Łukasz Dzioch, dotychczasowy zastępca śp. Grzegorza Jóźwiaka, a obecnie pełniący obowiązki Burmistrza powalczy w wyborach uzupełniających o fotel szefa Gminy.
– Drodzy mieszkańcy Gminy Dziwnów, w najbliższych wyborach samorządowych będę kandydował na stanowisko burmistrza Dziwnowa. Obecny kierunek rozwoju naszej gminy należy skorygować, wsłuchując się w głos mieszkańców i w pełni wykorzystując potencjał naszych miejscowości bo przyszłość wymaga mądrych decyzji – powiedział w materiale inaugurującym kampanię Łukasz Dzioch.
136 komentarzy
Paweł mówi:
paź 14, 2024
o godzinie 20:23
Łukasz ma fajny program szkoda ze go nie ma w artykule aby go skomentować, polecam dziwnow.net, pozdrawiam
Anonim mówi:
wrz 9, 2024
o godzinie 23:12
Szkoda ze nikt mlody z gminy nie startuje. Ach no tak w tej betonozie dla starych ludzi nie ma miejsca dla młodych i ambitnych – wg dziwnowskiej zasady „bo po co?”
wyborcy mówi:
wrz 3, 2024
o godzinie 16:14
Wylewacie swoje żale, odtwarzacie co już było kilkanaście lat temu, a czego niema, a co jest nie tak pomimo lansowania co niektórych w mediach, tworzenie wizji niedorzecznych, mydlenie oczu mieszkańcom, obiecanki cacanki, to my znamy. My społeczeństwo jesteśmy i widzimy co kto i ile zrobił dla tej gminy. Dlatego nie lansowanie się w mediach a czysta rzeczywistość, realne perspektywy rozwoju naszej pięknej gminy są wartościami samymi w sobie, trzeba tylko słuchać głosu ludu i mądrze tym pokierować.
Anonim mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 15:08
do anonima z dnia 31.08.2024 godz.1746: zapytaj przedstawicieli „elyty” dziwnowskiego samorządu, pana v-ce bur-mistrza łukasza D. oraz radnej wandy G. jak to się stało że w roku 2010 ustępujący wówczas burmistrz zostawił na biurku gotowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla Dziwnowa i dlaczego nie został on przedstawiony na sesji rady do zatwierdzenia? Prace nad tym planem trwały 3 lata od 2007 do 2010 i w/wym osoby brały czynny udział w opracowywaniu tego planu. w/g mnie jest to numer na poziomie podłogi bo trzeba być nie w pełni sprawnym lub być przeciwnym rozwojowi Gminy Dziwnów.
Anonim mówi:
wrz 2, 2024
o godzinie 21:17
To właśnie wtedy zaczął się okres deweloperski w Dziwnówku.
Pod płaszczem planów powstania kompleksu sanatoryjnego powstały,” budynki wielorodzinne” a dopuszczalną wysokość zabudowy zwiększono z 10 na 12 pięter.
To dlatego plan zagospodarowania przestrzennego jest niewygodny jak i obowiązek spisu i rejestru budynków zabytkowych.
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 22:49
Co wy gadacie czopek z policjantem już dawno się dogadał
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 22:14
Ciekawe Ja Pan Sokół I Pa Policjant głosowali nad absolutorium
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 22:10
To było w plotki czo łączy Pana Gawłowskiego i Panią Paluch oboje byli posłami a może są tego nie wiem
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 18:56
Zabetonowanie Dziwnowa, wycinka drzew na swojej działce , są równi i równiejsi ?
Anonim mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 9:46
Ile razy będziesz pisał to samo? Kto zabetonował Międzyzdroje i Pobierowo? Może za plamy na słońcu też jego wina.
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 17:46
GDZIE PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO BURMISTRZ PRACUJE,HALOWCY NA PIWIE,BEZ ZMIAN.
Anonim mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 10:00
To jest dobre pytanie, dlaczego radni którzy tak obiecywali walkę z budową apartamentowców nie uchwalili jeszcze planu. Tyle obiecywali, a jak dorwali się do koryta do żadnych działań nie widać ostatni ich sukces którym chwalą sie na facebooku to pomalowanie chodnika dla rowerów, o co wnioskowała radna w poprzedniej kadencji.
Anonim mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:23
Planu nie uchwala z dnia na dzień. Proszę przyjść do urzędu i spytać czy trwają prace nad planem a nie wypisywać głupoty.
Anonim mówi:
wrz 3, 2024
o godzinie 8:34
To co do dziadka robili urzędnicy do tej pory. Obowiązek uchwalenia planu jest od wielu lat.
Anonim mówi:
wrz 3, 2024
o godzinie 19:39
Słuchali się burmistrza i jego zastępcy, którym to plan nie pasował bo nie mogliby tych wszystkich molochów wybudować.
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 16:28
no podobno czopek już dogadany z Dziochem tak więc dalej będą ciągnąć ten wózek
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 17:48
A kto to jest czopek?
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 22:08
Nie znasz Dziwnowa może z panią Iwona z panem Jarkiem drugim Jarkiem z panią z powiatu która może być sekretarzem albo zastępca Burmistrza wiem że głos na Pana Policjanta jest głosem zmarnowanym Janusz
Anonim mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 9:54
Czopek zbiera podpisy na milicjanta. To jak z Dziochem?
Madzia mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 15:36
Tyle mówicie o tej „betonozie” że aż mi Was żal. Jak nasi mieszkańcy się rozbudowywali w każdą możliwą stronę to nikomu to nie
przeszkadzało i nikt nie mówił o „betonozie”. Wystarczy przejść się po Gminie i popatrzeć na Nasze podwórka ciężko tam znaleźć „zieleń” (chyba, że co u niektórych kwiatka w doniczce). Nie wspomnę już o miejscach parkingowych dla swoich „gości” . Całe nasze podwórka zostały rozbudowane o miejsca noclegowa jak się tylko da lub wypolbrukowane żeby „ładnie” wyglądały . Więc nie miejmy pretensji że gmina się rozwija. Przestańmy być obłudni i dajmy pracować ludziom którzy mają o tym pojęcie. Pan Łukasz ma głos mój i mojej rodziny. Powodzenia.
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 14:40
Klika i układy w dziwnowskim samorządzie działają na szkodę gminy .
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 7:33
To ostatnia 5-latka dotacji UE, nie mamy czasu na eksperymenty, dlatego głosuję na Dziocha.
Kamila mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 23:32
Przestańcie krytykować.Mieszkańcy Gminy Dziwnów są mądrzy i wiedzą że jedyną słuszną osobą na tym stanowisku jest Pan Łukasz Dzikich i pokażą to 13 października, a Panu Łukaszowi życzę dużo zdrowia i wytrwałości.
mieszkaniec mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 9:58
Właśnie. Tak jak piszesz. Są mądrzy dla tego nie wybiorą Dziocha. Nie chcą kontynuacji dotychczasowej polityki rozwoju gminy poprzez nieograniczoną deweloperkę. Był zastępcą i pisze, że coś zmieni jak będzie burmistrzem. To dla czego nic nie robił jako zastępca. Tak kurczowo stołka się trzymał, że rąk oderwać nie mógł? Jak się z czymś nie zgadzam to nie firmuje tego swoim nazwiskiem. Jeśli jest takim fachowcem, że może być burmistrzem to mógł powiedzieć ” nie zgadzam się z burmistrzem i rezygnuję ze stanowiska” i rzucić robotę. Jako fachowiec od samorządu na pewno by coś znalazł i nie byłby bezrobotny. A tak to tylko mówi to co wyborcy chcą usłyszeć i nic się nie zmieni. Pozostanie powszechna betonoza i deweloperka bez żadnych korzyści dla gminy (jakiś offset). Tylko kłopoty ze złabą jakością wody i reszty infrastruktury komunalnej.
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 17:12
Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz, bo wystarczy przejść się ulicami np. Dziwnowa i zobaczyć ile jeszcze punktów handlowych jest otwartych. Gdyby było tak źle jak piszesz to ci ludzie już pozamykali by swoje lokale bo nie mieli by dla kogo handlować, a jak widać „sezon”jeszcze trwa. Głosujecie na Pana Łukasza.
Anonim mówi:
wrz 2, 2024
o godzinie 21:20
Sezon trwa , bo jest pogoda i żadna to zasługa rządzących gminą.
W lipcu nie było pogody i były pustki pomimo betonowych dróg i chodników.
Janusz mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 17:47
Cyt: ” nie zgadzam się z burmistrzem i rezygnuję ze stanowiska” i pewnie deweloper by się wystraszył i przestał budowa apartamentowce a te wybudowane by zburzył.
Mieszkańcu, zmień lekarza lub lekarstwa.
Anonim mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 7:29
Niczego nie zrozumiałeś niestety.
Kazik mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:09
Brawo. I zapewne będzie wszystko ładował koło siebie i za mostem.A reszta dzielnicy nic.
Powiem tak jak go znam to był na „ty” został zastępcą to kazał mówić na „pan”
Mieszkanka mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 22:46
Proponuję wszystkim krytykantom i maruderom żeby wystartowali w wyborach i pokazali jak to łatwo jest być burmistrzem i zarządzać tak żeby wszystkim dogodzić.
bb mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 23:07
Dobra propozycja!!!
Eee mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 22:42
Opieka straż miejska biblioteka hala przedszkole trzeba pozmieniać ludzi wszędzie klany rodzinne tak nie może być żeby normalny człowiek nie dostał w tych instytucjach pracy bo każdy po rodzinie
Mieszczanin mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 22:40
Niech przyszly burmistrz weźmie się za hale sportowa bo tam co się dzieje to wola o pomstę do nieba masa obobokow i krętaczy trzeba wkoncu przejrzeć na oczy
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 22:03
A ja zawsze głosuje na PiS a w tych wyborach będę głosował na Pana Dziocha ktoś pisze nie dobrze że kandydował z listy PiS teraz majay problemy no to będę NIEZALEŻNY no jeżeli SLD będzie miała dobre notowania no to tam Ja pamiętam pana Krzysztofa który startował z listy SLD i powiedział Trzeba było wystartować a jakim był burmistrzem szkoda pisać Pani Janino
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 21:16
Obecnie Burmistrzem jest Pan Łukasz Dzioch masz problemy chcesz kupić mieszkanie koło twojego małego domu powstała antena salitarms prawda panie Jacku powstał OGROMNY dom Pan Burmistrz musi przyjąć wysłuchać i odpowiedzieć jak to załatwi Pani Bogumiła
Mieszkaniec mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 20:24
Awaria rury przy Szkole, a pół Dziwnowa nie ma wody w sezonie. Skandal. Co burmistrz powie na taki stan rzeczy Spółce ZiK?
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 22:35
Awaria to awaria czego nie rozumiesz? Co ma z tym burmistrz?
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 23:09
Bo Mamzarowaty się marze i politykę uprawia z Kosińską zamiast pracować.
bb mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 23:10
Takie rzeczy drogi panie są na porządku dziennym. Cierpliwości , za chwilę będzie ok
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 19:35
Istnieje taka niepisana definicja. „ Długotrwałe przebywanie przy korycie rozleniwia.”
Czas odświeżyć ratusz i oczyścić etaty wokół gminne ze starych popleczników, klanów rodzinnych. Gmina musi mieć świeże spojrzenie w przyszłość.
Gabriel mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:25
W punkt
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:43
Coś mnie kręci w kolanie że Dzioch będzie teraz celem działań mających go oczernić.
Dość już tego układu!!!!! mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 16:10
Pan Dzioch przez osiem ostatnich lat betonowal Dziwnów, apartamentowce pięknie rosną
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:40
Pan Dzioch stał przy betoniarce i mieszał piasek z betonem.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:44
Wiesz skąd wiem, że głosujesz na PIS? Bo wy wszędzie widzicie układy.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 21:02
A ja zawsze głosuje na PiS a w tych wyborach będę głosował na Pana Dziocha ktoś pisze nie dobrze że kandydował z listy PiS teraz majay problemy no to będę NIEZALEŻNY no jeżeli SLD będzie miała dobre notowania no to tam Ja pamiętam pana Krzysztofa który startował z listy SLD i powiedział Trzeba było wystartować a jakim był burmistrzem szkoda pisać Pani Janino
Stachu mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:27
Brawo . Na pewno tak było .A tym bardziej patrzył na to i nie zareagował tak samo na pewno wycinka drzew
MIESZKANIEC GMINY mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 15:48
Łatwo jest krytykować anonimowo, bez realnego wglądu w to, co oznacza zarządzanie gminą. Warto wyrażać swoje opinie w sposób otwarty i odpowiedzialny. Anonimowe komentarze łatwo napisać, ale prawdziwa dyskusja, która prowadzi do konstruktywnych wniosków, wymaga odwagi by stanąć za swoimi słowami krytyki.
Krytyka jeśli jest uzasadniona może być wartościowa, ale anonimowość często prowadzi do przesadnych ocen i niepotrzebnych ataków.
Trudny to czas dla gminy, który wymaga doświadczenia i sprawdzonych umiejętności. Nasza gmina potrzebuje lidera, który zna lokalne realia, potrafi podejmować decyzje i wie jak efektywnie zarządzać budżetem oraz inwestycjami.
W tej chwili nie ma czasu na eksperymenty, naukę od podstaw. Gmina i jej mieszkańcy potrzebują kogoś, kto już udowodnił, że potrafi działać na rzecz społeczności, że zna mechanizmy, które stoją za funkcjonowaniem urzędu.
evenn mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 19:13
Wybory samorządowe to ważny element demokracji, pozwalający mieszkańcom na wybór przedstawicieli, którzy będą decydować o lokalnych sprawach. Ważne jest, aby kandydaci byli wybierani na podstawie ich kompetencji i planów na rozwój gminy, a nie z powodu długotrwałych powiązań politycznych czy osobistych. Głosowanie na niezależnych kandydatów może być sposobem na wprowadzenie świeżego spojrzenia i nowych rozwiązań, które mogą przyczynić się do poprawy jakości życia w lokalnej społeczności.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 19:24
Lider się znalazł. Stuknij się człowieku w czoło, nie nadajesz się.
Mieszkaniec Gminy mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 22:49
Rozumiem, że mamy różne opinie i nie musimy się ze sobą zgadzać. Jednakże skoro jedyne co masz do zaoferowania w dyskusji to prymitywne obelgi to może faktycznie warto się zastanowić, kto tu powinien stuknąć się w czoło, człowieku! Jeżeli masz konkretne argumenty to chętnie się z nimi zapoznam, zapraszam! W końcu chyba wszyscy chcemy żeby nasza gmina była dobrze zarządzana, więc rozmawiajmy o tym co naprawdę jest ważne. ;)
bb mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 23:06
prawda i tylko prawda
Wiesiek mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:29
Gmina potrzebuje świeżej głowy
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 13:58
chcemy debaty !!!!
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 16:40
Z kim chcesz debatować anonimie?
WOJTEK mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 13:47
PAN SIOMKA NA KAZDYM STANOWISKU SIE SPRAWDZIL JAKO SZEW UZDROWISKA W KAMIENIU I INNYCH STOLKACH BEZ KOMOTERSTWA I KOMBINACJI I OSZUSTWA DLAMNIE LICZY SIE CZLOWIEK A NIE PARTIA I DOBRE GADANE NIGDZIE NIE MOWIA ZE NAROBIL PRZEKRETOW Z CZEGO SLYNIE KAMIEN NA KAZDYM STOLKU DLATEGO MALO ZNANY ROWNY GOSC WIE CZEGO CHCE
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 13:33
Ten człowiek walczy o posadę, bo wie,że nowy burmistrz będzie chciał mieć swojego zastępcę. Nie nadaje sie ani na zastępcę, ani tym bardziej na burmistrza,
Anka mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:31
Dobrze napisane
Wujek Dobra Rada mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 12:25
Tutaj wszyscy tacy mądrzy. Idźcie na stronę facebookową kandydata i tam wylejcie swoje żale. Może nawet ktoś wam odpowie.
XYZ mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 12:22
Zabetonowane to Wy macie mózgi. Beton źle, nierówna nawierzchnia źle. Blokujmy wycinkę chorych drzew, ale domagajmy się większej ilości światełek bożonarodzeniowych (taka nowoczesna ekologia). Ludziom nie dogodzisz, szczególnie takim hipokrytom. Wszędzie jest źle. W Dziwnowie betonoza, w Kamieniu nic się nie dzieje, PiS zniszczył Polskę, teraz Tusk kontynuuje. I tak w kółko. Ciagle szukamy kozła ofiarnego, który odpowiada za nasze okropne życie. Znajdźcie w sobie trochę radości i zacznijcie doceniać to co macie.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 11:43
Trzeba właśnie jak najwięcej budowli w Dziwnowie i okolicy po to by przyciągnąć turystów,i gmina będzie miała podatki , bravo trzyma tak dalej i BUDOWAĆ !!!
gość mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 10:03
Jakie podatki? Od nieruchomości? Czyli ok 1zł zamiast postawić jeden duży hotel z podatkiem jak od działalności czyli ok 25zł? Właścicielami apartamentów są w większości ludzie spoza gminy i tam gdzie są zameldowani płyną % z ich podatku dochodowego, za to zabierają część dochodu miejscowym, którzy ten % zostawiają w Dziwnowie nie mówiąc już o tym, że wynajem tych apartamentów często nie jest zgłoszony do opodatkowania ani do wyższych stawek za wodę.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 10:36
Gratuluję decyzji o starcie i deklaruję swój głos na Pana.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 10:16
a wycinka drzew do jakiej doszło z mostem na działce jest już wyjaśniona ? opłata wpłacona za wycinkę ?
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:23
Dzioch Siomka i Kapitan to wybór między dżumą i cholerą. Z tej trójki jednak Dzioch ma największą wiedzę o samorządzie. Pozostali nie popisali się dotychczas. Może portal by zrobił jakieś porónanie kandydatów wykształcenie, dotychczasowe dokonania, kariera zawodowa itd?
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 13:11
halo halo jeszcze jest Piotrek ktory przed wyborami się schował by wszystkich zaskoczyć.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 16:24
Jeśli to dżuma i cholera to jak nazwiesz kandydaturę P. Piwinskiej 🤣🤣🤣
Mieszkanka mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:34
Uśmiałam się ale taka prawda. Dobra propozycja
jolka mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:23
panu to już mówimy dość
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:46
właśnie które to już wybory gdy siomak startuje i nie zdobywa mandatu?
Anonim mówi:
sie 31, 2024
o godzinie 7:52
Siomka to taki Waldek co całe życie mówi kiedyś będę, błąd on nigdy nie będzie.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 7:07
panie szanowny kandydacie miał pan dwie kadencje na realizację swoich wizji i dzisiaj wszyscy widzimy jakie one były, co chciałby pan teraz zmienić? pan nie był zwykłym urzędnikiem w urzędzie pan był zastępcą burmistrza tak więc to co w tej chwili widzimy w gminie to właśnie pana wizje i wiele z nich jest nieodwracalnych, pan zniszczył to piękne miasteczko pełne zieleni i uroku w betonowy grobowiec
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:07
Ziomek widać, że cię jeszcze trzyma po wczoraj bo na trzeźwo takie głupoty pisać to nie można. Łukasz zrobił dużo dobrego dla gminy i za to ma mój głos.
Mieszkanka mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:41
Chciałabym wiedzieć co ? W punktach ?
Meme day mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:26
A kto to się pojawił? Pan maruda, niszczyciel dobrej zabawy i pogromca dziecięcych uśmiechów.
gość mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 9:17
Dokładnie mam takie samo zdanie
Mieszkanka mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:36
Super
Mieszkaniec mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 6:18
Łukasz masz pełne poparcie! Robiłeś i będziesz robił super robotę.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:47
Popieram empatyczny i ogarniety człowiek.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 5:24
Nie przekonał mnie dlaczego głosuję przeciwko niemu.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:08
Dlaczego? boś widocznie głupi
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 12:19
Nie wyzywaj Bosia
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:48
Co ty z pisowcem dyskutować? Szkoda czasu
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 23:18
Ma Pan mój głos i mojej rodziny za to co Pan dla nas zrobił, gdy wszyscy powiedzieli że nic się nie da zrobić Pan przekopał przepisy i pokierował co i gdzie znaleźć pomoc. Udało się i tym wpisem dziękuję mimo że pewnie mie Pan nie pamięta.
keto mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:58
byłem u niego dwa razy jako wice i dwukrotnie chcial mi pomoc, ale jedna sprawe zablokowal mu szef. sprawia wrazenie milego i otwartego, ale do tej pory chyba nie mogl sie zbytnio wykazac. jak dam mu szanse zobaczymy co z tego bedzie
mieszkaniec mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:54
Chłop nie wie w co się pakuje Pis do spółki z developerami będą walić w niego jak do kaczek. Pisowskie trole już się szykują do ataku na niego razem z Jacusiem od deweloperki. Mimo wszystko powodzenia.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:41
Gratuluję decyzji i życzę powodzenia. Wiedza i doświadczenie są, ale stary układ już w ciebie uderza dlatego życzę też wytrwałości w końcu w słusznej sprawie.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:34
Dokładnie, same siedzenie przy zebraniach i kiwanie głową nie wystarczy, mieszkańcy chcą końca tej betonizacji, a co ma zaproponować ktoś kto sam wybudował się w terenie NATURA 2000. Polityka tego Pana jest identyczna jak poprzednika-nie polecam.Potrzebujemy gospodarza który cofnie to co już zostało zepsute. Czas na nasadzenia w gminie Dziwnów dość tej duchoty, potrzebujemy drzew w mieście!!!Kandydatow trzeba dokładnie popytać jaki mają szczery cel na kadencję, a później rozliczyć z tego.
WIADRO mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:05
Nikt tego nie cofnie co się wydarzyło, a jeśli ktokolwiek tak mówi to kłamie jak rudy przed wyborami. Skąd wiesz jaka jest jego polityka skoro rządzi od miesiąca a wcześniej był pracownikiem i wykonywał polecenia burmistrza. Pół Dziwnowa stoi na Natura 2000 ale skąd masz o tym wiedzieć skoro tylko potrafisz komentarze pisać. Oby było Ci lepiej po każdym hejtującym komentarzu. Zawsze to mniej żółci w organiźmie :)
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 7:00
Łukęcin.wycinka drzew
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 9:32
Dobrze, że przypomniałeś przecież Łukasz był jedyną osobą z urzędu oprócz naszej radnej, która zaangażowała się w obronę lasu w Łukęcinie. Dlaczego nie było tam kontrkandydatów? Bo to pis rżnął lasy, więc Jareczek siedział cichutko jak myszka.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 18:57
Potwierdzam Łukasz zawsze jest otwarty na bezinteresowaną pomoc drugiemu człowiekowi, dlatego ma mój głos.
Mieszkanka mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:48
Za zastalem wycinka drzew
Mieszkanka mówi:
wrz 1, 2024
o godzinie 21:46
Dokładnie.pięknie napisane konkretnie.
Chciałabym wiedzieć co pan Dzioch ma do zaproponowania na dziwnej , rybackiej w centrum i kościelnej .
Ale i tak to prawda wyciął drzewa by się wybudować .To jak ma je teraz sadzić,dalej będzie wycinał
Dziwnów 2000 mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:28
Kto zgadnie co łączą wybory na Burmistrza dlaczego nie ma Kobiety z DOMEM WCZASÓW DZIECIĘCYCH w miedzyzdrojach
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:23
Dziwnów trzeba przewietrzyć i oskrobać z muszli. W urzędzie trudno coś załatwić, tylu niekompetentnych pociotków.
Dziwnów.2000 mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:20
Myślę że pan policjant i pan komisarz przebierają nóżkami . Może byłoby lepiej dla Mojej miejscowości aby jedyna osobą kandydująca na Burmistrza był Pan Łukasz Dzioch
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:17
Tyle lat ignorowali to co się dzieje przy kołobrzeskiej w Dziwnówku. Betoniarnia, spaliny , wycie pomp do betonu, hałdy do 15 metrów ,hałas ciężkiego sprzętu, fadromy jeżdżące po Dziwnówku jak po prywatnym folwarku z niezabezpieczonymi materiałami sypkimi lub stałymi na lemieszach. Dookoła porozsypywany piach na jezdniach, poboczach i chodnikach . Poprzedni burmistrz pośrednio za taką sytuację nie dostał mego głosu w ostatnich wyborach i w przyszłych też każdy inny pretendent nie dostanie głosu zapewne od wielu osób jeżeli będzie ignorował sytuację która nie przystoi do formy turystycznego Dziwnówka.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:11
Kto to jest pan Siomka czy obecnie będzie kandydować jako kandydat niezależny czy znaczy że zrozumiał że PRAWO i Sprawiedliwość to był był Tego Pana błąd
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 10:21
Ten człowiek był komisarzem w gminie Dziwnów mianowanym przez Jarosława Kaczyńskiego w 2007 roku. Swoją funkcję pełnił, aż przez 3 miesiące. Od tego czasu bezskutecznie kandydował na różne stanowiska w gminie. W ostatnich wyborach kandydował na burmistrza Dziwnowa, jednak walkę tę również przegrał. Taką informację znalazłem o nim.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 20:51
Klika, klika i jeszcze raz klika a na dodatek zabetonowana.
Jest szansa na zmianę i otwarcie na nowe, szansa na pracę dla ludzi młodych a nie przyjaciół i znajomych królika.
betonowy układ mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 20:47
Deweloperskiej betonozy ciąg dalszy?
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 20:43
Na pewno wygra.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 20:25
Zastępca byłego burmistrza stwierdza potrzebę korekty dotychczasowej strategii rozwoju gminy Dziwnów.
Bardzo to dziwnie brzmi.
Czy ktokolwiek widział, czy ktokolwiek słyszał o takiej korekcie w czasie kiedy kandydat pełnił funkcję zastępcy burmistrza.
To jest mowa do stada baranów.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 9:17
ty wiesz że o kierunkach, strategii i decyzjach decyduje burmistrz a nie jego zastepcy? wiesz to prawda?
Mieszkaniec mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 19:26
Tylko nie drwal i jego otoczenie…
HAHAHA mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:29
To są jaja Dzioch wyciął drzewa zgodnie z Lex Szyszko uchwalonym przez Prawo i Sprawiedliwość, a teraz trole pisowskiego jareczka zarzucają mu że wyciął.
dosc mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 18:50
nikt inny nie moze zostac nie ma takiej opcji glosuje glosuje ja i moja rodzina
JA mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 20:48
Tak jest. To jedyny słuszny wybór.
RENIA mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 18:09
Zrobi wreszcie porządek w Zoiku i bibliotece skończy układy rodzinne i znowu będą pracować ludzie potrzebujący i młodzi a nie klany .
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 18:40
😂😂😂😂 dobre
Mieszkaniec mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 20:53
Kto zrobi porządek w zoiku? Chyba nie obecny p/o burmistrza😏
Wtajemniczona mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:21
Czopek przecież już lata do policmajstra bo wie że jak Dzioch przejdzie to skończy się koryto.
bardziej wtajemniczona mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:17
czopek może latać gdzie chce ale to niczego nie zmieni
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 10:40
Co za bzdura. Jak ten Pan przejdzie to nigdzie się nic nie zmieni.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 10:53
To może niech zapewni o tym ludzi, wtedy będzie miał mój głos.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:44
Może ktoś wreszcie zrobi porządek z kotami w bibliotece W Dziwnowie i w Dziwnówku.
Mieszkaniec mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:53
Łukasz masz mój głos i mojej rodziny
Mieszkaniec mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:41
Uczciwiej by wyglądała deklaracja o kontynuacji polityki zmarłego burmistrza, ta deklaracja zmian w ustach prawej ręki Ś.P burmistrza , brzmi fałszywie .
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:41
To prawda. Skąd ta nagła zmiana frontu?
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:24
On był podwładnym burmistrza to jak miał się stawiać? Już widać że niektórzy trzęsą portkami bo pewnie skończy się zatrudnianie rodzin, ale zobaczymy bo coś czuję że układ będzie się przed nim bronił rękami i nogami.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:36
Ty jak niezgadzasz się z przełożonym to rzucasz robotę? Ci bezrobotni to mają ciasne postrzeganie świata.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 13:45
Tak, człowiek bez honoru. Nie potrafi uszanować dobrego imienia zmarłego burmistrza, wszystko zrobi dla stanowiska.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:33
Rodzina Mamzerkow w natarciu na stołek
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:32
Mówi po prostu to, co większość wyborców chce słyszeć. Jak każdy polityk.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:28
Stary układ i klika mocno walczy!
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:55
Masz rację tak jak pisałem, już go atakaja ale jest młody i z nimi może wygrć. Kwestia jak gruba ma skóre. Trzymam kciuki może wreszcie się coś zmieni.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:16
Pan Jozwiak w oststnich wyborach ledwo wygrał z kandydatem pis panem Siomką. Gdyby ten nie startował z pisu go pewnie by wygrał. Ludzie są już wami zmęczeni , ile lat jedno i to samo
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:09
Kto to jest pan Siomka czy obecnie będzie kandydować jako kandydat niezależny czy znaczy że zrozumiał że PRAWO i Sprawiedliwość to był był Tego Pana błąd
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:32
Teraz Pis wie że lepiej żeby ich kandydaci startowali jako niezależni bo tyle trupów z szafy powypadało, że nikt się nie chce do nich przyznawać. Dlatego Jaro będzie „niezależny”, ale kto się na to nabierze.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 21:30
ledwo co? przecież Jóźwiak miał o 1/3 głosów więcej od Siomki. W w tym pisie lepiej zbiórkę organizujcie na prezesa.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 17:15
Nie rozumiem, to wizją która realizował Pan Betonując Dziwnów już jest zła? Przez ile kadencji się Pan na to godził?
mikrus mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 22:33
Ty zawsze zgadzasz się z poleceniami swojego szefa? Przepraszam przecież ty z ops nie dyskutujesz.
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 8:21
jak nie zgadzam się z poleceniami i wizją szefa to idę do innej roboty no chyba ,że nie mam kompetencji i muszę się trzymać szefa bo nic innego nie umiem
Anonim mówi:
sie 30, 2024
o godzinie 13:35
Bardzo dobra odpowiedź. Zastępca to nie sekretarka, która ze spuszczoną głową bez dyskusji wykonuje wszystkie poleceniach szefa.
Anonim mówi:
sie 29, 2024
o godzinie 16:48
Nie dajcie się nabrać.