Przewodniczący Rady Miejskiej w Golczewie zaskarża do Wojewody Zachodniopomorskiego podjętą w trakcie ostatniej sesji uchwałę dotyczącą zmiany studium i kryterium zagospodarowania przestrzennego działek będących w zainteresowaniu szwedzkiej firmy Conpol Sweden.
W trakcie ostatniego posiedzenia komisji Przewodniczący Roman Dorniak podkreślał, że radni wydając zgodę na zmianę planu rozszerzą inwestycję, która póki co nie istnieje. – Dopóki inwestor nie rozpocznie w sposób wymierny realizacji do jakiej się zobowiązał, nie widzę sensu poszerzania tej strefy. Inwestycja polegająca na „wycięciu drzew” nie wprowadza nic nowego. Inwestor przyszedł do nas z wnioskiem, dużo czasu, siły i problemów to kosztowało. W tej chwili, po tylu latach, inwestor nie wydał racjonalnie i efektywnie złotówki w sposób wymierny, pokazujący że powstaje zakład zatrudniający 50, 100 czy 200 osób a już jest pragnienie poszerzenia tej strefy. Nie rozumiem tego i jestem na „Nie”. Żebyśmy się dobrze zrozumieli, inwestycja jest korzystna, ale firma się zobowiązała do realizacji inwestycji w konkretnym zakresie. Pan Serneke mówił, że zatrudni 500 czy 1000 osób, skąd on je weźmie? Przecież to nierealne. Od iluś lat to trwa, to są wizje i plany. Teraz rozszerzamy inwestycję, która nie istnieje. Dla mnie byłoby proste i wymierne, jak powstaje zakład prefabrykatów na 200 osób. Gdzie Ci ludzie będą mieszkać?
Dorniak przed sesją, w której niestety nie uczestniczył, złożył także pismo ze swoim stanowiskiem, jednak nie zostało ono odczytane. Po krótkiej dyskusji, radni podzielili zdanie Andrzeja Danieluka o potrzebie zmiany studium. Za wnioskiem Burmistrza głosowało 13 radnych, jedna osoba wstrzymała się od głosu. Jak poinformował naszą redakcję Roman Dorniak, zdecydował się on na zaskarżenie podjętej uchwały do Wojewody.
– Po pierwsze w uchwale brak jest wskazania źródła finansowania. Nie ma mowy kto miałby wyłożyć na to pieniądze, nie ma żadnej umowy. Jeżeli nawet firma Serneke miałaby to sponsorować, choć w ocenie sądów nie jest to zgodne z prawem, to gdzie jest do tego stosowna umowa? Z tego co wiem, ma to kosztować około 50 tysięcy złotych. Po drugie, dwóch radnych podpisało wcześniej z firmą Serneke umowy sponsorskie, a później Ci sami radni brali udział w głosowaniu i byli „za”. Nie mogę przejść obok tego wszystkiego obojętnie – tłumaczy Dorniak.
Chodzi o radnego Tomasz Cabana i stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły w Wysokiej Kamieńskiej oraz Krzysztofa Wawrzyńskiego i klub sportowy Iskra Golczewo.
66 komentarzy
anonim mówi:
kwi 26, 2018
o godzinie 14:05
Patrząc na to całe przedstawienie to jedno jest pewne, nikt z obecnej rady nie powinien zostać do niej wybrany!!! Gdyby mieli odrobinę uczciwości i honoru to ze wstydu sami nie powinni startować w wyborach. Zapamiętajcie ich nazwiska i osiągnięcia, wybory tuż, tuż!!
Wielbiciel mówi:
kwi 24, 2018
o godzinie 6:55
Sami mięczaki .Dbają o swój i burmistrza interes.
A gdzie interes nasz i Gminy??????
Niedługo wybory o to ich zapytamy???
Brawo P Romanie .Popieram.???
Irek mówi:
kwi 23, 2018
o godzinie 10:49
Radni mają działać dla dobra ludzi A tu widać że jak burmistrz jest na tak to wszyscy są na tak. Czy któryś z radnych ma jaja i zagłosuje tak jak powinien?? Widzę że tylko Dorniak umie się postawić. Miejcie jaja drodzy radni
zainteresowany mówi:
kwi 22, 2018
o godzinie 21:40
Uczyli mnie ,że nie ma „dobrych wujków” i nikt nie daje nic za darmo. Skoro ktoś inwestuje to po to , żeby zarobić. Jeśli przyjeżdża do gminy Szwed i wydaje 10 tyś to po to , żeby zarobić milion… jeśli wydaje milion to ile zarobi? I najważniejsze pytanie na czym? Bo przecież nie na firmie której nie widać…Skoro mają pieniądze , żeby wydawać to dlatego ,że są mądrzy i znają się na tym, ale tacy ludzie nie szastają pieniędzmi na lewo i prawo tylko inwestują…pytanie brzmi jak to im się zwróci?
Anonim mówi:
kwi 22, 2018
o godzinie 20:21
Fotorelacja jak zwykle wymowna!!!! SUPER!!! Szczególnie II FOTO !!!
Roman Ganowski mówi:
kwi 22, 2018
o godzinie 0:04
Podsumowując
https://www.youtube.com/watch?v=lqbFWLKjlP4
Mieszkanka gminy mówi:
kwi 21, 2018
o godzinie 18:26
Przeczytałam komentarze, często przewija się słowo społecznik,trochę chyba nadużywane jest to słowo bo społecznik to osoba ,która działa bezinteresownie,często bez wynagrodzenia,ideowiec ,czy nasi radni to społecznicy?
Anonim mówi:
kwi 21, 2018
o godzinie 13:37
Burmistrz interes robi więc jest poprzeżerana strefa ?
Anonim mówi:
kwi 21, 2018
o godzinie 11:54
Panie Dorniak a co z informacja na temat nieobecności w pracy Burmistrza? Zlekceważyli Pana wiec atakuje Pan Wawrzyńskiego i Cabana aby ponownie było o Panu głośno.Wybory…
Anonim mówi:
kwi 21, 2018
o godzinie 11:47
A MOZE WYBORY CO ROK -TO BY SIE DZIALO
A.K. mówi:
kwi 21, 2018
o godzinie 11:28
Brawo panie doktorze, trzeba ruszyć tą klikę bo śmieją się z gminy naokoło. Tylko jak ktoś jak Pan ma wytłumaczyć co niektóry radnym, którzy muszą uważnie czekać na radzie kiedy ich ktoś szturchnie, że teraz trzeba ręke podnieść. Pozdrawiam
Wielbiciel mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 23:27
Panie przewodniczący z czyich pieniędzy finansowane są
Wyjazdy integracyjne radnych i sołtysów i komu te wyjazdy mają służyć ????
Jest to urabianie i przekupywanie radnych do jednego celu zamykania ust
Oraz głosowania na życzenie .Nie wspomnę o akceptacji notorycznie
pijanego burmistrza.Pan super propaganda”Złotoustny”pisze i opowiada , że
Poprzednia Rada Jemu przeszkadzała pytanie w czym????
Napewno w piciu i robieniu lewych intersów.
Mam nadzieje ,P.Romanie ,że poradzi pan sobi z Tymi
Osobami o nie uczciwych zamiarach.???
Anonimowy mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 21:30
Jestem mieszkanka gminy Golczewa i wstydze się za to co się dzieje w tej gminie. Tam są osoby na czele które nic nie robią tylko wręcz szkodzą i sobie i innym Czepili się osób które coś robią dla społeczeństwa bez własnego interesu poświęcaja swój czas A przewodniczący i burmistrz obudzili się przed wyborami komu tu zaszkodzić aby odciągnąć uwagę od siebie ? niech spojrzą na siebie brawo chłopaki Caban wawrzynski jak ktoś daje to się bierze to robicie dla innych
Borys mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 21:09
Roman ja jestem na nie żebyś ty pracował 500 godzin w miesiącu .
Robisz to dla kasy ,nie po to by leczyć ludzi.
z mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 16:27
Fabryka fabryką, ale stało się najgorsze – Burmistrz jest w ciągu. Złamał obietnicę trzeźwości.
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 18:38
Naprawdę liczyłeś że będzie inaczej?
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 16:24
Widzę, że dyskusję prowadzą tu wyłącznie kandydaci i oponenci obecnego burmistrza. Śmieszni jesteście. Może jakieś propozycje a nie tylko tępa krytyka wszystkiego..
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 16:21
Przestańcie już się trząść tak przed wyborami. Spokojnie w Golczewie może powstać fabryka nawet dla 500 pracowników. Obecnie osoby są bardzo mobilne. Przykładem są duże centra logistyczne z dala od ośrodków miejskich i ktoś tam pracuje. Gmina jeszcze nie wydała żadnych pieniędzy a skowyt z waszej strony jest wyjątkowy. Identyczna sytuacja była z Madamą. Czy osoby co wtedy też tupały że to nie możliwe teraz też się tu udzielają? Po prostu żenada. A burmistrzem ponownie zostanie Danieluk. Może się zmienić tylko zastępca.
Mieszkaniec Golczewa mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 15:00
Bardzo słuszna uwaga Pana Dorniaka ! Firma jeszcze nie wybudowała fabryki, nie zarabia na produkcji w Golczewie, a już rozdaje pieniądze ! Nie było by problemu, gdyby taki sponsoring był po uruchomieniu fabryki. Teraz jest to najzwyklejsze „podkupywanie” głosu radnych. Szwed z burmistrzem Danielukiem wodzi za nos radnych i wie jak łątwo zdobyć ich głosy. Jak Pan Wawrzyński tak narzeka, że inwestuje swoje prywatne pieniądze w Iskrę to niech też jawnie i głośno mówi, ile burmistrz Danieluk obiecuje a ile daje na utrzymanie klubu. Skoro startował od Danieluka to chyba uważa go za dobrego i chojnego gospodarza, zresztą widać w trakcie głosowań. W Golczewie nie ma radnych, są osoby podnoszące rękę wtedy, kiedy trzeba, no może z dwoma wyjątkami.
Racjonalny mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 13:40
Panie przewodniczący, ruszył pan dwie najuczciwsze osoby w postaci Cabana i Wawrzyńskiego. Chłopaki działają na rzecz społeczeństwa i chwała im za to. Pieniądze niech pozyskują nawet od samego szejka naftowego. Ciekaw jestem co na to społeczeństwo Wysokiej Kamieńskiej oraz stowarzyszenie Iskry Golczewo, to są dwa duże elektoraty. Życzę Wam chłopaki wygranej w kolejnych wyborach, bo robicie dobra robotę dla ludzi, poświęcając swoje życie prywatne.
Tom mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 12:29
Panie Przwodniczący trzeba sprawdzić jakie profity. dostali Radni
od P. burmistrza?Jaką role odegrała V- ce przewodnicząca która
nie dopuszczała do głosu i zarzucała radnym brak kompetencji.
Jako V- ce jest. B .jednostrona ,trzymająca stronę P burmistrza,
a nie ineteresu Gminy.Nie o takich radych chodziło wyborcą.
Nadchodzi czas wyborów kasa potrzebna.
Propaganda sukcesu P. burmistrza też kosztuje i to również trzęba
Skontrolować.???
Anonimowy mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 11:49
Tylko szkoda że przewodniczący dopiero przy wyborach dopiero się odzywa jest odważny może sam ma coś na sumieniu ??
Tyle w temacie mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 10:50
Caban i Wawrzyński? To ci co milcza na sesji. Dorniak ma odwage powiedziec
Ada mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 11:36
Pod warunkiem, że się pojawina sesji
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 15:57
Ci Panowie to społecznicy i chwała im za to.żenującym jest fakt,że muszą żebrać na coś,na co pieniądze powinny być.Jeden próbuje ratować klub sportowy,drugi-szkołę-bez osobistych korzyści.Niektórzy tego nigdy nie zrozumieją,zwłaszcza tacy,którym ciągle mało,bez względu na to ile by nie posiadali.Szacunek dla obu tych Panów
Brawo mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 10:44
Super działania wyborcze ciekawe co chce osiągnąć tym przewodniczący oskarżając radnych tylko dziwne że większość głosowała za tym a czepił się tylko trzech Panie Caban i Wawrzynski brawo dla was robicie coś dla innych nie dla siebie jak inni w tej radzie
Korupcja polityczna mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 10:20
Caban wstyd!!! Oddaj pieniadze Szwedowi!!!
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 10:19
Panie Dorniak. Szkoda,ze brał Pan kasę przez 3,5 roku, siedział cicho lub nie uczestniczył Pan w Sesjach Rady.A teraz aby jakoś zaistnieć politycznie,atakuje Pan naprawdę oddanych naszej społeczności lokalnej Panów Cabana i Wawrzyńskiego.
Panie Dorniak,nie przypominam sobie żeby Pan coś zrobił i poświecił swój czas i środki tak do końca bezinteresownie,no chyba,ze tak jak Danieluk,idą wybory obiecamy i pokażemy się wszędzie.
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 9:52
Jak dla mnie to jakieś nieporozumienie. Trzeba było być na ostatnim spotkaniu z inwestorem panie Dorniak który wyraźnie powiedział że chętnie wspomoże finansowo sportowców i inne działanie i żeby swoje prośby kierować za pośrednictwem Gminy. To że akurat tak się złożyło że pieniądze dostali radni którzy również reprezentują stowarzyszenia to nie znaczy że wzięli łapówkę. A czy gdyby zagłosowali przeciw to również zaskarżyć by Pan te uchwałę? Wątpię. A może czas najwyższy zacząć przychodzić na sesję a nie brać kasę za funkcję i wyciągnąć konsekwencje od pijanego Burmistrza, który to w ostatnią niedzielę ledwo trzymał się na nogach.
anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 9:23
Jako mieszkaniec i kibic nie mogę przejść obojętnie obok tego atykulu. Znam prezesa Wawrzyńskiego i nie na miejscu jest jego oczernianie. Pan Wawrzyński wielokrotnie z chłopakami z zarządu utrzymywali klub z własnej kieszeni. I zarzuca mu się, ze pozyskal sponsora, to źle? Dramat panie przewodniczący. Cale środowisko piłkarskie ponownie pojdzie za prezesem w wyborach, ma pan nasze glosy. Panie Caban pan również walcz o szkole i się nie poddawaj.
Anonimowy mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 9:12
Pan radny Caban to po komentarzach tych co czytam powinien podać co nie których za oskarżenia pomówienia widać jak zazdrość przemawia jad ludzki widać jak działa przewodniczący hahaha
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 8:38
Siwy to czemu poparles cos czemu byles przeciw? Odwaga przy danieluku wyparowala?
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 8:33
Siwy mial jaja i jako pierwszy powiedział, ze nie wystartuje od Danieluka, wiec teraz kozła ofiarnego z niego robią.
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 8:27
Siwy mial byc przeciw. Podpisali kase dla klubu, no to był za ale sie nie cieszył jak głosował co widac na zdjeciu
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 8:25
Strzał w kolano przewodniczącego , przyczepić się ludzi którzy działają społecznie odbije się temu panu czkawką
Korupcja polityczna mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 8:27
za to do cabana zapuka CBA
Korupcja polityczna mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 7:40
Panie Caban nawet jak pan napiszesz 20 komentarzy pod siebie to i tak nic nei zmieni. KORUPCJA TO JEST WTEDY JAK KTOS COS DOSTANIE, DLA SIEBIE CZY DLA FIRMY KTORA REPREZENTUJE I POTEM GLOSUJE NA KORZYSC TEGO OD KTOREGO DOSTAŁ. POMAGA PAN DZIECIOM? ŚWIETNIE! POMAGA PAN WYSOKIEJ? ŚWIETNIE. ALE Z GŁOSOWANIA TRZEBA BYLO SIE WYLACZYC – WLASNEI DLATEGO ŻEŚ PAN DOSTAŁ GRANT OD SERNEKI!!!
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 11:14
Korupcjo polityczna, widziałaś ten grant? Komentujecie, a nie macie pojęcia o co chodzi. Kiedy ludzie chcą coś ratować to jest źle. Nikt nie doatał jeszcze żadnych pieniędzy. Mam pytanie co robił pan przewodniczący całą kadencję? Ale już wiem razem z niektórymi radnymi zamykał szkołę w Wysokiej. Żal mu, że znalazł się ktoś, kto chce szkole pomóc? Czy kiedy kolwiek zainteresował się sytuacją szkoły? Najlepiej patrzyć na cudze ręce, a nie widzieć swoich. Pan Caban i pan Wawrzyński nie walczą dla siebie, tylko dla innych. A ty korupcjo polityczna módl się, aby do ciebie CBA nie zapukało.
Anonim mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 6:51
no i jasne ,każdy tu reprezentuje interes własny i tak przechodzi wszystko ,kończy się na gadaniu a przewodniczący zwołuje ważną radę i go na niej nie ma ???nie ma też odpowiedzi na wcześniej zadane pytania >Czyj to interes aby teraz poszerzać strefę?
Anonimowy mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 6:50
Czy załatwienie sponsoringu jest czymś złym dla dobra dzieci szkoły? Wielkie brawa dla radnego Cabana który tyle robi dobrego dla tej Szkoły w wysokiej i nie tylko. Kogoś zazdrość bierze tu że ten Radny tyle dobrego robi.
ANONIM mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 0:10
A ja popieram radnych że są za inwestorem Szweckim bo czekam na dobrą prace a w Golczewie na dzień dzisiejszy nie ma .
ANONIM mówi:
kwi 20, 2018
o godzinie 0:00
Dobrze znam Radnego pana Cabana i nie zgadzam się z tym o co jest posądzany przez przewodniczącego rady .I jak można oczerniać osobę , która poświęca swój prywatny czas na pozyskanie sponsorów, organizuje imprezy charytatywne na rzecz szkoły w Wysokiej Kamieńskiej dzięki , któremu ta szkoła istnieje .A że starał się o dofinansowanie na rzecz szkoły to nic w tym złego.Takich osób jaki jest radny Tomek powinno być więcej. A pan Przewodniczący powinien uczestniczyć w sesjach .
Wielbiciel mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 23:43
Panie Przewodniczący drodzy Radni Miasta i Gminy
Golczewo nadszedł już najwyższy czas rozwiązać
problem z pijącym burmistrzem a nie udawać , że
problemu nie ma lub zamiatać go pod dywan.
Co jeszcze musi się wydażyć ,że by ten problem by
rozwiązany.A jeżli będzie następna Uchwała
Pana burmistrza o zaćągnięciu kredytu na uzbrojenie
Działek dla P.Sereneki to też to przegłosujecie ????
P.Przewodniczący Droga Rado do pracy.???
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 23:30
A co na to Bolek? Aa zapomniałem, przecież chleje od tygodnia. Bez kontaktu z bazą.
Golczewiak mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 23:28
Czy radny Urbanowicz po udzieleniu odpowiedzi burmistrza Danieluka, na zadane przez siebie pytanie, zagłosował za przyjęciem uchwały ???
Roman Ganowski mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 23:08
Zabawne a nawet śmieszne, przed lokalnymi wyborami niemal wszyscy radni powiatu mają dość, dosyć, starczy ! Tak jak by chciano się odciąć od tego co nie zrobili! Czego nie słuchali jako wybrani przez nas do reprezentowania naszej opinii, propozycji, pomysłu czy rozwiązania a przede wszystkim naszego sprzeciwu, do tego „nasi” przedstawiciele nie konsultują się oficjalnie z ludźmi którzy na nich głosowali (tu śmiech) natomiast na koniec kadencji przypadkiem nagle wszyscy „oni” mają nie dosyć czy dość, ale nowy pomysł na kolejne cztery lata „kadencji” (tu śmiech)
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 23:07
Co za bzdury. Człowiek robi coś NIE dla swoich korzystaci, a dla dobra dzieci oraz społeczeństwa.
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:54
Szkoda tylko,ze Pan Dorniak nabrał wigoru pod koniec kadencji i w momencie gdy stało się oczywiste,ze Danieluk nie ma szans na reelekcje.Na większości kontrowersyjnych glosowań był pewnie „taktycznie” nieobecny i jakoś pisemnego swojego stanowiska nie zostawiał. Inwestycja Szweda to taka sama ściema jak baza karetki ratunkowej w Golczewie,co Pan Dorniak z Panem Danielukiem tak obiecywaliu.Dla sukcesu wyborczego obiecać można wszystko i Pan Dorniak skrupułów tu nie ma.A pomyślał Pan „Przewodniczący” jakich argumentów użyłby Danieluk p-ko Cabanowi i Wawrzyńskiemu,ze tacy społecznicy a wyciągają rękę tylko do budżetu Gminy? W tym przypadku postąpili uczciwie. Myślę tez,ze zostali „wystawieni” przez Burmistrza Danieluka .Wawrzyński już odmówił poparcia jego kandydatury no to wsadził go na minę
Brawo mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:34
Radny Caban bardzo dobrze jak dają dofinansowanie sponsoring to trzeba brać kazdy tak robi ty to robisz dla dzieci dla szkoły w Wysokiej chyba zazdroszcza że jesteś dobrym uczciwym człowiekiem brawo
Anonimowy mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:26
Czegoś tu nie rozumiem to nie można robić w imię dobra dla kogoś bo cię oskarża kpina Widać że Pan szuka zamieszania a Radny caban jest uczciwym człowiekiem on ten sponsoring załatwiał dla dzieci dla szkoły w Wysokiej Kamieńskiej o którą też walczył i walczy działa dla dzieci ludzie weźcie się wkoncu za robotę a nie za szukanie pierdół
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:19
druga tura Pan Daleniuk Pani Adamowicz, na kogo odda głos Roman sonda
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:18
Nie rozumiem skąd takie bezpodstawne oczernianie Radnego Caban, jest to człowiek z którego powinniśmy brać przykład, ponieważ jest godny naśladowania. Z dużym uporem walczy o istnienie szkoły w Wysokiej Kamienskiej. Organizuje wiele zbiórek pieniędzy, by pomóc uzyskać dla dzieci tam uczęszczych materiały dydaktyczne, jak i wspierać je w różnych dyscyplinach sportowych. Firma Serneke podobno zawsze z miłą chęcią wspiera różnego rodzaju organizacje, tym bardziej jeżeli chodzi tu o los dzieci. Chyba tylko głupiec nie skorzystał by z oferty pomocy. Panie Radny jesteśmy z Panem!!!!!
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:16
Czy jest ktoś kto widuje ostatnio burmistrza ?
Mieszkaniec Golczewa mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:14
Czy radny Urbanowicz, po uzyskaniu takiej odpowiedzi od burmistrza Danieluka na zadane przez Niego pytanie, również zagłosował za przyjęciem tej uchwały ???
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:13
dom wariat
Racjonalny mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:06
Troche nie na miejscu jest obwinianie jednych z większych społeczników w gminie Golczewo jakimi sa Caban i Wawrzyński. radnych jest 15, a tu zrobiony jest potwarz dwóch ludzi co chcą cos działać
Rozczarowany mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:01
Panie Dorniak dlaczego doprowadził Pan do takiej sytuacji. Jakie podjął Pan działania w tym zakresie (wiele Pan mówi a w ważnych sprawach uchyla się Pan od odpowiedzialności). Mam jeszcze pytanie, czy stowarzyszenie może według Pana podpisać umowę sponsorską na swoją działalność. Radni jak Pan sugeruje nie podpisali umowy w swoim imieniu tylko dla dobra i na rzecz stowarzyszeń w których działają (i to z bardzo dobrym skutkiem). Wydaje się, że to kolejne pozorowane działanie. A tak na marginesie, może o szczegółach porozmawia Pan z Burmistrzem. Życzę powodzenie i konstruktywnej dyskusji (mam nadzieję, że spotkanie dojdzie do skutku niezwłocznie).
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:00
Jakie łapówki? Skoro pojawiła się szansa na zdobycie dofinansowania to chyba normalne jest że organizacje z tego korzystają. A jak ktoś zazdrości to niech też się za robotę weźmie. Panie Caban głowa do góry!
GOŚĆ mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 21:59
O czym tu mowa!Jakie podkupowanie! O takiej sytuacji można mówić wtedy, gdy ktoś ma osobiste korzyści, a nie gdy pozyskuje sponsorów dla placówki oświatowej!!! Coś mi tu pachnie kampanią przedwyborczą, szukanie dziury w całym i pokazywanie kto tu rządzi
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 21:57
Ludzie! Brak słów po prostu. Jakim prawem w tą sprawę jest wmieszane Stowarzyszenie Na Rzecz Szkoły Podstawowej w Wysokiej Kamieńskiej ( bo tak się nazywa to stowarzyszenie, nawet poprawnej nazwy nie podano, a kto to jest Krzysztof Caban? Z tego co się orientuje to nie ma takiego radnego.
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 21:57
Radny Caban czy przychylne głosowanie za pieniadze dla stowarzyszenia przyjaciol szkoly mozna nazwac korupcja polityczna?
Definicja korupcji politycznej mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 21:54
Transparency International podaje prostą definicję korupcji politycznej, określając ją jako nadużycie powierzonej władzy przez przywódców politycznych dla uzyskania korzyści, celem zwiększenia swej władzy lub bogactwa; nie musi dotyczyć przekazywania pieniędzy, może przyjąć formę „handlu wpływami” lub obdarzania specjalną przychylnością, co zatruwa politykę i zagraża demokracji. Choć w definicji mówi się o przywódcach politycznych, korupcja polityczna tyczy się także urzędników państwowych, którzy w ramach swoich kompetencji reprezentują wyższe organy władzy, w tym także przywódców politycznych.
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 21:49
To fakt przewodniczącego nie bylo na kolejnej ważnej sesji. Co do radnych Cabana i Wawrzyńskiego. Pan Tomasz dzielnie walczy o szkole w Wysokiej i nie dziwie sie, ze skorzystał ze sponsoringu, Szwedzi jak maja niech wspierają nawet szkoły. Krzysiek rowiez i Zarzad Iskry maja dosyc lądowania pieniędzy swoich w klub, niech także Szwed sie wykaże. Dlatego nie na miejscu jest obwinianie przez przewodniczacego tych radnych za to, ze dzialaja społecznie. Malo takich ludzi. Poza tym radnych w glosowaniu bylo więcej.
Golczewiak mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 21:08
Panie przewodniczący Dorniak wszystko dobrze, tylko dlaczego nie było Pana na tak ważnej sesji ? Popieram Pana, że ten sponsoring to takie „podkupywanie” radnych i moim zdaniem delikatnie mówiąc nieuczciwe !
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 22:42
Tak? A co jest uczciwe? Jeśli się chce mówić o uczciwości trzeba samemu być uczciwym.
Anonim mówi:
kwi 19, 2018
o godzinie 20:55
Powodzenia Panie Przewodniczący. Dlaczego pozostali członkowie Rady są tak bierni?