Pomimo tego, że kilkanaście minut wcześniej uzyskał jednomyślne absolutorium z tytułu wykonania budżetu – czyli swojej pracy w 2024 roku – to radni ostatecznie stwierdzili, że nie zasługuje na podwyżkę. Powraca temat wynagrodzenia dla Łukasza Dziocha. Choć obecny burmistrz, a do niedawna zastępca odpowiedzialny za wszystkie inwestycje, związany jest z dziwnowskim magistratem od kilkunastu lat, to w ocenie radnych przeważa argument, że swoją funkcję piastuje „za krótko”.
Spór między radnymi dotyczył podwyżki wynagrodzenia zasadniczego dla Łukasza Dziocha. Radni (projekt uchwały przedłożyła grupa radnych, a nie Burmistrz), którzy zawnioskowali o wyższą gratyfikację, uważali, że samorządowcowi należy się dodatkowe 2000 złotych brutto (realnie niewiele ponad 1500 złotych). Będąca przeciwna temu projektowi grupa wnioskowała o podwyżkę w kwocie 1000 złotych brutto (762 złote netto).
Zgodnie z propozycją części radnych, burmistrz miałby zarabiać 10 250 złotych wynagrodzenia zasadniczego, 3150 złotych dodatku funkcyjnego oraz 30% dodatku specjalnego w kwocie 4020 złotych. Ponadto, burmistrzowi, zgodnie z właściwymi przepisami przysługują świadczenia pracownicze wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów nie będące w gestii radnych.
„Konkretne, rzeczowe argumenty”
Dyskusję w tej sprawie rozpoczęła radna Renata Kopeć, która domagała się od wnioskodawców przedstawienia konkretnych oraz rzeczowych argumentów przemawiających za podwyżką dla burmistrza.
– Nasza grupa podjęła decyzję o tym, że wnosimy projekt uchwały bez autopoprawek, z uwagi na to, że w naszym odczuciu zasadnym jest, aby burmistrz otrzymał podwyżkę, dlatego że jego wkład pracy i zaangażowanie za tym przemawiają. Burmistrz wywiązuje się ze swoich obowiązków. Zostały przeprowadzone inwestycje m.in. ulicy Leśnej w Łukęcinie, Kościelnej i Słonecznej w Łukęcinie, została przebudowana ulica Orzeszkowej w Międzywodziu, rozpoczęliśmy budowę ulicy Jasnej, prowadzimy remont boiska Orlik w Dziwnowie, jesteśmy po budowie boiska przy szkole w Dziwnowie, trwa budowa kanalizacji przy ulicy Wolińskiej, za chwilę rozstrzygniemy przetarg ofertowy na budowę nabrzeża. W ostatnim czasie, w przeciągu 1,5 czy 2 miesięcy zorganizowano 60 mniejszych i większych wydarzeń. Jeśli w waszym odczuciu to jest za mało, to cóż więcej mogę powiedzieć – przekonywała radna Katarzyna Herdzik.
W ocenie radnych przeciwnych podwyżce oraz tych, którzy wstrzymali się w głosowaniu, ta podwyżka dla Łukasza Dziocha zostałaby przyznana zdecydowanie za szybko (objął on urząd 12 listopada 2024 roku). – Nie jesteśmy przeciwni tej podwyżce, jednak wczoraj na komisji ustaliliśmy wzrost o 1000 złotych, bo wydaje mi się, że po pół roku tak maksymalna kwota to zbyt dużo – argumentowała radna Joanna Zaremba.
Część radnych, jak Zbigniew Jeszka, uważa, że to, co udało się dokonać Łukaszowi Dziochowi, nie jest niczym szczególnym. – Te zadania, które wymieniła radna Herdzik, nie są niczym szczególnym. To rutynowa praca burmistrza. Jestem przeciwny temu, żeby robić aż taką podwyżkę, żeby władzy nie ferować, żeby to było oderwane od społeczeństwa – przekonywał radny Zbigniew Jeszka.
– Naszym celowym punktem jest to, żeby nie budować tylu apartamentowców w gminie Dziwnów. Jeśli nie będzie powstawało tyle „blokowców”, to oczywiste. Dziwnów jest zadbany, jest czysto, ale chodzi też o inne sprawy. Naszym priorytetem jest, aby nie sprzedawać gruntów w gminie Dziwnów, bo tego jest za dużo. Już teraz na Rybackiej jest problem z wodą. To wszystko z naszych podatków – gmina powinna zabezpieczyć wodę i odprowadzanie ścieków – perorowała radna Dorota Szwedzka.
„To inwestycje śp. Grzegorza Jóźwiaka”
– Chciałam zaznaczyć, że te wszystkie inwestycje były zaplanowane za Grzegorza Jóźwiaka i one toczyły się pewnym trybem. Dobrze państwo wiecie, że 2024 rok łatwy nie był. Burmistrz tylko zarządza, a większość prac wykonują w jego imieniu pracownicy. Dla mnie podwyżka jest bezzasadna, nie minął rok czasu od momentu zaprzysiężenia. Według mnie należy sprawdzić pracę. To, że burmistrz pokazuje się na Facebooku, na grillowaniu, jest wszędzie – ale to nie znaczy, jak pracuje. Władzą uchwałodawczą w gminie jest rada, nie burmistrz. Na chwilę obecną nie jestem za podniesieniem tego wynagrodzenia do maksimum. W ubiegłym roku naliczenie dla pana Dziocha zostało przez nas powstrzymane, bo było na poziomie prezydenta Warszawy – stwierdziła radna Renata Kopeć, która jeszcze kilkanaście minut wcześniej, jako przewodnicząca Komisji Rewizyjnej, wnioskowała za udzieleniem Łukaszowi Dziochowi absolutorium.
– Nie zapominajmy o tym, że za wszystkie inwestycje za czasów śp. Grzegorza Jóźwiaka odpowiadał Łukasz Dzioch. Każdy z nas dobrze wie, jaka była sytuacja. To nie jest tak, że burmistrz działa od pół roku. Od wielu lat stara się o inwestycje i to dzięki niemu są realizowane – starała się przekonać radnych wnioskodawczyni Katarzyna Herdzik.
Ostatecznie radni, 6 głosami „przeciw”, przy 5 głosach „za” oraz trzech „wstrzymujących się”, odrzucili projekt proponowanej podwyżki.
96 komentarzy
gienek mówi:
cze 27, 2025
o godzinie 19:10
wszedzie inwestycie lukecin miedzywodzie a niech htos pomyli oporzodu na cmetarzu lup porzodek z chulajnoji wszendzie porozwalane ma chodniku czemu nik sie tym nie zajmie tylo podwyszkamimw gmine poto szli do gminy dla kasy
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 21:30
Szanowni radni. Wiele osób ciężko pracuje, by w naszej gminie nie brakowało nowych inicjatyw i wydarzeń: pracownicy instytucji (MOSiK-u, OPS-u, szkoły i przedszkola, MBP, Urzędu Miejskiego), sołectwa, stowarzyszenia, KGW, SAR, OSP i zwykli mieszkańcy. Robią to bo chcą by nasza gmina była przyjazna i pozytywnie odbierana. Ich wysiłek zasługuje na wsparcie i chwalenie się tym, gdzie tylko możliwe. To największa siła tej gminy – jej wspaniali mieszkańcy. Bo niezależnie od sympatii politycznych, poglądów czy zaszłości potrafią się zebrać i wspólnie działać na rzecz nas wszystkich. Uważam, że zarzucanie burmistrzowi, że promuje te inicjatywy to plucie tym wszystkim ludziom w twarz. Nie widziałem Was na ostatnich wydarzeniach i nie mówię o ich organizacji, ale zwykłej obecności. Nie zauważyłem również byście udostępniali relacje z tych wydarzeń. Rozumiem, że po wyborach nie musicie, ale kim trzeba być, żeby podcinać skrzydła tym, którzy chcą działać, pracować i to nie za pieniądze, które tak skrupulatnie wyliczacie burmistrzowi, ale za darmo. Czy polityka i żądza władzy tak bardzo Was zaślepiła.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 23:25
W punkt.
mieszkanka mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 15:21
Ostatni raz tak się pomyliłam w wyborze radnego ! Więcej mojego głosu nie dostanie, bo co innego mówi a co innego robi. Radni do wymiany, bo jak do tej pory to tylko pokazują jak ich boli wybór Pana Dziocha na burmistrza. A tak naprawdę to do pięt mu nie sięgają. Radni-bezradni.
Mieszkanka Dziwnowa mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 14:54
Z całym szacunkiem, ale wygląda na to, że część radnych zapomniała, kto tu jest dla kogo. Wypomina się burmistrzowi udział w lokalnych wydarzeniach, a gdzie w tym czasie są radni? Może w swoich prywatnych biznesach? Funkcja radnego to nie jest dodatkowe zajęcie na boku – to służba publiczna. Radny powinien być dostępny dla mieszkańców, obecny, zaangażowany.
Wszystkie inwestycje w poprzednich latach były pod pieczą pana Łukasza Dziocha… Cała sprawa z podwyżką wygląda raczej na próbę personalnego uderzenia, niż na realną troskę o finanse gminy. Bo prawda jest taka, że nie chodzi tu o liczby, tylko o pokazanie “kto tu rządzi”.
A co z obietnicami, którymi niektórzy karmili mieszkańców przed wyborami? Gdzie ta ‘świeżość’, to ‘nowe otwarcie’, to ‘wyjście do młodych’? Śmiech na sali. Cisza i bezruch – bo sezon w pełni, a biznesy same się nie przypilnują, prawda?
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 22:59
Ty to byś chciała biznesu pilnować, co?
Do roboty się weź a nie koperty kleisz.
Mieszkanka Dziwnowa mówi:
cze 27, 2025
o godzinie 15:14
Oj, trafiłam widocznie w czuły punkt, skoro jedyne, na co Cię stać, to anonimowe docinki i teksty z podstawówki.
Mój biznes ma się świetnie – dziękuję, że pytasz! ;)
Zamiast rzucać żenującymi tekstami, może warto odnieść się do sedna sprawy. Bo jak ktoś wcześniej słusznie napisał – radnych na wydarzeniach lokalnych brak. Nie wspierają, nie promują, nie angażują się. Ale jak trzeba komuś dołożyć, to nagle są wszędzie. Tylko nie tam, gdzie powinni – wśród ludzi.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 11:07
Jakie to małomiasteczkowe, gnoi się ludzi kompetentnych w imię leczenia kompleksów miernot
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 10:44
Brawo Renata tak trzymaj do ziemi i niech skamle. Czas pomyśleć o referendum i wywalić go żebyśmy jeszcze w tej kadencji mieli swojego burmistrza.
Filcak mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 12:39
Referendum TAK ale na radnych.
Aleksandra Dzioch mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 15:01
Jak można mówić o drugim człowieku „niech skamle”? Już naprawdę ta anonimowość niszczy w ludziach resztki człowieczeństwa. Obrzydliwe.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 10:03
Pieką radnych cztery litery
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 8:12
Twierdzenie że burmistrz się jeszcze nie wykazał i dlatego ma pracować za najniższe możliwe wynagrodzenie jest tak słabe, że szkoda słów. Z tego co pamiętam Łukasz Dzioch pracował przy inwestycjach gminy jeszcze za Kozickiego, czyli dłużej niż Sokół jest radnym. Za Grzegorza Jóźwiaka został jego zastępcą i realizował kolejne inwestycje. Teraz radni krzyczą, że się jeszcze nie wykazał, a najgłośniej ci którzy są nowi w radzie. Dochodzę do wniosku, że tutaj nie chodzi o wynagrodzenie, a o zgnojenie człowieka. Mimo wielu kontroli nie udało im się nic znaleźć, a kwestia wynagrodzenia, to jedyny sposób jak mogą mu dokazywać. Żeby burmistrz Dziwnowa zatabiał mniej niż Wójt Świerzna to jest naplucie w twarz wyborcom.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 7:53
Słabo to wróży na przyszłość. Ludzie mali i zawistni nie budują dobrobytu.
Gość mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 7:31
Zdrowe podejście do sprawy części Radnych daję nadzieję na rozwój Gminy, a nie szastanie kasą na lewo i prawo…
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 8:13
Zawiść nigdy nie jest zdrowa…
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 7:22
Ewidentnie chcą złamać burmistrza – jakie to słabe. Jaka w tym rola nowej sekretarz gminy Rewal? Asi ?
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 9:51
Żadna.
Obserwator mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 6:04
Tak dla informacji naszych mieszkańców- w poprzedniej kadencji radni podwyższyli sobie diety do najwyższych jakie są możliwe. Kilku jest nowych, czyli przyszli bez doświadczenia i od razu kasa największa. Tu Burmistrz, wcześniej zastępca z najniższym wynagrodzeniem bo nie zasłużył! My najważniejsi…
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 7:55
Niestety mało wiesz. Radni nie mają najwyższej diety…
Mieszkaniec mówi:
cze 28, 2025
o godzinie 11:19
„W przypadku gmin, które mają ponad 100 tys. mieszkańców, maksymalna stawka diety wynosi wspomniana 2,4-krotność kwoty bazowej (czyli 4 294,61 zł w 2024 roku). Dla radnych gmin liczących od 15 do 100 tys. mieszkańców, limit diety miesięcznej nie może przekroczyć 75% tej kwoty (co w 2024 roku wynosi 3 220,96 zł). Natomiast radni gmin o liczbie mieszkańców poniżej 15 tys. mogą otrzymywać diety, których łączna wysokość nie może przekroczyć 50% maksymalnej stawki. W tym roku oznacza to kwota 2 147,31 zł.”
proszę napisać ile mają przewodniczący komisji?
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 0:27
Brawo radni. Trzeba jeść małymi łyżeczkami a nie od razu pensja najwyższa z możliwych.
Czy nie można trochę podnieść, tylko od razu pchać się na wyżyny?
Bardzo dobra decyzja.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 7:50
Oni nic mu nie podnieśli, zarabia najmniej jak tylko pozwala prawo tylko dlatego że śmiał wygrać wybory.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 8:14
Burmistrz po kropelce radni chochlą ciekawe podejście.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 11:55
Z tego co czytam to chcieli podnieść ale nie do górnej granicy.
To radni burmistrza się nie zgodzili na to. Czyli wyszło, że przez swoich radnych nie dostał nic więcej. Sami sobie strzelili w kolano.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 23:25
Tak poważnie skąd.Pan Burmistrz miał wiedzę że można wycisnąć.drzewsna Pani Joanna ładnie śpiewała
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 22:29
Rada do wymiany, ci co byli przeciw powinni oddać swoje diety bo Oni już całkowicie nic nie robią dla mieszkańców tylko martwią się o swoje sezonowe interesy. Brawo dla Pani Doroty która mówiła nie mieszkańcy tylko ja…. moje…. ja ….
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:42
Wielu z nas żałuje, że głosowało na radnych, którzy obiecywali świeżość nowe pomysły i skuteczne działanie. Dostaliśmy w zamian polityczne gierki ze szkodą dla mieszkańców.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:27
Brawo Radni ! Widać, że zależy Wam na finansach Gminy. Burmistrz zarabia całkiem sporo. Gmina jest malusieńka i obrzydliwie bogata. Co to za sztuka nią zarządzać ? Cztery miejscowości i wszystkie nad morzem. Szkoła jedna, przedszkole jedno. Porównajcie sobie Wolin (niemal bez morza) i z pięćdziesięcioma wioskami. Tam jest co robić.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 18:27
A ja uważam że karta mieszkańca to strzał w dziesiątkę i za to dziękuję Panu burmistrzowi
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 16:40
Proszę by radni nowi radni, którzy się jeszcze nie wykazali tak jak ich zdaniem nie wykazał się Dzioch solidarnie obniżyli swoje diety. Zgodnie z własnym stanowiskiem. Bądźcie konsekwentni
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 18:51
Popieram w 100 % .
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:57
Pani z Łukęcina powinna być zastępcą Pana Burmistrza?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:31
„Jestem przeciwny temu, żeby robić aż taką podwyżkę, żeby władzy nie ferować, żeby to było oderwane od społeczeństwa – przekonywał radny Zbigniew Jeszka.” No Panie Radny ładne samozaoranie bo z Pana oświadczenia wynika, że Pana dochody w przeliczeniu na 1 miesiąc to 15 581,50. Obecne wynagrodzenie miesięczne burmistrza Łukasza Dziocha to 16 095,00 zł brutto i jest najmniejsze spośród wszystkich włodarzy gmin powiatu kamieńskiego. Pan to jak burmistrz zarabia. Czy to nie ferowanie radnych, oderwane od społeczeństwa?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 22:13
Tylko co ma piernik do wiatrak ? Bo pan Zbigniew zapracował na takie pieniądze swoją służbą w wojsku oraz działaniami na rzecz społeczeństwa w Dziwnowie jako prezes stowarzyszenia Byłych wojskowych oraz wychowawca wodnego ośrodka sportów wodnych gdzie prowadzi zajęcia co wakacje więc tu widać ciężką prace a pan Dzioch tak naprawdę się jeszcze niczym dużym nie wykazał co sam powiedział pan Zbyszek zauważając że część projektów była zapoczątkowana za kadencji Ś.P Grzegorza Józwiaka do tego ledwie rok piastuje swój urząd a już chce podwyżki niech najpierw coś sobą za prezentuje a potem niech wyciąga ręce po pieniądze 16 tyś i jeszcze mało.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 8:31
Łukasz wykazuje się od kilkunastu lat przygotowując inwestycje i pozyskując na nie środki zewnętrzne. Pan Zbigniew no cóż wręcz odwrotnie. Uważam jego słowa o tym, że burmisztrz nie robi nic szczególnego i to inwestycje po Ś.P. Grzegorzu Jóżwiaku to HIMALAJE CYNIZMU.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 11:12
Wymień to czego dokonał Dzioch po przejęciu urzędu bez udziału Ś.P Józwiaka kiedy on jeszcze piastował ten urząd przed śmiercią bo tą chwile nic nie zaprezentował sobą oprócz zdjęć na FB oraz Instagramie
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 23:41
Jakiś masz problem chyba z dodawaniem i dzieleniem.
Albo ci się oświadczenia radnych pomyliły.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 14:51
Da radę ? Zawsze jest ?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 14:27
Zarabiać 17000 miesięcznie , nie jest mało , a rzeczywiście realizuje zadania Jóźwiaka, sam nic dla gminy nie dokonał, może parkingi dla mieszkańców
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:00
Przecież za Jóźwiaka to jego zastępca odpowiadał za realizację gminnych inwestycji. Co Grzesiek zawsze podkreślał. Więc i tak to dzikich przygotowywał te inwestycje.
społeczeństwo pięknej Gminy mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 14:17
No tak, konflikt interesów jest, jeżeli jestem radnym i jednocześnie pracuje w komórce magistratu, to na nadmiar kasiorki nie narzekam.
Dwa słowa odnośnie oceny pracy Pana Burmistrza, my mieszkańcy oceniamy jak najbardziej pozytywnie za Jego całokształt. To widać gołym okiem, zaangażowanie odpowiednich komórek organizacyjnych na rzecz nas wszystkich – no może mały niewypał z tą Kartą mieszkańca oraz parkowaniem. Pozdrawiamy osoby z Magistratu.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 13:39
Łukasz to nie Stanisław, on musi dopiero pokazać jakieś swoje sukcesy
Łukęcinski mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 22:23
A jak tam Park im. Obietnic Wyborczych Łukasza Dziocha w Łukęcinie? To był piękny spot wyborczy, a park rośnie jak na drożdżach, tyle że nie. Szkoda pracy panów z służby komunalnej i tych drzewek. Żałosne.
wyborca mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 13:32
Jednak nie mogą się pogodzić z przegraną Siomki. Gminę Dziwnów może uratować tylko referendum. W Radzie powinni być ludzie, którym przyszłość gminy leży na sercu.
Razem dla kolegów mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 17:09
Do osoby piszącej że nie mogą się pogodzić z przegraną Siomki. Nie zapominajmy, że nie mogą sobie poradzić z przegraną Kapitana, to był ich kandydat. Tak tak, wiemy jak skończył szybko się przefarbowali na barwy Siomkowe byle dojść do władzy. Trochę niebezpieczny typ osobowości
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 10:23
oni nigdy Kapitana tak naprawdę nie popierali tylko było im głupio otwarcie powiedzieć ich kandydatem od samego początku był Siomka bo Kapitanem nie bardzo mogliby sterować
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:52
Ja proponuję radnym obniżyć diety o połowę w końcu są tylko rok.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:34
Perorowac co to znaczy?
Marta mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:33
Sytuacja, w której burmistrz Łukasz Dzioch, mimo uzyskania jednomyślnego absolutorium za wykonanie budżetu, nie otrzymuje podwyżki, budzi wątpliwości. Jego dotychczasowe doświadczenie w pracy w magistracie, w tym rola zastępcy odpowiedzialnego za inwestycje, świadczy o jego kompetencjach i zaangażowaniu w rozwój gminy. Argument radnych, że burmistrz piastuje swoją funkcję „za krótko”, wydaje się nieadekwatny w obliczu osiągnięć, które już zdążył zrealizować.
Warto zauważyć, że burmistrz, działając bez zastępcy, podejmuje na siebie dodatkowe obowiązki, co w naturalny sposób powinno skutkować wyższym wynagrodzeniem. W związku z tym, kluczowe jest, aby radni rozważyli swoje decyzje w kontekście długofalowych interesów społeczności lokalnej, a nie jedynie bieżących politycznych gier. Czekamy na rozliczenie Piotrusia , który od lat nie płaci klimatycznego🤷🏻♂️
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:33
Ich nie interesuje praca burmistrza tylko zemsta za przegrane wybory.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:28
Marta, napisz jeszcze swoje nazwisko, może będzie podwyżka ?
Mieszkaniec mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 22:45
A kto mu zabrania zatrudnić zastępcę 🤔
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:32
Niestety wice a obecnie Burmistrz Dziwnowa odpowiada za nadmierną rozbudowę miejscowości Gminy i co najmniej z tego względu nie ma co go chwalić, bo jest wiele wydanych złych decyzji w latach poprzednich.
Budownictwo kłamliwie nazywane mieszkaniowym jest tak naprawdę inwestycją pod działalność gospodarczą.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:31
Masz 100 % racji, zabetonowali Dziwnów. Co dobrego zrobił śp. Jóźwiak przypisuje się też zastępcy, ale za zabetonowanie gminy nikt nie chce wziąć odpowiedzialności. To nie ja, to on.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:31
ale chamstwo
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:28
Zbyszek co ty pie** 70 000 emerytura, 97 632 MOSIK, pełnienie obowiązków społecznych i obywatelskich 19 364. Razem 186 978 rocznie. Podzielisz na 12 to masz 15 tysia miesięcznie i ty mówisz o dochodach oderwanych od społeczeństwa? Dla niedowiarków bip.dziwnow.pl/pliki/dziwnow/zalaczniki/9304/zbigniew-jeszka.pdf
Mieszkaniec mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:06
Jak odsłużył swoje podczas służby i to jeszcze w jednostce specjalnej jako nurek-bojowy to ma prawo po wielu latach służby dostać odpowiednia do tego emeryturę oraz udziela się społecznie jako prezes stowarzyszenia oraz wychowawca ośrodka sportów wodnych to czemu nie może tyle otrzymywać.
Dziwnowianka mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:07
Prawda.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:39
ładne mi społecznie za takie pieniądze, dla niego emerytura to chyba na waciki
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 22:01
No cóż jak dojdziesz kiedyś do takiego statusu to może przestanie cię boleć odbyt ta nasza polska zawiść.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:32
Brawo Zbychu ! Widać, że jesteś radnym niezależnym. Zawsze miałeś swoje zdanie i za to Cię cenię.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:47
a za co z mosiku kasa?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:22
„To rada decyduje” Zakompleksienie level max
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:13
Co kogo interesuje pensja burmistrza tylko po co robić taki wstyd na pol powiatu
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:35
Myślisz, że ich to interesuje? Od 10 miesięcy gminny Macierewicz kontroluje wszystko i wszystkich i dzisiaj sama stwierdziła, że nie ma się do czego przyczepić.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:06
Dziecinada do roboty się weźcie sezon za pasem a nie
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:59
Mieszkania komunalne żłobek połączenie autobusowe z Szczecinem z Gryficami Zostać wspólnikiem szpitala w Kamieniu.Po co te świetlicę orliki jak mało dzieci
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:57
Dziwnów jest zadbany, jest czysto, ale chodzi też o inne sprawy. Naszym priorytetem jest, aby nie sprzedawać gruntów w gminie Dziwnów, bo tego jest za dużo. Nie sprzedawać gruntów, to z czego brać pieniądze z podnoszenia podatków i opłat? Brawo Pani Dorotko.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 12:55
Popieram Dorota brawo Ty.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:35
Brawo Dorota, prawdę powiedziałaś. Sprzedają obcym wszystko, to nasz Dziwnów, dość już warszawiaków.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:56
Rozum i Godność Człowieka, tego zabrakło radnym.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:53
Radny jeszka od lat w radzie i zatrudniony w mosiku. Czy to nie konflikt interesów?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:52
Na Rybackiej w Międzywodzie jest woda
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:51
Gminny Macierewicz dzisiaj zabłysnął tropieniem układu.
Mieszkanka mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:49
Szkoda słów
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:47
Choć obecny burmistrz, a do niedawna zastępca odpowiedzialny za wszystkie inwestycje, związany jest z dziwnowskim magistratem od kilkunastu lat, to w ocenie radnych przeważa argument, że swoją funkcję piastuje „za krótko”. To pokazuje wszystko.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:46
Dajcie spokój zachowujecie się gorzej niż dzieci w piaskownicy
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 15:36
i jeszcze biorą ze to pieniądze
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:40
Sylwia po każdym się tego spodziewałem, ale ty?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:38
Właśnie Sylwia zawsze ma swoje zdanie i zawsze podejmuje właściwe decyzje. Brawo!
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:32
Niestety zostaliśmy omamieni przez Piotrusia. Takiej zajadłości nie widziałem od lat. Pani Renata to sama się gubi w tym co mówi.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:30
Czy to prawda ze sołtys Dziwnowa dolnego za pieniadze dziwnowskich podatników organizuje wycieczki dla mieszkańców Kamienia Pomorskiego? Moze komisja rewizyjna to sprawdzić?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:39
Nie, to nie prawda.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:28
I to właśnie oznacza być ZA a nawet PRZECIW.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:26
Mnie zastanawia jak pracuje Sołtys Dziwnowa Dolnego, bo jakoś nic nie słychać żeby coś robiła. Gdzie można znaleźć takie informacje?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:41
W BIP-ie.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:24
Radni od września kontrolują całą gminę i jak sami przyznali do niczego się nie dokopali a twierdzą, że ciągle nie wiedzą jak burmistrz pacuje. Robienie z ludzi debili nic więcej:(
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:33
Nie muszą się do niczego dokopać, ważne żeby sprawiać wrażenie że coś robią.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:50
Tropią układ… hahaha
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:42
Czy nie dokopali się w Zooiku ?
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:22
Już mieliśmy przykład takiej zawiści rady za Kozickiego. Stracone lata dla Dziwnowa.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 19:46
A to był akurat najlepszy Burmistrz. Uczciwy.
Anonim mówi:
cze 26, 2025
o godzinie 13:34
Za Kozickiego było najlepiej.
Dbał o mieszkańców.
Na zebraniach można było o wszystkim porozmawiać.
Informacja mimo braku przekazu internetowego była rzetelna.
To mieszkańcy mieli prawo do pierwokupu działek, o planowanych sprzedażach mówiono na zebraniach.
O ciasteczkach , czy zjeść czy mieć ,nikt nie wspominał.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:08
Czy dobrze rozumeiem, że Dzioch ciągle dostaje najniższe wynagrodzenie przewidziane prawem? Jedna z najbogatszych gmin w Polsce, a najniższe wynagrodzenie. Pracownik pracuje tak, jak mu płacą. Wychodzi na to że nie w Dziwnowie, można zasuwać a kasy nie ma, jak w nadmorskim Januszexie.
Anonim mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:36
Tu nie chodzi o fakty tylko o sprowadzenie do parteru i pokazanie kto tu rządzi.
Aldona mówi:
cze 25, 2025
o godzinie 11:04
Czyli grupa pana sokoła?