– Nauczyciele chcą kontynuować protest – poinformował Sławomir Broniarz, prezes ZNP. Będzie strajk włoski. Nauczyciele nie będą wykonywać żadnych dodatkowych obowiązków. Propozycja ZNP to bezterminowa akcja protestacyjna. Decyzję podjęto po analizie wyników ankiet, którą ZNP przeprowadził wśród nauczycieli.
– Nie akceptujemy zadań, które do tej pory wykonywaliśmy, a za które nie otrzymywaliśmy pieniędzy – mówi Broniarz. – Nie wyrażamy zgody na to, byśmy ponosili koszty przygotowania do zajęć, nie będziemy prowadzili żadnych dodatkowych zajęć, które nie są wpisane do karty organizacyjnej szkoły.
Broniarz wymienia też m.in. organizację konkursów w weekendy, czy serwisowanie sprzętu komputerowego w przypadku nauczycieli informatyki. Protest rozpocznie się tuż po wyborach. Za propozycją strajku włoskiego było ok. 50 proc. nauczycieli. Odwieszenia ogólnopolskiej akcji strajkowej chciało zaledwie 18 proc.
Ankietę dotyczącą dalszych form protestu ZNP przeprowadził we wrześniu. Wzięło w niej udział 227 tys.nauczycieli. Zdecydowana większość poparła dalszy protest, ale już nie w formie ogólnopolskiego strajku.
91 komentarzy
Rodzic mówi:
paź 5, 2019
o godzinie 10:13
Czytać już nie mogę.Wredni rodzice i wredne dzieci bo 500+mają.A nauczyciele posiadający dzieci nie pobierają świadczenia?Jestem rodzicem,nie oczekuję złotych gór.W każdy wolny czas zajmuję się moimi dziećmi i nie widzę tu żadnego problemu.Ale jak czytam ,że jestem roszczeniowa i obarczam szkołę swoimi pociechami to mnie szlag trafia.W szkołach widać jak bardzo macie w nosie dzieci.Jak zwalacie naukę na dom.I nie piszcie tu o nauczaniu domowym.Świadomie wybraliście zawód,za darmo tego nie robicie.To nie rodzice płacą wam pensje.Dlaczego dzieci robią za kartę przetargową.Bo rozrabiają.Zawsze rozrabiały.Tyle,że nauczyciel był osobą szanowaną i umiał sobie poradzić z trudnym dzieckiem.Jesteście przemęczeni?A co mają powiedzieć dzieci,które każdego dnia w domu uczą się kilka godzin żeby się przygotować z każdego przedmiotu na lekcje,bo każdy z was mówi -skończycie w domu.I kto ma w domu wytłumaczyć-właśnie ten rodzic.Szkoła jest od uczenia,rodzic od wychowywania.Każdy ma życie prywatne.Wy chcecie odpocząć po pracy,dzieci też chcą odpocząć po lekcjach.Widzicie bladość na twarzach i sińce pod oczami na twarzach dzieci?Chyba czas zacząć uczyć zamiast chodzić z fochem na cały świat.Na szacunek trzeba sobie zapracować.Sami straciliście szacunek uczniów i rodziców.Byłam za wami,rozumiałam że walczycie o swoje.Ale jak czytam ,że macie dosyć bachorów,że rodzicom w domu dzieci przeszkadzają to przestaję wam kibicować.
Masakra mówi:
paź 5, 2019
o godzinie 7:07
Popieram cały rok i jeszcze dłużej
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 11:12
A zauważyliście, że niezależnie od tematu i tak zawsze wyleje się wiadro pomyj? Mam wrażenie, że ludzi przepełnia nienawiść i tylko czekają na pretekst, żeby zacząć zionąć jadem. Na kogokolwiek, na cokolwiek. Smutne, że winę zawsze znajdujemy w bliźnim, nigdy w sobie.
Ot, taka przykra refleksja przed weekendem.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 11:10
Ciekawi którzy, chyba ci poprzebierani i muczący jak krówki
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 10:25
A w Golczewie to zawsze rano o 7,30 taka paniusia nauczycielka trąbi na pobudkę na ul. Papieża, czy ona nawołuje dzieci do szkoły a może oznajmia że do ciężkiej pracy jedzie a może trzeba nauczyć się przepisów, trąbienie i stanie na zakazie.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 7:33
Rodzice mówiący/ piszący o tym jak to ich dzieci są biedne w tej całej sytuacji, to tak naprawdę w większości wynik egoizmu rodziców. Głównie chodzi o to, że muszą wtedy poświęcić im swój czas, zająć się nimi, więcej uwagi skupić na dzieciach a nie „W SPOKOJU” spędzać dzień.. Taka jest smutna prawda i słyszałam takie stwierdzenia od wielu rodziców niestety. W końcu najwygodniej jest wysłać dziecko do szkoły i nie przejmować się niczym. Dziecko samo się nie wychowa, szkoła po części na to wpływa, ale głównie wszystko wynosi się z domu, więc drodzy rodzice zajmijcie się też swoimi dziećmi nie obwiniając za to nikogo.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 10:26
A Wy nauczyciele zacznijcie szanować Nas i Nasze dzieci, bo wielu z Was niestety ale nie ma pedagogicznego podejścia. Nie macie szacunku u nikogo, Wasz zawód schodzi na psy-weźcie przykład z nauczycieli którzy uczyli jeszcze w latach 80-90.Wielu z Was ich pamięta. To byli prawdziwi nauczyciele, których miło się wspomina, mieli serce do dzieci.Nie jednokrotnie nazywacie dzieci patologią,śmiejecie się z rodziców, w pokojach nauczycielskich obgadujecie wszystkich dookoła. Zacznijcie uczyć z sercem, a nie odwalacie na sztywno tą pracę.A jeśli chcecie zarabiać więcej to proszę zmieńcie pracę, której teraz jest wszędzie pełno. Zarabiacie nie mniej niż pielęgniarka, pani sprzątaczka czy sklepowa. I proszę nie pisać, że ludzie są egoistami, bo muszą więcej uwagi skupić na dzieciach a nie w spokoju spędzać dzień. Jak rodzice są w pracy to nasze dzieci są w szkołach to chyba logiczne. Wiele razy widziałam nauczycielki jak o 12:00 już jadę sobie do domu, robią zakupy.Więc proszę nie mówcie też, że oprócz tych 18 godzin pracujecie dużo więcej. No czasami się może zdarzy, że sprawdzicie kilka sprawdzianów. Jesteście po prostu nie lubianą grupą społeczną i jak ktoś napisał wywyższacie się i uważacie za lepszych,a tacy nie jesteście. Podkreślacie o wyższym wykształceniu. Zauważcie, że obecnie wiele osób ma wyższe wykształcenie,a wykształcenie nie świadczy o człowieku, bo ktoś kto ma wyższe wcale nie jest lepszym człowiekiem.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 13:25
To prawda
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 18:05
Tak dla wyjaśnienia, to nie jestem nauczycielką i nie nie mam nikogo bliskiego z tej branży. Moja opinia wiąże się z rzeczywistymi zdarzeniami.
Anonim mówi:
paź 5, 2019
o godzinie 0:45
Do szkoły, paniusiu, a nie… byki robić…
Anonim mówi:
paź 7, 2019
o godzinie 7:24
No tak, bo ludzie nie popełniają błędów.. Powodzenia w życiu :)
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 6:09
Uczą uczniów złych zachowań. Przeflancować, przesiać przez sito. Opróżnić z wrogich dobrej zmianie elementów. I na bruk przynoszących zamęt w oświacie.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 20:04
Ty swoim przykładem uczysz tylko dobrych zachowań? Dobre…
Lucy mówi:
paź 5, 2019
o godzinie 7:11
To wy rodzice zajmijcie się swoimi dziećmi wychowujcie je bo to co się słyszy i widzi to świadczy o was dajecie przykład że pożal się,,,,
ANONIM... mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 21:37
Najgorsze w tym wszystkim jest to że z nas uczniów robią sobie zakładników.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 15:03
Ok, wyższe wykształcenie mają ale co z tego? Gdzie znajdzie pracę polonista, nauczyciel biologii, plastyki, historii czy wuefu. Albo taki pożal się boże nauczyciel angielskiego? To , że zna angielski to i co z tego. Gdzie znajdzie pracę? Na kasie w Biedronce? A co nauczyciele potrafią robić , ze ot tak sobie mogą pojechać zagranicę?? Mogą pracować na zmywaku w barze. Taka prawda. Jak Wam tak źle to czemu nie zmieniacie pracy. Wielu z Was nauczycieli ma te swoje 18h przy tablicy no i nic poza tym nie robi. Macie czas pracować na 2 etatach to i tak daje jedynie 36h tygodniowo. Dlatego nie narzekajcie. Nie dałbym Wam złamanego grosza podwyżki, bo wielu z Was nie jest nauczycielem z powołania. Uważacie się za święte krowy, wywyższacie , nosicie łby wysoko, myślicie, że jesteście elitą, ludzi traktujecie z pogardą ( przynajmniej większość z Was). Wiem, wiem zaraz ktoś po mnie tu pociśnie że wychowujecie nasze dzieci, że bez Was dzieci nie miałyby wykształcenia. Powiem tylko tyle, że nie jestem przeciwko Wam, ale wielu z Was nie nadaje się na nauczyciela, nie macie serca i podejścia do dzieci, warczycie, jesteście niemili. Zmieńcie swoje zachowanie, pokażcie jak ważne są dla Was dzieci,a społeczeństwo będzie za Wami. Na chwilę obecną ode mnie nie dostalibyście ani grosza podwyżki.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 18:09
Widać, że szkoła komuś zaszła za skórę. Chyba było pod górkę.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 13:36
I proszę niewyzywac biednych dzieciaczkow od Bachorow OK. A od 500+ to proszę się odczepic.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 18:11
Nie ma się co dziwić, że ludzie wkurzają się na 500 +, bo żyjemy w kraju, w którym nie płaci się za pracę, tylko za robienie dzieci.
Nnn mówi:
paź 6, 2019
o godzinie 11:49
A kto nauczycielowi zabrania mieć dzieci?Akurat te dzieci,które teraz chodzą do szkoły pojawiły się na świecie przed 500+.
Anonim mówi:
paź 7, 2019
o godzinie 21:45
W każdym kraju państwo płaci na dzieci – ciemnoto!
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 11:51
Ludzie ludziska nie wiecie co czynicie, skad u was tyle nienawisci. Czy az tak przesiaknieci jestescie rzadzacym jadem. Ocuccie sie bo niedlugo ten wasz jad zezre was samych. Jezeli tak dalej bedziecie podskakiwac i psioczyc na nauczycieli to zobaczycie ze ktoregos dnia obudzicie ale wtedy bedzie juz za pozno. Ktoregos dnia beda szkoly, beda dzieci ale nie bedzie w nich nauczycieli. Nauczyciel ma wyzsze wyksztalcenie czego wiekszosc z was tu psioczacych tego nie ma, a wiec moze zmienic zawod albo wyjechac za granice jak to robi wiele zawiedzionych, niezadowolonych Polakow.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 11:37
Nich się wypchają. Ich prestiż stacza się.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 10:13
O już się wylewa wiadro pomyj na nauczycieli. Spieprzajcie z tej roboty bo ludzie wam żyć nie dadzą. Was nie będzie, edukacja padnie, a za nią cała gospodarka. Wtedy was docenią.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 9:52
Ja to bym im dała podwyżke ale godzin pracy na etacie. A niby jak zarobi więcej to będzie lepiej uczyć dzieci.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 9:30
A czy ktoś zmusza nauczyciele do pracy ? Jak nie chcecie pracować to się zwolnijcie i poszukajcie sobie lepszej pracy o wyższych zarobkach, na wasze miejsca pracy czekają młodzi w pośredniaku. Powodzenia.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 10:39
Niestety, nie ma chętnych. To jest ciężka praca, która nie przyciąga młodych. A dzieci są coraz trudniejsze.
ANONIM mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 21:39
Praca nauczyciela ciężka ? To niech pójdą pracować na budowę to będą wiedzieć co to jest ciężka praca
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 17:33
Oświata i szkoła jest zbędna i tak większość wybierze zasiłki.
gosc mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 7:54
Ale w końcu nauczyciele mają swojego stronnika w osobie doktor Spurek zwaną obrończynią krów.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 7:17
Anonimowe z 17.11 jaki zarobek taka nauka, widać po błędach twoich!
Vvv mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 22:17
Nauczyciele strasznie pogniewani,że rodzice mają o nich złe zdanie.A jak można mieć dobre zdanie o ludziach ,którzy wzięli dzieci jako kartę przetargową w walce o swoje.Zawalają dzieci nauką w domu.Dopiero początek roku szkolnego,a już widać który nauczyciel niedowartościowany.Pamiętajcie tylko,że porażka dzieci jest też waszą porażką.Uczyć ,a odbębnić lekcje to różnica.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 9:47
To może podpowiedz specjalisto od oświaty nauczycielom jak maja wywalczyć podwyżki?
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 10:41
To prawda. Pierwszaki w „dwójce” mają bardzo dużo zadawane. Czasami po dwie -trzy strony A4 pisania.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 13:39
A co mają leżakować?
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 12:42
To tak jak w dawnym powiedzeniu „Jaka placa taka praca” z ta roznica ze dzisiejsi nauczyciele wiecej pracuja niz maja placone. I tez z ta roznica ze dawniejsi pedagodzy mieli poszanowanie i status a dzisiejsi sadzac po komentarzach i w ogole sa na najnizszych szczeblach wszelkich zawodow. Zanim otworzysz rodzicu buzie zastanow sie co mowisz, twoje dzieci widza i slysza ty na niby spolecznosci lepszego sortu. W pole z wami rodzicami i waszymi dziecmi. Zbierac kartofle czy sadzac las odswiezysz sobie twoj zapyzialy, zastaly, tepy do potegi mozg.
ANONIM mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 21:44
Za co chcą więcej pieniędzy za to że my uczniowie sami musimy przerabiać materiał z książki w domu a nie na lekcjach bo nauczyciel paplał przez ponad pół lekcji o kij wie czym.Zamiast przerabiać materiał a na koniec lekcji słyszymy że do domu zadane mamy pół książki
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 21:16
Jestem nauczycielem i miałam 18 godzin w tygodniu. Chciałabym więcej pracować ale żeby mieć więcej godzin w szkole to musiałabym coś dodatkowo uczyc. Żeby dodatkowo uczyc to muszę zrobić studia podyplomowe za kupę kasy i jaki w tym sens: żeby zarobić 300 zł więcej muszę wydać 5000 tysięcy albo więcej. Dlatego wole siedzieć w domu na zasiłku bo prawie to samo wychodzi.
Typ mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 7:42
Żeby zarobić 3 tys co miesiąc to muszę wydać raz 5 tys i mi się nie opłaca , po pierwsze Jesteś kobieta to nauczyciel ma formę żeńska ,więc jesteś nauczycielką , karygodny błąd ze strony osoby ponoć wykształconej po studiach itd. więc siedź lepiej w domu bo ja nie chcę by moje dziecko taka osoba kształciła nawet 1-3 podstawowa , albo wróć do szkoły ale siądź w ostatniej ławce bo jesteś wysoka i zacznij od podstawy przedsiębiorczości i policz sobie raz wydasz 5tys ( to tylko pieniądze) nabierzesz wiedzy (bezcenne)no i dojdziesz do tego punktu że będzie ci się to opłacało , no chyba że dwójka dzieci jest to 1000 ,jakieś rodzinne , no i zasiłek , więc może być tak że wyjdzie prawie tak samo , polityka 500+ co rozleniwia społeczeństwo i zadłuża
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 13:31
21:16 A skąd biedny nauczyciel ma na kształcenie 5 mln zł? (albo nauczyciel nie potrafi poprawnie napisać liczby!).
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 20:05
A, dzieci bardzo kochają swoich nauczycieli i przykładają się do nauki??? — nie gadają na lekcjach, nie rzucają żadnych śmieci po klasie w czasie lekcji, nie jedzą i nie dzwonią na lekcjach, nie biją się na przerwach /był ładny przykład dwóch 15-latek!!!/, nie pyskują do nauczycieli, etc.etc. Jest złośliwe powiedzonko „obyś cudze dzieci uczył”. Podziwiam nauczycieli, bo do tego jeszcze nie jeden rodzic przyjdzie z niewyparzoną buzią w obronie swojej latorośli. A, są takie dzieci, że w domu „aniołek”, natomiast w szkole istny „diabeł”?? Ten zawód wymaga po prostu „stalowych” nerwów. Nie jestem nauczycielem, ale byłam uczniem. Popieram.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 20:00
kartę nauczyciela powinni zlikwidować
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:54
Do pracy
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 10:44
Pracują, ale nie muszą robić tego, czego nie mają w zakresie obowiązków. A tego nie wiecie, że robią dużo więcej. Jest wiele czynności, które wykonują, ale wcale nie muszą. To jest ich dobra wola.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:33
Ja rodzic wnioskuje do rządu aby zezwolono uczyc nam dzieci w domu znieść obowiązek szkoły dac nam prawa do dyzpozycji rodzicom
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 9:07
Jakbyś była choć troszkę inteligentny to byś wiedział, że można uczyć dzieci w domu. Poczytaj, dowiedz się więcej i zabierz swoją latorośl ze szkoły i ucz w domu. Ciekawe ile wytrzymasz? Może wtedy ucząc jedno dziecko docenisz prace nauczyciela.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:27
nauczyciel niby inteligentny a daje sie uwiesc oszolomowi metoda na wnuczka nie dziala toteraz na Broniarza
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 17:11
brac sie do roboty nieroby!!! zacznijcie wkoncu nauczac a nie odwalic dniowke i do domua pozniej placzcie z apieniezkami a po z atym idzcie do platformy bo na nich glosowaliscie osiem lat i to oni wam obiecywali duz epodwyzkia nie dali wam nic a ten rzad cos wam jednak dal
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 17:31
PO chociaż szanowała i ceniła nauczycieli i inteligencję , a pisuary potrafią nagradzać jedynie zasiłkową patologię.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 21:10
Cha, cha, cha – PO szanowała nauczycieli! za rządów PO nauczyciele nie dostali ani grosza podwyżki.
Gość mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 16:47
Popieram!
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 18:47
Też popieram!
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 15:08
Odwalcie się od 500+. Zazdrość prawda.???. ? Znowu to samo 500+ 500+ 500+ i 500+.zwariować można.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 16:49
Jak widac to ty masz WIELE TYCH 500+
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 18:49
Na całym świecie rządy dbają o dzieci kałmyku
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 18:40
skończy się PIS to zacznie się płacz. Roboty nie będzie bo Ukraińcy już wyparli Polaków, obetną 500+ i będziecie zbierać puszki i na złom z bąbelkami.
Socjal to największe ZŁO kapitalizmu. Idziemy w komunizm czyli na DNO
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 20:29
Ukraińcy 1 marca 2020 wypierdolą do Reichu jak im granice niemce otworzą i nie będą u Lacha pracować.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 23:04
I bardzo dobrze Polacy wrócą z poniewierki do siebie!
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 8:33
No nie wiem, lokalni przedsiębiorcy chyba biznesy pozwijają, bo nie będzie się opłacało rodaków zatrudniać, jak ukraińcowi płacili najmniej jak się da.
Anonim mówi:
paź 4, 2019
o godzinie 13:38
8:33 Na budowach, w supermarketach, Ukraińcom płacą więcej niż Polakom. Polacy w Niemczech na początku (kiedy nie byliśmy w UE) zarabiali 1/4 tego co Niemcy.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:45
Zbliżają sie wybory , a wiec szantaż. Współczuje uczniom . Za dużo jest nauczycieli i za wysokie mają płace. Młodzi chętnie podejmą zawód nauczycielowa.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 17:18
Szkoda mlodych do tak nieszanowanego zawodu. Poskaczcie jeszcze troche wy rodzice a bedzie lepiej. Jeszcze troche a bedziecie sami uczyc swoje dzieci. Powodzenia.
Anonim mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 11:08
Nie znasz realiów. Nauczycieli ciągle brakuje i prawie każda szkoła ma ludzi z łapanki. Nieważne, jakimi nauczycielami są, ale mają papier.
Ola mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:42
Strajk nie strajk. Nauczyciele kiepscy a wymagania mają nie wiadomo jakie- trochę albo bardzo wygórowane. Z ubezpieczeniem dzieci sobie poradzimy a i z wycieczkami też nie ma problemu, dzieci pojadą z rodzicami i nie ma co się litować nad „elitą”. Niestety nauczyć wiele nie potrafią, widzę to po swoim dziecku które samo się uczy i ciągle powtarza że zadanie domowe wpisane w dziennik bo nie zdążyli zrobić tego na lekcji. Mam szczęście że dziecko samo odrabia albo robi już na zajęciach to co inni muszą wykonać w domu. A i na zajęcia dodatkowe mamy czas
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 16:57
Wniosek z tego ze twoje dziecko we wlasciwy sposob zdobywa wiedze w szkole skoro samo potrafi odrabiac lekcje w domu. A jesli chodzi o szkolne wyjazdy to rodzice jak najbardziej powinni udzielac sie spolecznie jak to do tej pory robia i robili nauczyciele.
rodzic mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:34
I bardzo dobrze, w końcu będą robić to za co biorą pieniądze. Niech siedzą w szkole po 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu, mają wolne tylko urlop i święta jak każdy( nie tak jak dzieci wiele dodatkowych dni) i nie będą musieli pracować w domu. Przypominam cały etat to 8 godzin pracy 5 dni w tygodniu.
Rodzic mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:10
O! W końcu zaczną pracować? Strajk włoski polega na wykonywaniu bardzo dokładnie swoich obowiązków służbowych, a więc możemy w końcu liczyć, że nasze dzieci będą dobrze uczone. W takiej formie to popieram! Skończą się wieczne wakacje, pogaduchy na lekcjach i nie przerobiony materiał. ;)
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:17
Idź na tydzień do roboty w szkole, robota od 7.30 do 17.30, na przerwach łaź po korytarzach i pilnuj nie swoje bachory, a po tygodniu zapłacą Ci 450 złotych, czyli 90 zł na dzień Twojej roboty. Zobaczymy ile wytrzymasz. Ja na szczęście nie muszę tak orać ale ich rozumiem i popieram, a Tobie współczuję
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 15:43
Co ty człowieku bredzisz. Nauczyciel zaczyna pracę o 8.00 a kończy o 13.00 albo o 12.00. Do tego 3 wolne miesiące w roku lekko licząc.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 17:12
Co ty bredzisz? Po takim osadzie mysle czlowieku ze ty chodziles trzy lata do tej samej klasy a pozniej byles za stary i cie wyrzucili. Mysl!! A nie jak papuga powtarzasz po innych bezsensowne glupoty. Jesli twoje dzieci sa takie same jak ty to wspolczuje serdecznie nauczycielom.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:23
Mam w rodzinie 6 nauczycieli, a i sam byłem kiedyś również nauczycielem, ale zmieniłem pracę z powodu zarobków.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 18:36
W te 3 wolne miesiące dzieciaki mają wolne, a nauczyciele są na skinienie dyrektora, rady pedagogiczne, klasyfikacje uczniów, poprawki, potem układanie planu lekcji, nabór klas pierwszych, rekrutacja i inne pierdoły. Wakacje są dla uczniów, nauczyciel nie chodzi uczyć ale pracować musi.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:24
Całe wakacje pracować musi? Może ostatni tydzień.
ANONIM mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 22:06
pracują całe wakacje jak nie byłeś ani razu w wakacje w szkole to nie wiesz
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 18:39
Do jakiej szkoły chodziłeś dzbanie, że kończyłeś o 12.00? Chyba jak poszedłeś na wagary. Jak jest za dużo dzieciaków w szkole to lekcje się i do 19.00 odbywają, a wieczorami są kółka zainteresowań, gdzie nauczyciel dogorywa po całym dniu roboty za średnio 90 złotych dniówki. Jak to takie rarytasy to idź do roboty, i tak nie ma chętnych, więc szkoły biorą wszystkich, byle byś nie miał w papierach złego dotyku…. Bo kto by chciał rypać za mniej niż 2.000 na miesiąc?
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:26
Całe wakacje pracować musi? Może ostatni tydzień.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 19:27
Do różnych szkół. Kiedyś pracowałem w szkole na półtora etatu i byłem w szkole 3 dni w tygodniu i tylko jeden dzień długo.
ANONIM mówi:
paź 3, 2019
o godzinie 22:04
nauczyciele wcale nie mają tyle wolnego przez prawie całe 2 miesiące wakacji siedzą w szkole i muszą ogarniać wiele rzeczy na nowy rok szkolny.
a co do tego że pracują od 7:30 do 17:30 to mało w szczecinie w jednej szkole nauczycielka nam opowiadała że od 6:00 do prawie 22:00 miała lekcje bo jest tyle uczniów i plany są wypchane po brzegi
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 13:59
To są efekty pisorządów – służba zdrowia nie istnieje , oświata upodlona ,naród rozpity ,niepełnosprawni bez pieniędzy , masowe samobójstwa , tysiące ciąż małoletnich -brak edukacji.
Brak perspektyw i bez przyszłości.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 15:56
13:59 Nie pisz tu takich głupot!
kto wprowadzał hasła: bezstresowe chowanie dzieci, czy róbta co chceta, kto rozpijał społeczeństwo (zwłaszcza w PGR-ach), kto nie reagował na szerzącą się narkomanię, kto prywatyzował szpitale(w Kamieniu), kto pozbawił Polaków setek tysięcy miejsc pracy
– gamoniu jeden!
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 17:28
W zupelnosci jest tak jak piszesz, a jak wygraja bedzie jeszcze gorzej. Szkoda ze tak wielka czesc Polakow tego nie rozumie.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 13:19
Broniarz sam sobie strajkuj nie rób z nauczycieli debili
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 13:07
zaden nauczyciel nie zlozy wniosku o zmiane nauczania biedne dzieci 8kg plecaka odrabianie lekcji do poznych godzin.brak wolnego czasu uczy sie na sile zostaje sfustrowanym nauczycielem potem strajkuje i kolo sie zamyka inne kraje w europie juz dawno odeszly od nauki w domu
Bronek mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 12:52
To niech zaczną jeszcze dziś.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 11:44
Najlepiej to zrobić z nimi raz porządek. Dyscyplinarka pa pa. Dowidzenia. Przyjdą młodsi nauczyciele i lepsze. I problem rozwiązany
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:14
Chyba nie wiesz co mówisz, skąd weźmiesz młodego nauczyciela do pracy za 1800 na rękę, skoro w jakimkolwiek markecie dostaniesz na dzień dobry więcej? Starzy nauczyciele odchodzą, bo jak mają „za frajer” pracować, robić studia podyplomowe itd. po czym dostaną na rękę 2400 po 20 latach pracy to wolą się przebranżowić.
Obecnie studia jakiekolwiek dla nauczycieli, czy to AWF czy anglistyka czy cokolwiek innego są na równi z filozofią i innymi niepotrzebnymi tytułami, dla osób które skończą w McDonald’s o ile takowy istnieje w ich wiosce. W Kamieniu takiej perspektywy brak…
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:26
no nie, nie przyjdą….za te pieniądze? Sami będą Państwo uczyć swoje dzieci. Edukacja domowa to fajna sprawa, można wszystkich zwolnić. Powodzenia.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 16:22
Tylko ,że młodzi się nie pchają do pracy w szkole…!
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 11:42
Jeszcze im mało. Wstydzili by się. A co z biednym dziećmi co???
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 13:56
Jak się bierze 500+ , to wystarczy na opiekunkę.
Anonim mówi:
paź 2, 2019
o godzinie 14:43
Oj jakie biedne te dzieci, macie problem, to możecie sami je uczyć, prawo oświatowe daje taką możliwość.