Podczas dzisiejszej sesji Rady Miejskiej w Wolinie, burmistrz Ewa Grzybowska przedstawiła radnym zmiany w zakresie planów i wydatków na inwestycje. Mowa o rozbudowie istniejącego przedszkola oraz rewitalizacji parku miejskiego i amfiteatru.
– Pierwotne założenia przygotowane jeszcze przez poprzedniego burmistrza zakładały budowę nowego przedszkola. Poprzednicy zostawili na ten cel w budżecie jedynie 3,2 mln zł, czyli co najmniej o 2 mln zł za mało, patrząc po cenach proponowanych przez firmy budowlane w ramach postępowań przetargowych. Należy przypomnieć, iż przetargów łącznie odbyło się aż 6, z czego 4 jeszcze w czasie urzędowania poprzedniej władzy – tłumaczy Ewa Grzybowska – Niestety, potwierdza się jedynie, to o czym mówiliśmy w kampanii wyborczej,
że sytuacja finansowa naszej gminy jest bardzo trudna. Dzisiejsze ceny rynkowe w sektorze usług budowlanych są najwyższe w historii, a środki w budżecie mocno niewystarczające. Publiczne informowanie przez poprzedników, że za ok. 3 mln zł uda się wykonać pierwszy etap inwestycji przy ofertach na poziomie ok. 5 mln zł było niestety wyborczą fantastyką.
Burmistrz Wolina nie załamuje rąk i podkreśla, że objęła stanowisko nie po to aby narzekać, a znajdować rozwiązania.
– Z powodzeniem można za dużo mniejsze pieniądze rozbudować już istniejące przedszkole. Co ważne, istnieje program dofinansowania takiej inwestycji w ramach procesu rewitalizacji. W ramach tego programu można również ubiegać się o pieniądze na rewitalizacje parków, czy amfiteatrów i my o pieniądze na te cele będziemy walczyć. Środki, którymi dysponujemy przeznaczymy na wkłady własne oraz niezbędną dokumentacje, reszta środków pochodzić będzie z dofinansowania. To nasz ambitny plan, ale oczywiście priorytetem jest zwiększenie liczby miejsc w przedszkolu i na ten cel w ramach naszej koncepcji pieniędzy wystarczy – dodaje Ewa Grzybowska
W trakcie sesji radni na wniosek burmistrz Wolina podjęli uchwałę o odwołaniu skarbnika i powołaniu na tę funkcję pani Jolanty Bartnickiej.
268 komentarzy
Anonim mówi:
lut 1, 2019
o godzinie 13:23
Widać po komentarzach, kto je pisze???? — Ludzie ogarnięci amokiem z brakiem wiedzy w temacie politycznym.
Anonim mówi:
sty 31, 2019
o godzinie 18:07
Te nagrody nam się należały — to mówiła Szydło, a nie Kopacz.
Anonim mówi:
sty 31, 2019
o godzinie 16:17
Nie Kopacz tylko Szydło :(
anonim mówi:
sty 31, 2019
o godzinie 13:46
ciągała wózek z kawą to stanowisko jej się należy tak jak mówiła kopacz a co !!
Anonim mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 22:37
Robic swoje pani Ewo, ludzie czekaja na zmiany
Wiktoria mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 21:59
O stanowisku Pani B. / skarbnik/ było wiadomo zanim p.Grzybowska wygrała wybory. Nic nowego . Wszystko po staremu.
Anonim mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 22:37
I bylo wiadomo, ze grzybowska wygra wybory zanim sie urodzila moze co? ???
Anonim mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 17:14
257 i wszystkie pozytywne brawo super burmistrz już na starcie ocena wpisów jak w PIS i TYP INFO propaganda działa ale do czasu !!
Wd mówi:
sty 29, 2019
o godzinie 20:18
257 komentarzy, szacunek Pani Ewo. Oby tak dalej.
jola mówi:
sty 29, 2019
o godzinie 12:05
no i wpis cygana pokazał która strona ma więcej agresji brawu
Anonim mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 13:12
Raczej wpisy typu „kulą w płot frajerze” do ludzi, którzy mają odwagę pisać o długach jakie zostawili poprzednicy. Wyzwiska typu baran, debil, idiota nie wsrto cytować bo oczy bolą. Tak sie tu obraza ludzi, ktorzy ciesza sie na zmiany
Anonim mówi:
sty 29, 2019
o godzinie 11:57
A mnie ciekawi ile w Golczewie kosztowało wybudowanie nowego przedszkola?
Anonim mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 18:06
W Golczewie wybudowaliśmy przedszkole za 3 mln 200 tys
Anonim mówi:
sty 30, 2019
o godzinie 19:51
Super.Będę na Ciebie głosować.
Hubert Kania mówi:
sty 29, 2019
o godzinie 9:52
A ja jestem bardzo ciekawy czy gmina Wolin jest tak bogata w mieszkania że w Zastaniu zamiast dać mieszkanie osobie potrzebującej daje się za darmo drugą świetlicę żeby mogli się modlić.Wiadomo że sołectwo nie będzie płacić bo dostali prezent od radnych i burmistrzowej na nieodpłatne korzystanie.Czy jesteśmy tak bogaci że sołectwo ma dwie świetlice to teraz trzeba dobudować w innych sołectwach też żeby było równo a nie wyróżnianie Zastania.A tam o ile mi wiadomo to parafia Międzywodzie a nie Wolin.A poza tym fundusz sołecki to nic innego jak fundusz gminny czy naprawdę stać nas na to,wystarczy że przejadają fundusz teraz może jeszcze podnieść dietkę a co należy się za dobre roztrwanianie naszych pieniążków.
af mówi:
sty 29, 2019
o godzinie 7:41
ta ofensywa to raczej defensywa. miało być nowe przedszole teraz okazuje się że nie będzie,ale pieniądze przeznaczone na ten cel i tak zostaną wydane. nowe przedszkole gwarantowałoby dodatkową ilość miejsc a tak to coś mi się wydaje, że pomalują budynek,wstawią nowe okna i ta kasa się rozejdzie i taka to będzie rozbudowa.. chciałbym się mylić ale coś tak mi to wygląda. tym bardziej, ze można kasę z tegorocznego budżetu zabezpieczyć przyoszczędzić ze dwa lata i przesunąć budowę o 2-3 lata
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 21:45
Mi sie bardzo podoba taka koncepcja inwestycji. Niestety mam duzy zal do poprzednikow, ze nie mowili jak jest z tym przedszkolem odnosnie braku pieniedzy w budzecie
anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 19:46
Tomek cz nie rybki łapać i cieszyć się życiem niż paprać się w takim bagnie kilka sesji i nikt z was nie zabrał głosu tylko Dubrawski nie macie nic do powiedzenia ??? to wy macie mieć projekty po to tam was wybrali jeszcze rok i będziesz uciekał na wodę oby jak najdalej od tej pani
Rex mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 21:23
Przestan ryć świnio nie na swoim, bo bagno masz w swoim umyśle wiec babraj sie w nim bez pouczania i ostrzegania swinio w ludzkim ciele.
jola mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 19:18
najwięcej wpisów agresywnych jest zwolenników pani ewy taka jest prawda a jazda po lemzie zPSL jeet OK to mu się należy jak psu micha sprzedawczyk i tyle
Cygan mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 21:11
Jola.twoje wpisy to juz jak kopie powtarzasz sie od kilku miesiecy,problem w tym ze twoje tezy nie mają poparcia w faktach. Plujesz i wmawiasz ze deszcz pada. Prawda to tylko materialna bo ty mi.przypominasz Prawde wydawana w CCCP co nigdy prawdy nie pisała. To w nawiasie dodam przypominasz mi Jolke zwaną „psem arysa” i pewnie pracujesz dzieki siostrom na marinie.
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 21:44
Pokaż choć 2 agresywne wpisy zwolenników Ewy Grzybowskiej. Bo ja pokażę Ci z 30 wpisów, gdzie obraża się burmistrz i piszących o jej decyzji pozytywnie. Inwektywy typu: debil, frajer itd.
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 16:03
Brawo Pani Ewo! Trzeba Urząd oczyścić aby móc dobrze i spokojnie pracować. Uwarzac na judaszy czyli Lemza itp. I robić swoje.Spokojnie i do celu. Jestem za……. Powodzenia!
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 15:53
22.35 — odezwał się „pierwszy sort”, tylko po co od razu takie słowa??? Na marginesie dodam, że MARGINES, to z reguły nie ma komputera. A, tzw. poważni ludzie, co widać, mają czas na czytanie tych głupot i wychwalanie p. Burmistrz. Dajcie Jej spokojnie działać i nie wprowadzajcie nerwówki.
(...) mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 12:14
Szkoda że liczba wpisów nie przekłada się na dobre wskazówki dla Pani Burmistrz.
Złe emocje i nerwowe poniżanie nie ma końca z wybuchem agresji słownej z osobistymi docinkami. To język tych którym brakuje nawet argumentów na krytykę konstruktywną w merytorycznym uzusadnieniu.
„Jeżą” się przegrani z ostatnich wyborów kiedy z woli wyborców już na starcie Pani Ewa miała największe poparcie.
Teraz pokladamy nadzieje wobec Pani Burmistrz i jej plany te na dziś i jutro na oczekiwane zmiany, lecz musimy dac czas na przemyslenia i wnioski.
Ufam że zadba o nasze interesy i publiczną kasę…(…)
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 16:04
Wpisy były obraźliwe i agresywne zwolenników p Burmistrz sprawdź poczytaj lub popytaj prawie po każdym komentarzu zwracali uwagę o nie kulturalnych wpisach można mieć swoje poglądy wyrażając się przyzwoicie tak było przed wyborami po i teraz też się zdarzają masz słabą pamięć albo chcesz to wymazać z pamięci
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 19:21
O czym piszesz bo twojego belkotu nie potrafie zrozumieć mimo dobrych chęci…
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 0:52
Robi pani Ewo zgodnie z tym planem i nie sluchac specjalistow od budowy hal za 20 baniek albo „sprzedawców historii” z PSLu
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 23:24
Zamiast tych pięciu budyneczków na przedszkole postawić jeden i napewno wyjdzie taniej.Poza tym można wykonać je z modułów drewnianych które można rozbudowywać w razie potrzeby.
H mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 23:14
Tylko… Gdzie ci inwestorzy???
Żaklina mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 22:35
Zapowiada się super! Cieszę się, że w końcu coś się zmieni, nastawiona jestem pozytywnie i trzymam kciuki!
Przykre tylko są te komentarze poniżej, świadczą tylko o tym jak zawistni i zazdrośni są dzisiaj ludzie. Pocieszyć można się tylko tym, że poważni ludzie nie mają raczej czasu wypisywać takich głupot, więc nie ma się co przejmować tym bełkotem MARGINESU!!
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 20:53
Wolin to wiocha! Z gowna tortu nie zrobisz ????
Anonim mówi:
sty 28, 2019
o godzinie 0:51
Wszystko jest mozliwe. Wystarczyc chciec i pracowac i pani Ewa widac tak robi
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 19:39
Ciekawe co by poprzednicy powiedzieli dziś ludziom? Opowiadanie bajek dalej? Dobrze że nowa władza działa racjonalnie
woliniak mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 19:07
Był burmistrz ,jeden, drugi ,trzeci ,był Jasiewicz i gówno zdziałali, tylko kupę długów zostawili zanosi się na to że i nowy burmistrz tylko długi powieli po poprzedniku. Prawdę mówiąc dobry gospodarz to i z gówna bat ukręci, ale co to za bat.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 17:57
Czytam i czytam,Wolin to Wolin tamto,a gdzie reszta gminy.Tam mieszka,ponad siedem tysiecy obywateli naszej gminy,oni co,od macochy.Po co im park,po co amfiteatr,jak co nie ktorzy w zyciu tam nie beda,do przedszkola za taka kase nikt,dziecka z,Dobropola,Zastania,Siniechowa nie bedzie wiozl.Pomyslcie,Woliniacy o innych,oni tez chca zyc.A z tym rynkiem,jest to dobry pomysl kupy sie to trzyma.Lepszy niz z tym parkiem,parking kolo muzeum zrobic.Z ta wizytowka przedszkola Wolina, dla innych to,lekka przesada,chociaz za taka kase?.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 19:37
To dopiero początek inwestycji,
G-7 mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 17:52
Cos mi się wydaje że ktoś podkłada kłody pani co została Burmistrzem. Jakoś źle to widzę po co mi amfiteatr ścieżki poza miastem. A zostawić przedszkole w baraku. .Radni co wyście poparli. Przecież ten program to ktoś wymyślił kto był na TY z kulturą Przecież jak to blazenstwo powstanie to przynosi tylko koszty i będziesz utrzymywać to przez cały rok a koncerty 4 w roku. A dzieci w baraku
Ludzie to jest chore Używane auto naprawianie jest ciągle. A zgnily barak. Ten pierwszy projekt jest żenada ’ brak słów
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 19:38
Bardzo dobra decyzja. Szansa na 3 fajne inwestycje z kasą z Unii, a tak byłoby nic. Trzeba kibicować pani burmistrz, bo kłody rzucają się przez takie komentarze jak twoj
gosc mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 17:11
Wolin to wiocha była jest i będzie
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 17:37
Była to fakt ale po to wybralismy zmiany, zeby sie zmienilo
Mieszkaniec mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 16:50
A p. Dubrawski chciał budować arenę a nie drogi. I co z tego ze się odzywa? Pamięć ludzka jest krótka.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 16:32
13.44 – masz rację, ale tą fontannę zrobiłbym zamiast tego kopca po pomniku.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 16:20
Wreszcie mamy gospodarza gminy, ktory realnie planuje i ocenia mozliwosci. Bardzo mi sie podoba projekt walki o srodki zewnetrzne na 3 nowe i potrzebne inwestycje
jola mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 13:54
a czach zamiast myśleć o drogach na wsiach co poprzednik zaczął to park będzie budował wyborcy się obudzą a po za tym ci radni potrafię tylko głosować ażeby głos zabrać to ani be ani ma tylk pan Dubrawski potrafi coś powiedzieć ??
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 16:17
Pan dubrawski potrafi obiecac wiecej bajek niz poprzednicy. Hala za 20 mln zl np ??? Milczenie jest zlotem :)
anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 13:44
Park 2 km o miasta mało kto tam chodzi scena może raz w roku działa kasa wydana a korzyść mała a w mieście koło magistratu bałagan całe ta centrum wyrównać ten parking koło nikity to porażka tam ładny położyć bruk ławeczki i fontanna w całej Polsce wszystkie miasteczka tak mają proszę tą swoją radę zapakować uświadomić że to jest wizytówka miasta gdzie turyści się zatrzymują gdzie zostawiają kasę już nie raz słyszałam jaki tu wstrętny rynek i to prawda w całym regionie nie ma gorszego no ale do parku to ma blisko teściowa z teściem i oto chodzi
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 16:18
A my czekamy i na park i na rozbudowe przedszkola i trzymamy kciuki za pania Ewe
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 13:43
To logiczne ze pani burmistrz przyjmuje swoich znajomych.Musi miec przy sobie ludzi ktorym ufa a nie kolesi swoich poprzednikow.Brawo pani Ewo trzymamy kciuki aby miala pani przy sobie samych przyjaciol.
Gość mówi:
sty 29, 2019
o godzinie 8:16
Jeżeli to takie logiczne to czemu wytyka się poprzedników że mieli swoich znajomych kolesi itd. A po prostu inaczej się nie da trzeba mieć zespół zaufanych ludzi a wygląda na to że p Burmistrz robi dobrze dobierając swoją ekipę a poprzednicy źle czy mam rozumieć iż tamci mieli mieć ludzi nie zaufanych
Klaudia mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 13:03
Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem, pierwszy etap inwestycji szacowany koszt 5mln a w budżecie poprzednicy zostawili 3, więc co da dotacja na 3mln. Będzie stał pusty nowy budynek, bo nie będzie kasy na ciąg dalszy budowy. Więc uważam że lepiej reanimować trupa (stare przedszkole)i mieć więcej miejsc dla dzieci niż aby było jak teraz!
Sama mam dziecko i uważam że lepiej realna obietnice niż gruszki na wierzbie!
Ania R. mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 12:53
Nowe piękne przedszkole byłoby Niepodważalną Wizytówką Naszego Kochanego Miasta.Jest tylu ludzi za tym,to może się udać. Dla chcącego nic trudnego.Znajdą się chętni na zagospodarowanie placu zabaw i sponsorzy na jego wyposażenie.Może pokażemy pani burmistrz i całej radzie ilu rodzicom i dziadkom zależy żeby te marzenia się spełniły. Kto jest za ???
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 12:45
Skąd takie informacje ze radni maja wyźszą dietę ?
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 12:45
Jasiewicz zostawil gmine z dlugiem 25 000 000 złotych!!! Bardzo sie ciesze, ze pani Grzybowska porządkuje sytuacje. Oglosila nowe inwestycje i walke o dofinansowanie, zmiany personalne sa w toku. Trzymac kciuki tylko nalezy
gość mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 21:19
Jasiewicz zostawił 4 mln 200 tys na przedszkole, a i sprzedał działkę za 1 mln 100 tys tj łącznie 5 mln 400 tys i za tyle można było wybudować przedszkole bo oferta była na 5 mln i to zrobiłby Jasiewicz bo budowa przedszkola nie była wyborcza obietnica proszę wejść na bip i zobaczyć od kiedy były ogłaszane przetargi za raz po tym jak uzyskano pozwolenie na budowę i ponawiano do samego końca.Co robi pani grzybowska wszystko tylko nie to co Jasiewicz, a wiec nie buduje tylko rozbudowuje coś co powinno się wyburzyć sprzedać działkę i odzyskać cześć pieniędzy owszem bez dofinansowania planowano budowę przedszkola ale nie zawsze dofinansowanie jest ale pewne było że przedszkole jest niezbędne i to wiedzą wszyscy.
mieszkaniec mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 12:07
Widać co dobrego zrobiła Grzybowska w naszym pięknym Wolinie do tej pory podniosła sobie pensje,podniosła radnym diety ,przyjęła swoje koleżanki do pracy bez konkursu,no i teraz zabiera się za kasę którą zostawił burmistrz Jasiewicz na bardzo potrzebną inwestycję budowę nowego pięknego przedszkola .
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 12:46
Sterta kłamstw, miłego pisania na bezrobociu
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 11:42
Jest to bardzo przyzwoity plan, dobrze sie czyta, a teraz czekamy na efekty
anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 11:40
Są pytania kto zadłużył gminę proste gienek i jego rada zostali z tej rady LEMZA I CZACH, którzy podnosili ręce za wydatkami między innymi na inwestycje w UNINIE w większości.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 11:16
A CO Z PLAZYCZKA ????przeciez miała byc taka zajebista
kinga mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 10:07
Czytam te komentarze i jakbym słuchała co mówi Pis . Jak zastali Polskę w ruinie .Zobaczcie co do tej pory zostało zrobione . Mamy markety , kiedyś jeździłam do Kamienia do Biedronki czy do Netto. Trzeba iść do przodu .Żeby nie było nie jestem z żadnej opcji .Jestem emerytką i chcę żyć w spokoju i dobrobycie.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 10:36
Markety świadczą o naszym dobrobycie? To ja i moja rodzina mamy troche większe ambicje rozwojowe. Inwestycje, ktore wskazuje pani Grzybowska są początkiem naszych aspiracji
anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 8:52
Unin głosował za PSL na Lemze żeby nie wygrała pani Bałandanowisz od ewki a tu masz Lemza chop i już przy korycie tak naprawdę to oszukał wyborców brawo unin
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 23:27
Kto? Radny Lemza, radny Kopański, tak tak, byli radnymi kiedy zaciągano kredyty, głosowali za nimi, a dziś zwalają winę na innych, bo to burmistrz i rada decydują o tym, nie skarbnik
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:18
Czy ja dobrze rozumiem ze skarbnik byl cale 12 lat z jasiewiczem u wladzy? To kto odpowiada za to jedno z najwyzszych w Polsce zadluzen naszej gminy?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:09
Kazda z tych inwestycji bardzo potrzebna
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:09
Bardzo mi sie podoba ofensywa naszej burmistrz
anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 21:12
A co by było jakby nie było trzech milionów które zostawił pan burmistrz Jasiewicz ,z czym by Grzybowska ruszyła do przodu ,jak stara się o wielkie dofinansowania niech zostawi te trzy miliony na przedszkole bo my czekamy na to piękne przedszkole a nie na odmalowany barak nie to nam obiecała .
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:06
Jasiewicz zostawil dlug 25 mln co nawyzej. Czytaj artykul. Najnizsza oferta w przetargu to 5 mln i mowimy o 1 etapie a nie calej inwestycji
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:09
Cale szczescie nie ty decydujesz tylko Mieszkancy, ktorzy wybrali pania Ewe. Jak widac wybrali dobrze, bo plan jsst dobry
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 9:55
Zapewne nie masz dzieci ani wnuków w wieku przedszkolnym podobnie jak pani burmistrz dlatego wam nie bardzo zależy na tym przedszkolu.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 10:35
Mam, a burmistrz w artykule wyraznie mówi, że wzrost liczby miejsc w przedszkolu to priorytet i ta inwestycja zostanie zrealizowana jako priorytet. Polecam czytać a potem komentować
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 21:00
Szkoły potrzebuja w klasach skarbnika
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:07
???
Mieszkanka mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:56
Narazie Pani Burmistrz jeszcze nic dla mieszkanców nie zrobiła poza przyjmowaniem do pracy swoich znajomych.
Golczewianka mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:49
Warto wziąć przykład z Golczewa.Nasz były burmistrz pan Andrzej Danieluk wybudował piękne przedszkole i po problemie.Dla każdego dziecka jest miejsce w pachnącej świeżością placówce.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 21:59
Można? Można.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:07
I ma flaszke tez starczylo
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 9:56
Pił ale o dzieci zadbał.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 10:37
Nie do końca, warto spojrzeć trzeźwo na temat
gość mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:23
Płaca, jak prezydenta Andrzeja Dudy.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:36
A moze jak dyrektorki NBP 60 tys od razu? :-)
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:08
Widać od początku, że Grzybowska ma pomysł i energie. Tamtym sie juz nie chcialo. Przyspawane tylki do stolkow i trwaj chwilo…
anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:05
Standard w sekretariacie pani ewa nie przyjmuje bo jest WKURWIONA oto cały standard ha ha
maria mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:03
a może tak zamiast tego parku i amfiteatru to pomyśleć należy o barażach w których mieszkają ludzie wstyd buduje się świetlice po wioskach a ludzie nie mają gdzie mieszkać
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 19:40
Grzybowska sprząta po koniczynie, szkoda ze dopiero teraz wygrala a nie 4 lata temu. Byloby znacznie lepiej w gminie
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 19:39
Niech mi sie PSL na oczy nie pokazuje
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 19:39
Dobrze, wreszcie cos rusza z miejscach. Ostatnie lata to istny dramat
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:53
Zupełnie inny standart przyjmowania gości do anonima z godz.18:35 to nie jest prywatny folwark tylko urząd tu nie przyjmuje się gości tylko petentów a niestety dostęp do szanownej burmistrz jest ograniczony bo ona nigdy nie ma czasu.Czy tak powinno być żenada.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 19:37
Petent był w PRL. Teraz jest gość lub klient i obsługa jest na dużo wyższym poziomie
mieszkanka mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:49
dobrze jest wziąć gotowe trzy miliony które zostawił poprzedni burmistrz i roztrwonić ,a może by postarać się o drugie trzy miliony i wybudować to piękne przedszkole ,ale jak widać do tego trzeba dobrego gospodarza ,a my takiego w Wolinie nie mamy ,mam troje małych dzieci i głosowałam z całą rodziną na Grzybowską ale teraz bardzo ,bardzo żałujemy jak widzimy co ona wyprawia .
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 19:39
czytaj ze zrozumieniem artykuł. Idzie po dofinansowania, czyli po dużo więcej kasy z zewnątrz. Poprzednia władza powinna się wstydzić że nawet tego nie potrafiła robić skutecznie. Bardzo dobrze, że wreszcie mamy birmistrza który walczy o interes mieszkańców
Klaudia mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 13:01
Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem, pierwszy etap inwestycji szacowany koszt 5mln a w budżecie poprzednicy zostawili 3, więc co da dotacja na 3mln. Będzie stał pusty nowy budynek, bo nie będzie kasy na ciąg dalszy budowy. Więc uważam że lepiej reanimować trupa (stare przedszkole)i mieć więcej miejsc dla dzieci niż aby było jak teraz!
Sama mam dziecko i uważam że lepiej realna obietnice niż gruszki na wierzbie!
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:42
Widzę, że zwolennicy zmian opluwani są wyzwiskami typu frajer, głąb, debil, baran. I dalej się dziwicie, że wybralismy pania Ewe? Ludzie, troche klasy w zyciu.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:39
Jeżeli obecny skarbnik zostawia wolin z takim długiem to gdzie on znajdzie pracę? W netto na kasie też trzeba sprawnie liczyć?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 17:37
Grzybowska konkret babka, spoko
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 17:37
Bardzo delikatnie nazwala pani polityke poprzednikow…
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 17:36
Bardzo trafna analiza mozliwosci finansowych i dobrze zaplanowana strategia nowych inwestycji
Rodzic mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 17:13
Pani Ela Mikołajczyk to bardzo mądra osoba. Zawsze pomocna . A to ze potrafi grać w zespole to tylko inplus.
Abodnosnie wyglądu to myśle nie wytykając wieku niejedna kobieta na dziewczyna marzy aby tak wyglądać.
Pani Elu głowa do góry jest pani super.
JA mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 16:58
a jaka to rodzina gdyby nawet to wstyd się przyznać!!!
ma mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 16:55
jak fachowymi ludżmi się pani burmistrz obstawia to widać po sekretarce tak dalej!!!
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 17:54
Obciach
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:35
Bardzo kompetentna osoba, zupełnie inny stabdard podejmowania gości. Przede wszystkim skończył sie salon towarzyski
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:50
Wszystkie zmiany personalne oceniam na plus
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 21:33
Obciach ? Delikatnie powiedziane !!! Żenada jakich mało !!!
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 22:08
A ja doceniam zmiany
Miedzyzdrojanka mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 16:29
2017 r. – nadwyżka budżetu 2,1 mln zł http://bip.wolin.pl/unzip/11531.dhtml
Za I półrocze 2018 nadwyżka 4,5 mln zł
http://bip.wolin.pl/unzip/11914.dhtml
Pani radna, panie radny, poczytać trochę, pani burmistrz również polecam lekturę,
Nie tylko bieganie do kasy po wypłatę
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:34
Haha, ciemnote wciskać nie wstyd? Pokazujesz wyniki za fragmenty roku. Pokaż budżet w ujęciu rocznym, to wyjdzie 25 mln długu. Rząd też na listopad miał nadwyżkę 10 mld zł a na koniec grudnia w ujęciu rocznym 11 mld zł deficytu. Międzyzdrojanka, a tak między nami to fucha już gotowa czy jeszcze trzeba troche pożebrać?
Miedzyzdrojanka mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 19:46
Jak Celiński?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 20:07
Widzę, że z budżetem przestałaś kit wciskać, tyle dobrego. Powiem ci, że na etacik ciepły u sąsiadów troche poczekasz. Zmiany strukturalne trwaja dlugo a moga wcale nie nastapic :-)
Gość mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 15:30
Nie zgadzam się z tym komentarzem jesteście jak chorągiewki zależy z której strony wiatr zawieje moim zdaniem jest to odwaga głosuje w/g własnego sumienia przeszkadzały większości układy kolezenskie i rodzinne a teraz niepodoba się postawa jeśli ktoś ma własne zdanie ma chować głowę w piasek bo zaraz wytykac ie katolicy nie powinni być zakłamani a rodzina to żadna złe info
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 14:33
Podoba mi się plan walki o pieniądze z dofinansowań. Może się coś ruszy!
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 14:32
25 mln zl dlugu, skarbnik i tak byl za dlugo. Dobry skarbnik to taki co wraz z burmistrzem zostawia nadwyżkę dochodów nad wydatkami w budżecie. Trzymam kciuki za nową skarbnik
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 16:37
Kulą w płot frajerze ? poczytaj bip, tak, jest takie coś, a tam są sprawozdania z budżetu, tak, jest takie coś, 2017 r ponad 2 mln nadzwyzki, za I półrocze 2018 4,4 mln nadzwyzki, za 2018 r. zaraz zobaczymy, także głąbie czytaj i myśl, to ma przyszłość, a nie powtarzasz bezmyślnie brednie swojej pani
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 18:37
Czemu pokazujesz wykonanie budżetu za pół roku a nie za cały rok? Dlatego, że za cały rok są uwzględnione wszystkie wydatki i dochody i jest prawdziwy obraz. Ludzi nie nabierzesz na takie sztuczki :-) Powodzenia na rynku pracy fachowcu
Miedzyzdrojanka mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 9:54
Bo za cały 2018 jeszcze nie ma, będzie w marcu sprawozdanie, ale to trzeba wiedzieć i się na tym znać, a to przerasta co niektórych, jak całe życie wernisaże się robilo
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 10:42
Pomyliły ci się wpisy i pseudonimy. Tutaj pisałeś jako anonim, a wyżej jako międzyzdrojanka. Jeśli się mylisz przy tak prostej czynności to szkoda czasu z tobą na dyskusje o budżecie, gdzie równie nieumiejętnie i celowo wprowadzasz w błąd. Rozumiem, że teraz masz dużo czasu na komentarze w dni robocze po godzinie 9:30, ale pamiętaj, że inni w tym czasie chodzą do pracy.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 14:31
Poniższe 3 wpisy napisane przez tę samą osobę. Wielkie litery i składnia na poziomie bełkotu. Czyżby ktoś aż tak dotknięty? Gorąco popieram zmiany inwestycyjne, jak i te personalne, bo to daje nadzieje, ze ta gmina wreszcie zacznie cos znaczyć w powiecie i regionie
Kon ktory mowi iha iha hahahahaha mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 14:21
Fajna panorama Wolina ,parku barakuje a obok jak miasto wygladalo przed wojna i zobaczycie ile jeszcze zostało do zrobienia .Zwlaszcza teraz zima widać jak wygląda Wolin .Cudu jednak nie będzie .Jak powstanie cos nowego to tylko wypada sie cieszyc przy obecnych długach gminy .Nie zapominajcie ze Gmina to nie tylko miasto Wolin wiec kasy jest mało bo brak jest miejsc pracy dla przeciętnych ludzi ,którzy niepotrafia isc na swoja dzialalnosc .A tych co prowadza wlasna dzialalnosc nijak nieda sie nazwac pracodawca ,jeśli jakkolwiek o nich mowic to prywaciarze.No i tak jakos sie kolo toczy co roku.Co trzeba zrobić w naszym miescie to widać az bola oczy.Zastanawia mnie tylko czy jest jakiś calosciowy plan zabudowy wolina czy to dziala na zasadzie jak sie uda tak będzie? Budrzet jaki jest taki jest trzeba walczyc o dotacje poki jeszcze mozna bo jak sie rozleci Unia Europejska to będziemy z reka w nocniku. P.S Dla mnie jest obojętne kto będzie Burmistrzem Miasta Wolin Byle by wedzial ile jest pieniazkow w kasie i czy będzie Miasto budowal tak jak przewiduje plan czy będzie tylko siedział i czekal na okazje……….. Pozdrawiam
jola mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 13:56
MIKOŁAJCZYK ZERO ZERO I JESZCZE RAZ ZERO WSTYD I ŻENADA BEZ HONORU
JA mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 13:30
PRAWDA MIKOŁAJCZYK POSZŁA TAM DLA KASY I DLA KASY DAŁA BY OGOLIĆ TE BYLE JAKIE WŁOSY WYGLADA JAK W LATACH 70 HA HA !!!
kaja mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 13:18
pANI RADNA MIKOŁAJCZYK BEZ HONORU WIEDZIAŁA ŻE MAJĄ WIĘKSZOŚĆ IGŁOSOWAŁA ZA ODWOŁANIEM A MOGŁA NIE GŁOSOWAĆ PONOĆ ROMEK TO DALSZA RODZIN ALE EWKA NAKAZAŁA A TAKA KATOLICZKA WYSPOWIADA SIĘ I OK
anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 13:09
Lemza człowiek bez honoru to mało powiedziane to ś …!!!!!!
Iwona mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:36
Brawo panie Lemza, pan wie co to honor??? Fajnie się otwierało drogę w Uninie? Świetlicę? Oczyszczalnię ścieków??? A dziś pluje pan w twarz tym którzy to zrobili, dziś pan mówi że tamto to było zło. Warto aż tak się sprzedać? Pan spojrzy na pana Srudkowskiego, faceta z jajami o honorem, a pan?? Hmmm, kiedyś Miller powiedział tak do Ziobry: nazywając pana zerem zdecydowanie pana przeszacowalem.
Powodzenia panie Lemza…
Mama mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:31
Błagam zróbcie coś bo ja tak dłużej nie pociagne, z tym przedszkolem co teraz jest no i ciągle słyszysz nie ma miejsc szlak mnie trafia jakieś kryteria a tak naprawdę kto może to może
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 14:19
NAZWISKO się liczy i przychylność władz przedszkola.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:21
Tych miejsc w przedczkolu musi byc wiecej dobrze ze bedzie rozbudowa. Jestem zla na poprzednia wladze ze tak mydlili oczy i przeciagali sprawe i juz wiadomo dlaczego. Jak bedzie tez park zrobiony i amfiteatr to tylko sie cieszyc. Pani grzyboska widac pracuje i ma pomysly
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:08
Może dzięki temu Wolin zacznie jakoś wyglądać. Za Jasiewicza i Wójcik wstyd było się przyznać, że tu się mieszka
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:07
Bardzo dobre pomysły, robić swoje pani Ewo, ludzie są za panią
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:07
No wreszcie cos ruszy z miejsca po tylu latach
PostmanOffice mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:38
Nie wiedziałem dwoje radnych z opozycji którzy tym samym nie udzielili poparcia dla Pana Romana a wstrzymanie się od poparcia przez Pana radnego Śrudkowskiego nie rozumiem? Określanie tej postawy odwagą i honorem jest czymś niedorzecznym !!! Bez wpływu na wynik głosowania mógł udzielić poparcia skarbnikowi ale czemu tego nie zrobił? A ja muszę listy za niego roznosić na mrozie kiedy on sobie siedzi w ciepłym.
mieszkaniec mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:33
Odpowiedz lokalny budowlaniec za 3 miliony to obiecujesz ze postawisz w trakcie rozliczenia bys zmienil cene takrobicie lokalni i jeszcze drugi dom wybudowal bys wies dalej za samaelewacje bys wziol za budynek 60 tysiecy pracowalem w hurtowni to wiem jak okradacie inwestorow.
KŚ mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:21
Teraz patrzeć jak pracownicy Osiru na zwolnienia lekarskie od psychiatrów pouciekają wspomnicie moje słowa
Tubylec mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:00
Radzio uciekaj puki masz nazwisko dziwie sie tobie poco ci to politka to wielkie g…. miej chonor i sie nie sprzedawaj
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:02
Pisze się honor ?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:11
Honor to się ma jak w grę nie wchodzą pieniądze Tubylec na jakim świecie żyjesz
Wyborca mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 10:08
Tylko, że poprzedni burmistrz juz przygotował dokumentacje i wydał duże pieniądze na te dokumenty a teraz nowa Birmisyrz wyrzuca to do kosza i będzie wydać nową kasę na nowe piapiery projekty pozwolenia, gdzie tu gospodarnosć i oszczędności
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:03
Niegospodarność to sie jeszcze okaże, gdzie była?
JA mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 10:07
miały być sesje do obejrzenia i co gdzie obietnice chcielibyśmy widzieć jak to przebiega?
KŚ mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:18
Youtube zajrzyj zakładam że wiesz o czm piszę?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:03
Było na żywo na BIP, ja oglądałem
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 10:06
Popieram w 100% lokalnego budowlańca
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:14
Ja tez popieram.Jeśli pani burmistrz to czyta powinna sie skontaktowac z tym przedsiebiorcą.
Anonim mówi:
sty 27, 2019
o godzinie 11:38
Byłoby to złamanie prawa. Były przetargi i się nikt taki nie zgłosił. Najniższa oferta 5 mln zł. Takie inwestycje są objęte ustawą o zamówieniach publicznych
Antysympatyk mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:48
Czarno widzę te nowe rządy. Ale pożyjemy, zobaczymy.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:54
Ja też
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:53
Ja widzę mega jasno i trzymam kciuki
Wojtek mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:44
Popieram dotychczasowe decyzję, tylko przy inwestycjach proszę pamiętać o lokalnych przedsiębiorcach bo to oni zostawiają duże podatki w Gminie
woliniak mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:38
Ja,też,chciał w to wierzyć?
Powinna realizować zobowiązania wyborcze!
Lokalny budowlaniec mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:44
WLASNA DZIALKA I MYŚLĘ ZE ZA 3 mln mozna nowe przedszkole wybudowac. Buduje domy. Systemem gospodarczym dom 150 metrow mizna postawić pod klycz 400 tys. Ja za przedszkole wzial bym 2 mln i jeszcze zostaje milion na wyposażenie. No ale burmistrz nie chce nowego przedszkola bo te 3 mln przesunie na inne cele. Biblioteka byla wybudowana za miliony ja nie mialem szans stanac do przetargu/ich układy/ ale bym tez biblioteke postawił za połowę stawki jej wybudowania. Czyli nie chodzi o pieniadze. Chodzi o to drodzy rodzice ze obecna burmistrz nie chce przedszkola gdyż nie chce czegoś ciągnąć po …Jasiewiczu. Ona chce coś od siebie. Ze nie da rady ale postara sie o środki zewnętrzne bzdura. Lokalny budowlaniec
Ania R. mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 10:00
Popieram.Pani burmistrz mam nadzieje, że pani to czyta i analizuje. Radni tez niech otworzą oczy. Mamy dobrych miejscowych budowlańców którym też zależy na nowym przedszkolu.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:00
To gdzie byłeś przez 6 przetargów skoro oferty są w okolicach 5 a ty zrobilbys za 2 mln? Czarodziej z ciebie a nie budowlaniec.
Lokalny budowlaniec mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:48
Tylko pomyśl dlaczego nie mialem szans na rozpatrzenie mojej oferty. Ano dlatego ze mialem właśnie myślę najniższą i od razu byla odrzucana. Lepiej wybrac tego co weźmie 5 mln aniżeli tego ktory chce tylko 2 mln. Pamietaj dla gminy sa budowlańcy z góry jyz zaklepani.np. budowa biblioteki kto budowal? Budowa kwartetu dla wcześniej urzedujacych kto budowal? Dla firmy z troszyna ktory zakupil komputery do biblioteki za miliony i potem zbankrutowal kto ich wybral? Nie siedzisz w ukladach to nic nie osiągniesz ale ty chyba z choinki zeszlorocznej bez urazy jestes.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 13:41
krystian, nie zmyślaj
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 17:31
Ale dlaczego nie zlozyles swojej oferty? Piszesz rzeczy o poprxedniej wladzy ktore nadaja sie do prokuratury, mam nadxieje ze powiadomlies ich o tym wszystkim?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:00
krystian, wyluzuj
KŚ mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:27
Rozumiem że uczestniczyleś w przetargach na budowę przedszkola ze swoją ofertą za 2 mln ale poprzednia władza uznala ją za nieatrakcyjną? Możesz powiedzieć dlaczgo? Albo dlaczego nie złożyłeś swojej oferty ?
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:04
Było 6 przetargów, to czemu pan do żadnego się nie zgłosił?
Jan mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 8:00
Pani Ewo w dobrym kierunku pani idzie.Popieram panią z całych sił.
jola mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:50
czytajcie ze zrozumieniem, jak pisze redaktor to nie pani burmistrz odwołała skarbnika tylko 10 RADNYCH którym burmistrz kazała podnieść rękę czy wiedzieli za co odwołała to dokłądnie nie bo o pracy skarbnika powinni wiedzieć radni którzy byli w poprzednich kadencjach( LEMZA CZACH) Spijcie spokojnie radni bezradni!!!
Gosc mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 7:21
I skończyła się bajka o nowym przedszkolu.
Stare rozbudować? Przecież to barak.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 14:09
BARAK ?Mało powiedziane.
Wyborca mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 6:57
Jak zmiana to zmiana. Gdyby skarbnik porozmawiał z burmistrz tak od serca to pewno dalej by pracował. Tzn. pokazał ze jestem lojalny.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 0:30
tak sobie myślę.. zróbcie audyt w domu kultury za okres od 2006
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:28
tym domu kultury którym kierowała pani burmistrz? Może być wesoło…
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 0:04
To już wiem po co były te wesołe focie nad makietami u poprzedników. Bo nic więcej nie mogli zrobić z tak małą kwotą w budżecie. Ale pięknie porządzili. Nie pokazujcie sie na oczy mieszkancom!
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 0:03
Widzę, że wreszcie ktoś zaczyna mądrze tą gminą zarządzać, oby tak dalej
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 0:01
Panu Romkowi dziekujemy – taki dług zostaje w gminie że hej. Sprzątać to pani Ewo
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 0:00
Nie interesuje mnie stary skarbnik, nikt nie ma stolka na wiecznosc. Interesuja mnie nowe inwestycje w gminie i czekam na efekty
woliniak mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:17
co do usuniecia skarbnika brawo wszystkich ze starej gwardii wyje…bac i spokuj bedzie i wtedy na spokojnie swieza krew pokaze co mozna zrobic tak jak bylo w stepnicy 2 kadencje wystarczyly zeby wyjsc z najbardziej zadluzonej gminy na najbogatsza gmine powodzenia wszystkim a zwlaszcza pani ewo wypierd…olic wszystkich co byli za jasiewicza
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 8:58
Piszesz wypier…słownictwo sue kłania i widac kim jestes. Nikim. A poza tym grzybowska tez za jasiewicza wyrzucili z domu kultury i tam tez audyt by się przydal od panowania Grzybowskiej
andrzej mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 10:16
odeszła dla kasy zobacz oświadczenie majątkowe ile zarobiła w grodnie nikt jej nie wyrzucił taka to różnica ze jasiewicz nikogo nie wyrzucił
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 15:19
A może wszystko zaczęło się o lokalu KAPHORN, akurat znam szczegóły a wówczas grzybowska była dyrektorem domu kultury i lokal zabnkrutował i grzybowska musiała odejść a teraz ona w odwecie robi to samo
IR mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:08
Dlaczego się dziwicie ? To normalne. Zawsze wygrany dobiera sobie pracowników. Jakby Dubrawski wygrał to było by inaczej??? Zastanówcie się kogo on by wybrał.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:06
Ja nigdy nie wierzyłam w żadne inwestycyjno-wyborcze obiecanki. Zawsze wychodzę z własnego, wieloletniego doświadczenia, mianowicie – uwierzę, jak zobaczę buldożery na placu budowy. I, co?? – w Wolinie to działa.
Jola mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:53
Ofensywa inwestycyjna? ???? Mocne słowa, wydawanie kasy zaplanowanej w budżecie tylko na co innego, nazywa się ofensywą
Jak pani znajdzie kasę z innych źródeł, ściągnie kasę inna, więcej, to to będzie ofensywa, a wydawać kasę już zaplanowana przez poprzedniego burmistrza? Wow, sukces
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:56
Idzie po dofinansowania wszystkich inwestycji – warto przeczytać najpierw
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:00
Po inwestycje? To jest bzdura i mydlenie oczu. Gmina wolin na czele z burmistrzem nie mają parcia w samorządzie nigdzie. Obiecanki i mydlenie oczu. Kiełbasa po wyborcza
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:29
tak jak mówisz, nikt tej gminie nie da kasy. Możemy pomarzyć o eldorado jakim mamiła wyborców Grzybowska
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 12:06
Ja popieram ten plan, wolę realne inwestycje niż bajki i brak kasy jak u poprzedników
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:46
Ale tu debi….le piszą te komentaża! brawo pani Ewo!
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 9:29
Ty debi*u najpierw idź po słownik zanim napiszesz kolejny komentaRZ !
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:08
I prosze, 3 inwestycje i 3 wnioski o kase z dofinansowania. Poprzednicy byli na ostatnim miejscu w powiecie pod wzgledem pozyskiwania srodkow z zewnatrz
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:07
Amfiteatr i przedszkole – super. Park – skoro bedzie kasa to czemu nie
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:07
Od dawna mowie ze mozna osiagac efekt za mniejsze pieniadze. Poprzednia wladza byla zakochana w sobie
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:06
Brawo pani Ewo za dobrą koncepcje inwestycyjną. Ruszajcie z robotą
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:03
A może by tak się dogadała z międzyzdrojami i świnoujsciem i wspólnie zrobili jakieś połączenie aby można było dojechać do pracy na 7 i wrócić po 21
Krzysiek mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:53
No radni: Hamala, Kaliciuk, Kubicki, Lemza!!! Brawo dla tych panów, kiedyś koledzy Romana, dziś? Za 1000 zł? Kręgosłupy trzeszczą co? Ja na miejscu Romana nawet splunąć bym nie chciał na wasz widok. Bo Czach to wiadomo że karierowicz i się przytula tam gdzie korytko
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:53
Za 1150 zl a nie 1000 zl przecież bylo im mało za jedno spotkanie w miesiacu to o 150 zl sobie podniesli a burmistrz ma po podwyżce okolo 14960 zl
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:57
Taaa, moze miliard zl ma ? ale glupoty
obserwator mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:52
CZy dodatkowo by się wstrzymali w głosowaniu czach i Lemza to i tak sytuacja skarbnika nie uległaby zmianie. takie wstrzymywanie sieę to dopiero pozerstwo to takie działanie dla oka.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:06
Pan Romek taki fachowiec to se poradzi :-)
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:42
A te biura co są w byłej placówce przedszkola to nie można przenieść do „starej”przychodni.Można tam zrobić żłobek z prawdziwego zdarzenia lub przeszkole.
gosc mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:20
a to chyba obecna pani dyrektor przedszkola pisze w oczekiwaniu na powrót ukochanego
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:57
Do starej przychodni to sama idź. Na wiejskiej jest przedszkole i nic tam robić nue trzeba. Wszystko jest tam w porządku oprocz tego ze wszyscy chodza na zwolnienia lekarskie….a dlaczego? domyslcie się rządzą tam dwie kobiety w biurze pierwsza i jej zastępca?
Anka mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 11:12
Ty nie rozumiesz co czytasz.Mówie o utworzeniu żłobka w byłym przedszkolu na ulicy Kolejowej.
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 15:28
A ty rozumiesz co piszesz? W byłym przedszkolu przy Kolejowej to jest stare budownictwo. Byłaś tam? to jak chcesz to swoje dzieci tam zaproawadz i niech grzybice do domu przyniosa. Tam jest grzyb stare schody drewno tynk odpada itd
Anonim mówi:
sty 26, 2019
o godzinie 13:38
To można się pozbyć tych niewygodnych zarozumiałych .Niech idą szukać pracy a nie rządzić.Nie mam pojęcia jak przyjmowane są dzieci do tego przedszkola?Czy to patrzy się na nazwisko?Niektórzy rodzice nie pracują a dzieci co rok są przyjmowane.Niech pani burmistrz przyjrzy się tej rekrutacji.Nie ma dużo samotnych matek a konkubinat powinien być uznawany jak związek małżeński.
TITO mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:39
Część radnych połamała sobie kręgosłup moralny głosując za odwołaniem skarbnika, ale niektórzy z nich mogli by mieć kręgosłup bardziej elastyczny.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:29
Nie spodziewalem sie ze tak szybko ruszy kobieta z konkretami. Jestem pozytywnie zaskoczony
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:23
Pani Ewa realizuje program wyborczy i za to szacun, natomiast poprzednicy to powinni sie wstydzic patrzec w lustro za te banialuki o nowym przedszkolu
gosc mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:22
nie wstydzą się zapewniam jeśli chodzi o przedszkole mieli konkretny plan a nie jakies żarty z mieszkańców
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:58
Taki plan ze brakowalo 2 mln zl?!?! Kabaret ?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:22
Powodzenia w realizacji
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:21
Ciekawe pomysły, brzmi dobrze
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:21
Teraz jak na dłoni widać jak bardzo Wolin potrzebował świeżego spojrzenia
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:20
PSL to sie nalezy kolejna czerwona kartka, masakra
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:20
Wreszcie mozliwe do spelnienia zapowiedzi. Takiej gospodarz gminy wlasnie chcielismy
Gość mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:13
I bardzo dobrze.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:06
Zerowke przerzucić do szkoły i o tyle maluchów można więcej przyjąć do przedszkola.My młode mamy chcemy wreszcie iść do pracy i godnie żyć bo z jednej pensji to jest ciężko .BARDZO CIĘŻKO.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:20
Rozbudowa przedszkola będzie. Poprzednicy opowiadali bajki o nowym przedszkolu choc wiedzieli ze kasy nie maja. Wstyd i dobrze ze mamy nowe wladze
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:47
a mialo byc lotnisko w pierwszej kolejnosci??? kobieto drogi drogi drogi i jescze raz drogi warnowo zagorze skoszewo ladzin siniechowo!!!!
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:15
Lotnisko czy hala dubrawskiego? ?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:36
Basen kryty- nawet nie wiem, od ilu lat…
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:44
Narazie komentują pachołkiPani Ewy.
gosc mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:25
katastrofa park ważniejszy od przedszkola, poprzednia władza poza przedszkolem chciała zrobić żłobek którego bardzo nam potrzeba ale co może wiedzieć pani burmistrz jak jej bliżej do babci, żal
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:15
Widac ze nie czytasz. Mowi Grzybowska ze priorytetem z tych 3 inwestycji jest przedszkole!
IR mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:23
A co z plażą w wolinie ? W 5 lat coś się tam ureguluje ? Bo trochę wstyd za stan obecny
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:22
Park, kibel dla czworonogów, wywalenie pieniądzy, są większe potrzeby, służba zdrowia, oświata, bezpieczeństwo.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:16
Burmistrz nie ma wplywu na sluzbe zdrowia bo to zadanie rządowe. Proponuję poznać zakresy kompetencji
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:05
Niestety zapuszczony ten wolin przez jasiewicza i tą jego pomagierke ale wytypowanie tych 3 inwestycji na początek to właściwy wybór. Pełne wsparcie dla nowe burmistrz
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:02
Wreszcie prawdziwe zmiany idą. Tego oczekują ludzie pani Ewo, powodzenia!
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:59
3 miliony na budynek wyposażenie i plac zabaw na gruncie który miasto już posiada, to po ile te cegły? Gdyby takie były ceny to by nikogo nie było stać na budowę domu, skąd te kwoty?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:55
Za 300 tys zł można postawić 120m2 dom.Wiem bo sam taki postawiłem. Może trzeba szukać wykonawców wśród miejscowych przedsiębiorców???Można też tanio postawić domy z elementów drewnianych. Myślę, że wystarczyło by tych pieniędzy.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:58
To czemu ci wykonawcy nie zglosili sie do otwartych przetargow?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:54
Ehhh ten PSL, jak dobrze że to historia. Trzymam kciuki za wszystkie inwestycje nowej burmistrz
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:53
Babka jest konkret, a wąsy to powinny się wstydzić
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:53
3 dobre inwestycje na początek, dobrze wybralismy :-)
kaja mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:50
a kogo odprawiono z PSL?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:30
Na Policji mówili że Robert Lemza to najbardziej fałszywy gość i to się potwierdza startowałz PSL a tu chop i zmiana bez honoru !!!
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:29
DLACZEGO NIE BYLO KONKURSU NA SKARBNIKA TYLKO PRZYJĘTO KOBIETE KTÓRA JEST ROLNIKIEM I NA CO DZIEN ZIEMNIAKI SPRZEDAJĄ. PISMO DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO JUZ SPORZĄDZONE
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:17
To cie wyśmieją w urzędzie bo skarbnik jest z powołania a nie z konkursu. Śmiech cie czytać
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:27
Nowa skarbnik ma 30 lat doswiadczenia zawodowego, w tym 27 lat w sektorze finansów i 18 lat jako główna księgowa. Poza tym jest z wykształcenia ekonomistką o specjalizacji rachunkowość zarządcza. Nie wstyd pisać ci kłamstw i durnot?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:05
To jak ma 30 lat doświadczenia to czemu pracy nie ma? Ale musi otrzymać wynagrodzenie za wsparcie suma 20 tys zl kampani wyborczej i musi ta sumę od burmustrz otrzymac. Takie byly obiecanki. Niech żyje kolezenstwo i uklady
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 23:59
Ma prace a od dzis ma nowe zadanie, nie kłam zazdrośniku
Iza mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:41
Bo to koleżanka jest ? a radni od Grzybowskiej to jakaś żenada, bezwolne i bezmyślne matołki, a radny Lemza przeszedł do historii – niechlubnej, brawo radny Śrudkowski – za odwagę i honor
ja mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:25
Radny Lemza i Czach byli w grupie Jasiewicza głosowali zawsze za jeśli dziś brak kasy to ONI a dziś głosują za odwołaniem skarbnika baz wstydu mogli się wstrzymać i tak by został odwołany ale wazelina Robert zła karma wraca
Lolek mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:09
Pani się przekaz rozjeżdża, nie 3 mln było na przedszkole a 4,2 mln, i to rynek wykonawcy pokazał że nie da się tego wykonać za takie pieniądze, a nie sytuacja finansowa gminy, skoro ta jest taka zła to skąd 3 mln zł w budżecie na te zadania, czy to nie poprzedni burmistrz zostawił takie środki? Czekamy z utęsknieniem na ta poprawę w gminie, a nowy skarbnik nie raczył bsie zjawić na sesji bo co? Odwagi pani joli zabrakło żeby odpowiedziec na pytania co do wiedzy merytorycznej dotyczącej tej funkcji? Radni nie są ciekawi co ta pani wie o budżecie i pracy skarbnika? A nie, ci co kawę z nią pili wiedzą… że mają ja wybrać ???
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:51
Skoro rynek ma takie ceny a w budzecie kasy mieli za malo ci z. pSL to jak można z usmiechem opowiadac ze bedzie budowa?! Wstyd i żenada. Dobrze ze Grzybowska sprząta bajzel
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:54
Poprzednik to zostawil przede wszystkim 25 mln długu
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:04
Tobie się rozjeżdża przekaz, najpierw piszesz 3 potem 4 a potem że jednak zostawili 3, to o jaką liczbe ci chodzi znawco? :-)
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:07
Z całą pewnością nowa pani skarbnik wie co to jest budżet bo każda jednostka jakiś budżet posiada. Każda księgowa wie co to jest budżet. Powołanie nowego skarbnika to nie casting, nie musi odpowiadać na żadne pytania, nie musi być obecna na sesji.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:06
Jak dobrze, że odprawionk tych PSLakow i Wójcikowej…
Gość mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:50
Pani Burmistrz na sesji pisała ten ambitny komentarz ?
anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:55
Po parku spaceruje 2 osoby z pieskami a amfiteatr potrzebny 1 razy w roku pieniądze w błota jak poprzednik utopił kasę w rynek powielamy błędy
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:52
Ja widuje sporo osób w parku bo sam z niego korzystam. Popieram decyzje i plany
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 20:01
Plaża by się nam bardziej na tej naszej wyspie przydała bliżej niż w Międzyzdrojach
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:49
Poprzedni burmistrz też zaczynał od rewitalizacji parku miejskiego.I co z tego pozostało?Czy to już taka świecka tradycja?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:52
Ta burmistrz zrobi 3 fajne inwestycje i nie wmawia lipy jak poprzednicy
... mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:38
Pożyjemy, zobaczymy ….. jak zwykle…
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:28
Brak połączenia autobusowego na linii Kamień Pomorski -Kukułowo Wolin a co na to burmistrz Ewa Grzybowska
XXXXXXXX mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:09
Tak się składa że pani G. tą trasą do pracy nie dojeżdża, a jak tobie nie na ręke to kup sobie auto, problem z dojazdem się rozwiąże.
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:22
To jest realny konkret a nie debilna hala za 20 baniek
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:22
Grzybowska jak widac rozpoczela realizowanie obietnic wyborczych. Byla walka o środki zewnętrzne, bylo zwiekszenie liczby miejsc w przedszkolu oraz poprawa warunków na terenach „zielonych”. Jestem pod wrazeniem
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:15
Tak czulem, ze ta chwila ciszy to przygotowanie do jakiegos zaskoczenia. Jestesmy pod wrazeniem
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:11
Po co poprzednicy opowiadali ze bedzie przedszkole skoro nie mieli kasy? Wstyd.
Zenon mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 19:48
Były 4 mln można było dołożyć 1 mln i zrobić nowe duże a nie reanimacja trupa, gadanie głupot, a naród łyknie wszystko i odwołanie skarbnika merytorycznego i powołanie koleżanki która kawę pażyła w kampanii, która nie przyszła na sesje bo ? bała się niewygodnych pytań ? Park można było uporządkować pracownikami referatu gospodarczego sukcesywnie, a nie wywalać tyle kasy ludzie nie maja jak do domu dojechać a tu park najważniejszy
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:19
A skąd ten 1 mln zł wziąć skoro poprzednicy zostawili dług 25 mln zl? Bardzo dobrze to wymyslono teraz. Wreszcie ktos realnie zarzadza a nie opowida bajki
anita mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:25
taaa jasne zmień lekarza
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:10
Dlatego ludzie wybrali grzybowska
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:10
Pierwsze zmiany i dlatego pania wybralismy
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:09
Bardzo dobre plany, popieram z calego serca
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:09
Poprzednikom powinni dac taczke za te bzdury ze kasy wystarczy
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:08
Dobre wieści, powodzenia
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:08
Od dawna mowia ludzie ze lepsza rozbudowa przedszkola. A jak przy okazji jeszcze bedzie park i amfiteatr to super
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 21:40
A jak z bezpieczenstwem dzieci w trakcie „rozbudowy przedszkola”?
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 22:05
Będzie, spokojna głowa
Anonim mówi:
sty 25, 2019
o godzinie 18:08
Wow, brawo pani Ewo, plan swietny i trzymamy kciuki