„Te dwa kolaże zdjęć dzielą 3 lata” – pisze Cezary Wieczorek, kandydat na Burmistrza Dziwnowa po raz kolejny zaznaczając swoje hasło wyborcze „Stop betonozie” wskazuje, iż Dziwnów w jego ocenie nie zmierza we właściwym kierunku.
– Przedstawiają dość duży ośrodek ukryty w sosnowym lesie i obiekty które powstały w jego miejscu. Moje hasło wyborcze „#stopbetonozie jest znane, ale to w Państwa świadomości pozostaje decyzja, czy podążamy w dobrym kierunku? – dopytuje Wieczorek.
79 komentarzy
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 22:31
A ja bym ABW kazal sprawdzić kto miał transparentny interes by wybudować te blokowiska
Basia mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 20:06
Prawda jest taka, że „stop betonozie”, to trzeba było krzyczeć kilka lat temu. To samo z radnymi i lokalnymi samorządowcami- trzeba było ich trzymać mocno za kark, aby nie dopuścili do betonowej wielokondygnacyjnej zabudowy apartamentowej prawie całego obszaru gminy, bez żadnego ograniczenia. W tej chwili już jest za późno na zmiany. Nikt wydanych decyzji zabudowy nie cofnie. Wybudowanych apartamentów nie wyburzy. A samych inwestycji apartamentowych w najbliższym czasie ruszy w naszej gminie jeszcze z dwadzieścia z hakiem na wcześniej uzyskanych zasadach. Teraz, to już tylko pogadać sobie przy piwku mieszkańcy mogą.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 21:26
Dużo racji masz, że za decyzje które zapadły możemy tylko podziękować samorządowcom którzy podnosili za tym rękę i których sami wybraliśmy nie mając świadomości, że część z nich ma ograniczone horyzonty. Ale musimy przeciwstawić się dalszym takim zapędom i blokować już te szykujące się ne do rozpoczęcia(obszar oddziaływania budynku, ilość miejsc parkingowych itp). Jeśli rozejdzie się że gmina jest niechętna inwestorom , pójdą tam gdzie jest chętny samorząd taki jaki był u nas , po co mają się użerać z niechęcią i ostracyzmem.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 18:13
Jeżeli ktoś jest w stanie zerwać się w środku nocy, w mróz czy deszcz, i biec do remizy by ratować innych, nierzadko narażając swoje życie czy zdrowie, ma mój głos! To tak poza programami wyborczymi
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 15:23
Wieczorek kiedyś wygrał 1 z 10 w TVP. Bez kitu.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 14:10
Trzeba zastanowić się o co nam chodzi,do czego zmierzamy w naszej gminie,czy budujemy na potęgę byle co i byle z czego ,czy chcemy utrzymac gminę przyjazną dla turystow a szczególnie mieszkańców.Jesli chodzi o turystę to on ma w dupie dokąd przyjedzie,ma miec plaże slonce i n9o8cleg,z mieszkańcem jest gorzej ma miec miejsce pracy,srodki na utrzymanie i dac wzor dla dzieci by tu chciwly zostać .Budowa betonowcow nic nam nie daje,a wrecz przeciwnie zabiera klimat naszej gminy .Powodzenia wszystkim startujacym…
Wyborca mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 18:13
Mądrego to i warto posłuchać 👍
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 11:45
Każdy był kiedyś pierwszy raz ranym, burmistrzem, prezydentem, po owocach ich poznacie. Co inni kandydaci pokazali to widać. Uważam, że każdy powinien mieć szansę skoro ma odwagę by startować. Jednym się podobają blokowiska, może to podświadoma tęsknotą za miastem, którym się jawi w podświadomości jako coś lepszego, inni wolą otoczone zielenią letniskowe miasteczka. Ja wolę te drugą opcję.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 9:07
A co ma być nierozwiającą się wiochą ? Ma być zastój i marazm ?
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 12:37
Nie lubisz swojej wiochy, droga wolna. Miasta czekają na takich jak ty.
JOHANNES mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 14:42
Najlepiej, pokoje za 30 zł od osoby i budy na każdym kroku.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 8:32
Panie Wieczorek co Ty piepszysz, nie wiesz nic na temat Dziwnowa to zamilcz.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 8:15
Wybierzmy mądrze.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:59
Taka rada dla Wieczorka, jak nie wie co to za „jakaś inwestycja” to przy każdej budowie jest tablica informacyjna, gdzie znajdzie co, kto, do kiedy buduje.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 11:43
Po co ma patrzeć na tablicę jak z daleka widać i słychać jak koparka zasuwa.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:57
Dobrze, że znikną te budy stojące tam od lat i powstanie coś nowego. Po wyburzeniu Perełki nic tam się nie działo.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 12:31
Napisał właściciel tego co tam powstaje?
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 13:17
Perełkę wyburzono, by postawić apartamentowiec, tak to wygląda?
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:48
Panie Wieczorek to budowa apartamentów w parku tylko nowy obiekt mieszkalno-usługowy przy skrzyżowaniu Parkowej i Sienkiewicza.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 10:52
To znaczy następny apartamentowiec, z knajpą na dole, jak byś tego nie nazywał i próbował odkręcić kota ogonem.
Mieszkaniec mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 4:15
Przez pana vice i dyrektora Spółki zwik to gminę może czekać pozew od właścicieli nowych mieszań za brak wody i trudnisci odbioru ścisków w sezonie letnim…
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 8:24
Siomka z Wieczorkiem mówią o odcinaniu wody deweloperom, a teraz pozew? O co tu chodzi.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 10:02
Gdzie Wieczorek powiedział o odcinaniu wody deweloperom ?
Będąc na spotkaniu z mieszkańcami słyszałem coś wręcz przeciwnego, że nie można nikomu „ odciąć” wody ale trzeba przebudować i powiększyć przepompownię.
A pisanie takich kłamstw łatwo można wyeliminować w drodze trybu wyborczego . Kandydaci na burmistrza powinni z tego skorzystać.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 0:15
Pan Wieczorek teraz krytykuje świetlicę na Dziwnej. Zauważyłam, że panowie Siomka i Wieczorek skupili się na krytykowaniu wszystkiego i wszystkich. Nie mówią o swoich pomysłach na gminę, o inwestycjach (z wyjątkiem dworca kolejowego w Dziwnówku im. Cezarego Wieczorka), anie o żadnej wizji jak ma gmina wyglądać. Czepili się apartamentów i na tym jadą. Przecież nikt tych apartamentów nie wyburzy.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:05
Nie rozumiem dlaczego jeśli ktoś stwierdzi fakt a jest nim brak schodów ewakuacyjnych w budynku użyteczności publicznej to zaraz jest krytykowany.
Tak to jest duże wykroczenie brak zewnętrznej drogi ewakuacyjnej.
No cóż Dziwnów jest Dziwny .
Przez około 20 lat biblioteka funkcjonowała w miejscu niedostępnym dla niepełnosprawnych, nie przeznaczonym do tego celu.
Masakra decydujecie tak dalej .
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 14:51
Nie chodzi o to by by burzyć apartamenty, tylko o to by przerwać ich niekontrolowane namnażanie, wytłumaczę ci prosto: bakterie w organizmie człowieka są obecne i są potrzebne, ale jak ich jest za dużo, to człowiek choruje. Tak samo jest z hotelowcami, prościej nie jestem w stanie dotrzeć do tego, co z dumą nazywasz mózgiem.
Dziwnów następny mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 21:45
Wieś Dziwnówek populacja tylko ok. 416 osób natomiast prawie 1,3 tysiąca lokali apartamentowych , kilkanaście apartamentowców, część w aktualnej budowie, domniemane około 8 apartamentowców w niedalekim planie budowy ( przy zatoce , zachodni kwartał przy wydmach). Chyba tylko ślepiec nie widzi że w Dziwnówku źle się zadziało.
Emerytka mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 21:10
ZASTAL ze swoją własnością miał prawo zrobić co chce , Burmistrz na to nie miał wpływu a zezwolenie na budowę wydaje Starostwo Powiatowe .
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 21:54
Pierdolisz jak potłuczony, jak by był normalny plan zagospodarowania , to mogły tam powstać coś zupełnie innego niż betonowy potwór. Co uważasz, że każdy może budować co chce bo starostwo wydaje pozwolenie? Nie kompromituj się.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 8:51
Mylisz się burmistrz ma wpływ. Powiat wydaje pozwolenie na budowę w opraciu o papiery, ale to burmistrz wydaje decyzję środowiskową, to przedsiębiorstwo wodociągowe będące najczęściej spółką albo jednostką organizacyjną gminy wydaje promesę dostarczania wody i odbierania ścieków. Wreszcie plan zagospodarowania przestrzennego uchwala Rada Gminy
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 21:02
Pan vice dopiero teraz, post factum zorientował się, że sieć wod-kan i oczyszczalnie ścieków tego nie wytrzymają i po podłączeniu tysięcy tych „mieszkań” będzie tragedia.
Zainteresowany mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 23:41
Pan vice burmistrz zorientował się po spotkaniu pana Wieczorka z wyborcami, bo na tym właśnie spotkaniu była o tym mowa,tzn któryś z jego wysłanników musiał mu o tym donieść
tym donieść
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:46
Słabo o tobie to świadczy skoro uważasz, że dotację na kilkadziesiąt milionów złotych załatwia się w kilka dni. Do nie deputat dla kierowcy w pksie. Ale skąd masz to wiedzieć?
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 10:48
To tylko obiecanka przedwyborcza, mógł pokazać decyzje.
Eee mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:37
Dzioch z lodówki wypadnie siomka ma problem na fejsie z Łukęcinem ten wieczorek pieprzy kocopoly a gdzie Pan Kapitan czeka spokojnie na bieg wydarzeń nie narzuca się spokojny normalny człowiek takiego potrzeba w gminie a co tam było o CBŚ u dziocha
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 22:11
Jak taki spokojny to niech gra w szachy albo rybki sobie połapie. Tu jest potrzebny człowiek z temperamentem, a nie ciepłe kluchy.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:39
Tego z temperamentem to już mieliśmy przez 10 lat. Dziękujemy bardzo.
M mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:45
👏
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:23
Drugi Siomka się obudził, wszędzie widzi beton. Panie Wieczorek, czy pana dom jest wykonany z drewna, a może z betonu? Czy zamiast trawy nie wyłożył pan podwórka kostką (UWAGA) betonową? Jak pan nie wie to proszę zapytać Siomki, bo on się specjalizuje w obrocie nieruchomościami. Ja głosuję na mieszkańca Dziwnowa, a nie spadochroniarzy.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 22:19
Jak pijesz, nie pisz.
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 8:22
Jak pijesz, nie jedź raczej.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:21
Osobiście popieram obecnego zastępce, bo widać, że sprawdzi się na tym stanowisku. Reszta nie ma pojęcia o Dziwnowie.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 21:59
Konkrety , bo ja nie widziałem tego sprawdzania się.
ja mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 8:07
Bo masz PISiorski wzrok klakierze…….
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:59
A mnie dziwi to że niejaką Joanna Piwińska sprzedała swoje ideały. Co na to Geblewicz ?
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:56
Teren na zdjęciu to teren prywatny. Sprzedany przez prywatną firmę prywatnej firmie. Bo jak wiadomo wszyscy są przeciw apartamentowcom. No chyba, że dają za działkę 10,000,000 zł to wtedy i apartamentowiec dobry
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:43
Od kogo Pan kupił?
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:32
Dlaczego pies nie ma kagańca?
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 22:14
Bo jest na smyczy.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 22:51
Pies to chyba inny kandydat?
Gość mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:31
Dobrze że ktoś ma odwagę o tym mówić. Radni poprzedniej kadencji pozwolili na betonoze, podnosili rączkę za podjeciem ucwal bezkrytycznie…
Tahini mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:31
Popieram. Serce boli jak to wszystko zamienia się w cementownię. Dziwnów i inne miejscowości przez ten pęd za kasą tracą urok. No i gdzie tu wypoczynek? Ja jako wczasowicz nie chciałabym odpoczywać w takim betonogrodzie.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:30
Plac w parku na którym pan marudzi doskonale się sprawdził jako miejsce koncertów dni sportu, ale skąd taki partyjniak ma o tym wiedzieć.
Wyborca mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 23:46
W wypowiedzi Pana Wieczorka nie ma ani słowa o placu po którym spaceruje tylko o nowej inwestycji która powstaje na samym początku parku.
Ciekawe czy mieszkańcy tego apartamentu będą zadowoleni z koncertów które będą się tam odbywały i z pokazu fajerwerków?
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:29
Manipulacja. Teren na zdjęciach był własnością firmy ZASTAL która go sprzedała deweloperowi.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:42
Chodzi też o sposób zagospodarowania.
Był ośrodek wczasowy podatek płacony od działalności a teraz 1 zł za metr.
Również powierzchnia zabudowy jest większa niż była. Bez planu zagospodarowania wychodzą takie buble.Nakaz opracowania planu wydano chyba już z 10 lat temu tak się gmina do tego zabierała , że do tej pory nie ma. Ani ładu ani składu , nieład architektoniczny trwa.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 22:16
To jak sprzedała, to nie jest właścicielem.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:28
Lewicy wystarczy nie przerywać i dać mówić sami się zaorają. Pierwsza wskazana budowa to nie fragment parku i dziesiątek lat stał tam budynek „Perełki”. Teraz powstaje budynek noclegowo-usługowy, a nie żaden apartamentowiec. Lepsze to, niż budy, które tam stały ostatnimi laty. Drugi wskazany „apartamentowiec” to pensjonat, który również stoi tam od lat. Idąc tym tokiem rozumowania to kandydat krzyczący „Stop betonozie i apartamentom” sam jest właścicielem apartamentowca w Dziwnówku. Niech on lepiej już te tory kolejowe układa do Dziwnówka.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:56
Ale jaja, on powiedział , że powstaje inwestycja a nie apartament, ale dla ciebie budowa budynku noclegowo- usługow2ego w parku jest ok. Budujmy ich więcej.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:04
To już nie jest własnością firmy Zastal, bo go sprzedała jak sam napisałeś. Firma Zastal płaciła podatki do gminy jako przedsiębiorca branży turystycznej. Teraz to będą mieszkania i gmina będzie z tego gówno miała, nawet opłaty klimatycznej nie będzie z zbierała z tych kilkuset „mieszkań” Zobacz ile drzew zostało tam wyciętych.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:44
Tak i budynki jednorodzinne z 20 pokojami.😃
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 22:06
Znam go i wiem że, nie jest właścicielem apartamentowca, a za pisanie takich kłamstw można nieźle beknąć i to dość szybko, bo w trybie wyborczym.
rys mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:25
w ten sposób niszczy się miejscowych wynajmujących swoje domy,wille czy też pokoi,do tej pory pozwalało to na utrzymanie domów jednorodzinnych a teraz to skąd wziąć środki na opłacenie mediów jak prąd,gaz itp
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:11
No cóż… z Dziwnowa robi się megablokowisko
To jest szyfr J23 mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:04
Proszę mi małemu Żukowo małej muszka która można zabić gazeta mam nadzieję że Gazeta warszawska który Pan Maciej syn ojcza jak mówiła moja Pani Slodowicz
Głosujcie na mnie mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 19:02
Sprzedac, wyciąć zabudować
Muszelka mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 18:47
Pytanie tak czy nie szybko co było w tym miejscu w dawnych dobrych czasach Parkowa Sienkiewicza Nie wie Pan chyba a chce być Pan Burmistrzem oczywiście się mylę
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:26
W dawnych czasach biegały tam mamuty.
NIna mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 18:46
Panie Wieczorek ten dom w parku Urząd Gminy przegrał w sądzie , jak był Pan się interesowa ,gminą to na pewno słyszał, o tej sprawie .Najlepiej chodzić i wytykać błędy.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:09
Najlepiej chodzić i obiecywać wszystko i wszystkim, jak robi jeden kandydat, nie dostrzegając błędów. Według ciebie hotel pośrodku parku je w porządku?
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 18:42
Zabierzcie się lepiej za to straszydło w środku Dziwnowa- to coś zwane kiedyś „Bałtykiem”. Srodek miasta i taki kwiatek- wygląda pięknie.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 18:35
Tak poważnie na kogo będzie Pan głosował w drugiej turze Pan Kapitan Pan Siomka Pan Dzioch Pan Siomka Pan Kapitan Pan Dzioch czy uważa Pan że należy wprowadzić podatek od piesków czy uważa Pan ze służbą zdrowia działa zgodnie z oczekiwaniami Naszych Mieszkańców nie pytam się Pana kto będzie Pana zastępca bo uważam że nie wejdzie Pan jak pisałem Osobiście życzę Panu abym się mylił
Mieszkaniec mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 23:48
No jak to na kogo będzie glosował Wieczorek … na siebie🤷🏼
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 7:44
Dobre
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 15:06
Ana kogoma głosować jak nie na siebie?:)
Anonim mówi:
paź 11, 2024
o godzinie 18:49
na Pana Siomka Ten Pan też z Dziwnowka krajan rodak sąsiad Po prostu nawet w pierwszej turze myślę że będzie Pan bardzo zdziwiony ważne że nazwisko Wieczorek pojawiło się w Naszej Gminie dawno dawno temu kandydat który też miał poglądy lewicowe miał zdjęcie z wspaniałym dzieckiem Pan ma filmik z pieskiem bardzo dobrze tak
opina mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 18:29
Kandydaci rzeczownik beton odmieniają przez wszystkie przypadki.
Betonoza, beton , betonowanie itp. , a najlepsze w tym że w Dziwnówku jest fabryka betonu i nic o tym nie wspominają.
To tak jakby wprowadzić prohibicję w mieście gdzie przedsiębiorstwo destylacji spirytusu dalej funkcjonuje.
Anonim mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 20:28
Fabryka betonu przenosi się do Wrzosowa.
M. mówi:
paź 10, 2024
o godzinie 17:27
Z tym hasłem sorry ale nie wygrasz wyborów.