma, sia lalala, Edzio do szamba wpadł na marinie po godzinach pracy i udaje że pływa jak zdechła ryba, lalala…
Adam mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 14:31
Pani Arys, proszę spojrzeć jak mieszkańcy zareagowali na pani start – o zgrozo ogłoszony przez męża polityka. Powinna pani jednak wznieść się choć raz ponad wole męża i dać sobie spokój. Inaczej będą baty i tragiczny wynik wyborczy. Po co pani taki wstyd?
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 13:52
Układy rodzinne są z reguły patologiczne. Powodują przepływy nieformalne i nepotyzm.
Wolinowy mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 14:29
Dokładnie, to obrzydliwe jak rodzinne klany pchają się na stołki, żeby nic nie robić dla ludz a tylko pobierać wysokie pensje i pławić się władzą. Im dziękujemy
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 12:18
Ruda, to musi być bardzo wredna.
Rudy Zefir mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 14:00
Może nie, tyle wredna ale postawiona wręcz własnej woli w roli jaką dla niej wyreżyserował kochający mąż Edward, kiedy w bez senną noc ujrzał światełko w tunelu na fotel burmistrza Wolina.
Jak patrzę na te wszystkie jego świństwa jakie np. wyrządził w Wisełce czy na marinie w Wolinie, to już się nie dziwię że 1 marca zdeptał i opluł polityczny obyczaj w dążeniu do hegemoni władzy. Widać nie zbicie że stracił poczucie wstydu i pychy, a potraktowanie samej małżonki w tym spektaklu to już mi trudno wyrazić słowami by trafnie oddać tego rzeczywisty obraz.
Dlaczego tak jest? dlaczego tak się dzieje, że taki Arys traktuje lokalne społeczeństwo jakby nie posiadało „mózgu” kiedy liczyli na ogólny poklask po tym wydarzeniu z dnia 1 marca.
Czyli wyraźnie despota Arys stracił kontakt rzeczywisty z tym co jest wokół niego, stracił poczucie samokontroli i samokrytyki, kiedy w swojej głowie wylansował myśl że lansując małżonkę na stanowisko burmistrza przez społeczeństwo zostanie odebrane jak dany im „luksus”. I wdzięczni mieszkańcy w dowód wdzięczności pójdą hurtowo do do urn z głosem na Renatkę.
Jak widać jego genialny pomysł na sukces już spalił na panewce, przeminęło z wiatrami jego marzenie czego wpisy są naturalnym tego namacalnym dowodem.
Wystawił siebie i swoje małżeństwo na chichot i publiczne pośmiewisko, czego w historii najnowszej Wolin nie znał. Ma teraz to, co sam zbroił ale winą obciąży własną żonę, bo to domena tego pana.
Dedektyw Kefirek mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 11:37
Cóż, nie od dziś wiadomo że wolinianie są zainteresowani dobrym kandydatem na burmistrza, jednak próba sadzania na tronie własnej małżonki to szczyt hipokryzji i zwyrodnienia despoty EDWARDA ARYSA, taki przypadek nie został odnotowany jeszcze w Polsce. Od dawna podejrzewany o despotyzm widoczny wśród jego kadr i gości na marinie, to karykatura miana bycia dyrektorem i np. zarządzać mariną w sposób nowoczesny i przyjęty wg. zasad w całej europie. Jak wiadomo ten despota w sposób namacalny niszczy turystykę wodną swoimi regulaminami które wprowadził za pomocą „głów radnych”, stąd za ubiegły rok marina Wolin nie od trzymała żadnego wyróżnienia jakie są przyznawane dla Marin Szlaku Zachodniego jakim są Bursztynowe Kotwice. Najpierw „zwyrodnialec” podniósł taryfy w sposób podstępny np. ta sama stawka obowiązuje jacht 6m co i 9m lub ograniczył tzw. cumowanie techniczne do jednej godziny, pomimo że wszędzie jest przyjęte do 4 godzin, gdzie spokojnie można zrobić zakupy, uzupełnić paliwo i wodę i przed odejściem spokojnie zjeść obiad w którymś z lokali na terenie Wolina. Ten szkodnik w raz z radnymi m.in. pozbawił na realny dochód osoby prowadzące działalność gospodarczą jak i kasę gminy na odprowadzane z tych zysków podatki. Ten tępy despota zażądał opłat od jednostek oczekujących na otwarcie mostu kiedy czekanie przedłuża się więcej jak godzina, gdzie nigdzie nie spotyka się tak by w sezonie most był otwarty tylko dwa razy. A kto się sprzeciwiał temu urągającemu zarządzeniu nasyłał policję (byłem dwukrotnie tego świadkiem, jestem wędkarzem i często jestem nad wodą) to co wypowiadali załogi pod adresem tego despoty już pominę, ale żegnali Wolin na długie lata. I teraz sobie wyobraźmy jego małżonkę w roli burmistrza a jego dalej na stanowisku dyrektora, to wręcz jestem przekonany czekało by Nas całkowite utrzymanie z podatków mariny i etatowych pracowników których o połowę tam i tak ma dublowane etaty. Jednak po tak licznych kradzieżach nadal nikt realnie w nocy nie zabezpiecza mienia na marinie, podobnie jak nie pójdziesz za potrzebą czy zrobić kąpiel po godz.20 i to tylko latem. Monumentem na marinie EDWARDA ARYSA jest stojący jeden wychodek postawiony dla żeglarzy 24h, a jaki by nam zgotowała RENATA ARYS.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 11:10
Babka Kiepska o takim mężu co wystawił małżonkę na pośmiewisko powiedziałaby, że to kanalia. Panie Arys jak Panu nie wstyd. Współczuję Pani Renacie, choć sama nie jest bez winy.
jola inkasent mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 12:14
wstyd to kraść, z dupy spaść i z własnym mężem dzieci mieć…
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 11:09
Panie Waclawie może mi pan wymienić jakie doswiadczenie ma pani Ewa bo gdybym chciał zagłosować to zaslug nie słyszałem ani jako pracownik urzedu ani jako dyrektor domu kultury teraz lans z grodna i paka ale może mnie coś ominelo
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 10:54
To jest robienie sobie z nas żartów. Ozdoba a nie kandydatka. Ja zagłosuję na kobietę ale inną niż pani Arys, ta się nie nadaje. Czekamy na inna kandydatkę.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 10:03
Ludzie, nie głosujcie na kogoś tylko dlatego, ze jego nazwisko znacie, bo ta osoba od lat funkcjonuje w przestrzeni publicznej z jakiegoś powodu albo wyłącznie z powodu swojego męża. Głosujcie w wyborach na burmistrza i do rady gminy na osoby nowe. Podziękujcie tym wszystkim, którzy od lat marnują czas i pieniądze publiczne. Jeżeli do tej pory nic dla was dobrego nie zrobili to znaczy, że już nie zrobią. Tych ludzi trzeba w końcu powymieniać bo nigdy w tej gminie nic się nie zmieni.
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 10:00
Ciekawe kogo Jasiewicz jeszcze wyciągnie z kapelusza? W co gra burmistrz wystawiając dwoje czy troje kandydatów, pewnie liczy, że któryś doczłapie się do drugiej tury. Żałosny spektakl funduje nam Jasiewicz
ANONIM mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 9:25
Stawiam kontrkandydata dla NIEZNANEGO MI TOWARZYSTWA P. AR… MOIM ZDANIEM NAJLEPSZY KANDYDAT NA PANA BURMISTRZA TO PAN …… BENEDYKT KALETA.
Oburzony mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 7:27
Pięknie, małżeństwo się pcha do koryta jak ta lala, ciekawe czy maja wystaczającą ilość dzieci żeby spółki miejskie obsadzić
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 6:26
za kulę bilardową będzie robiła, a niby po studiach :)
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 6:13
LUDZIE OBUDŹCIE SIĘ!!!! TRZEBA WYMIENIĆ RADNYCH I BURMISTRZA ABY BYŁO LEPIEJ!! TAKA JEST PRAWDA I WSZYSCY O TYM WIEDZĄ, TYLKO CHODZĄ I GŁOSUJĄ NA TYCH SAMYCH KTÓRZY JUŻ TYLE LAT TAM SIEDZĄ I NIC NIE ROBIĄ, ABY LEPIEJ BYŁO DLA NAS I NASZEGO MIASTA!
roman mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 5:33
Urodziłem się i 30 lat mieszkałem w Wolinie. Wtedy „marina” była jeszcze przystanią ,gdy Zdzichu łukasiewicz był bosmanem portu , gdy masa kutrów rybackich stała przy nabrzeżu, wtedy gdy była jeszcze Certa,był POM, była mleczarnia i tartak,gdzie kurchany były zadbana a plaża była czysta i miała wypożyczalnię sprzętu pływającego.Był hotel który miał pełne obłożenie. Wyjechałem i 30 lat już nie mieszkam w Wolinie. Mimo wszystko, dalej czuję wolinianinem.Martwi mnie wszystko to , co jest czynione do tej pory- czyli nic. Burmistrz reprezentujący miasto tylko na zewnątrz i chyba nie czujący miasta jest dalej wybierany na kolejne kadencje.Wolinianie – to wy jesteście temu winni.Jeżeli kolejni kandydaci będą podobni to biada Wolinowi
Wacław mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 0:00
To jest fest niepoważna kandydatka. Nie ma doświadczenia, nie ma umiejętności zjednywania sobie ludzi i przede wszystkim mówi a zatem pewnie i decyduje we wszystkim za nią mąż. Ja chętnie z familią i ziomkami zagłosuję na kobietę ale taka jak np. Ewa Grzybowska!
ANONIM mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 10:47
Dokładnie tak uważamy i jeśli Pani Ewa Grzybowska wystartuje to wygra w pierwszej turze i nie będzie grzebać w cudzych życiorysach, lecz będzie, jak dotychczas, ciężko, uczciwie i pasją pracować aby nasza gmina przeszła ze stagnacji i marazmu do dynamicznego rozwoju i rozkwitu
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:41
Tak wymondrują, że nikt nie będzie niczym. Z nich
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:40
Błąd oratorski. Nie mówi się startuje na burmistrza, na burmistrza można kandydować. Jako samorządowiec, powinien Pan to wiedzieć. Phi…
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:38
To jest nieetyczne. Po prostu!!! Jakiegoś młodego trzeba, a nie! Wstyd. Będą teraz mieszać ludziom w głowach. To da, tamto, lipa
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:34
Czego ta Pani uczy? Niemieckiego? A ten Pan ma nietanie okulary. Rączka, rączkę myje. Mąż + żona – wola walki o państwowe stanowiska została objawiona – Urbi Et Orbi
Matka mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:34
Wolińska arystokracja. Wysoko się noszą innych uważając za maluczkich. Na pewno nię będziemy z rodziną na nich głosować. Mamy najniższe krajowe i ciężko pracujemy a ci chcą żyć wygodnie za państwowe.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:32
Tacy zadowoleni, że w marince se robią spotkania wyborcze czy że jest szansa na więcej mamony z państwowego żłoba? Ile można nabierać chochlą? Łyżeczek już zabrakło w zastawie?
Rex mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:29
Fatalna kandydatka. Co tacy nerwowi sie porobili ci kandydaci. Ze spokojem czekam na nowego kandydata albo najlepiej dla nas wszystkich gdyby to byla ale powazna nowa kandydatka.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:27
Niesympatyczni ludzie. Jakieś twarze takie pazerne. Mało, mało, mało, mało, mało, mało, mało…
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:26
Lepiej Pani nie próbuje. Żeby piastować funkcję burmistrza, trzeba wykazać się czymś więcej niż byciem nauczycielem. Z całym szacunkiem. Jakie ma Pani kompetencje? Mąż jest radnym i tak powiedział?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:21
Dramat! Co ta ma być do cholery? Tylko takie mamy opcje?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:15
Nie, nie, nie, ani stary Arys, ani Stara Arys, ani Matys! Ludzie dajcie sobie spokój!
Hajd mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:13
Renatka się pięknie uśmiecha ale wiemy wszyscy ze będzie tylko marionetka w rękach Edwarda. Nie damy się na to nabrać, oj nie! Proszę o innych kandydatów!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:11
Rodzina Arysow przejmuje Wolin?! Po moim trupie! Nie pozwolę na to! Ani Arys, ani Matys, szukam dalej swojego kandydata!
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 16:39
Ani Ewa !!!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:09
Renatka daj sobie spokój. Na co Ci to? Odpuść sobie, chciałaś się za męża wziąć ale to szkoda czasu. Zajmij się rodzina i domem lepiej…
Wkurzony mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:07
He he państwo Arys chyba pomylili się trochę i myślą ze Wolin to ich rodzinny folwark. Ze mogą sobie z zona na męża, mąż na żonę coś przekazywać. No nie bardzo! Won z Arysami!
klotylda mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:06
Ile pani Arys zapłaciła Marinie za wynajem sali?
gośc mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:03
ile pani Arys zapłaciła Marinie za wynajem sali na spotkanie?
Kraken mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 23:03
A moja żona jest księgową i co z tego? Niepoważni i chciwi jesteście. Do roboty anie lansowanie. Pani ma cos do powiedzenia czy zawsze za pania mąż gada?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:57
Bardzo brzydko, chłop ogłasza żonę. Pokazuje jak ją przedmiotowo traktuje. W dzisiejszych czasach ważna jest aktywność kobiet w życiu publicznym ale prawdziwa aktywność a nie taka oszukana. Chętnie oddam głos na kobietę ale na inna niż ta Arys.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:49
Kobieta nie jest przygotowana do takiej funkcji. Mąż na ciśnieniu, żeby stołeczki obsadzić ale wasze niedoczekanie. Ludzie w Wolinie są mądrzy i nie dadzą się zrobić w jajo. Wybierzemy kogoś innego!
Max mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:47
Kandydatka?! Chyba posąg ozdobny pana Arysa. Robicie z ludzi debili. Wstydu nie macie. Pazerna banda.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:43
Z racji mojego wieku, mało co a zesrał bym się ze śmiechu czytając te nowinę.
Jak w Arysy myślicie, ile głosów dostaniecie w Wisełce- tam was znają oj znają.
Lwica mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:37
Hahahah tanie żarty małżeństwo arysów to mogą swoją sypialnie zawojować co najwyżej. Mam nadzieje ze w Wolinie nic nie zdziałają bo to bylalaby porażka dla tego miasta…
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:37
Niemerytoryczny kandydat na poważne stanowisko. Pan radny i mąż w jednym to chyba ma jakiś dziki obłęd na punkcie władzy i pieniędzy, ze tak macheruje.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:34
Znam ją i wiem, że ona się nie nadaje. Zreszta pewnie wiele rzeczy się rożnych pojawi w tematach osobowych. Dziwie się, ze mimo to ona chce startować.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:33
Błazenada. Jeśli ta pani myśli poważnie o kandydowaniu to niech stanie sama i powie co ma do zaproponowania a nie się chowa za małżonkiem!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:30
Czy pani Renata potrafi coś powiedzieć czy mówi za nią mąż?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:30
Jak udało się ustalić naszej redakcji, w czwartkowy wieczór (1.03) na terenie wolińskiej mariny… Panie Jasiewicz! Arysy zapłacili za wynajęcie lokalu? Czy uważacie, że marina jest waszą własnością i możecie robić różne spędy.
Singer mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:29
Ale masakra, teraz mamy festiwal dziwnych kandydatów. Czy ten pan i pani są w sobie zakochani czy bardziej kochają publicznie pieniążki i wygodne życie?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:28
Drewniany koń byłby tak samo poważny. Do kitu.
Gal mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:26
Nie no taka popełnia?! Co to ma być?! Kandydatka paprotka! Tragedia.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:25
Słabiutka kandydatka. Niech się nauczaniem lepiej zajmie bo patrząc po reakcji wyborców chleba z tego pieca nie będzie. Wyborców ciężko oszukać, swój rozum mają!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:24
Przyczepił się taki… jak gówno do okrętu i drze ryja Irena – czy jak tam, cała na przód.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:23
Kandydatkę ogłasza mąż, bo sama nie jest decyzyjna. Prosty wniosek, że mąż wystawia marionetkę, którą będzie chciał kierować. Wasze niedoczekanie! Wybierzemy lepszego burmistrza
Marian mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:21
Tej pani cała moja rodzina i znajomi nie poprą na pewno. Czekamy na inne osoby!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:20
Niepoważna osoba, na pewno nie nadaje się na burmistrza, co najwyżej na inspektora w urzędzie.
Ejb mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:19
Fatalna kandydatura. Nauczycielka z Wolina bez zaslug w życiu publicznym.
Ir mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:06
Ciekawe jacy to kandydaci na radnych są zapleczem państwa A.?
Gość mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 21:19
Kandydat tu urodzony niekoniecznie radnych też mamy urodzonych w Wolinie a podnoszą nam stawki budowali baseny iwiele obiecanek teraz jest trudniej zaufać bo chodzi o kasę i stołek ibardziej boli jak kolega z klasy lub koleżanka czeka aż się uklonisz bo wyszedł z urzędu skończył pracę i idzie jak paw chociaż kilka miesięcy wcześniej zbierał podpisy i dużo obiecywał
Wolinianin mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 21:12
Pani Arys to nie czasem siostra Dyrektorki Pani Wołowicz? Chyba tak, to teraz wiem dlaczego musi startować na Burmistrza.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:55
Psy szczekaja a pociag już odjechał nie którzy z was nawet jeszcze nie są na peronie!e!
Logopeda mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 22:03
Zanim zaczniesz pouczać o środkach lokomocji proponuję opanować język Polski, bo lekką żenadą trąca i pomyślę, że nie ukończyłeś/aś szkoły podstawowej a to nienajlepsza rekomendacja dla i tak słabej kandydatury pani Arys.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:35
Kandydatem na burmistrza może być każdy .Wcale nie trzeba być nauczycielem .Może być twój sąsiad ,który nie ma skończonej podstawówki .Potrafi wyciągnąć wnioski dlaczego miast ,wsie naszego powiatu mają co raz mniej mieszkańców .Potrafi wyciągnąć z tego wnioski .I wie jak kiedyś była certa tak teraz musi być przemysł ,trzeba wykorzystać położenie .Wnioski z średniowiecza ,z wikingów .Dlaczego zarobki w takim mieście jak Wolin są tak niskie .Dlaczego nie ma mleczarni gdy tak blisko jest ogromny rynek zbytu ,dlaczego konserwy rybne produkują w Bochni a nie w wolinie ,itd .Dlaczego są bezdomni ,co zrobiono z PGR
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:30
Moim skromnym zdaniem kandydat na burmistrza /przynajmniej w Wolinie!!!/ powinien być tu urodzony, tu chodził do przedszkola i szkoły, wykształcił się i tu wrócił. Nie wyjechał do dużego miasta, ani za granicę!!! Zatem, przez te lata widział i czuł co jest dobre dla tej gminy, widział też całe zło, które zgotowali niektórzy włodarze. Taka osoba doskonale wie, że tzw. desantowcy, patrzą tylko na stołki i własne korzyści, a najgorzej wychodzi im dobro mieszkańców i dbałość o infrastrukturę. Kandydatów może być wielu, ale z tych wielu, wykreślić desantowców i od razu się przejaśni!!!! Dodam tylko, że mój mąż mnie kocha i nigdy takiej „krzywdy” mi nie zrobi. To jest iście rządowy przypadek Kaczyński i Szydło.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:20
Te Arysy to kim już nie byli nauczycielami, później kimś gminie, teraz pchają się na burmistrza, niektórym zawsze będzie mało pazerność to mało powiedziane
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:10
Ci związani ze skompromitowanymi partiami mają czelność startować ? Niech spadają !
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:51
Super będzie 125 kandydatów ,kandydatek {odwrotnie }.Wszystko się rozstrzygnie w drugiej turze .Tylko w Gminie Dziwnów będzie jak zawsze jeden najlepszy kandydat na burmistrza .Co wybrać poprzeć czy oddać głos nieważny .Ale skoro Pana Burmistrza Dziwnowa poparły 37 osoby to kto wie ,że więcej będzie w Wolinie ,Międzyzdrojach ,Świerznie ,Golczewie.Naprawdę warto dać większą pensję ale Gmina się będzie rozwiać .Sondaż najbardziej wiarygodnej Gazety W powiecie kamieńskim
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:40
Komentujcie piszecie i piszecie żal każdemu ściska jeden pisze od drugiego głupie komentarze masakra masakra wstyd jeden komentuje żonę może wysłać niech wysyła dlaczego nie a dajcie się kobiecie wykazać bojicie się kobiety naprawdę zal mi tych ludzi sami nie wezmą się do roboty nic nie zrobią a innych komentują startujcie w wyborach dlaczego nie chcecie cieńcy jesteście albo się boicie .powodzenia Pani Renato
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:08
Wypisz wymaluj komentarz laluni z mariny, nie liczcie ze nas zmanipulujecie jak arys z was zrobił plugawe marionetki.
Łaga mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:18
Ja mam jedno podstawowe pytanie? Czy pani Arys będzie tak świetnym burmistrzem jak nauczycielką bo różnie się mówi w Wolinie. A swoją drogą to zgadzam się z poniższymi wypowiedziami odnośnie pazerności rodzinnej
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:07
SŁABE!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:04
To nie jest O.K. Radny promuje Żonę na stanowisko. Co to ma być? Zawsze mówiłem, że wystartuje. No ico z tego? Jakiś Królem Pan jesteś?
Wolinianin mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:03
Ok, super, a z czego słynie ta pani? Z tego ze jest zona swojego męża? To chyba trochę za mało pani renatko
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:01
To już lepszy ten Jasiński. Choć i tak do bani.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:01
Dobraaa, z tą polityką. Kogo to obchodzi? Co ta Pani zrobiła? Moja żona też może wystartować?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:00
Mąż wystawia żonę do gry. Co za PSLowe klimaty!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:57
To się chyba nazywa nepotyzm. Potencjalny. Kogo z rodziny jeszcze chcecie wstawić. Może jakieś coś?
Weronika mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:56
Ja piernicze, wczoraj Matys, dziś Arys, a jutro Zenon Kiełbasa czy Misiewicz? Przestańcie robić z ludzi wariatów a przede wszystkim nie wykorzystujcie mariny do takich błazeństw.
Viro mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:55
Chłopie! Co Ty robisz? Kobitę do polityki? Einen Haus aus Spielkarten
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:55
Matys i Arys? Wybór między dżuma a cholera… ja pierdziu, masakra, nie wieńce czy śmiać się czy plakac
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:53
Małżeństwo chcące żyć do emerytury na cieplusich stołkach. Hehe
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:53
Co to w ogóle za formuła? Mąż ogłoszą żonę? A ona co nie ma swojego głosu? Niewolnica? Jak tak ma to wyglądać to ja dziękuje bardzo, nie głosuje
Jacek 33 mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:52
zARYSował się kolejny słaby kandydat. Codziennie teraz tak będzie? To kto w poniedziałek? Może Parys?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:49
Masakra jeden kandydat gorszy od drugiego. Ja bym poprosił o kogoś kto będzie reprezentował interesy mieszkańców Wolina a nie swojej rodziny czy partii. I Matys i Arys niewiele warci :(
Tate mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:48
A wy się bulwersujecie, ze żona polityka pcha się na stołek. Chcą więcej wydoić publicznej kasy z cieplutkich etacikow a Wolin z coraz większymi długami. Teraz to długu ze 20 baniek już jest w Wolinie. Także na bogato nasze lokalne elity.
Jacek mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:48
Trzeba być strasznie tępym by chwalić się że w państwowej instytucji zorganizowało się zebranie wyborcze swojej żony co na to PSL co Pan burmistrz.
Drugi co przychodzi mi do głowy skoro pan Ares i Jego małżonka rozpoczęli już kampanie wyborczą czego zresztą nie wolno jeszcze robić oficjalnie mają radnych i poparcie to dla czego ci ludzie nie piszę tu laurki dla swojej kandydatki. Mam tylko nadzieję że ludzie przejrzą na oczy i przestaną głosować na tych emerytów którzy nie mają żadnej wizji nigdy niczego nie załatwili nie zrobili żadnego projektu unijnego nie umieją obsługiwać komputera korzystać z internetu itp.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:47
Tematów hejehe zawsze w cieniu swojego mezusia a teraz proszę zachciało się tez do polytyki? Nie, nie, nie, arysom mówimy nie
Wojak mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:47
Ale elegancko, rodzinny biznesik z państwowego źródełka. Ta pani Arys jest tak dobra na burmistrza jak Macierewicz w płaceniu kartami kredytowymi w MON
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:45
Dobrze ktoś napisał niech cała rodzine wezmą do koryta ludzie dajcie spokój mam dość Tychy samych twarzy dajcie kogoś nowego!
Edi mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:45
Arys, Matys? Co to za ludzie? Na prawdę naszego Wolina nie stać na kogoś lepszego? Ja pasuje, nie będę na nich głosował. Prywatny folwark sobie zrobili z mojego Wolina!!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:40
Hahaha bez przesady…. to mezus się bal wystartować? Chyba mu się polityka znudziła dlatego żonę wystawił?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:39
A co to? Zrobili sobie z polityki rodzinny biznes? Już za mało się Edward nachapał? Dajcie spokój, ludzie. Niech ktoś nowy się ogłosi bo na renatke na pewno nie zaglosuje
zadra mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 19:06
Jak zwykle rozgorzała mała dyskusja za pomocą komentarzy, lecz nikt nie zadał pytania czy oni sami na to wpadli by publicznie oświadczyć że małżonka Arysa na burmistrza. W chwilę po tym jak władze PSL wystawili pana M.Matysa, czy to nie pasuje na intrygę w akcie zemsty Edwarda Arysa pierwszego radnego z grupy lizodu…pów w PSL. Traci grunt pod nogami i w głowie uknuł tak prymitywny plan a na pożarcie rzucił z miłości małżonkę nie mającej zielonego pojęcia o piastowaniu takiego stanowiska.
Gość mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:32
Ale towarzystwo zbulwersowane kapitalizm każdy może próbować jeszcze nigdy nie było w Wolinie dobrego gospodarza i nie będzie a na marinie nie ma bosmanow tylko inkasenci opłat dla ścisłości a jak maja być wybory to trzeba kogoś wybrać a wiemy dobrze że się nie polepszy zawsze obiecują
Konstruktywny mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:31
Czyli mąż to za mało. Jeszcze żona do koryta musi! No to zagrajcie Arysy na maksa i może cała rodzinie wystawcie w wyborach. Wujków na radnych, ciotki do sejmiku a dziadka na marszałka za geblewicza!
Darek mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:28
Pani Arys to fikcyjna kandydatura i wszyscy to wiedza. Co to musi być za pazerny maź skoro aż tak natarczywie zmusza do polityki. jemu za mało władzy to zonę tez instaluje. Idźcie z tym do lasu
Narrator mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:23
Do ludzi co tu piszą na dole! Czy was to wszystko dziwi?! Prxeciez tu nie chodzi o zaden plan dla wolina i zmiane czegokolwiek na lepsze. Chodzi tylko o to, zeby sie stolkami w swoim scislym gronie podzielic. Duze pensje, zycie na koszy podatnika a my do roboty za najnizsza krajowa i bic poklony bo panstwo arys sie laskawie zdecydowali zaszczycic nas swoimi osobami. Obrzydliwe!
Wolinek mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:18
Czy w tym calym wariactwie z oglaszaniem kandydatow na burmistrza ktos z nich w ogole pomyslal o mieszkancach i ich potrzebach? Ludzie nie maja pracy a jak maja to malo zarabiaja a tu prosze bardzo spotkaneczko w marinie, i maz wystawia zone zeby wiecej sie nażłopać z państwowego żłoba. To jest wyjatkowa pazernosc. Umiaru nie macie?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:12
1 kwietnia dopiero za jakis czas. Panstwu Arys juz serdecznie podziekujemy. Pani Arys bez zadnych osiagniec powaznych a pan Arys juz tez sie popisal na swoim stolku. Ludzie bez opamietania, aby pożyć na panstwowym garnuszku
Zly mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:07
Fatalna kandydatka. Nie zwojuje niczego dobrego. Mowia o niej, ze to… ehh nawet szkoda cytowac ale co to za pazernosc zeby calymi klanami sie pchac po stolki
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:02
Małżeństwo arysów w polityce. Tego jeszcze w Wolinie nie grali. Czy pojawi się kandydat, który nie rzeczywiście będzie jakkolwiek poważny bo ta pani nie bardzo.
Dygrr mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:54
Czy to jest powAzne? Ja mam wrażenie ze jesteśmy traktowani jak ten ciemny lud który ma wszystko kupić! Weźcie juz przestańcie nas obrażać jakimiś udawanymi kandydaturami. Kobieta ok, nie mam nic przeciwko ale nie ta bo ta kobieta nic dla Wolina nie zrobiła i jak tu słusznie piszą na dole to żona polityka.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:50
Co to ma być?! To ma być kandydat? Nie wroze sukcesu, bo to farbowana kandydatura wystawiona przez męża. Czy wszystkie gminy moga miec ciekawe wybory a my w Wolinie musimy miec kabaret?
Manta mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:43
Ja chętnie zagłosuję na kobietę ale na bardziej ogarniętą w sprawach Wolina, taką która ma doświadczenie i jest w pełni niezależna. Niezależna od partii i niezależna od męża polityka. Zobaczymy czy będą inne kandydatki, ja z rodziną czekam!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:39
Zdjęcie z tym Panem ma przysporzyć elektoratu? Obawiam się, że wręcz odwrotnie.
Jola mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 18:17
Pan Arys na otwarciu zebrania w swoim manifeście oświadczył iż kończy z życiem politycznym a małżonka ślubowała „jeśli zostanie wybrana na burmistrza już nigdy więcej nie dokona aborcji”. Jak również dla wygody mieszkańców umieszczą centrum handlowe na kółkach i będzie przesuwany w niedzielę gdzie nie ma zakazu handlu dla znajdujących się w zapaści ekonomicznej mieszkańców, w większości emerytów i rencistów.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:34
Nie no to jest ponury żart roku. Kobieta coś sensownego znaczy poza tym ze jest żoną polityka? No kochani, jakiś sezon na hurtowe kandydatury ale tu potrzeba kogoś kto zna Wolin, jest niezależny i ma jakiś dorobek publiczny. Ta pani odpada.
iwo mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:25
Co najwyżej to ta Pani może startować na sołtysa.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:24
Nie no dajcie spokój. Co to ma być? Spotkanko w marinie?! Mąż na państwowym stołku pcha żone na państwowy stołek? Może też im nie starcza do 1szego jak Gowinowi?! Idą się nachapać ale teraz już oboje.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:23
ależ pogłos wzbudziła ta wiadomosc dla kontrkandydatów nie w smak ta kandydatura ktora moze zmienic o 180 stopni wizje gminy. każdy moze wynająć na pieniądze sale w marinie:) wiec co w tym dziwnego? : kobieta z wizja nie przesiąknięta nieskorumpowana z wolna otwarta głowa na wyprowadzenie na nowa droge wolina.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:38
Pogłos tak ale czy dobry? Nie ma mam nic do kobiety bo pewnie normalna osoba ale zasług w pracy dla Wolina to chyba nie ma. Poza tym jakoś dziwnie to wyglada jak maz polityk pcha zonę do polityki…
rex mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:38
oj jolka jolka a skąd wiesz że każdy może wynająć sale na marinie, i czy za identyczną stawkę
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:41
Dobre zarty. Odwracanie wizji gminy? Chyba eurowizji bo to jakis wysyp dziwnej maści kandydatow, ktorzy nie maja zaslug w Wolinie. Dajcie sw spokoj juz z tymi eksperymentami. I jeszcze ta marina…
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 20:00
Renatka nie pisz bzdur, trochę więcej samokrytyki
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:16
Nie no bez jaj, małżeństwo polityczne to nie jest dobra opcja dla gminy. Jak 2 osoby żyją z publicznych pieniędzy to nie wróży niczego dobrego. łyżeczką a nie chochlą!
WISEŁKA mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:15
Przybłędy w d.kopane,wcześniej w WISEŁCE namieszali teraz w WOLINIE próbują wracać do siebie
Zatroskany mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:08
Wykorzystanie mariny do celow prywatnych przez kandydata na burmistrza ludzie gdzie wasza uczciwość i przejrzystość to jest jakaś żenada jak Jasiewicz ma jaja powinie zwolnić tego pana
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:45
Czy ktoś z kandydatów zastanowił się nad tym jakim sposobem wyprowadzi Gminę z długów , czy któryś z nich ma wsparcie w Rządzie żeby móc liczyć na pomoc Gminie.Dla dobra sprawy potrzebny jest dobry Menadżer który wie jak zarządza się budżetem jak traktować publiczne pieniądze.Znając tych kandydatów to widzę to w czarnych barwach,żaden z nich nie ma doświadczenia w prowadzeniu takiej działalności jaką jest NASZA GMINA.Najlepiej będzie jak będą robić to co robią do emerytury bo to już nie tak długo.
Zefir mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 17:33
Tak, proszę zapoznać się z programem z pani Renaty Arys, punkt 4-zadłuzenie gminy rozłożyć na karty kredytowe mieszkańców, lub:
-policzenia wszystkich wysp w celu sprawdzenia czy żadnej nie brakuje
-wykorzystanie kwaśnego deszczu jako źródła darmowej energii elektrycznej, przez umieszczenia elektrod w Dziwnie naprzeciw Platanu w celu użycia jako baterii
-obowiązkowy program edukacyjny przez specjalistów od transwestyzmu w ramach „platformy bezpiecznego seksu”
-zbudowanie gigantycznego lustra na rzece dziwna, żeby mieszkańcy miasta Wolin mogli ujrzeć jak pięknieje nasze miasto od strony miasta kiedy burmistrzem za pleców małżonki jest „Edward Pierwszy”…
Anonim mówi:
mar 3, 2018
o godzinie 10:12
Przecież Pan Arys jest już na emeryturze, jest również dyrektorem OSIR, no i nie zapomnijmy o funkcji radnego powiatu.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:38
Że co?!Pani Arys na burmistrza?!To nie może być prawda!Wiadomo,że nie ma szans i podziwiam ją za to iż w podświadomości wie ,że czeka ją porażka a mimo to kandyduje:(
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:18
Wojownicy się znaleźli. Z tą mariną to przegięcie, cz im się wydaje, że to ich prywatny lokal?. Taka gafa na starcie nie zapowiada niczego dobrego.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:09
A Co Z Panem Dubrawskim
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:00
Kolejna „ELYTA” korzysta z mienia Woliniaków.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:38
Arysowie mają przetrącony z przepukliną kręgosłup. Farbowane lisy włóczą się po wsiach żebrząc poparcie.
Zefir mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:19
Tak, a może robią to przez szacunek dla każdego wyborcy bez względu na jego status społeczny, kiedy zapoznasz się z programem WPN-u to nie na żarty „Edward Pierwszy” włóczy się z wioski na wioskę. Czy takie hasła wyborcze nie spotykane dotychczas nie świadczą o sile Państwa Arys, np.
– całkowite zamknięcie małego mostu lub mariny, z uwagi że jachty w Wolinie cumują na czas otwarcia mostu i nakręcają koniunkturę Dziwnowowi i Kamieniowi
-namalowanie granic na wodach zalewu szczecińskiego by ryby wiedziały gdzie przebywają lub wyhodowanie takich komarów by nikomu nie marzyło się pójść na plażę, rozebrać się i używać kąpieli.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:34
I bardzo dobrze bowiem nasz wolin nie dlugo zniknie z mapy ! brak miejsc pracy brak pracodawców brak mieszkań. bardzo bogata i realna oferta pani arys na pewno wyprowadzi na właściwa droge nasza gmine oby sie powiodlo!
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 16:44
Twierdzisz że bardzo bogata oferta pani Arys zapewni miejsca pracy, komu i na jakiej zasadzie, jeśli już to tylko podobnie jak ma to miejsce na marinie czyli z układu, np. bosmani którzy nie potrafią rozróżnić dziobu od rufy a cóż dopiero pomóc i odebrać cumę od dobijającej jednostki. Już mi Arysami nie mydl bo aż czuć że masz w tym swój cel. Aby się nie powiodło nawet 4% zdobyć
anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:22
Czy marina jest prywatną własnością Pana Arysa, do prowadzenia działalności politycznej. Jeśli chce to niech spotkania urządza w domu a nie w miejscu stanowiącym własność gminy. Myslę, że nie jest to właściwe miejsce.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:17
To jest śmiech na sali… Jak czytam te newsy… To ten będzie startowa to tamten…ile mozna. Czas głosować na młodych.niech oni też coś zarobią!?
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:45
Zadna zmiana na lepsze stara egoistyczna klika!.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:33
Facet jeszcze jest dyrektorem? Ciekawe, czy i ile zapłacili za sale
Zefir mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:37
Tak i to w twardej walucie, fajnie ująłeś „facet jeszcze jest dyrektorem” to tak jak byś przewidywał jego rychły koniec, niczym jasnowidz.
Ponieważ są już częściowo znane hasła WPN (nie mylić z Wolińskim Parkiem Narodowym tylko z nową partią pod auspicjami Czcigodnego Państwa Arysów która brzmi: Wolińska Partia Nosorożców)to już na wzruszonym zebraniu padły pierwsze obietnice przedwyborcze, jak:
– marina nie dla żeglarzy
-uchylenie prawa grafitacji
-redukcje prędkości światła
-w miejscu mariny basenu wybrukować i postawić parking dla członków partii
-podwyższenie poziomu edukacji przez wybudowanie szkół o większej wysokości
-ul.Parkową przebudujemy na najdłuższy tor do kręgli
-uznanie angielskiego, francuskiego i analfabetyzmu za trzy oficjalne języki w Wolinie
-przeniesienie Wolina nad pacyfik by mieszkańcy mogli oglądać zachód słońca nad oceanem
-jeśli wygramy wybory małżeństwo państwa Arysów na własny koszt każdemu mieszkańcowi obiecuje że od trzyma skrzynkę piwa belgijskiego i skrzynkę małż
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:18
Ha ha ha ha ha dowcip dnia , ha ha ha
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:10
A teraz oczywiście PIS
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:02
Ale parcie do władzy…
Zefir mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 15:00
Tak, parcie ale w nowym wydaniu, byłem na zebraniu stąd jestem oczarowany wizją pani Arys na którym powstał zalążek nowoczesnej partii na skalę światową. W trakcie spotkania zaakceptowano nazwę tworzonej partii, Wolińska Partia Nosorożców nawiązująca do Progresywno-Koserwatywnej Partii Kanady w celu zwiększenia szans w wyborach i datków ze strony bogatych Kanadyjczyków. Już pierwsi członkowie partii twierdzą, że są duchowymi spadkobiercami nosorożców które zostały wybrane do rady miasta Sao Paulo. Formalnym liderem partii zostaje Edward Pierwszy, nosorożec z zoo peeselu. Nosorożec jest właściwym symbolem partii politycznej, gdyż politycy z natury są gruboskórni, powolni, tępi, potrafią szybko uciekać, gdy są w niebezpieczeństwie, i mają wielkie owłosione rogi wyrastające wprost ze środka ich twarzy. W trakcie przemówienia pani Arys obiecywała nie dotrzymywać żadnych obietnic (jako punkt pierwszy jej programu). Obiecuje także, że jeśli wygra wybory na burmistrza Wolina (a według najnowszego sondażu z godziny 14:44 głosowało by 74,44% mieszkańców już samego Wolina)zażąda ponownego przeliczenia głosów.
Rumpel mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:01
„-Żona zorganizowała spotkanie, bo startuje na Burmistrza z własnego komitetu-mówi radny Edward Arys”…i k….a dyrektor Arys udostępnia w tym celu salę na marinie jako mąż, czeski film czy tupet „ojca dyrektora”… Pytam czy burmistrz wyraził zgodę na „orgię swojego edzia” kiedy nie w celach politycznych postawiono marinę z zapleczem. Przechodziłem w tym czasie Mostową i pomyślałem że żeglarska brać ma swoje zebranie.
Anonim mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 21:02
a jaki jest koszt wynajęcia sali na marinie ?
fuchs mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 13:34
jak mu było wygodne, to był związany z PSl, jak niewygodne – to nie jest. To się nazywa kręgosłup moralny.
Jan mówi:
mar 2, 2018
o godzinie 14:15
Czy widział ktoś kiedykolwiek u tej marionetki z obrzydliwym tupetem „kręgosłup moralny”. Błysnął spostrzegawczością kiedy i do niego dotarło że psl jest już na pozycji spalonej a nie zahamowany pęd do władzy to lis próbuję się przefarbować przy pomocy małżonki którą wystawił jak Miller panią Ogórek. Dalej liczy na ciemny lud który kupi ich bajkę.