Jak zauważyli nasi Czytelnicy, dość ciekawa konstrukcja pojawiła się na ścieżce rowerowej, wykonanej przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w trakcie modernizacji drogi Kamień Pomorski – Dziwnówek. Na wytyczonej trasie pojawił się płot.
– Ścieżka rowerowa z Kamienia do Wrzosowa, pierwsza ulica w lewo za nowym Orlenem. Czy to na pewno tak powinno wyglądać? – dopytuje jeden z naszych Czytelników.
65 komentarzy
Anonim mówi:
wrz 26, 2018
o godzinie 20:01
A to MK taki pazerny ! No tak !
Anonim mówi:
wrz 26, 2018
o godzinie 10:22
Panie Kuś! Czy te pozytywne komentarze Sam sobie Pan piszesz?
Anonim mówi:
wrz 25, 2018
o godzinie 13:59
Myślę, że właściciel działki dobrze zrobił.
Em mówi:
wrz 25, 2018
o godzinie 13:55
Dlaczego osoba, która ciężko pracowała na zakup tej ziemi ma oddać jej cześć? Bo ktoś popełnił błąd? Jestem ciekawa ile osób oddało by bardzo chętnie cześć swojej działki? Skoro działka jest tak wytyczona, ogrodzenie ma prawo stać,a jak ktoś się rozwali na płocie to jego problem. Nagle wszyscy przejęli się losem rowerzystów, jak jesteście tacy chętni do dzielenia się, podzielcie się pieniążkami np. z domami dziecka, schroniskami itp.
Anonim mówi:
wrz 25, 2018
o godzinie 19:10
„jak ktoś się rozwali na płocie to jego problem”, wyjątkowo egoistycznym typem jesteś, wiem , że ty na chore dziecko nie dałbyś ani grosza. Mam nadzieję , ze udławisz się swoimi pieniędzmi.
Anonim mówi:
wrz 26, 2018
o godzinie 10:21
Zdziwilbys się. Pomagam w miarę możliwości ale szanuje również swoje ciężko zarobione pieniądze. Ale krew mnie zalewa jak czytam takie komentarze, oczywiście najłatwiej rozdaje się nie swoje. Moja uwaga o ” rozwalaniu” się na płocie odnosiła się do komentarza poniżej. Działki zostały tak a nie inaczej wytyczone, wszystko zostało zatwierdzone, więc nie rozumiem całej afery i atakowania właścicieli. Pozdrawiam
Anonim mówi:
wrz 26, 2018
o godzinie 19:24
A komu niby ???
pozdr mówi:
wrz 27, 2018
o godzinie 8:56
dobrze, że postawił słupek na swojej granicy, bo ktoś mu zabrał kilka cm2 działki? To teraz proszę spojrzeć na zdjęcie ile ziemi on zabrał wychodząc z płotem poza swoją granicę.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 22:37
Głąb głąba pogania.
Gość mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 22:31
Kargul wiecznie żywy w świadomości rolnika, smutno ale prawdziwe. Przed postawienie ogrodzenia wystarczyło sprawę wyjaśnić z właścicielem ścieżki rowerowej.
as mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 18:49
te parę centymetrów na całej długości działki wzdłuż ścieżki daje konkretną kwotę podatku od gruntu, a więc władze powinny odkupić te centymetry, a puki co zwolnić właściciela posesji z podatku od tej powierzchni.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 17:23
a może to ścieżka jest źle położona?
Ktoś mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 17:20
Nie da się ukryć, że to ścieżka rowerowa jest źle zrobiona. Cała ścieżka jest równolegle do jezdni dla pojazdów silnikowych, a w tym miejscu jest ominięte drzewo. Nie można było do ściąć to jepiej było się wpierniczyć na czyjąś działkę. Więc winny jest wykonawca ścieżki.
Ww mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 16:47
Wszyscy zainteresowani proponuje odkupić od właściciela ten kawałek i po sprawie
Rr mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 16:37
Większość wywłaszcza pomstuje zróbcie zrzutkę i odkupcie od gościa ten kawałek „dobro społeczne „
Widz mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 14:48
Zazwyczaj wszelkie drzewa mieszczą się w „obrębie pasa drogowego”.
Dziwi mnie fakt, iż płot nagle ma uskok w stronę drogi..chyba ktoś sobie przywłaszczył troszkę drzewek :)
Granica pasa drogowego od tego miejsca, aż do krzyżówki na przeciw Orlenu to linia prosta :)
Polecam geoportal i podczytanie ortofotomapy :)
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 14:18
Republika Bananowa ot cały nasz kraj.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 14:17
Przecież ogrodzenie stoi na pasie drogowym.
tt mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 13:26
W krajach gdzie kultura zycia w społeczenstwie jest duzo większa niż w naszym zaścianku nie istnieje pojęcie „swięta własność” bo najwazniejszy jest interes społeczny. Niestety , nadal jesteśmy cywilizacyjnym zadupiem.
Małgorzata mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 10:54
Za błędny pomiar geodeci, którzy to zrobili powinni sfinansować przebudowę ścieżki na tym odcinku, tak, aby zarówno właściciel gruntu, który przecież zapłacił za niego i dalej będzie płacił podatek był usatysfakcjonowany, jak i korzystający ze ścieżki mogli to robić w sposób bezpieczny. Tak zostać nie może!!! Jest to rozwiązanie bardzo niebezpieczne dla użytkowników ścieżki.
A tak poza tematem, jak autorzy komentarzy mogą zarzucać nieuctwo i brak wiedzy wszystkim związanym z tematem- urzędnikom, geodetom, właścicielowi, robiąc jednocześnie potworne błędy ortograficzne. Wyraz „ścieżka” się kłania!
jojo mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 10:32
Pazerny na kilka centymetrów ziemi. Wywłaszczyć z części gruntu, dobro społeczne. Obciążyć za zniszczenie nawierzchni ścieżki.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 9:19
Jak w filmie Bareji hehehe..
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 9:13
To są właśnie „polacy” – pseudopolacy – czyli Polak Polakowi wrogiem . Po prostu bezsens – szkoda gadać i dalej pisać.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 8:55
Czytam te wasze opinie i w niektórych przypadkach włos jeży się na głowie. Popieram tych którzy mówią: własność rzecz święta. Tych wspaniałych którzy zarzucają różne niefajne zachowania właścicielowi chcę zapytać jak wyglądałoby to gdyby Was dotyczył problem. Miałem podobny przypadek. Dotyczył budowy domu. Błąd wychwycono przy jego odbiorze. Sądziłem się z Gminą 4 lata gdyż nie mogłem zamieszkać w swoim domu. Brak odbioru. Jak to jest odpowiedzcie mądrale, że człowiek zaciąga kredyt buduje dom, a później nie może w nim zamieszkać. Ma obowiązek spłacać kredyty, sądzić się z Gminą i jej prawnikami oraz ponosić koszty procesu i kolejnych biegłych powołanych przez sąd. Nikt nie poniósł z tego tytułu odpowiedzialności ze strony Gminy.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 9:18
niestety ma Pan 100% racji, gdyby urzędnicy ponosili odpowiedzialność za swoje decyzje to Burmistrz sam by został w Ratuszu. Walczyć i nie odpuszczać!
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 21:31
Płot stoi na działce prywatnej.Ścieżka rowerowa źle wytyczona przez geodetów przed rozpoczęciem budowy.W momencie wytyczania zwracałem uwagę geodecie że źle to robi.On odpowiedział , że nie interesują jego moje uwagi.Zrobił swoje po swojemu i wyszedł błąd.
Błędów jest więcej.Na całej długości drogi w trakcie przebudowy geodeci źle wytyczyli wjazdy na polne drogi.Bardzo źle jest zrobiony wjazd do Grabowa.Nikogo to nie interesuje do dzisiaj.
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 7:15
Czyli ci „geodeci” pobierali nauki pod budką z piwem
Hania mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 8:49
Nie wiedziałem że Grabowo potrzebuje aż tyle wjazdów.
Przemek mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 19:36
Po piersze ten pan chcial odsunoc sie o 0,5m od scieszki w gminie mu powiedzieli ze ma grodzic swoje
Sam mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 14:07
To mógł się odsunąć i nikogo nie pytać.
Swój mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 18:31
Z ominieciem tego drzewa w nocy było ciężko bo wąsko a teraz to trza z roweru chyba zejść. Ścieżka się skurczy zima idzie…
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 17:41
jak już ominął dwa drzewa,mógł przesunąć ogrodzenie w stronę działki o 20-30 cm.
anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 17:19
kto zaplaci podatek od tego gruntu zostwionego na scierzke rowerowa wlasciciel dzialki bo to jego grunt
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 17:13
Nieuctwo urzędników wchodzi i układy, koneksje oraz opcje polityczne.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 16:13
Będę śledził z uwagą tą sprawę. Ciekawe jak się zakończy?
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 16:02
Chyba raczej to ściezka była wczesniej niż wytyczali działki. i jest jeszcze coś takiego jak pas drogowy. A do tego pare drzew ogrodził a kilka zostawił, puste pole proste linie więc jak można tak dziwnie wytyczać dzialke .
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 15:53
…a Ty odpuścisz?????
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 16:28
tak
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 15:48
Niech ktoś przywli jadąc rowerem w ten płot. Sprawę wygra na 100%.
tt mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 14:53
Im dłużej żyję tym większe mam przekonanie , że przeciętny Polak to burak. Nie odpuści 20cm kwadratowych ziemi bo jego na wieki wieków.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 20:52
Burakiem był ten co tak wyznaczył granicę ścieżki rowerowej. I pamiętaj Buraku, że własność jest święta.
OBSERWATOR mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 22:48
Tak, nie odpuści 20 cm działki bo to jest jego, tak płaci podatek za grunt i to dobrze zrobił że ogrodził, bez tego też by żył ale dla zasadyyyyyyyy. A ty buraku się nie wypowiadaj jak nie wiesz co to znaczy własność. Mam dla ciebie propozycję, o ile pracujesz to pracuj cały miesiąc i oddaj zarobione pieniądze komu chcesz- oddasz???
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 14:49
Jak w filmie „Sami swoi” Kargul z Pawlakiem rozpoczęli III wojnę św. o trz palce.
A tak na serio Pan właściciel musiał się strasznie zirytować -jak to!!! weszli na moją prywatną działkę .Ja bym odpuścił te parę centymetrów, ale nie po co, dom się nie zmieści.
as mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 18:49
te parę centymetrów na całej długości działki wzdłuż ścieżki daje konkretną kwotę podatku od gruntu, a więc władze powinny odkupić te centymetry, a puki co zwolnić właściciela posesji z podatku od tej powierzchni.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 14:47
WŁAŚCICIEL DOBRZE ZROBIŁ, ŻLE WYTYCZYLI KIEDYŚ ŚCIEŻKĘ ROWEROWA. a TERAZ JAK WLAŚCICIEL ZACZĄŁ GRODZIC TO PO GRANICY TO NORMALNE. PONADTO JAK BY OMINĄŁ ŚCIEŻKĘ TO DZIAŁKA BY MIAŁA KRZYWE WYMIARY I JAK BY TO WYGLĄDAŁO. POSTAWCIE SIĘ NA MIEJSCU WŁAŚCICIELA. JA GO POPIERAM
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 17:26
To razem jedźcie do Gryfic, ubierzcie kaftany i miłego.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 18:21
TO W TAKIM RAZIE JAK TWIERDZISZ ZE WŁAŚCICIEL POWINIEN ODPUSCIC SWOJE. TO TY ODDAJ CALA WYPŁATĘ DLA BIEDNYCH A DLACZEGO NIE
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 19:25
Naprawdę musisz jechać po kaftan.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 20:44
Własność to rzecz święta !
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 14:18
Szkoda że granica nie przebiega przez środek drzew właściciel działki połupałby te drzewa na pół. Gdy ja grodziłem działkę i widziałem, że gdy ogrodzę według granic rolnicy nie wjadą na swoje pola zostawiłem im 7m na wjazd, trzeba być człowiekiem!
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 14:50
Przechodzi, widziałem.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 15:04
I szacun. Prawo własności dla inteligentnych a nie cwaniaków i trudno nawet nazwać takich co za kilka centymetrów chcą pokazać się jak to oni panują. Żal, że nie ma bata na takie postępowanie w Chinach już by miał zabrane i do tego miejsce pod mostem w środku zimy
Anonim mówi:
wrz 24, 2018
o godzinie 8:27
Może ciebie wyrzucą pod most w środku zimy. Ale żeby wtedy była taka po -30 stopni w nocy.
Rowerzysta mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 13:58
Ścieżka zakręca, bo omija drzewo. Szkoda, że właściciel działki nie zauważył tego i zniszczył ścieżkę rowerową z której pewnie będzie sam korzystał. Myślę, że można byłoby znaleźć jakiś kompromis dla tych kilku centymetrów. Jako użytkownik drogi rowerowej miałam ochotę nakleić informację: PŁOCIE ZEJDŹ ZE MNIE – ŚCIEŻKA.
greg mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 13:52
To raczej ścieżka wyrosła na polu ,które zostało przekształcone i podzielone na działki . Ktoś to odebrał
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 16:10
Właśnie, gdzie nadzór techniczny i jacy analfabeci tam pracują?????
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 13:49
Jaworowicz juz w drodze
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 13:45
Widząc ten obrazek w głowie kłębią się wszystkie najgorsze epitety na tych wszystkich, którzy dopuścili do takiego stanu rzeczy. Jak prowadzona jest polityka; sprzedaży,własności i poszanowania mienia gminnego przez ludzi, którzy na pewno też niejednokrotnie skorzystają z tej trasy. PROKURATOR POWINIEN SIĘ ZAINTERESOWAĆ I TO NATYCHMIAST !!!!!!!!!!!!!
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 12:28
A czyja to działka?
kamienianka mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 12:17
Skandal jak tak mozna
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 12:01
chyba czas skalibrować dalmierze !!
Mietek mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 11:42
Pytanie czy to ktoś zapędził się z płotem czy też wizjoner z ścieżką rowerową. ;)
mieszkaniec Kamienia pom. mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 17:04
Ktoś kto projektował ścieżkę rowerową zapwene nie umie czytać map geodezyjnych myśląc, że nic się nie stanie jak wejdzie w czyjąś własność.
Internauci jak nie znają sprawy powinni się wstrzymać z wydawaniem wyroków. Pozdrawiam
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 20:48
A może to odwrotnie,geodeta właściciela działki źle odczytał dane.
Anonim mówi:
wrz 23, 2018
o godzinie 11:32
Nie powinno tak wyglądać, ale płot stoi w granicy pasa drogowego. To ścieżka jest źle wyprofilowana i wykracza po za pas drogowy. Ale gdybym był właścicielem tej działki, to bym sie chyba tak nie ogrodził. „pcha sie gips” hehe. Zaraz go specustawą wywłaszcza za nie jego błąd :P