Chcą rozliczać dyrektorów, prezesów i burmistrza, sami nie mając podstawowej, elementarnej wiedzy na temat funkcjonowania organu, który stanowią. Brak wiedzy o prawach i obowiązkach mieszkańców, gości czy innych osób chcących przysłuchiwać się obradom komisji działającej przy dziwnowskiej Radzie Miejskiej wzbudził sporo emocji i nerwów w trakcie ostatniego posiedzenia Komisji Rewizyjnej. Przewodnicząca Renata Kopeć nie była bowiem zadowolona z faktu rejestrowania przebiegu obrad komisji.
To miało być rutynowe posiedzenie, w trakcie którego zaplanowano jedynie dwa punkty porządku obrad. Dyskutowano na temat protokołów pokontrolnych oraz planu kontroli, które zostaną przeprowadzone w 2025 roku. Radni prowadzili dość swobodną, wręcz towarzyską dyskusję, która momentami przyjmowała dość zaskakujący i bardzo luźny charakter. Ciekawie zrobiło się dopiero wtedy, kiedy przewodnicząca Komisji Rewizyjnej zreflektowała się, że nasza redakcja rejestruje przebieg posiedzenia.
„Czy Pan to będzie nagrywał? U nas nie ma takiego przepisu”
– Nie mamy takiego przepisu. Nie wiem czy taka uchwała była podjęta. Ja zadzwonię do przewodniczącego, wyłączy Pan to. Nie żartuję, proszę to wyłączyć – zwróciła się do mnie radna Renata Kopeć.
„Jest u nas Pan Ukraiński, nagrywa nam komisję, czy jest taki przepis. Mówi, że są przepisy…” – zwróciła się telefonicznie do przewodniczącego radna Renata Kopeć.
Zgodnie z art. 61 ust. 1 Konstytucji obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Obejmuje ono dostęp wstęp na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, z możliwością rejestracji dźwięku lub obrazu (art. 61 ust. 2 Konstytucji).
Orzecznictwo sądów administracyjnych i poglądy doktrynalne wskazują, że pojęcie wstępu na sesję rady gminy i posiedzenia jej komisji, użyte w artykule 11b ust. 2 ustawy z o samorządzie gminnym, podobnie, jak pojęcie dostępu do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej użyte w art. 3 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, należy interpretować szeroko, a więc także w kontekście art. 61 ust. 2 Konstytucji jako prawo obywatela do rejestracji dźwięku lub obrazu z obrad rady gminy i posiedzeń jej komisji.
Można by powiedzieć, że radni i przewodnicząca którzy chcą rozliczać dyrektorów, prezesów i Burmistrza domagając się pełnej jawności i transparentności, sami nie mają elementarnej wiedzy na temat funkcjonowania organu, który stanowią. Na sali nie było osoby protokołującej, czy też spisującej przebieg obrad. Sami radni, też nie dokonywali transkrypcji więc zastanawiające jest, jak powstają protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej.
—————————————————————————————
Renata Kopeć: „A Pan to będzie nagrywał”
Jak każdą komisję
R.K: „A nagrywa Pan komisję?”
Państwo powinniście nagrywać komisje
R.K: Akurat u nas nie ma takiego przepisu
To jest przepis wynikające z góry (…) Obrady komisji i sesji są jawne.
R.K: Zadzwonię do Przewodniczącego. Wyłączy Pan to (przyp. red. nagrywanie) na chwilę
Słucham? Pani żartuje
R.K: Tak, nie żartuje
Ja też nie, nie mam zamiaru tego wyłączyć. Mówię to wprost, obrady są jawne
R.K: Tak, ale ja zadzwonię do przewodniczącego
Ależ proszę bardzo, proszę zadzwonić, nawet Pani fotkę zrobię jak Pani ten telefon wykonuje
R.K: No dlatego wykonuje ten telefon
(rozmowa telefoniczna)
R.K: Cześć, jest u nas Pan Ukraiński, mam pytanie czy jest taki przepis mówiący, że może… Mówi, że są przepisy to regulujące… no dobra
O tym mówi art. 61 pkt 2 Konstytucji „Obywatel obecny na posiedzeniu Komisji Rady Gminy dysponuje uprawnieniem do rejestracji dźwięku i obrazu”. Ale tak poważnie to Państwo powinniście to rejestrować, to jest uchybienie.
R.K: Przerywamy
Dziwi mnie, że Państwo tego nie wiecie, powiem szczerze. Raczej sobie tego nie wymyśliłem
R.K: Nikt nie mówi, że Pan sobie to wymyślił
No nie wiem, dziwne, że Państwo jako organ stanowiący Rady Miejskiej, powinniście wszystko rejestrować tymi tu mikrofonami. To mnie dziwi.
R.K: Dobrze, dobra, dobra. No to robimy pięć minut przerwy.
219 komentarzy
Mieszkaniec mówi:
gru 18, 2024
o godzinie 23:34
Tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia Z całym szacunkiem do rady radnych miało być nowe otwarcie a jest przede wszystkim brak wiedzy brak doświadczenia i tak naprawdę łamanie prawa.Niestety nic z tego nie będzie jak dalej tak będzie to zostaje tylko referendum szanowni mieszkańcy .Brawa dla kamienskie info dziękujemy
mieszkaniec mówi:
gru 17, 2024
o godzinie 8:34
fakt brak kompetencji niektórych radnych poraża , szkoda miasta i gminy na takie przepychanki.
Większość radnych nie może przeboleć przegranej ich kandydata, świat kręci się dalej , dla kogo są radni tu trzeba zadać pytanie.
Walczący z nierobami mówi:
gru 17, 2024
o godzinie 9:48
Ciągle to powtarzam, tylko referendum uratuje gminę Dziwnów. Ta rada musi!!! odejść.
Anonim mówi:
gru 16, 2024
o godzinie 18:11
Konstytucją to można se co najwyżej d*pe podetrzeć
Mieszkaniec mówi:
gru 18, 2024
o godzinie 23:44
Poziom pana wypowiedzi świadczy tak naprawdę o panu pozdrawiam gratuluję wiedzy
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 17:02
Piaskownica przepraszam przedszkolaków dobrze że będzie jasełka szkoda że w drugim Dziwnowie a taka piękna hala
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 9:32
To nie prywatne pogaduszki. Podatnik ma prawo wiedzieć co w trawie piszczy za wyrwane od niego pieniądze.
@@Z0lYX mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:25
1
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:25
1
1'" mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:25
1
1'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||' mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:25
1
1*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15) mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:24
1
1wxWZRaUs')) OR 564=(SELECT 564 FROM PG_SLEEP(15))-- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:23
1
1iZ9wJOoM') OR 373=(SELECT 373 FROM PG_SLEEP(15))-- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:23
1
1KkFTk1IX' OR 18=(SELECT 18 FROM PG_SLEEP(15))-- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:22
1
1-1)) OR 202=(SELECT 202 FROM PG_SLEEP(15))-- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:21
1
1-1) OR 932=(SELECT 932 FROM PG_SLEEP(15))-- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:20
1
1-1 OR 734=(SELECT 734 FROM PG_SLEEP(15))-- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:19
1
1iwRH6Uzh'; waitfor delay '0:0:15' -- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:19
1
1-1 waitfor delay '0:0:15' -- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:18
1
1-1); waitfor delay '0:0:15' -- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:17
1
1-1; waitfor delay '0:0:15' -- mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:16
1
(select(0)from(select(sleep(15)))v)/*'+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+'"+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+"*/ mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:16
1
10"XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:15
1
10'XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:15
1
1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0) mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:14
1
-1 OR 3+230-230-1=0+0+0+1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
-1 OR 2+230-230-1=0+0+0+1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1+790-785-5 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1*785*780*0 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1+721-716-5 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1*716*711*0 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1+98-93-5 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1*93*88*0 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1*1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1nw8QJnQg mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:13
1
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:11
@@X5Ie4
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:11
1%2527%2522\’\”
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:11
1′”
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:11
1’||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||’
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:10
1*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:10
1UZrTcoG7′)) OR 909=(SELECT 909 FROM PG_SLEEP(15))–
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:09
13r6FM7N9′) OR 181=(SELECT 181 FROM PG_SLEEP(15))–
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:08
14PBE8rol’ OR 604=(SELECT 604 FROM PG_SLEEP(15))–
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:08
1-1)) OR 589=(SELECT 589 FROM PG_SLEEP(15))–
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:07
1-1) OR 611=(SELECT 611 FROM PG_SLEEP(15))–
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:07
1-1 OR 421=(SELECT 421 FROM PG_SLEEP(15))–
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:06
17uS9V8sI’; waitfor delay '0:0:15′ —
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:06
1-1 waitfor delay '0:0:15′ —
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:05
1-1); waitfor delay '0:0:15′ —
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:04
1-1; waitfor delay '0:0:15′ —
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:03
(select(0)from(select(sleep(15)))v)/*’+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+'”+(select(0)from(select(sleep(15)))v)+”*/
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:03
10″XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR”Z
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:02
10’XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR’Z
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
-1 OR 3+750-750-1=0+0+0+1
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
-1 OR 2+750-750-1=0+0+0+1
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
1+879-874-5
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
1*874*869*0
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
1+353-348-5
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:01
1*348*343*0
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:00
1+698-693-5
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:00
1*693*688*0
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:00
1*1
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 23:00
1AxAnvsa0
xfs.bxss.me mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
1
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
xfs.bxss.me
redirtest.acx mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
1
kamienskie.info mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
1
https://redirtest.acx/ mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
1
https://kamienskie.info/ mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
1
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
redirtest.acx
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
kamienskie.info
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
https://redirtest.acx/
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:58
https://kamienskie.info/
1 mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 22:57
1
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:37
Nikt nie lubi być nagrywany przez dziennikarzy, to oczywiste, a Renata jako jedna z nielicznych ma jaja i potrafi się odezwać. Brawo Renia !
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 2:09
Ja nie lubię płacić podatków, ale radnych to nie interesuje bo prawo każe płacić. Nie lubię płacić ale płacę bo muszę. Radna nawet Renata też musi prawa przestrzegać. A co do odzywania, jak się nie wie co powiedzieć to czasem lepiej nic nie mówić.
Anonim mówi:
gru 16, 2024
o godzinie 11:05
Już Twain mawiał: „Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.”
Niewiele wie, a rozdziawia gębę.
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 2:35
Jak nie lubi to niech zrezygnuje, bo to nie zależy od jej widzimisię tylko od przepisów. Swoją drogą przeszło mi kiedyś przez myśl, że może rzeczywiście je mieć, ale szybko odrzuciłem tę myśl od siebie. Wydaje mi się, że nie jesteśmy jeszcze na tyle postępowym krajem.
Janek mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 13:20
słuchaj głąbie to nie jest jej prywatny folwark została wybrana a my mamy prawo wiedzieć za co radna bierze kasę kumasz..
anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:29
Dokładnie…póki co to radni Jóźwiaka promują Gminę i działają. A te Orły, Bociany i Sokoły to dużo szumu robili i nic z tego nie wynikło. Najpierw niech się przygotują, douczą i tak naprawde to do roboty niech się w końcu wezmą. Bo 8 miesięcy minęło a oni nic wielkiego nie zrobili. Jak to mówią „krowa co dużo ryczy to niestety mało mleka daje”
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 19:39
Poprzedni radny Dziwnówka był dla mnie znany z zupełnie niczego jeżeli chodzi o działania samorządowe. Mam nadzieję że nowy radny wraz z nową kadencją będzie bardziej aktywny od poprzednika i będzie efektywniej dbał o interesy Dziwnówka.
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 2:13
Za poprzedniego radnego wyremontowano zejścia na plażę, ulice Mickiewicza, Kamieńską, 1 Maja, ścieżki rowerowe do Dziwnowa, Wrzosowa i Łukęcina, przebudowano drogę wojewódzką, postawiono zegar słoneczny, wybudowano fontannę i można jeszcze długo wymieniać. Niech Ernest zrobi 1/10 tego, bo narazie się nie zanosi. Uwikłał się w gierki koleżanki. Wiem, że czyta te komentarze, więc proszę niech napisze co zrobił dla Dziwnówka przez ostatnie 8 miesięcy.
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 12:25
Ale przecież za czasów poprzedniego radnego postawiono około 14 apartamentowców, a betoniarnia się rozbudowała. Architektura przestrzenna praktycznie nie istniała, czego owocem jest anarchia urbanistyczna, gdzie duże betonowe gmachy stoją obok drewnianych chatek w stylu góralskim. Można przytaczać dziesiątki takich przykładów.
podróżnik w czasie mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 13:12
Za czasów mojej babci, kiedy była radną, wysłano Polaka w kosmos, wybudowano Hutę Katowice, fabrykę samochodów osobowych na Żeraniu, Elektrownię Bełchatów oraz drogę do Wilanowa. Czy to była jej osobista zasługa? Nie… Czy gdyby nie była radną, to i tak by to wszystko powstało? Tak…
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 18:52
Przełączyłem na trójkę Rewolta dramat ile ta Pani zarabia?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 18:46
Kto tą Konstytucjie uchwalił w którym roku ?
Jest dobrym mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 18:41
Ja pamiętam Pana Redaktora który pisał artykuł o cisie i raz h Ch
Tak w swoich ulotkach chyba pisał Pan? mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 18:25
Moim zdaniem powinien zarabiać mniej chyba Osiemset tysięcy może się mylę tyle miały wynosić oszczędności z likwidacji etatu a obowiązki miał przejąć przyszły zastępca Burmistrza.W powiecie nie ma takiego etatu
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 17:39
Moja cala rodzina glosowała na Ernesta , ale teraz widzimy co to za sąsiad :-(
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 2:17
Nim to duże rozczarowanie. Miał być młody z nowymi pomysłami, a tu cały sezon schował się w barze i tyle z niego pożytku. Ja też się zastanawiam dlaczego Piotruś Pan tak często jest nieobceny na gminnych wydarzeniach, bo mówią że też nie ma czasu.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 17:37
Moja cala rodzina glosowała na Sebastiana , ale teraz widzimy co to za sąsiad :-(
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 16:26
Trochę chyba nawiedzona. Uwierzyła, ze jest niezwykłą osobą. I od niej cos tu zależy.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:43
Oni do rozliczeń pierwsi, ale może czas żeby ich rozliczyć? Bo mam wrażenie że zrobili nas wyborców w konia.
mieszkanka mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:19
Dokładnie…póki co to radni Jóźwiaka promują Gminę i działają. A te Orły, Bociany i Sokoły to dużo szumu robili i nic z tego nie wynikło. Najpierw niech się przygotują, douczą i tak naprawde to do roboty niech się w końcu wezmą. Bo 8 miesięcy minęło a oni nic wielkiego nie zrobili. Jak to mówią „krowa co dużo ryczy to niestety mało mleka daje”
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:41
Zostawcie radnych w spokoju. Zapadają w sen zimowy i oby do następnych wyborów. Później pokrzyczą o betonie i znowu ich wybiorą. Po co to nagrywać jeszcze ktoś będzie chciał posłuchać tego.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:38
To żeś Sylwia zabłysnęła. „Jarek kiedyś proponował… ” No i co w tej sprawie zrobiłaś, poparlas, sprzeciwiłas się, czy patrzyłaś jak inni głosują?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:37
Odpowiedzi tej pani do najmądrzejszych nie należą. Ale przynajmniej się uśmiałem.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:22
Zacietrzewienie, małostkowość, buta i arogancja. To słowa które cisną się na usta gdy widzę takie zachowanie. Dochodzę do wniosku że daliśmy się zmanipulować i nie wybraliśmy dobrych ludzi na radnych. Teraz będziemy cierpieć przez to do końca kadencji. Zapowiadali, że młodzi, że chcą działać, że będą walczyć a po wyborach jak tfusk i koalicja. Oni wygrali wybory 8 miesięcy temu i co zrobili przez ten okres? Obniżyli do minimum wynagrodzenie burmistrza. Bo nasz Piotruś Pan chciał się odegrać za przegrane wybory. I on mówi że burmistrz musi się wykazać żeby dali mu kilka groszy więcej. Od 14 lat zna Dziocha jako samorządowca bo przecież jest radnym od kilku kadencji i w tym czasie nie zauważył czy Dzioch dobrze pracuje i jest dobrym samorządowcem?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:17
Każdy może nagrywać ale wcześniej musi uprzedzić o tym.
Esteban mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:16
Chłop robi gówno burze na swojej stronie o nagrywanie
Mietek mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 17:15
chłopie jesteś z kosmosu jeżeli tam mieszkasz to dla twojego dobra żebyyś wiedział co knują przeciwko wam..
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 13:31
Zrobiła się jakaś nagonka jak pomiędzy platfusami i pisiorami. Śmierdzi tutaj masowym trollingiem.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 13:30
Brzydcy ludzie też mają prawo żyć. Nie jej wina że taka jest
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:28
Akurat tu się mylisz. Jest bardzo ładna.
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 13:22
Można się spierać. A na myśli brzydka duchowo w 100%.
Anonim mówi:
gru 16, 2024
o godzinie 14:34
Jedni wolą ogórki, drudzy ogrodnika córki. Każda potwora znajdzie swego amatora. A do ładnych ona nie należy.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 13:28
Są mieszkańcy, którzy potrzebują czegoś więcej niż proste rozrywki, takie jak festyny, festiwale i oglądanie samorządowców fotografujących się przy każdej możliwej publicznej okazji, niczym celebryci na ściance.
ratunku mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 12:41
przecież każdy obywatel ma prawo tam się przysłuchiwać bo jest to rada publiczna w naszym imieniu ale jaja
wefrwer mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 12:40
ale żenada
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:46
Radna pracująca w sądzie nie wie, że Konstytucja jest nadrzędna nad uchwałami samorządu? Nie chce w to wierzyć :( Przecież nie można mieć w sobie tyle buty i arogancji.
mieszkanka mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:07
Oj można mozna. Tej Pani to się wydaje, że wszystkie rozumy zjadła ale tak naprawde to cieniutka jest.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:28
Miały być orły sokoły a okazuje się, że są gęsi i wrony.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:20
Halo apteka?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:20
Reasumpcja! Musimy przerwać, bo przegramy. Skąd ja to znam. Ten flirt z pisem to chyba nie był przypadkowy. Uważam, że wciskanie do samorządu partyjniaków to głupota i oni również to wiedzą. Ale widocznie TKM.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:15
Radni Jóźwiaka to muszą ręce załamywać patrząc na Razem Narzekamy na Dziwnów. Oni mają wiedzę, ale zostali przegłosowani i nie mają żadnej komisji. Dzisiaj to oni są w mniejszości, a ciągle działają. Cud, bo RNnD twierdzili, że nic nie mogli zrobić przez te wszystkie lata bo nie mieli większości. Teraz mają większość, a i tak to ci od Jóźwiaka działają.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:30
Jak działają ci „od Jóźwiaka” ? Jakieś przykłady ? Sen zimowy.
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 2:25
Jak się nie uczestniczy w życiu gminy to się nie widzi. Mączka i Trzebińska co chwile coś organizują, tak samo Gamratowa z Borczykową, Jeszka całe wakacje działa, a ta Cherdziuk to już wogóle, ciągle słychać o Łukęcinie. Natomiast jeszcze nie słyszałem nic o Dziwnowie Dolnym, gdzie sołtysem jest nasza nadRadna. Dziwnówek to wogóle zdechło wszysto po odejściu poprzedniej rady i sołtyski.
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 14:26
Dziwnówek, wszak ten skład w 80 % zawsze jest ten sam tylko wymieniają się miejscami, a efektywność społeczno zaradcza dalej pozostaje dużo mniejsza niż w Łukęcinie
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 14:50
Widocznie nie mieszkasz w Dziwnówku.
W nowej kadencji sołeckiej odbyły się dwa jarmarki na Boże Narodzenie i na Wielkanoc, sadziliśmy krokusy, doposażono plac zabaw .
Odbył się piknik rodzinny , wspólna akcja sprzątania świata, wyjazdy do kina, wyjazd na świąteczne zakupy, dyżury sołeckie itd.
Może po prostu trzeba śledzić stronę sołecką na FB.
Zapraszamy w sobotę 14 grudnia na Świąteczny Jarmark połączony z wizytą Mikołaja.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:07
Jakie są efekty pracy radnego z Dziwnówka? Minęło 8 miesięcy jak dostał się do rady i nie zauważam, żeby coś się u nas zmieniło. Może ktoś mnie oświeci?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 20:33
A jak działał poprzedni radny przez osiem lat ? Jakby burmistrz go poprosił, by zaorać Dziwnówek, to głosowałby tak jak chce burmistrz. Ernest dopiero zaczyna daj mu spokój, jest młody, pierwszy raz w radzie, chcesz żeby nagle jarmark zorganizowano w Dziwnówku ?
Anonim mówi:
gru 16, 2024
o godzinie 8:06
Jarmark w Dziwnówku będzie w najbliższą sobotę 14 grudnia.
Zapraszamy
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:57
Smutne jest to że burmistrza potraktowali jak psa „musi zasłużyć do może pomyślimy o podwyżce”, urzędników też traktują z góry, nie mówiąc już o braku efektów ich pracy. Gmina Dziwnów zatrzyma się w rozwoju jeżeli nie wezmą się do pracy i współpracy.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:50
Ona wygląda na tym zdjęciu jakby z fotowoltaiką dzwoniła. Ma sa kra
Walczący z nierobami mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:49
Baba bez bolca dostaje p………
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:26
Radna twierdzi, że u nich nie ma takiego przepisu. To niewiedza, czy działanie z premedytacją?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:58
Oni są wszechwiedzący i najmądrzejsi.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:08
Radna z sądu by nie wiedziała, jakoś mi się nie chce wierzyć.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:23
Wydawałoby się, że takie kukły to będą w jakimś Świerznie czy Golczewie a tu patrz Dziwnów. Wstyd dla takiej gminy tacy radni. Współczuję nowemu burmistrzowi
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:02
Zauważyliście, że burmistrz elegancko wyszedł z sesji w trakcie głosowania nad jego wynagrodzeniem? Nie skomentował też obniżenia wynagrodzenia do ustawowego minimum? Nie szarpał się z nimi gdy w niejasnych okolicznościach na sesji przedstawiono projekt inny, niż ustalony przez wszystkich radnych na komisjach. Facet ma cierpliwość, ale widać również przepaść w wiedzy i kompetencjach.
Zniesmaczony mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 11:51
Kolego.Kukły to masz w domu i moze jestes na ich poziomie myślenia. Dlaczego odrazu obrażasz Świeżno czy Golczewo PAJACU
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 13:48
Współczuj sobie trutniu.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:26
Piotruś Pan pasuje idealnie do niego. A jego pacynki też jak dzieci. Z rady miejskiej robia przedszkole. Tylko Dziwnowa szkoda 😥
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:33
Czy im nie wstyd że biorą udział w takich szopkach? Ernest jak tam w lustrze przy goleniu spoglądasz czasem?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:23
Piękne zdjęcie na którym widać 4 radnych którzy pozują na najmądrzejszych i wszystkowiedzących. Jak to jest w rzeczywistości widać w artykule. Najgorsze jest to że wszyscy im spokojnie i cierpliwie tłumaczą, że nie mają racji, a oni przekonani o swojej nieomylności brną w swoje urojenia. Co chwilę słyszę, że radni Dziocha realizują kolejne pomysły, festyny akcje pomocowe, a radni Piotrusia tylko tropią mityczny układ, niczym Macierewicz.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 8:47
Jak się patrzy na te działania w gminie to aż nie do pomyślenia co tam się dzieje,kto rządzi ta gminą,wystawiamy się na pośmiewisko,cała ta rada,pracownicy urzędu powinni coś sobą reprezentować,wszystkie ich prace powinny być nagrywane i puszczane w tv niech ludzie widzą co tam się dzieje wszystko za plecami oby tylko się inni nie dowiedzieli.Radni którzy nie czują się na siłach niech sobie odpuszczą,szkoda czasu w tej kadencji.zrownajcie ten cały urząd i zacząć wszystko od nowa…WSTYD!!!
Zen mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 8:37
U nas w Dziwnowie no przecież jak w filmie Barei , dyrektor Zoik rządzi szkołą bo przecież parasol ochronny nad panią od muzyki w bibliotece układ rodzinny na czele z księgową i jej Heniem w porcie mamy koło gospodyń i jeszcze mamy radnych , którym coś się chyba w głowie pomieszało . Ale pajaców wybraliśmy .
Renia mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 8:06
Radny jeżeli ma wątpliwości, bo nie jest wszechwiedzacy ma prawo pytać osoby merytoryczne ważne, że zajmuje się tematem.Osobiscie uważam,że nic 5akuego się nie wydarzyło, aby nabrało aż takich rozmiarów nagłośnienia.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:09
Lepiej o tym nie mówić to nie dobra jest, to wcale nie podobne. Wcale nie podobne.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:11
Nic się nie stało! Wyborcy nic się nie stało! Nic się nie stało… Nie mówmy o tym. Niech to będzie taka nasza słodka tajemnica. Utajnijmy pracę rady to nikt nie będzie mówił, że radni nic nie robią.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 7:00
Najbardziej gminie i mieszkańcom szkodzą właśnie ci pseudo-radni.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:48
Mnie zastanawia jak czują się mieszkańcy którzy dali się nabrać i na nich głosowali. Przecież to wstyd się teraz przyznać, że się na nich głosowało.
Dziwnów mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 23:09
To co radni od Pana Piotra wyczyniają to spowoduję wstyd na całą Polskę 😀😭😭
Piotrek czas siąść przy stole z radnymi z opozycji i zacząć działać,a pani Kopeć podziękować za”dobre rady”,a najlepiej,żeby szła pisać na maszynie do sądu o ile się tam nadaję 😭
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:56
Czyli widać kto Renatką steruje. Piotruś pociąga za sznureczki.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:47
A ja widziałem film rozmowy kontrolowane fajny film
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:43
Już wiadomo dlaczego pisowski kandydat radnych obiecywał rzeczy, które nie zależą od burmistrza, a oni mu przytakiwali. Chyba nie mają pojęcia o samorządzie. Przewodniczący Sokół jest już którąś kadencję 3 a może 4 radnym i co zrobił przez te kilkanaście lat? Dietę pobierał przez te wszystkie lata, a efakty gdzie? Apeluję do pana Piotra, by pochwalił się swoimi dokonaniami, bo obcięcie burmistrzowi wynagrodzenia do minimum to trochę mało.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:40
Panie Pawle Radnym może być każda Osoba nie musi się znać na prawie chociaż w Moim kraju każdy się zna .To już było Pan Mariusz pisał redny nie zna prawa Czy Pan wie wszystko ?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:36
Nie każda osoba może być radnym, bo regulują to stosowne przepisy. Renata to ty? Jak się na czymś nie znam to nie pcham się do rządzenia. Bo przed wyborami wszyscy byli takimi ekspertami, a jak dostali się do rady to wychodzą kolejne kwiatki. Czy prawdą jest, że co innego radni ustalają na komisjach a co innego przewodniczący daje im do głosowania na sesji? Podobno takie teraz akcje. Coraz głośniej mówi się również o tym, że pewne dokumenty krążą po Dziwnowie.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:36
Czy ta radna nie pracuje przypadkiem w sądzie? Bo jeśli tak to powinna mieć te kwestie w małym paluszku. Ludzie mówią, że to nie pierwsze działania tej grupy radnych, które są niezgodne. Stawianie się ponad prawem to bardzo kruchy lód.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:36
J23 przed nami wybory na Prezydenta
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:33
W takim razie oczekuje filmu z komisji rewizyjnej Gminy Kamień Pomorski!!
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 6:50
Zobaczył byś popisy .
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:32
Leszek zawsze taki wyszczekany legalista a tu sie slowem nie odezwal? co sie stalo?
mieszkanka mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:29
A najlepsze to to że seniorzy i osoby niepełnosprawne miały być objęte szczególną opieką, tak brzmiały hasła tych radnych podczas wyborów. A pierwsze co zrobili po wyborach to podnieśli wysokość opłat,dla tych osób za opiekę socjalną o 50℅. Brawo radni.
Krzysztof mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:23
Czy osoby były poinformowane,że będą nagrywane? Czy w statucie znajduję się zapis o konieczności nagrywania? Jeśli posiedzenie dotyczyło by danych wrażliwych niestety dane te nie powinny być upublicznione,a osoby postronne powinny zostać wyproszone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
arnold mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:34
jeżeli nie wiesz to się nie wypowiadaj ale najpierw 5 razy przeczytaj..Zgodnie z art. 61 ust. 1 Konstytucji obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Obejmuje ono dostęp wstęp na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, z możliwością rejestracji dźwięku lub obrazu (art. 61 ust. 2 Konstytucji)….
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:21
Widać jak oni traktują zwykłych obywateli, ale gdy człowiek się postawi to muszą ogłosić przerwę bo ktoś zna swoje prawa i nie da się zakrzyczeć. Ostatnio usłyszałam, że w naszym sołectwie się nic nie dzieje bo nasz radny nie jest od działania w Dziwnówku tylko od głosowania na sesji. „Radni nie są od festynów tylko od pilnowania burmistrza” taki mi powiedziano. Ja wolę takich radnych którzy i pracują na sesjach i działają loklanie. Byle do wyborów.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:54
A wiadomo już kto i kiedy będzie zastępcą Burmistrza Dziwnowa?
Mietek mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:54
RENATA CHODZĄCA ENCYKLOPEDIA WSZYSTKO MA W JEDNYM PALUSZKU ŻAL MI BURMISTRZA..
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:29
Burmistrz jest wyjątkowo cierpliwy wobec ich niekompetencji. Przysłuchiwałem się sesji i facet ma stalowe nerwy i tłumaczy po kilka razy jak dzieciom.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:51
Czy radna odpowie za okłamywanie dziennikarza? No i co Piotruś wymyślił, żeby zrobiła przerwę? Mam wrażenie, że oni są jak dzieci we mgle. Zobaczcie, co zrobili do tej pory. Najpierw był sezon, a później pojechali na wakacje po sezonie. Później w kampanii wypieli się na swojego kandydata, a ostatnio jak dzieci obcieli wynagrodzenie burmistrza, za karę, że wygrał wybory.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:14
Kto zna Piotrusia lepiej ten nie jest zaskoczony.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 9:51
Ona nie zwykła nikogo przepraszać. Trochę to smutne, że robią wstyd nam na cały kraj.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:41
Co tu się zaczęło odwalać w tej gminie? Na poprzedniej sesji Sokół stwierdza, że głosują co innego niż przedstawiono wszystkim radnym na komisjach. To jak on traktuje radnych, którzy nie są od niego? Teraz okazuje się, że posiedzenia komisji też mają być tajne. A miało być tak pięknie.
Gosc mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:32
zawiodłem sie na sokołach
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:28
juz jak dziochowi obcieli pensje i kazali sie „wykazywac” wiedzialem, ze nie za wiele soba reprezentuja. chlop przeprowadzil gmine przez trudny okres i to w srodku sezonu i widac ze dziala, spotyka sie z mieszkancami.przyznaje ze nie glosowalem na niego bo myslalem ze to drugi betonmistrz ale tu sie okazuje ze spotkal sie z nami na tarasach wytlumaczyl, obiecal pomoc i slowa dotrzymal. sylwia jedynie wywracala oczami i ze to wszystko wina burmistrza.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:31
Po prostu ręce opadają
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:30
trzeba prześwietlić betonową klikę i ligę kolesiostwa , radni ku temu zmierzają i bardzo dobrze
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:07
Czekaj czekaj to oni chcą prześwietlać a wprowadzają cenzurę? Coś mi się tu nie zgadza. I mam pytanie czy według ciebie przewodniczący zalicza się do tej kliki?
Gosc mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:25
kopec to jest okropnym czlowiekiem
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 13:52
Ty jesteś za to słodka, do pięt jej nie dorastasz.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:13
Ale wybraliscie radną…hehehehe od kiedy kobieto jakas Wasza śmieszna uchwała jest ponad prawem,żart.Fajni ludzie,imteligentni strasznie XDXDXD
arnold mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:48
pani kopeć to nie boli wystarczy poczytać zanim pani coś powie wstyd dla burmistrza..to widzę że nikt z komisji nie kumaty w te sprawy..
G mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:46
,,Dziwnów – Pan to będzie nagrywał” albo ,,Gmina Dziwnów – U nas nie ma takiego przepisu” To przecież gotowe hasła reklamowe dla Gminy Dziwnów ;)
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:45
Warto się douczyć autorze tego artykułu, zgodnie z ustawą o samorządzie jedynie sesje rady są obowiązkowo nagrywane i udostępniane,
Komisji to nie dotyczy, nie ma takiego obowiązku, chyba że w statucie gmina to sobie wpisze
Pokaż mi redaktorku gminę w powiecie kamienskim, gdzie mogę obejrzeć posiedzenia komisji
A radni Dziwnowa, słaby jesteście ze dajecie sobie taki kit redaktora wciskać
Oczywiście że może sobie nagrywać komisje, ale samorząd nie ma obowiązku nagrywania komisji i upublicznienia nagrań
Przepisy czytać ze zrozumieniem polecam
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:13
Udajesz że nie rozumiesz więc wyjaśnię wszystkim, że tu nie chodzi o obowiązek nagrywania, a o możliwość. Każdy ma prawo przyjść i sobie nagrywać komisję bo pozwala na to prawo. Tu chodzi o to, że radni od piotrusia zakazują legalnych rzeczy.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 13:31
Wyjaśniać to sobie możesz co na obiad, tam wyraźnie redaktorek zarzuca że oni nie rejestrują komisji i że to jest uchybienie, że to komisja ma obowiązek swoje posiedzenia nagrywać, i to jest właśnie to do czego się odnosiłem, że takiego obowiązku nie ma, że tylko posiedzenia rady należy nagrywać
Napisałem że radni są słabi że taki kit dają sobie wciskać i napisałem też że redaktorek i każdy inny może sobie komisje nagrywać, i radnym nic do tego, nie mogą tego zakazać
Anonim mówi:
gru 15, 2024
o godzinie 2:31
dlaczego się przestałeś podpisywać imieniem i nazwiskiem, wstyd za nadradną?
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:26
Ja tam się nie boję niech nagrywają
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:33
Dokładnie Ukraiński jesteś chu*em ale muszę przyznać że jesteś najlepszy ! Twój portal czytamy zawsze rano
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:27
J23 przed nami wybory na Prezydenta
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:31
U mamzera w socjalach to się prawie dwie osoby udusiły ostatnio. Gdzie jest prokurator?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 6:52
Mamzer nic nie robi siedzi na politycznym stołku i się nudzi.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:30
Ja prdle pod polskim godłem siedzi i mówi, że takich przepisów nie ma
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:00
Niech się wezmą za Mamzera i jego świtę. Bo Klimecki to pracuje.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:29
Zeczywieciezkopracujetoprawda
Aaaa mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 19:58
Nie mają pojęcia i blokują wszystko co nie po ich myśli . Z takimi radnymi nie będzie w Dziwnowie niczego .
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 19:46
BRAWO PAWLE UKRAIŃSKI OSTATNI OBROŃCO WOLNOŚCI I REDAKTORZE NIEZALEŻNEGO I RZETELNEGO PORTALU KAMIENSKIE.INFO BRAWO!
PUSZCZA NIEPOŁOMICE mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 19:36
Brawo Renata ! Jesteś super – tak trzymaj, konkretnie, z ogniem !!! Nie bój się niczego !
Anonim mówi:
gru 16, 2024
o godzinie 11:10
Głupi zazwyczaj się nie boi.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 19:11
Ciekawe czy za poprzednich kadencji były transmisje z komisji ,z sesji tak a z komisji?
Może Pan redaktorsprawdzi , bo wydaje się, że radni nie spotkali się z nagrywaniem spotkań komisji.?
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:03
a to nie jest tak, że skoro prawo dopuszcza taką możliwość to zakazywanie nagrywania je łamaniem prawa? Każdy może przyjść i nagrywać to co ma do tego poprzednia kadencja, bo nie przypominam sobie, żeby wtedy radni zabraniali komukolwiek nagrywania
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 16:17
A byli nagrywani na komisjach ?
Powiem szczerze jako mieszkaniec uczestnicząc w komisji nie chciałbym być nagrywany.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 19:08
To jest w każdej gminie ,za dużo kasy.
Mieszkanka mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:55
Trudno nie zauważyć, że od Komisji Rewizyjnej, której zadaniem jest kontrolowanie i rozliczanie działań organów wykonawczych, wymaga się szczególnej znajomości przepisów oraz zasad funkcjonowania rady. Tymczasem, jak pokazuje opis sytuacji, przewodnicząca komisji, zamiast bazować na swojej wiedzy i kompetencjach, musiała posiłkować się telefonem do przewodniczącego rady. Taki brak przygotowania i zrozumienia przepisów jest niedopuszczalny w pracy komisji, która powinna być filarem transparentności i odpowiedzialności w samorządzie. To niestety wskazuje na poważne braki w kompetencjach osób pełniących te funkcje.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 19:59
Głupio gadasz.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:40
No ładnie cenzura się radnym marzy? Brawo redakcja.
Osiedlak mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:23
Wszystko powinno być jawne a nie ugadują się radni w kuluarach. A a człowiek nawet nie wie co przegłosowali
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:23
No niestety, sami ich sobie wybraliśmy. Tragiczne jest to, że im się nawet nie chce dowiedzieć jakie są ich obowiązki, po co, przecież nikt ich z tego nie rozlicza.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 22:01
Zapytałem radną z Dziwnej jakie są efekty jej pracy przez całą poprzednią kadencję to mi powiedziała, że nic nie mogła bo nie miała większości. To za co brała diety ja się pytam. Teraz ma większość i efektów ciągle nie widać.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:23
pan koordynator powiedział wszystkie komisje muszą być nagrywane no i został najpierw tu potem tam gdzie mogę obejrzeć komisje na żywo?
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:13
U nas w Dziwnowie to tylko przepisy na rybę…
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 18:13
No na mądrą to nawet z twarzy nie wygląda. Ona chyba w barze pycha pracuje.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:00
Odpier… się. Akurat to najlepsza Radna. Żywa, z jajami.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:58
W czym ona jest najlepsza? Serio pytam, bo to chyba radna z sołectwa w którym się najmniej dziej w całej gminie. Wiedzą merytoryczną, jak widać po nagraniu też się nie popisała. To w czym najlepsza?
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 15:40
Umie obsługiwać telefon.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 19:44
Umie dzwonić… A więcej to nie wiadomo. Ale może jakiegos facebooka albo x odpali.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 17:57
Ciekawe ,czy by się pchali do władzy, gdyby za to nie płacono? Odpowiedź znają chyba wszyscy…
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:54
duzo nie placa
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:56
Oni przecież dostają nieopadatkowane diety, więc czysta kasa za 2 dni w miesiącu.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 17:47
Ja pierdziele skąd wytrzasnęli taką w radzie ? Sklepowa jakaś ?
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 20:04
Miała rację, po co to nagrywać ? Czepiacie się bzdur, a Dziwnów jest wyjątkowo źle zarządzany – i to od wielu lat. Wszyscy stąd uciekają – szczególnie młodzi. Zróbcie coś z tym, żeby młodzi tu zostawali.
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:37
To dziennikarz nie może nagrać sobie komisji, żeby później napisać artykuł i niczego nie pominąć? Co to za tajemnice? Jeżeli prawo zezwala na nagrywanie to jakim prawem ona mówi, że ma przestać nagrywać?
Anonim mówi:
gru 13, 2024
o godzinie 21:54
Też uważam, że nie ma po co nagrywać. Mniej osób słyszy, łatwiej zachować tajemnicę.
Anonim mówi:
gru 14, 2024
o godzinie 10:29
No i co radni do tej pory zrobili, żeby zatrzymać młodych? Czy zrobili cokolwiek?